Olen hoitanut työni, lapseni, kotini ja ihmissuhteeni aina esimerkillisesti keskiverto kansalaista uutterammin ja sinnikkäämmin. Olen hyvässä arvostetussa ammatissa toiminut, uralla edennyt ja yhteiskunnallista järjestötyötä vahvasti hyvää kierrättäen tehnyt. Taustana ehjä lapsuuden elämän piiri ja osaltaan kristilliseen arvopohjaan tukeutuvat eettist elämän arvot. Alkoholi, irtosuhteet tms. eivät koskaan edes teininä houkutelleet. Olen saanut kasvatuksen, itsetunnon perustuen yhteisöllisyyteen, tasa-arvoon sukupuolten välillä, kykyyn keskustella, kasvaa ja kehittyä muita kuunnellen, haastaen itseään kehittymään paremmaksi versioksi itsestään itselle ja ennen muuta ympärillä oleville ihmisille. Näen tärkeäksi joustaa hahmottaa läheisten fyysisiä, psyykkisiä tarpeita . Aviossa puolison vuosien kaksoisroolin vedätyksen ajan ja avioerovaiheessa alkoi julmuudessaan äärimmäinen tapahtumaketju. Kaiken tultua selville puoliso lupasi tuhota kostoksi minut, elämäni ja " sen paremman elämän sädekehäni" .
Olen eron jälkeen saanut kokea vakavaa fyysistä väkivaltaa kuristamisten, päällekarkausten kautta, henkisenä väkivaltana vainoa, kuvailua hoito-ja viranomaistahoille psyykkisesti sairaaksi vuoroin luonnehäiriöiseksi. Toista kymmentä vuotta jatkuen perättömiä lastensuojeluilmoittelua karkeita syytöksiä kuvaten ilman mitään lain seuraamuksia tai viranomaistyön, poliisin ja lain puuttumista. En saa lainsuojaa, psyykkistä tukea, lakineuvontaa tai tukea lastensuojelusta. Tosin vanhemman päävikaa tai hoivanpuutetta ei lukuisissa ls- selvityksissä ole todettukaan. Kuinka tämä kaikki on edes mahdollista yhteiskunnassa? Olen jatkuen työtön mustamaalausten vuoksi, urani, maineeni on tuhottu. Köyhyydessä ilman elatuskykyä on ravinto, vaatteet ja hoiva viimeiseen asti taattava Visalla. Exä aloittaa loputtaman lastensuojelun ja psykiatrisen hoidon tarpeen kuvauksen, mikäli yritän lakiapuun turvautuen hakea edes kohtuuöllista elatustukea . Työssäkäyvä exä maksattaa huijaten rahattomuuttaan elinkulut kunnes paljastuu huijaus ja selkeä säälittävä näkymä avokin taloudellisesta hyväksikäytöstä. Lennosta vaihtuvia avovaimoja kohtelee alistaen säälimättä, he joutuvat uupuessaan hakemaan psyykkistä kriisiapua . He joutuvat selkeän painostettuina laatimaan kohtaani myös asiaatuntematta jopa lakikanteita, lastesuojeluilmoituksia exän vaatimusten pohjalta. Kriisikeskuksella arvaten selviää taustat heidän tilanteilleen. Avovaimo vaihtuu uusin huijauksin. Hoitoonohjausta psyykkistä yritin minä, kuten nuo seuraavat avovaimotkin turhaan Nykyinen 4. sai osakseen nyyhkytarinan pitkästä aviosta, joka päättyi vaimon pettämiseen. Lapsi kysyi kertoen minulle Miksi toimit siten? Vastaus "velat maksaantuu ja kaikki elinkulutkin " Mikä avuksi loputtomaan vainon kierteeseen.
Piittaamattomuus järjestelmässä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398