Siinähän se nähtiin

Anonyymi

Kymmeniä miljoonia Varkauden kala tehtaan laahjennukseen. Eli Hänninen tulee rahalla Varkauden johtoon. Ei auta huuteluäänestys. Raha puhuu. Enemmän satsauksia kuin Andriz demari halliin🤣. Demarit häviää myös kuntavaalit. Varkaus yhdistetään Joroisiin ennen vaaleja. Jää varkauden pöliitiköt ja räkyttäjät oppositiopn

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävisikö noin?

      On SDP ehtinyt tuhlata akkutehtaan kiinteistöön, Rajamäen mukaan velka vastuita on kerääntynyt yli 20 miljoonaa, tämän hetken lyhennyksiä varkauden veronmaksajat (ei siis Navitaksen Laitinen, verot maksaa Leppävirralla) maksavat miljoonan.
      Hurjaa peliä, kouluja käymättömiltä demareilta.

      • Anonyymi

        Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.


      • Anonyymi

        Radio Suomi Sika. Päättäjille ja räkyttäjille
        Hyvää joulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suomi Sika. Päättäjille ja räkyttäjille
        Hyvää joulua

        Kokoomus kuntavaaleissa ehdokas sitoutumaton.
        Samalla tavalla painaa nappia niinkun muutkin kokoomuksen listalla olevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.

        Tämä on kuin Suhosen vastaus Facebookissa, kun kyse oli sote johtajan valinta kähminnästään.
        Onko sama "mies"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suoml nyt Juice Leskinen Sika. Hyvää joulua.

        Juicen tytär jäi taas kiinni varastamisesta . Pankkikorttien . Hymy seiska . Hyvää joulua vaan lammas oinas vuohi ja kukko.


    • Anonyymi

      Hänninen on Kurosen sukulaismies joka raahattiin jostain jänkhältä. Kenestähän tulee nyt Joroisiin kunnanjohtaja?

      • Anonyymi

        Hänninen selvällä enemmistöllä Varkauden johtoon, että kita kiinni reipanit ja muut hölöt. Kato tiesin, että tulee


      • Anonyymi

        Olisko parempi liittää Joroinen Varkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko parempi liittää Joroinen Varkauteen.

        Eikun Varkaus Joroisiin...

        Voihan siinä käydä nyt niinkin, saavat poikakerholaisille paremmin palkattuja virkoja. Tää uusi sote-lyylikin sai heti alkuunsa 8000€/kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun Varkaus Joroisiin...

        Voihan siinä käydä nyt niinkin, saavat poikakerholaisille paremmin palkattuja virkoja. Tää uusi sote-lyylikin sai heti alkuunsa 8000€/kk.

        Sossupummitsaatana nuama vihreenä pohtii mitenkä tulloo toisile rahhoo, teillekkö ne pitäisperkele antua.


    • Äijällä hyvä harrastus:) Joten ei voi mennä pieleen. . .

    • Anonyymi

      No ei demarit vaaleja häviä. Te äänestätte kuten ennenkin. Ei äänestyskäyttäytymistä voi muuttaa, silloin tunnustaisi möhlineensä edellisellä kerralla. M.O.T

      - ernesti

      • Anonyymi

        Napajee ja piurakat.. Aurinko ei paista Varkaudelle.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe