Onksiellä nyt meikäläisiä?
Mitä Gambiaan kuuluu?Ketään siellä nyt?
17
626
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverini sukulainen on menossa sinne pian mutten tiedä reittiään kuinka hän sinne lentää.
- Anonyymi
Menen sinne heti kun saan reitin hinnat selville,ikävä ihania kaunottaria jotka ovat iloisia ja fiksuja tapauksia.
- Anonyymi
Onksiellä nyt meikäläisiä?
- Anonyymi
Ei kukaan mene Gambiaan meikäläisiä katsomaan.
- Anonyymi
Ķysyin onko siellä meikäläisiä,se ei tarkoita että haluisin nähdä siellä meikäläisiä.
- Anonyymi
Haloo?!
- Anonyymi
Caramba!Eikö sieltä kukaan jaksa kirjoitella miten menee?!
- Anonyymi
Gambina shotit ovat maistuvaisia, jäillä tietty.
- Anonyymi
Piru ku ois kiva kuulla Gambiasta miten siellä on asiat...
- Anonyymi
HALOO GAMBIA!KETÄÄN KOTONA?!
- Anonyymi
Miten Gambiassa menee,onko siellä ketään?!
- Anonyymi
On, miljoonia ihmisiä.
- Anonyymi
Täällä ollaan 👍
- Anonyymi
Mulla vuosi kun tulin sieltä 2kk matkalta ,kova halu sinne meren rannalle...
- Anonyymi
On aina, keski-ikäisiä ja vanhempia reheviä naisia. Musta makkara on maukasta mutta ei saa purra !!!
- Anonyymi
Menee sinne miehiäkin naisten vuoksi,ei se sexiturismi pelkästään naisten hallussa ole.
- Anonyymi
Eikö siellä ole meikäläisiä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812060En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201894- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438- 301401
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361319- 261093
- 891071
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20886Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857