Oon 21v bi jäbä ja menossa ens viikol ekaa kertaa urologille. Siellä ilmeisesti lääkäri tutkii peniksen ja kivekset ja nyt jännittää jos alkaa vahingossa seisomaan ja miten noloa se on. Mulla mieslääkäri. Muilla kokemuksia?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tuskin siinä kuule innostuu ja lekuri on ammattilainen. Eiköhän tuo ole seisokkeihin törmännyt ennenkin
- Anonyymi
Jos näin kävi ehkä se ehdota jotain tai kysy jotain
- Anonyymi
Se on aika tavallista eikä lääkäri siitä ole moksiskaan, joten älä huoli. Nimim." Tuhansia tutkinut, sadalla seisoi..."
- Anonyymi
Ei se vahingossa ala seisomaan, vaan ihan luonnostaan, jos jokin asia kiihottaa.
- Anonyymi
No jos alkaa seisomaan, niin urologi toteaa että ainakin tuo puoli on kunnossa.
- Anonyymi
tuo tähystin tuntuu kyllä kivalta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a483972- 57618
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233530Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72487Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440