Ehdin kuulla tämän äänen puhelimesta ja siinä oli vielä 3 pim-ääntä edessä. Ääni kuitenkin loppui ennenkuin ehdin katsomaan puhelinta. Mikäköhän ääni tämä on ja mistä se ilmoittaa? Puhelin on Honor ja liittymä Telian.
Hello, i'm here - lmoitusääni.
6
3341
Vastaukset
- Anonyymi
Huawein ominaisuuksia..
- Anonyymi
Joku tämän palstan kirjoittelija se vaan sieltä puhelimestasi käsin yritti haukkua huawein kapuloita, joten puhelimen automaattinen asiattoman ja vahingollisen sisällön tunnistin katkaisi yrityksen sitten alkuunsa.
- Anonyymi
Auttaisko toi mitään.
Goto device settings->Smart assistance->Voice Control->Turn off voice wakeup.
https://www.reddit.com/r/Huawei/comments/b5tgkl/random_im_here_alert/ - Anonyymi
Minulle on myös tullut kaksi kertaa sama ilmoitus. Puhelimeni on One Plus Nord.
- Anonyymi
Pitää olla tarpeeksi nopee että ehtii vastata ja ei siinä tarvi mitään katsella ensin. Nopeet syö hitaat. Se on vanha totuus.
- Anonyymi
Vastasin ajoissa ja soittaja kai säikähti ja meni hiirenhiljaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762