Toimiiko muilla gmail ?

Anonyymi

Valitettavasti tilisi ei ole käytettävissä juuri nyt. Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa. Yritä uudelleen hetken kuluttua.Tarkista palvelun tila G Suiten tilan hallintapaneelista.
Tuommosta tekstti tulee mulle!

26

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt herjaa näin : 400. Tapahtui virhe.

      Palvelin ei voi käsitellä pyyntöä, koska se on muotoiltu virheellisesti. Pyyntöä ei kannata tehdä uudelleen. Tässä kaikki, mitä tiedämme.

      • Anonyymi

        eihhän sulla muutenkaan koskaan mikään toimi!


      • Anonyymi

        sama täällä


    • Anonyymi

      Gmailista en tiedä, mutta ainaki juutuubbi toimii firefoxilla.

    • Anonyymi

      Lukekaa uutisia..

      • Anonyymi

        Mitään turvaa ei windowsissa ole.
        Suurin riski joutua brute force -hyökkäyksen kohteeksi RDP-protokollan kautta on Norjassa. Peräti 95,29 prosenttia hyökkäyksistä perustuu raakaan voimaan ja RDP-protokollaan pommittamiseen. Slovenia on toisella sijalla 89,73 %) ja Liettua kolmantena (89,01 %).

        Oheinen infograafi esittää riskit joutua RDP-hyökkäyksen kohteeksi eri maissa. Suomessa riski on lähes 71 prosenttia


    • Anonyymi

      Me luemme uutiset warokaa feik njyyyss

    • Anonyymi

      Eilen meni kone kokonaan jumiin, kun avasin gmailissa sen oman tiedotteen.
      Hiiri juoksenteli mihin sattui ja mikään klikkaus ei toiminut. Pakkosammuttaminen.

      • Anonyymi

        Ei kannata päästää hiiriä koneeseen, voivat jyrsiä piuhoja poikki ja voi vaikka tulla oikosulku.


    • Anonyymi

      Googlen kirjautumista vaativat palvelut kaatuivat ympärimaailmaa klo.13:30 en tiedä mikä on tilanne nyt.

      • Anonyymi

        Taitavat taas toimia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat taas toimia.

        Tuon virhe kesti noin 45 minuuttia.


    • Anonyymi

      Firefox toimii ainakin täällä ihan hyvin. Vapusen asetukset laitettu jo aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Kopsaa ne asetukset tännekin niin saadaan osaamattomille apua..


    • Anonyymi

      Varmaankin se homma johtui siitä tietystä hyökkäyksestä, minkä takia Google oletettavasti päivitti palvelimia.

      • Anonyymi

        onko kinkit taas ratzanneet guuglen


    • Anonyymi

      Älkää koskeko koko googleen se on kaiken pahan alku ja juuri.

    • Anonyymi

      Kaikki toimii kaikilla! Sulla vaan ongelmia kaiken kassa! sulla niitä urgeebbabloadblogereita haitakkeita..

    • Anonyymi

      Ei ole ollut ongelmia Googlessa ei Windovsissa, ongelma lienee käyttäjissä.
      Kaikilla ei ole virustorjuntaa ja parhaita on F-secure total ja siellä oleva vpn ja jos käyttää vielä duckduck go selainta pysyy aika hyvin piilossa.

      • Anonyymi

        Gmail on sama kuin google. Kymmenen vuotta sitten sitä kokeilin enkä sen jälkeen ole samaa virhettä tehnyt. Winukassa on riittävä virus suoja joten miksi vielä pitäisi jollekin muulle maksaa samasta joka ei ole yhtään sen parempi. Sinun vpn:äsi on yhtä tyhjän kanssa. Ainoa missä olet oikeassa on tuo duckduck. Sillä tosin ei löydä mitään mitä haluaisi tietää joten saatat hyvinkin pysyä piilossa lopun ikääsi.
        Käytä Ubuntua niin olet täysin turvassa. Ubuntun osaa lapsikikin asentaa!
        https://wiki.ubuntu-fi.org/Asentaminen


      • Anonyymi

        F-secure vie vain rahaa tililtä. Ei tee turvallisuuden eteen yhtään sen enempää:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail on sama kuin google. Kymmenen vuotta sitten sitä kokeilin enkä sen jälkeen ole samaa virhettä tehnyt. Winukassa on riittävä virus suoja joten miksi vielä pitäisi jollekin muulle maksaa samasta joka ei ole yhtään sen parempi. Sinun vpn:äsi on yhtä tyhjän kanssa. Ainoa missä olet oikeassa on tuo duckduck. Sillä tosin ei löydä mitään mitä haluaisi tietää joten saatat hyvinkin pysyä piilossa lopun ikääsi.
        Käytä Ubuntua niin olet täysin turvassa. Ubuntun osaa lapsikikin asentaa!
        https://wiki.ubuntu-fi.org/Asentaminen

        Oi olet varmaan turvallinen aivotohtori.


      • Anonyymi

        Oikein:D Rahat menee eikä suojausta saa


    • Anonyymi

      Onhan tuo toiminut viimeiset 20 vuotta tai ainakin siitä lähtien kun koko paska tuli ilmoille.Ei sitä kannata käyttää muuhun kuin johonkin hupipostiin.

    • Anonyymi

      Hhhhh

    • Anonyymi

      Gmail on yksi mailman parhaista palveluista joka ei ikinä ole alhaalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe