ulkoiset kovalevyt

Anonyymi

tewlevisiolle ojelmien tallentamiseen, toimivatko hyvin, voiko useampaa kanavaa tallentaa yhtäaikaa, ajastintomininto?

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Television ominaisuuksista riippuen, yleensä ei voi tallentaa kuin sitä kanavaa, jota katselee. Ajastus kyllä onnistuu, kunhan telkkari on auki ja viritetty kys. kanavalle. Eli aika kökköä.

• Anonyymi

Ainakin oma telsuni tallentaa ajastuksia myös ollessaan suljettuna tai vaikka tv:n sulkisi kesken tallennuksen. Mutta omituista on tosiaan että edes saman kanavanipun muita kanavia ei pysty katsomaan tallentaessa. Jopa kymmenvuotias digiboxini (tosin kahdella virittimellä) pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja lisäksi voi katsoa mitä tahansa muuta kanavaa tallennettavien nipuista.

• Anonyymi

Mulla on 128 gikan usb tikku ja hyvin toimii. Pitää olla tuplavirittimet että voi mulkoilla muita kanavia kun tallentaa.

• Anonyymi

Hanki mieluummin erillinen tallentava digiboksi. Voit tallentaa kahta, jopa useampaa kanavaa yhtäaikaa. EIkä television tarvitse olla "päällä".

• Anonyymi

Mun telkkarilla voi tallentaa ja katsoa 2 eri kanavaa. Eikä tv tarvitse olla käynnissä kun tallentaa. Voi myös tallentaa sat kanavilta. Tallentimena on 256Gt SSD levy.

• Anonyymi

Mistä niitä saa?

• Anonyymi

Useimmiten nuo on aika käyttökelvottomia. Riittää juuri siihen, jos haluaa ohjelman katsoa myöhemmin. Mutta pihalle ohjelmia sieltä ei saa kyllä. Siksi itse olen päätynyt siihen, että käytän erillistä Enigma2-digiboksia, joka tallentaa kaiken salaus purettuna joten niitä voi sitten jatkokäsitellä tarpeen mukaan.

• Anonyymi

Tuosta kommentista peukku pystyyn sinulle, olen samaa mieltä kanssasi. Peukuttaisin oikeastikin jos se olisi sallittu anonyymeille keskustelijoille.

• Anonyymi

Olen päätynyt käyttämään Topfieldin digiboxia. CRC-1400 ja 1410.
      Loistavia ominaisuuksia ja 4 kanavan samanaikainen tallennus.

Tikku televisio on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Eihän sellaisia enää valmisteta!

• Anonyymi

Ainakin Panasonicilla on kahdella virittimellä ja toimii hyvin, mutta kolme viritintä olisi parempi. Nokialla ainoana on nyt kolmen virittimen TV:t, ostaisin heti ellei entinen olisi vielä melko uusi. Ovat edullisiakin.

https://nokia.streamview.com/en/Products/Smart-TVs/

Olin lukevinani että olisi tulossa myös Verkkokauppa.comiin, mutta ei ainakaan sivulla löydy mitään. Taisi tarkoittaa tuota verkkokkauppaa.

• Anonyymi

Eivät kylläkään ole Nokian valmistamia, myynyt vaan merkin käyttöön, mutta laatutuotteita ilmeisesti. Harva merkki itse paljon mitään valmistaakaan, kokoonpanevat vaan muiden tekemistä osista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe