Onko Lontoossa jotain hyvin edullisia majapaikkoja?
Kuulin kerran jostain "Em's housesta" tai vastaavasta en muista tarkkaan nimeä.
Edullinen majapaikka Lontoossa? (Em's house tai joku vastaava)
7
1264
Vastaukset
- mie
Lontoon merimieskirkolta löytyy halpaa majoitusta.
- Nimetön
Olimme viime vuonna jouluostoksilla Lontoossa ja meillä oli täältä kahden hengen huone London House Hotellista. Hintaan (23 euroa/ yö/ nenä kahden hengen huoneessa)kuului aamiainen (teetä, kahvia, mehua, paahtoleipää). Hotelli on siisti mutta ei mitenkää viimisen päälle laitettu. Aamulla herättiin yleensä palohälytykseen... Hinta kuitenkin sijaintiin nähden edullinen! Eli voin suositella!
Tästä osoitteesta voi tehdä varauksen:
http://www.hostelsclub.com/hostel-en-137.html
HUOM! Jos omistatte visan, niin sen voi suosiolla jättää kotiin. Visan käytöstä veloitetaan erikseen aika iso summa ostokseen nähden! Lontoossa muutenkin kallista!- Päkkis
Tyhmä kysymys.. tuo hinta 23 € näyttää koskevan shared rooms.. Buukkasin huoneita ja tarjosi private rooms ja shared rooms... joista jälkimmäisessä 4 tai 6 vuodetta. Siis voiko huoneeseen tulla muitakin, vieraita henkilöitä?
- Gitta
Päkkis kirjoitti:
Tyhmä kysymys.. tuo hinta 23 € näyttää koskevan shared rooms.. Buukkasin huoneita ja tarjosi private rooms ja shared rooms... joista jälkimmäisessä 4 tai 6 vuodetta. Siis voiko huoneeseen tulla muitakin, vieraita henkilöitä?
Yes, shared room eli dormi eli hostellien kimppakämpät... Jos on jengiä tulossa, niin kyllä ne huoneet täytetään, siinä napuripedissä kuorsaa joku vaikkapa Intiasta. Jos haluaa halvan kämpän, niin jostain täytyy luopua (pessimisti) tai saada liudan uusia kavereita (optimisti).
- Nimetön
Päkkis kirjoitti:
Tyhmä kysymys.. tuo hinta 23 € näyttää koskevan shared rooms.. Buukkasin huoneita ja tarjosi private rooms ja shared rooms... joista jälkimmäisessä 4 tai 6 vuodetta. Siis voiko huoneeseen tulla muitakin, vieraita henkilöitä?
Meillä oli 2 hengen privaatti huone ja hinta oli tosiaan toi 23 egeä nuppi. Matkustatko yksin?
jaettuun huoneeseen voi juu tulla vieraita ihmisiä, luullakseni kuitenkin saman sukupuolen edustajia. :)
Laitapa vaikka Googleen hakusanoiksi hotel ja london, niin saat pitkän listan varausjärjestelmiä. Itse varasin menneeksi viikonlopuksi hotellin täältä: http://www.london-hotels-guide.co.uk/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625