Oon 21v bi jäbä ja menossa ens viikol ekaa kertaa urologille. Siellä ilmeisesti lääkäri tutkii peniksen ja kivekset ja nyt jännittää jos alkaa vahingossa seisomaan ja miten noloa se on. Mulla mieslääkäri. Muilla kokemuksia?
Urologille
Anonyymi
7
1390
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin siinä kuule innostuu ja lekuri on ammattilainen. Eiköhän tuo ole seisokkeihin törmännyt ennenkin
- Anonyymi
Jos näin kävi ehkä se ehdota jotain tai kysy jotain
- Anonyymi
Se on aika tavallista eikä lääkäri siitä ole moksiskaan, joten älä huoli. Nimim." Tuhansia tutkinut, sadalla seisoi..."
- Anonyymi
Ei se vahingossa ala seisomaan, vaan ihan luonnostaan, jos jokin asia kiihottaa.
- Anonyymi
No jos alkaa seisomaan, niin urologi toteaa että ainakin tuo puoli on kunnossa.
- Anonyymi
tuo tähystin tuntuu kyllä kivalta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631882Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721298La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12963- 98918
- 87812
- 78636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49600- 38534
- 56507
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus234446