Olen hoitanut työni, lapseni, kotini ja ihmissuhteeni aina esimerkillisesti keskiverto kansalaista uutterammin ja sinnikkäämmin. Olen hyvässä arvostetussa ammatissa toiminut, uralla edennyt ja yhteiskunnallista järjestötyötä vahvasti hyvää kierrättäen tehnyt. Taustana ehjä lapsuuden elämän piiri ja osaltaan kristilliseen arvopohjaan tukeutuvat eettist elämän arvot. Alkoholi, irtosuhteet tms. eivät koskaan edes teininä houkutelleet. Olen saanut kasvatuksen, itsetunnon perustuen yhteisöllisyyteen, tasa-arvoon sukupuolten välillä, kykyyn keskustella, kasvaa ja kehittyä muita kuunnellen, haastaen itseään kehittymään paremmaksi versioksi itsestään itselle ja ennen muuta ympärillä oleville ihmisille. Näen tärkeäksi joustaa hahmottaa läheisten fyysisiä, psyykkisiä tarpeita . Aviossa puolison vuosien kaksoisroolin vedätyksen ajan ja avioerovaiheessa alkoi julmuudessaan äärimmäinen tapahtumaketju. Kaiken tultua selville puoliso lupasi tuhota kostoksi minut, elämäni ja " sen paremman elämän sädekehäni" .
Olen eron jälkeen saanut kokea vakavaa fyysistä väkivaltaa kuristamisten, päällekarkausten kautta, henkisenä väkivaltana vainoa, kuvailua hoito-ja viranomaistahoille psyykkisesti sairaaksi vuoroin luonnehäiriöiseksi. Toista kymmentä vuotta jatkuen perättömiä lastensuojeluilmoittelua karkeita syytöksiä kuvaten ilman mitään lain seuraamuksia tai viranomaistyön, poliisin ja lain puuttumista. En saa lainsuojaa, psyykkistä tukea, lakineuvontaa tai tukea lastensuojelusta. Tosin vanhemman päävikaa tai hoivanpuutetta ei lukuisissa ls- selvityksissä ole todettukaan. Kuinka tämä kaikki on edes mahdollista yhteiskunnassa? Olen jatkuen työtön mustamaalausten vuoksi, urani, maineeni on tuhottu. Köyhyydessä ilman elatuskykyä on ravinto, vaatteet ja hoiva viimeiseen asti taattava Visalla. Exä aloittaa loputtaman lastensuojelun ja psykiatrisen hoidon tarpeen kuvauksen, mikäli yritän lakiapuun turvautuen hakea edes kohtuuöllista elatustukea . Työssäkäyvä exä maksattaa huijaten rahattomuuttaan elinkulut kunnes paljastuu huijaus ja selkeä säälittävä näkymä avokin taloudellisesta hyväksikäytöstä. Lennosta vaihtuvia avovaimoja kohtelee alistaen säälimättä, he joutuvat uupuessaan hakemaan psyykkistä kriisiapua . He joutuvat selkeän painostettuina laatimaan kohtaani myös asiaatuntematta jopa lakikanteita, lastesuojeluilmoituksia exän vaatimusten pohjalta. Kriisikeskuksella arvaten selviää taustat heidän tilanteilleen. Avovaimo vaihtuu uusin huijauksin. Hoitoonohjausta psyykkistä yritin minä, kuten nuo seuraavat avovaimotkin turhaan Nykyinen 4. sai osakseen nyyhkytarinan pitkästä aviosta, joka päättyi vaimon pettämiseen. Lapsi kysyi kertoen minulle Miksi toimit siten? Vastaus "velat maksaantuu ja kaikki elinkulutkin " Mikä avuksi loputtomaan vainon kierteeseen.
Piittaamattomuus järjestelmässä
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153