Oon 21v bi jäbä ja menossa ens viikol ekaa kertaa urologille. Siellä ilmeisesti lääkäri tutkii peniksen ja kivekset ja nyt jännittää jos alkaa vahingossa seisomaan ja miten noloa se on. Mulla mieslääkäri. Muilla kokemuksia?
Urologille
Anonyymi
7
1373
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin siinä kuule innostuu ja lekuri on ammattilainen. Eiköhän tuo ole seisokkeihin törmännyt ennenkin
- Anonyymi
Jos näin kävi ehkä se ehdota jotain tai kysy jotain
- Anonyymi
Se on aika tavallista eikä lääkäri siitä ole moksiskaan, joten älä huoli. Nimim." Tuhansia tutkinut, sadalla seisoi..."
- Anonyymi
Ei se vahingossa ala seisomaan, vaan ihan luonnostaan, jos jokin asia kiihottaa.
- Anonyymi
No jos alkaa seisomaan, niin urologi toteaa että ainakin tuo puoli on kunnossa.
- Anonyymi
tuo tähystin tuntuu kyllä kivalta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632