Tuollainenkin vielä löytyi ihan toimivana muuton yhteydessä. Ollut varmaankin tyttären käytössä siihen asti kun siihen otettiin se ilmainen win 10 joka sitten täytti tämän 32 gigasen muistin niin ettei se enää kelvannut käyttöön.
Kysynkin nyt sellaista kun sen salasanaa ei ole enää olemassa niin miten sen saisi uudelleen käyttöön itse kun en paljoa tarvitse nettiuutisten lukuun mutta millään youtuben tabletin tyhjäyksellä se ei onnistunut vaan tabletti yritti aina korjata sen itse.
Hieman hankala selostus tiedän mutta en saa sitä mitenkään tyhjennettyä tyttäreni tiedoista enkä saa sitä siksi otettua uudelleen käyttöön.
Tuo maksoi silloin tarjouksessa n. 60€ ja jo merkki kertoo ettei kyseessä ole mikään huippulaite.
Onko viisaita neuvojia?
Kurio Smart 2-in-1
Anonyymi
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Tablettimoodissa tuohon W 10 kyllä mahtuu ja jää vielä tilaakin vaikkei paljoa.
- Anonyymi
Ei mahdu koska se oli päivitetty win7-> win10 ja käyttö oli mahdotonta. Ttämän laitteen salasana on hukassa ja kun se taas tuli käteen niin kysyn taas miten tällaisen saa auki ilman tunnussanaa ? Ellei kukaan tiedä niin voiko jonnekin windowsille soittaa asiasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947753- 374097
- 483660
- 2513263
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442828Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212714- 462643
- 1402608
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292559