Metsästäjäliitto suden papanoiden analysoijaksi, lapsellista uhoamista, koirametsästys lopetettava

Anonyymi

Nyt kansalaisaloite heti pystyyn koirametsästyksen lopettamiseksi.
Ensitoimena metsänomistajat sanovat irti vuokrasopimuksen joissa koiralla metsästetään hirveä. Joukolla nyt toimimaan ja heti.
Siitä on jo kokemusta niin alkaapa tepsimään.

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketkä metsänomistajat? Suurinosa metsästäjistä omistaa itse maata jotka ovat seuroilla vuokralla, valtaosa maanomistajista vuokraa maansa ei pelkästään harrastustoiminnan tuoman edun vuoksi vaan siksi, että saadaan harvennettua taimikoissa mellastettavaa hirvikantaa.
      Metsästyksenvastaiset kaltaisesi tahot eivät metsää omista ja se harva vastainen eliitti vaikka omistaisikin, niin sellaisella yhdellä läntillä ei ole mitään virkaa tyhjäntoimittajana jossain vuokra alueiden keskellä. Koirallahan on lainmukaan puolentunnin oikeus toimia vuokraamattomallakin maalla ja tämä toiminta nollaantuu heti kun koira astuu luvalliselle puolelle. Pelkästään gepsillä tästä saadaan myös todistusaineistoa kaltaisillesi antinillittäjille oikeustoimia tai niiden uhkaa varten.
      Kansalaisaloite eteni viikossa suden kannanhoidollisen metsästyksen puolesta jatkokäsittelyyn. Sinä voit ihan vapaasti tapella parinsadan nimen kanssa, vaikka kymmenen vuotta koirametsästyksen estämiseksi vaikkapa sillä aloitteellasi.
      Jatka vaan kiukutteluasi jatkossa siellä vastustajat puolella äläkä tule tänne sönkkäämään.

• Anonyymi

Päin vastoin,koiran käyttö pakoliseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. 36
      597
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36