Laukaan Nyrkkeilijät LaNy
Uusi seura perustettu.
Treenit Jokiniemen koululla joka ti.
Suunnitelmissa osallistua SM nyrkkeilyihin 2021
Yhteistyöseurat Karelia Boxing, JyNy ja Lapin Lukko
Kausimaksu 25e
MUKAAN!!!!!
17
102
Vastaukset
- Anonyymi
Vasen, vasen, oikee
- Anonyymi
Vasen ja oikea väistöstä taakse peruuttamalla
- Anonyymi
Hieno homma, lähen kannattaja jäseneksi, mistä löytyy yhteystiedot?
- Anonyymi
Siwan takana oli parhaat ottelijat.
- Anonyymi
Nyt ne on siirtynyt K-marketin kulmalle eikä maksa ku muutaman euron viini pullon verran..
- Anonyymi
Menkääs asiallisemmin, nekkaus on hyvä harrastus ja saa nuoret pois vetelehtimästä, pulinyrkkeilijät voi siirtyä omaan keskusteluunsa.
- Anonyymi
Nuoriso purkaa ksljapulloon olonsa
- Anonyymi
siksi niille pitää keksiä kunnon harrastuksia jota esim nyrkkeily edustaa.
- Anonyymi
Saapiko tällanen 65 v pappa osallistua, on tullut vähä harrastettua ? Suatan koittaa vähän nuoremmankin kanssa harkkamatsii ??
- Anonyymi
Pidä kädet ylhäällä, pappa...
- Anonyymi
Katsotaan sitten,misä ne käteni ovat !
- Anonyymi
siis ei ole mitään laukaan nyrkkeilijöitä, jonkun idiootin mätäkuun juttu, harmi, olisi kiva antaa laukaalaisille oppituntia raskaasta sarjasta.
- Anonyymi
Onpas
Myllylä perusti seuran - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas
Myllylä perusti seuranNo kannattaisiko seuraa mainostaa muuallakin kuin suomi24 palstalla? Mitkä ovat nettisivut? Yhteystiedot? Kellonaikakin helpottaisi treeneihin osallistumista.
Jokiniemessä ei ole koulua vain päiväkoti. Kirkonkylän koulu kyllä löytyy.
- Anonyymi
puhut siis itsestäsi , minulla on tämmöinen aivovamma että hoen joka keskustelussa, puhut siis itsestäsi, tämä johtuu väkivaltaisesta insestistä lapsena, koittakaa ymmärtää..
- Anonyymi
LaRu, treenit uimahallilla joka ke.
- AnonyymiUUSI
LaRu etsii reipasta vetäjää..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4012791Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin18812137Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2487961- 205443
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1963248