ulkoiset kovalevyt

Anonyymi

tewlevisiolle ojelmien tallentamiseen, toimivatko hyvin, voiko useampaa kanavaa tallentaa yhtäaikaa, ajastintomininto?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Television ominaisuuksista riippuen, yleensä ei voi tallentaa kuin sitä kanavaa, jota katselee. Ajastus kyllä onnistuu, kunhan telkkari on auki ja viritetty kys. kanavalle. Eli aika kökköä.

      • Anonyymi

        Ainakin oma telsuni tallentaa ajastuksia myös ollessaan suljettuna tai vaikka tv:n sulkisi kesken tallennuksen. Mutta omituista on tosiaan että edes saman kanavanipun muita kanavia ei pysty katsomaan tallentaessa. Jopa kymmenvuotias digiboxini (tosin kahdella virittimellä) pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja lisäksi voi katsoa mitä tahansa muuta kanavaa tallennettavien nipuista.


    • Anonyymi

      Mulla on 128 gikan usb tikku ja hyvin toimii. Pitää olla tuplavirittimet että voi mulkoilla muita kanavia kun tallentaa.

    • Anonyymi

      Hanki mieluummin erillinen tallentava digiboksi. Voit tallentaa kahta, jopa useampaa kanavaa yhtäaikaa. EIkä television tarvitse olla "päällä".

      • Anonyymi

        Mun telkkarilla voi tallentaa ja katsoa 2 eri kanavaa. Eikä tv tarvitse olla käynnissä kun tallentaa. Voi myös tallentaa sat kanavilta. Tallentimena on 256Gt SSD levy.


      • Anonyymi

        Mistä niitä saa?


    • Anonyymi

      Useimmiten nuo on aika käyttökelvottomia. Riittää juuri siihen, jos haluaa ohjelman katsoa myöhemmin. Mutta pihalle ohjelmia sieltä ei saa kyllä. Siksi itse olen päätynyt siihen, että käytän erillistä Enigma2-digiboksia, joka tallentaa kaiken salaus purettuna joten niitä voi sitten jatkokäsitellä tarpeen mukaan.

      • Anonyymi

        Tuosta kommentista peukku pystyyn sinulle, olen samaa mieltä kanssasi. Peukuttaisin oikeastikin jos se olisi sallittu anonyymeille keskustelijoille.


    • Anonyymi

      Olen päätynyt käyttämään Topfieldin digiboxia. CRC-1400 ja 1410.
      Loistavia ominaisuuksia ja 4 kanavan samanaikainen tallennus.

      Tikku televisio on yhtä tyhjän kanssa.

      • Anonyymi

        Eihän sellaisia enää valmisteta!


    • Anonyymi

      Ainakin Panasonicilla on kahdella virittimellä ja toimii hyvin, mutta kolme viritintä olisi parempi. Nokialla ainoana on nyt kolmen virittimen TV:t, ostaisin heti ellei entinen olisi vielä melko uusi. Ovat edullisiakin.

      https://nokia.streamview.com/en/Products/Smart-TVs/

      Olin lukevinani että olisi tulossa myös Verkkokauppa.comiin, mutta ei ainakaan sivulla löydy mitään. Taisi tarkoittaa tuota verkkokkauppaa.

      • Anonyymi

        Eivät kylläkään ole Nokian valmistamia, myynyt vaan merkin käyttöön, mutta laatutuotteita ilmeisesti. Harva merkki itse paljon mitään valmistaakaan, kokoonpanevat vaan muiden tekemistä osista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe