Kymmeniä miljoonia Varkauden kala tehtaan laahjennukseen. Eli Hänninen tulee rahalla Varkauden johtoon. Ei auta huuteluäänestys. Raha puhuu. Enemmän satsauksia kuin Andriz demari halliin🤣. Demarit häviää myös kuntavaalit. Varkaus yhdistetään Joroisiin ennen vaaleja. Jää varkauden pöliitiköt ja räkyttäjät oppositiopn
Siinähän se nähtiin
14
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kävisikö noin?
On SDP ehtinyt tuhlata akkutehtaan kiinteistöön, Rajamäen mukaan velka vastuita on kerääntynyt yli 20 miljoonaa, tämän hetken lyhennyksiä varkauden veronmaksajat (ei siis Navitaksen Laitinen, verot maksaa Leppävirralla) maksavat miljoonan.
Hurjaa peliä, kouluja käymättömiltä demareilta.- Anonyymi
Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.
- Anonyymi
Radio Suomi Sika. Päättäjille ja räkyttäjille
Hyvää joulua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Suomi Sika. Päättäjille ja räkyttäjille
Hyvää jouluaKokoomus kuntavaaleissa ehdokas sitoutumaton.
Samalla tavalla painaa nappia niinkun muutkin kokoomuksen listalla olevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.
Tämä on kuin Suhosen vastaus Facebookissa, kun kyse oli sote johtajan valinta kähminnästään.
Onko sama "mies"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.
Juicen tytär jäi taas kiinni varastamisesta . Pankkikorttien . Hymy seiska . Hyvää joulua vaan lammas oinas vuohi ja kukko.
- Anonyymi
Hänninen on Kurosen sukulaismies joka raahattiin jostain jänkhältä. Kenestähän tulee nyt Joroisiin kunnanjohtaja?
- Anonyymi
Hänninen selvällä enemmistöllä Varkauden johtoon, että kita kiinni reipanit ja muut hölöt. Kato tiesin, että tulee
- Anonyymi
Olisko parempi liittää Joroinen Varkauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko parempi liittää Joroinen Varkauteen.
Eikun Varkaus Joroisiin...
Voihan siinä käydä nyt niinkin, saavat poikakerholaisille paremmin palkattuja virkoja. Tää uusi sote-lyylikin sai heti alkuunsa 8000€/kk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun Varkaus Joroisiin...
Voihan siinä käydä nyt niinkin, saavat poikakerholaisille paremmin palkattuja virkoja. Tää uusi sote-lyylikin sai heti alkuunsa 8000€/kk.Sossupummitsaatana nuama vihreenä pohtii mitenkä tulloo toisile rahhoo, teillekkö ne pitäisperkele antua.
Äijällä hyvä harrastus:) Joten ei voi mennä pieleen. . .
- Anonyymi
No ei demarit vaaleja häviä. Te äänestätte kuten ennenkin. Ei äänestyskäyttäytymistä voi muuttaa, silloin tunnustaisi möhlineensä edellisellä kerralla. M.O.T
- ernesti- Anonyymi
Napajee ja piurakat.. Aurinko ei paista Varkaudelle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437