Onneksi en kuvittele susta paljoa

Anonyymi

Kelpaat sellaisena kuin olet. Tärkeintä on se tunne mikä meidän kanssakäymisessä syntyi. Huikea tunne.

46

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kemiat täsmää. Siitähän rakkaudessa on kysymys.

      • Anonyymi

        Niin ja sitä tapahtuu harvoin, ainakin mulle.. siis että ne kemiat kolahtaa.


    • Anonyymi

      Et kuvittele toisesta paljoa? Mitä tarkoitat tällä?

      • Anonyymi

        Viittasin toiseen aloitukseen, kun joku kertoi pettyneensä omiin kuvitelmiinsa toisesta. Rakensi niin kovat kuvitelmat, että ne petti alta nopeasti. Halusin kertoa, että mulla ei ole sellaisia ennakko-odotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittasin toiseen aloitukseen, kun joku kertoi pettyneensä omiin kuvitelmiinsa toisesta. Rakensi niin kovat kuvitelmat, että ne petti alta nopeasti. Halusin kertoa, että mulla ei ole sellaisia ennakko-odotuksia.

        Ok, hyväksyn tän vastauksen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyväksyn tän vastauksen ;)

        Huomasin itsekin, että aloituksen otsikko oli ikävästi kirjoitettu. Voi ymmärtää väärin, mutta en sitä ollenkaan tarkoittanut. Nyt vasta tajusin ton. Se on kirjoitettu yöllä muutaman viinilasillisen jälkee puoliunessa. Tarkoitin vaan, että en ole tehnyt hänestä jotain haaveitteni ihmistä vaan kelpaa itsenään. Toki pidän häntä erittäin suuressa arvossa jo nyt. Hän on ykkönen.


    • Anonyymi

      Kivasti kirjoitat, yökyöpeli 😃👍

      • Anonyymi

        Lisään vielä, tärkeintä on että ollaan samalla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, tärkeintä on että ollaan samalla puolella.

        Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.

        Höyrykattila paikalla, kenelle luulet kirjoittavasi? 🙉


      • Anonyymi

        Kiitos. Ollaan vaan samalla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.

        Tämä ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ollaan vaan samalla puolella.

        Jos pelaatte vaikka tennistä tai shakkia, on hyvä olla vähän aikaa myös eri puolella. Tsempit!


    • Anonyymi

      Ajatukset teot luottamus käy yhteen on helppo olla elää yhdessä

      • Anonyymi

        On vaikeaa tietää asian laitaa, jos ei ole elänyt yhdessä. Juuri siksi haaveissa on niin hyvä olla, ilman konretiaa ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa tietää asian laitaa, jos ei ole elänyt yhdessä. Juuri siksi haaveissa on niin hyvä olla, ilman konretiaa ;(

        Sivukommenttina tuo.


    • Anonyymi

      Miten niin onneksi? Onko hänessä joku vika vai etkö ole edes tavannut muualla kuin palstalla?

      • Anonyymi

        Olen tavannut muualla. Minä kaipaan liveihmistä. Vastasin jo tuolla mitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut muualla. Minä kaipaan liveihmistä. Vastasin jo tuolla mitä tarkoitin.

        Milloin olet tavannut viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet tavannut viimeksi?

        2020


    • Anonyymi

      Kenelle miehelle?

      • Anonyymi

        Hänelle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle miehelle.

        Hänellä miehellä on jokin etunimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä miehellä on jokin etunimi?

        Hän mies tuskin haluaa nimeään tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän mies tuskin haluaa nimeään tänne.

        No pistä kehiin se perinteinen etunimen ekakirjain.
        M, T, P vai S- mies? Vai peräti V?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle miehelle.

        Hän- mies pyörii täällä palstalla?


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, ettet pidä häntä minään. Ehkä tarkoitit muuta?

      • Anonyymi

        Tarkoitin muuta, enkä jaksa alkaa ainakaan tapella kenenkään palstavänkärin kanssa siitä. Kiva päivä tänään eikä siihen mahdu yhtään riidankylväjää irl eikä palstoilla.


    • sama fiilis erääseen mieheen tuli, vaikkakin olleen "eriparia" mutta se tunne...

      • Anonyymi

        Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä

        tämäkin on sivusta, en kirjoita noin muille. ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä

        En ole koskaan jyväskylässä asunutkaan, käynyt kyllä olen.

        tapoihin ei kuulu henkilökohtainsesti arvostella ketään, en palstalla enkä live- elämässä.


    • Anonyymi

      Juu, ihanaa on ja palstalla roikutaan. Tääkö sitä ihanaa nyt on? Pelkkä yksipuolinen tunne... Kai joku sitten tyytyy tällaiseen

    • Anonyymi

      Milloin tunnustat rakkautesi naiselle niin saataisiin toisemme?

      • Anonyymi

        Miehelle.


    • Anonyymi

      Sehän oli huikeaa 🥰 sitä muistelee aina hyvillä mielin ❤️

    • Anonyymi

      Mutta eihän siinä syntynyt mitään kun kauan aikoo sitten mietin vain menneitä aikoja enkä voinut sille mitään.

      Kaikki tuli vuoan kerralla ulos.

      Enkä oikeastaan muista hyvänä kuin muutaman sekunnin,aika meni siinä hetkessä silleen sopivasti vinoon..

      Sulla kyllä pysähtyi tai jotenkin pysyi sun pää oikeassa kohtaa minussa ,siinä kohdalla taisin taisin katsoo sua oikeana minänä ja sinä käänsit sitten pääsi menosuuntaan ,sanoit että lähdet .

      Taisin laskea pääni ja sanoa että joo tai sitten että niin minäkin.

    • Anonyymi

      No pidä kiirettä, olen tällainen vain ohikiitävän hetken, mäkeähän tässä lasketaan.

      • Anonyymi

        Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.

        Potkukelkka se olla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.

        Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..

        sivusta tuli tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..

        Ihmettelit säkin kun ei luista? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potkukelkka se olla pitää.

        Potkukelkka olisi kiva, jos olisi lunta. Voisi vaikka jäällä potkia menemään posket punaisena, mutta ei taida enää sellaisia talvia olla näillä leveysasteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelit säkin kun ei luista? :)

        tui tui tui :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tui tui tui :)

        mitä tuo tui tarkoittaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe