onko sijaisvanhempien pakko saattaa itsensä ja toiset lapset koronatartunta vaaraan lapsen loman takia.bio-äiti ei anna periksi että tapaamista Helsigissä siirrettäisiin.hänellä kun oikeus tapaamisiin,riskeistä viis.
lasten pakkolomat
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsi isän yksinhuoltoon- asumaan isälle; "lastensuojelun" viranomaiset ja sijaisvanhemmat linnaan!!!
- Anonyymi
sori,isä tässä tapauksessa kadoksissa,ei ole näkynyt eikä kuulunut kolmeen vuoteen,laitetaanko lapsi postipakettina isälle menemään viimeiseen tiedossa olevaan osoitteeseen kun ei tidetä minkä kaupungin seiniin nykyisin nojailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sori,isä tässä tapauksessa kadoksissa,ei ole näkynyt eikä kuulunut kolmeen vuoteen,laitetaanko lapsi postipakettina isälle menemään viimeiseen tiedossa olevaan osoitteeseen kun ei tidetä minkä kaupungin seiniin nykyisin nojailee.
Lähivanhemman velvollisuus on lainsäädännön mukaisena pitää yhteyttä lapsen isään ja lopettaa perusteeton vastikkeeton elatus tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana" Ilman lapsen tapaamisoikeutta eli asumista isällään, isän huollossa. Lapsi isän yksinhuoltoon- asumaan isälle; "lastensuojelun" viranomaiset ja sijaisvanhemmat linnaan!!!
- Anonyymi
olen myös törmäyskursilla pakkolomista,lapset lomalla vaikka vanhemmat jatkaa samaa soutaan joka päivä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833