Kelpaat sellaisena kuin olet. Tärkeintä on se tunne mikä meidän kanssakäymisessä syntyi. Huikea tunne.
Onneksi en kuvittele susta paljoa
46
560
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kemiat täsmää. Siitähän rakkaudessa on kysymys.
- Anonyymi
Niin ja sitä tapahtuu harvoin, ainakin mulle.. siis että ne kemiat kolahtaa.
- Anonyymi
Et kuvittele toisesta paljoa? Mitä tarkoitat tällä?
- Anonyymi
Viittasin toiseen aloitukseen, kun joku kertoi pettyneensä omiin kuvitelmiinsa toisesta. Rakensi niin kovat kuvitelmat, että ne petti alta nopeasti. Halusin kertoa, että mulla ei ole sellaisia ennakko-odotuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittasin toiseen aloitukseen, kun joku kertoi pettyneensä omiin kuvitelmiinsa toisesta. Rakensi niin kovat kuvitelmat, että ne petti alta nopeasti. Halusin kertoa, että mulla ei ole sellaisia ennakko-odotuksia.
Ok, hyväksyn tän vastauksen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, hyväksyn tän vastauksen ;)
Huomasin itsekin, että aloituksen otsikko oli ikävästi kirjoitettu. Voi ymmärtää väärin, mutta en sitä ollenkaan tarkoittanut. Nyt vasta tajusin ton. Se on kirjoitettu yöllä muutaman viinilasillisen jälkee puoliunessa. Tarkoitin vaan, että en ole tehnyt hänestä jotain haaveitteni ihmistä vaan kelpaa itsenään. Toki pidän häntä erittäin suuressa arvossa jo nyt. Hän on ykkönen.
- Anonyymi
Kivasti kirjoitat, yökyöpeli 😃👍
- Anonyymi
Lisään vielä, tärkeintä on että ollaan samalla puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, tärkeintä on että ollaan samalla puolella.
Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.
Höyrykattila paikalla, kenelle luulet kirjoittavasi? 🙉
- Anonyymi
Kiitos. Ollaan vaan samalla puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet samalla puolella perheesi kanssa. se on selvä asia ja itsekin sen tiedät.
Tämä ei ole aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ollaan vaan samalla puolella.
Jos pelaatte vaikka tennistä tai shakkia, on hyvä olla vähän aikaa myös eri puolella. Tsempit!
- Anonyymi
Ajatukset teot luottamus käy yhteen on helppo olla elää yhdessä
- Anonyymi
On vaikeaa tietää asian laitaa, jos ei ole elänyt yhdessä. Juuri siksi haaveissa on niin hyvä olla, ilman konretiaa ;(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikeaa tietää asian laitaa, jos ei ole elänyt yhdessä. Juuri siksi haaveissa on niin hyvä olla, ilman konretiaa ;(
Sivukommenttina tuo.
- Anonyymi
Miten niin onneksi? Onko hänessä joku vika vai etkö ole edes tavannut muualla kuin palstalla?
- Anonyymi
Olen tavannut muualla. Minä kaipaan liveihmistä. Vastasin jo tuolla mitä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tavannut muualla. Minä kaipaan liveihmistä. Vastasin jo tuolla mitä tarkoitin.
Milloin olet tavannut viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet tavannut viimeksi?
2020
- Anonyymi
Kenelle miehelle?
- Anonyymi
Hänelle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle miehelle.
Hänellä miehellä on jokin etunimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä miehellä on jokin etunimi?
Hän mies tuskin haluaa nimeään tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän mies tuskin haluaa nimeään tänne.
No pistä kehiin se perinteinen etunimen ekakirjain.
M, T, P vai S- mies? Vai peräti V? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle miehelle.
Hän- mies pyörii täällä palstalla?
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, ettet pidä häntä minään. Ehkä tarkoitit muuta?
- Anonyymi
Tarkoitin muuta, enkä jaksa alkaa ainakaan tapella kenenkään palstavänkärin kanssa siitä. Kiva päivä tänään eikä siihen mahdu yhtään riidankylväjää irl eikä palstoilla.
sama fiilis erääseen mieheen tuli, vaikkakin olleen "eriparia" mutta se tunne...
- Anonyymi
Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä
tämäkin on sivusta, en kirjoita noin muille. ap.
Anonyymi kirjoitti:
Älä matki rupikonna jyväskylästä muita täällä
En ole koskaan jyväskylässä asunutkaan, käynyt kyllä olen.
tapoihin ei kuulu henkilökohtainsesti arvostella ketään, en palstalla enkä live- elämässä.
- Anonyymi
Juu, ihanaa on ja palstalla roikutaan. Tääkö sitä ihanaa nyt on? Pelkkä yksipuolinen tunne... Kai joku sitten tyytyy tällaiseen
- Anonyymi
Milloin tunnustat rakkautesi naiselle niin saataisiin toisemme?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Sehän oli huikeaa 🥰 sitä muistelee aina hyvillä mielin ❤️
- Anonyymi
Mutta eihän siinä syntynyt mitään kun kauan aikoo sitten mietin vain menneitä aikoja enkä voinut sille mitään.
Kaikki tuli vuoan kerralla ulos.
Enkä oikeastaan muista hyvänä kuin muutaman sekunnin,aika meni siinä hetkessä silleen sopivasti vinoon..
Sulla kyllä pysähtyi tai jotenkin pysyi sun pää oikeassa kohtaa minussa ,siinä kohdalla taisin taisin katsoo sua oikeana minänä ja sinä käänsit sitten pääsi menosuuntaan ,sanoit että lähdet .
Taisin laskea pääni ja sanoa että joo tai sitten että niin minäkin. - Anonyymi
No pidä kiirettä, olen tällainen vain ohikiitävän hetken, mäkeähän tässä lasketaan.
- Anonyymi
Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.
Potkukelkka se olla pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään, jos pulkka ei luista hiekalla. Silloin pitää kantaa pulkkaa ja raskas on.
Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..
sivusta tuli tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii.. nyt sain pulkan käyttöohjeet, kun ostmassani ei ollut..
Ihmettelit säkin kun ei luista? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkukelkka se olla pitää.
Potkukelkka olisi kiva, jos olisi lunta. Voisi vaikka jäällä potkia menemään posket punaisena, mutta ei taida enää sellaisia talvia olla näillä leveysasteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelit säkin kun ei luista? :)
tui tui tui :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tui tui tui :)
mitä tuo tui tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603