Mua vaivaa todella ahdistavat unet joista en pääse eroon!

Anonyymi

Oon 05 poika ja tilanne on mulla nyt se, että näen todella ahdistavia unia. Usein ne päättyy niin, että minä kuolen tai minä ja koko perheeni. Näitä on ollut kesälomalta asti ja pakko oli nyt purkaa jonnekin. Useimmiten unissa olen kotona tekemässä jotain perus arkiaskaretta ja sitten koko paikka alkaa pikkuhiljaa sortua ja kun yritän aukaista oven niin se ei aukea. Sitten katto tuleekin jo niskaan. Perheeni on myös monesti tässä unessa paikalla, mutta mä kuolen ekana. Muita hyvin yleisiä ovat unet joissa olen jostain syystä auton ratissa ja ajan kapeaa tietä alamäkeen ja auto ei pysähdy ja lopulta mä lennän sen auton kanssa rotkoon, yks on myös se et oon laivassa ja se sit uppoo tai räjähtää ja niissä unissa joissa se uppoo niin se uppoo hyvin titanicin tavoin ku tuli se leffa katsottua nii tulee uniin. Eli laivan peräpää nousee ja sit se katkee. Mun unessa se vain räjähtää siinä katkeemisvaiheessa ja herään sit siihen. Mulla oli ennen näitä unia itsetuhoisia ajatuksia ja yhdessä vaiheessa toivoin jopa kuolevani joten ehkä nämä unet ovat nyt jotain seurausta siitä. Mä unessa saavun just siihen pahimpaan kohtaan siinä unessa enkä muista mitä aiemmin on tapahtunut vaan ihan kuin mut vain tiputettais jonkin katastrofin keskelle ja oon sielä niin kauan ku herään. Monia muitakin painajaisia on ja kaikkia en edes muista vaan välillä olen herännyt sängystä hiestä märkänä ihan kuin olisin juoksulenkin tehnyt ja kauhee paniikki päällä vaikka mitään syytä en pelolleni osaa sanoa. Viimeisin painajainen tuli viime yönä ja siinä mä taas olin auton ratissa vaik eihän mulla oo ees ajokorttia eikä tuu hetkeen olemaankaan.

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se taida paljo auttaa, mut onks nää unet alkanu tulla just koronaaikaan? Semmosia ns koronaunia on ollu aika monella, ku melkein kaikkia ahdistaa ainaski jonki verran.

    • Anonyymi

      Moikka! Unessa auto edustaa sun omaa elämää, joten todennäköisesti sulla on menossa elämänvaihe jolloin koet ettet hallitse sitä itse. Kuolema unessa ei tarkoita kuolemaa, vaan ennemminkin se on sellainen re-birth.
      Myös kypsymisen ja eriytyminen omasta perheestä voisi olla selittävää.

      Keinoja joilla voit yrittää vähentää niitå:
      -älä päästä itseäsi liian väsyneeksi
      -älä nuku selälläsi.
      -mieti positiivisia asioita ennen nukkumaan menoa.
      -huolehdi päivärytmistä

    • Anonyymi

      No aja rotkoon autolla oikeesti niin takuulla pääset unista eroon :)

    • Anonyymi

      Taitaa olla stressiä

    • Anonyymi

      Itse näin jännästi unta jossa oon baarin tai ravintolan nurkassa ja se baari on täynnä miehiä aseiden kanssa ja mä vain seison, he seisovat ja mitään ei tapahtu ennen kuin yks heistä kysyy onko sulla rahaa, mä kopeloin nopeesti kollarieni taskut ja sanon et ei ja sit ne miehet alkaa ampua niillä aseilla mua yhtä aikaa ja mä herään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe