Piittaamattomuus järjestelmässä

Anonyymi

Olen hoitanut työni, lapseni, kotini ja ihmissuhteeni aina esimerkillisesti keskiverto kansalaista uutterammin ja sinnikkäämmin. Olen hyvässä arvostetussa ammatissa toiminut, uralla edennyt ja yhteiskunnallista järjestötyötä vahvasti hyvää kierrättäen tehnyt. Taustana ehjä lapsuuden elämän piiri ja osaltaan kristilliseen arvopohjaan tukeutuvat eettist elämän arvot. Alkoholi, irtosuhteet tms. eivät koskaan edes teininä houkutelleet. Olen saanut kasvatuksen, itsetunnon perustuen yhteisöllisyyteen, tasa-arvoon sukupuolten välillä, kykyyn keskustella, kasvaa ja kehittyä muita kuunnellen, haastaen itseään kehittymään paremmaksi versioksi itsestään itselle ja ennen muuta ympärillä oleville ihmisille. Näen tärkeäksi joustaa hahmottaa läheisten fyysisiä, psyykkisiä tarpeita . Aviossa puolison vuosien kaksoisroolin vedätyksen ajan ja avioerovaiheessa alkoi julmuudessaan äärimmäinen tapahtumaketju. Kaiken tultua selville puoliso lupasi tuhota kostoksi minut, elämäni ja " sen paremman elämän sädekehäni" .
Olen eron jälkeen saanut kokea vakavaa fyysistä väkivaltaa kuristamisten, päällekarkausten kautta, henkisenä väkivaltana vainoa, kuvailua hoito-ja viranomaistahoille psyykkisesti sairaaksi vuoroin luonnehäiriöiseksi. Toista kymmentä vuotta jatkuen perättömiä lastensuojeluilmoittelua karkeita syytöksiä kuvaten ilman mitään lain seuraamuksia tai viranomaistyön, poliisin ja lain puuttumista. En saa lainsuojaa, psyykkistä tukea, lakineuvontaa tai tukea lastensuojelusta. Tosin vanhemman päävikaa tai hoivanpuutetta ei lukuisissa ls- selvityksissä ole todettukaan. Kuinka tämä kaikki on edes mahdollista yhteiskunnassa? Olen jatkuen työtön mustamaalausten vuoksi, urani, maineeni on tuhottu. Köyhyydessä ilman elatuskykyä on ravinto, vaatteet ja hoiva viimeiseen asti taattava Visalla. Exä aloittaa loputtaman lastensuojelun ja psykiatrisen hoidon tarpeen kuvauksen, mikäli yritän lakiapuun turvautuen hakea edes kohtuuöllista elatustukea . Työssäkäyvä exä maksattaa huijaten rahattomuuttaan elinkulut kunnes paljastuu huijaus ja selkeä säälittävä näkymä avokin taloudellisesta hyväksikäytöstä. Lennosta vaihtuvia avovaimoja kohtelee alistaen säälimättä, he joutuvat uupuessaan hakemaan psyykkistä kriisiapua . He joutuvat selkeän painostettuina laatimaan kohtaani myös asiaatuntematta jopa lakikanteita, lastesuojeluilmoituksia exän vaatimusten pohjalta. Kriisikeskuksella arvaten selviää taustat heidän tilanteilleen. Avovaimo vaihtuu uusin huijauksin. Hoitoonohjausta psyykkistä yritin minä, kuten nuo seuraavat avovaimotkin turhaan Nykyinen 4. sai osakseen nyyhkytarinan pitkästä aviosta, joka päättyi vaimon pettämiseen. Lapsi kysyi kertoen minulle Miksi toimit siten? Vastaus "velat maksaantuu ja kaikki elinkulutkin " Mikä avuksi loputtomaan vainon kierteeseen.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        591
        4071
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3418
      3. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2959
      4. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2901
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2234
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2171
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        2107
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1935
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1930
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1879
      Aihe