tewlevisiolle ojelmien tallentamiseen, toimivatko hyvin, voiko useampaa kanavaa tallentaa yhtäaikaa, ajastintomininto?
ulkoiset kovalevyt
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Television ominaisuuksista riippuen, yleensä ei voi tallentaa kuin sitä kanavaa, jota katselee. Ajastus kyllä onnistuu, kunhan telkkari on auki ja viritetty kys. kanavalle. Eli aika kökköä.
- Anonyymi
Ainakin oma telsuni tallentaa ajastuksia myös ollessaan suljettuna tai vaikka tv:n sulkisi kesken tallennuksen. Mutta omituista on tosiaan että edes saman kanavanipun muita kanavia ei pysty katsomaan tallentaessa. Jopa kymmenvuotias digiboxini (tosin kahdella virittimellä) pystyy tallentamaan kahta kanavaa ja lisäksi voi katsoa mitä tahansa muuta kanavaa tallennettavien nipuista.
- Anonyymi
Mulla on 128 gikan usb tikku ja hyvin toimii. Pitää olla tuplavirittimet että voi mulkoilla muita kanavia kun tallentaa.
- Anonyymi
Hanki mieluummin erillinen tallentava digiboksi. Voit tallentaa kahta, jopa useampaa kanavaa yhtäaikaa. EIkä television tarvitse olla "päällä".
- Anonyymi
Mun telkkarilla voi tallentaa ja katsoa 2 eri kanavaa. Eikä tv tarvitse olla käynnissä kun tallentaa. Voi myös tallentaa sat kanavilta. Tallentimena on 256Gt SSD levy.
- Anonyymi
Mistä niitä saa?
- Anonyymi
Useimmiten nuo on aika käyttökelvottomia. Riittää juuri siihen, jos haluaa ohjelman katsoa myöhemmin. Mutta pihalle ohjelmia sieltä ei saa kyllä. Siksi itse olen päätynyt siihen, että käytän erillistä Enigma2-digiboksia, joka tallentaa kaiken salaus purettuna joten niitä voi sitten jatkokäsitellä tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Tuosta kommentista peukku pystyyn sinulle, olen samaa mieltä kanssasi. Peukuttaisin oikeastikin jos se olisi sallittu anonyymeille keskustelijoille.
- Anonyymi
Olen päätynyt käyttämään Topfieldin digiboxia. CRC-1400 ja 1410.
Loistavia ominaisuuksia ja 4 kanavan samanaikainen tallennus.
Tikku televisio on yhtä tyhjän kanssa.- Anonyymi
Eihän sellaisia enää valmisteta!
- Anonyymi
Ainakin Panasonicilla on kahdella virittimellä ja toimii hyvin, mutta kolme viritintä olisi parempi. Nokialla ainoana on nyt kolmen virittimen TV:t, ostaisin heti ellei entinen olisi vielä melko uusi. Ovat edullisiakin.
https://nokia.streamview.com/en/Products/Smart-TVs/
Olin lukevinani että olisi tulossa myös Verkkokauppa.comiin, mutta ei ainakaan sivulla löydy mitään. Taisi tarkoittaa tuota verkkokkauppaa.- Anonyymi
Eivät kylläkään ole Nokian valmistamia, myynyt vaan merkin käyttöön, mutta laatutuotteita ilmeisesti. Harva merkki itse paljon mitään valmistaakaan, kokoonpanevat vaan muiden tekemistä osista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143