Jokohan se Puttolan hirvijahti päättyi niin uskaltaa mennä ulos? Aika räiskimistä taas asumuksen lähistöllä. On vaan ajan kysymys milloin tulee ruumiita. Voidaanko hirvijahtia kieltää vaikka 5km:n säteellä kylältä?
Puttolan hirvijahti
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voida ei mene sanomaan suoraan jos noin henkeen ottaa
- Anonyymi
On aika vaarallista jos hirivä ammutaan kylien läheisyydessä. Luoti lentää juurikin tuon 5 kilometriä. Luodin nopeus 5 kilometrinkin päässä on niin kova että se tappaa jos osuu kohdalleen. Otappa yhteyttä oaikalliseen Riistanhoitoyhdistykseen. Eiköhän sieltä löydy apua jos paikallinen hirviporukka suhailee miten sattuu.
- Anonyymi
Pian käy kuten Suonenjoella. Metsästys pitäisi kieltää kokonaan. Hirvikannan pienentäminen hoituisi viranomaisten toimesta. Nyt nuo vanhukset ampuvat kaikkea, mikä liikkuu.
- Anonyymi
Eipä haittaa yhtään joutaa näit kaksjakasia hiippareita harventaa
- Anonyymi
Nyt on Puttolassa jääny kaksi hirvimiestä kiinni kun olivat rakastelleet laavulla, saa hävetä silmät päästään Puttolan hirvimiesten takia...
- Anonyymi
Puhu vaan omasta puolestas
- Anonyymi
Minäkin kuulin tuosta lemmenkohtauksesta. Eihän se rakkaus katso aikaa eikä paikkaa. Poikarakkauskin on nykyisin täysin hyväksyttävää. Siinä on oranssit pipot heiluneet laavulla :)
- Anonyymi
Aina saa hävetä Puttolan hirvimiehiä, ihan hirveitä...
- Anonyymi
Nyt on puttolassa sitten ammuttu hirvi ihmisenä..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201