Vai etkö tiedä sitä?
Onko ikävöintisi kohde ekstrovertti vai Introvertti?
35
145
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on sopivanlainen mulle!
- Anonyymi
Sulle !
- Anonyymi
Hän on niin sekava.
- Anonyymi
Itse olet.
- Anonyymi
Selvin päin introvertti, humalassa ekstrovertti.
- Anonyymi
En haluaisi enää olla humalassa, haluan juopua sinusta nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi enää olla humalassa, haluan juopua sinusta nainen.
Aijaa. Puoliammattilaisura on jo kohtuupitkällä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Puoliammattilaisura on jo kohtuupitkällä kuitenkin.
Ei suinkaan vaikka pari omakotitaloa onkin jo kurkusta juotu alas.
- Anonyymi
Tiesitkö että ihminen voi olla molempia? Minulla se ainakin vaihtelee milloin mitenkin vaikka enemmän olen introvertti mutta toinen puoli ottaa välillä myös yllättävän paljon valtaa.
- Anonyymi
Voi olla sitä tai tätä enemmän tai vähemmän. Ja kumpaa on enemmän on sitten sitä.
- Anonyymi
Ambivertti on se välimaaston tapaus, mä oon sitä. T. Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ambivertti on se välimaaston tapaus, mä oon sitä. T. Nainen
Mä tunnen erään sunkaltaisen naisen. Hän on upea, ihana. Toivottavasti sinäkin olet.
- Anonyymi
Mortti tai Vertti, riippuen päivästä. Joskus jopa Pertti, mut se on aika harvinaista. T: T
- Anonyymi
🤣🤣 ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 ....
;) .....
- Anonyymi
Paitsi etten kaipaa sua taru, anna mun olla ja jatka elämääs jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi etten kaipaa sua taru, anna mun olla ja jatka elämääs jo.
Kerrohan tuo Tarullesi suoraan, ei se täällä perille mene!!
Ärsyttää nämä, sillä itse kaipaan Tarua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi etten kaipaa sua taru, anna mun olla ja jatka elämääs jo.
Valitettavasti ei Tarua täällä.
- Anonyymi
On ihan varmasti
- Anonyymi
Mitä merkitystä näillä on pääasia, ettei psykopaatti?
- Anonyymi
Ex-pertti nykynen tatjana
- Anonyymi
Enemmänkin intro, luulisin. Ei väliä, kunhan on minuun päin kallellaan.
- Anonyymi
En osaa sanoa. Itse olen introvertti. Viihdyn kun saan olla yksin, liika sosiaalisuus vie välillä voimat.
- Anonyymi
Introvertti vahvasti niinkuin minäkin :)
- Anonyymi
Mortti.
- Anonyymi
Me olemme puhuneet tästä, ja taidamme olla molemmat vähän intrompia verttejä.
Vaikka höpöttely sujuu jollain lailla meiltä molemmilta.- Anonyymi
Vakka kantensa valitsee.
- Anonyymi
En tiedä varmasti, mutta ambivertiksi oletan. Tilanteesta riippuen hänessä tuntuu olevan molempia puolia.
- Anonyymi
Hän on mielestäni enemmän ekstrovertti. Puhelias ja ulospäinsuuntautunut ja hänen työtään ei oikein mikään introvertti voisi tehdä.
- Anonyymi
Voi tehdä jos on illat hiljaa
- Anonyymi
Entrovertti melkoisella takuulla.
En tunne häntä, mutta luulen että ekstrovertti. käytöksen perusteella.
hyvässä ja pahassa.- Anonyymi
Hän on seurassa ollessa todella ekstroventti, mutta yksin päästyään tarvitsee runsaasti omaa aikaa palautuakeen.
- Anonyymi
Sä tunnet mut niin hyvin!
Introhko, aika vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511