Lähetin joulukortin

Anonyymi

Siinä on sanat joista ei voi erehtyä.

107

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea, toivottavasti hän ymmärtää viestin

      • Anonyymi

        Mitään väärinkäsityksen mahdollisuutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään väärinkäsityksen mahdollisuutta ei ole.

        Elämässä on paljon väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä on paljon väärinkäsityksiä.

        Tätä ei voi enää selvemmin sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä on paljon väärinkäsityksiä.

        Ei ole enää, kaksi sanaa riittää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää, kaksi sanaa riittää .

        No mitkä kaksi sanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitkä kaksi sanaa?

        Jokainen voi itse päätellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää, kaksi sanaa riittää .

        Mie toivon, jotta nuo kaksi ei ole "hyvää joulua", vaikka onhan sekin kivasti toivotettu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie toivon, jotta nuo kaksi ei ole "hyvää joulua", vaikka onhan sekin kivasti toivotettu.

        Voin paljastaa etteivät ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin paljastaa etteivät ole.

        No näin mie arvelinkin 😉 mutta mielenkiintoinen juttu...kaksi sanaa. Anna Puulla oli kolme (pientä) sanaa. Kahellakin voipi sanoa tai vaikka kysyäkin vaikka mitä, iliman että jäisi enää mikään epäselväksi.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No näin mie arvelinkin 😉 mutta mielenkiintoinen juttu...kaksi sanaa. Anna Puulla oli kolme (pientä) sanaa. Kahellakin voipi sanoa tai vaikka kysyäkin vaikka mitä, iliman että jäisi enää mikään epäselväksi.

        Jos sanat olisivat tuon suuntaiset siirtäisin työpisteeni postiluukun alle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanat olisivat tuon suuntaiset siirtäisin työpisteeni postiluukun alle ;)

        Kaksi sanaa siis..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi sanaa siis..

        Kysymys kuuluu, voiko postiin luottaa, menneekö perille. Entä jos ei mene, vaan jäävät sanat ilmaan leijumaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kysymys kuuluu, voiko postiin luottaa, menneekö perille. Entä jos ei mene, vaan jäävät sanat ilmaan leijumaan.

        Niin, kysehän on tärkeästä viestistä. Osoite on sitten toinen juttu, että onko se oikea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kysehän on tärkeästä viestistä. Osoite on sitten toinen juttu, että onko se oikea

        No joskus löytää perille, vaikka olis pieni osoitehuti taikka sitten tullee bumerangina takas jos lähettäjä on tiijossa. Mitään kovin tärkeetä viestiä en kyllä uskaltas postin mukana laittaa tai sitten viskaisin kirjattuna. Kerrankos sitä sitte joulukortinki semmosena sais 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi sanaa siis..

        Tie vie sänkyä kohti, vaan lähti mun päässäni soimaan 🎶 "...milloin riisut jumpperin?" mutta ei näiden kolmen sanan takia, vaan näitä edeltävän sanan vuoksi, joka siinä toistetaan 😅 Ja se taas sen kysymyksen vuoksi, joka mulla mielessä oli, kun kajahtaa vähän siihen suuntaan enkuksi. Tuota kysymystä en ole ikinä esittänyt, mutta jos joskus sen häneltä kysäsen, niin en laita Postia asialle 😁
        Taijan olla väsyny, öitä 😅☺️ 💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tie vie sänkyä kohti, vaan lähti mun päässäni soimaan 🎶 "...milloin riisut jumpperin?" mutta ei näiden kolmen sanan takia, vaan näitä edeltävän sanan vuoksi, joka siinä toistetaan 😅 Ja se taas sen kysymyksen vuoksi, joka mulla mielessä oli, kun kajahtaa vähän siihen suuntaan enkuksi. Tuota kysymystä en ole ikinä esittänyt, mutta jos joskus sen häneltä kysäsen, niin en laita Postia asialle 😁
        Taijan olla väsyny, öitä 😅☺️ 💤

        Ihana ajatus, tämän haluan omia ;) Ja todellakin ilman poostia livenä sen haluan häneltä kuulla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ajatus, tämän haluan omia ;) Ja todellakin ilman poostia livenä sen haluan häneltä kuulla..

        Mikäpä siinä, ihan vappaasti vaan 😉 ja toivottavasti viä kuulet.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä siinä, ihan vappaasti vaan 😉 ja toivottavasti viä kuulet.

        Kiitos. Sitä toivon mitä eniten maailmassa.


    • Anonyymi

      Harkitsen vakavasti samaa..

      • Anonyymi

        Tee se ennen kuin alat harkita liikaa.


      • Anonyymi

        Minäkin haluan osallistua tähän.


      • Anonyymi

        Pitäisköhän munkin


    • Anonyymi

      Olisinpa kortin saaja, mutta en ole.

      • Anonyymi

        Ethän voi sitä vielä tietää. Saatat vaikka ollakin ❤


    • Anonyymi

      Pisteet rohkeudesta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Olisi kiva vastaanottaa sellainen kortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Olisi kiva vastaanottaa sellainen kortti.

        Lähettäminen ei sitten nappaa ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Olisi kiva vastaanottaa sellainen kortti.

        Niin minustakin. Toivon niin, että saisin sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettäminen ei sitten nappaa ollenkaan?

        Rohkeus puuttuu..jos oltais pussausvaiheessa niin voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeus puuttuu..jos oltais pussausvaiheessa niin voisin.

        Missä vaiheessa olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa olette?

        Varmaan unohtamisvaiheessa. En kiinnosta häntä silleen. Yritän saada tunteeni sammumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan unohtamisvaiheessa. En kiinnosta häntä silleen. Yritän saada tunteeni sammumaan.

        Minullakin yksipuolinen ihastus :((( kysymys kuuluu miten saada ne hiton tunteet sammumaan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin yksipuolinen ihastus :((( kysymys kuuluu miten saada ne hiton tunteet sammumaan..?

        En tiedä. Kolme vuotta sitten tajusin tunteeni eivätkä ole ohi menneet vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin yksipuolinen ihastus :((( kysymys kuuluu miten saada ne hiton tunteet sammumaan..?

        Tunteet hiipuvat vähitellen itsestään, jos niitä ei ruoki mikään. Eli jos ei nähdä eikä muuallakaan tavalla kommunikoida, niin tunteet eivät saa mitään "materiaalia" pysyäkseen yllä. Itselläkin oli aika erikoinen episodi tässä taannoin, mutta olen vähän päässyt siitä yli kun ei ole ollut mitään kontaktia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet hiipuvat vähitellen itsestään, jos niitä ei ruoki mikään. Eli jos ei nähdä eikä muuallakaan tavalla kommunikoida, niin tunteet eivät saa mitään "materiaalia" pysyäkseen yllä. Itselläkin oli aika erikoinen episodi tässä taannoin, mutta olen vähän päässyt siitä yli kun ei ole ollut mitään kontaktia.

        Miksi teillä yhteys katkesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teillä yhteys katkesi?

        Sillä tavallahan se katkeaa, kun kumpikaan ei ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin yksipuolinen ihastus :((( kysymys kuuluu miten saada ne hiton tunteet sammumaan..?

        No itse olen suunnannut huomiota muihin asioihin ja ihmisiin. Välillä tulee takapakkia mutta silmät on jo auki ihanien vapaiden naisten varalle...😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavallahan se katkeaa, kun kumpikaan ei ota yhteyttä.

        Ei toimi jos joudutaan näkemään jatkuvasti, muussa tapauksessa saattaa toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi jos joudutaan näkemään jatkuvasti, muussa tapauksessa saattaa toimia.

        Ei tietenkään mutta omassa tapauksessani ei nähdä jatkuvasti, eikä oikeastaan ollenkaan. En ole ikuisuuksiin nähnyt häntä ainakaan niin, että sitä voi näkemiseksi kutsua. Miten siinä voisi mikään tunne pysyä yllä itsestään, jos ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse olen suunnannut huomiota muihin asioihin ja ihmisiin. Välillä tulee takapakkia mutta silmät on jo auki ihanien vapaiden naisten varalle...😁

        Täällä myös yksi, joka yrittää suunnata huomiotaan muihin ihmisiin. Vähän vaikeaa tässä nykytilanteessa, ei ole juuri virikkeitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mutta omassa tapauksessani ei nähdä jatkuvasti, eikä oikeastaan ollenkaan. En ole ikuisuuksiin nähnyt häntä ainakaan niin, että sitä voi näkemiseksi kutsua. Miten siinä voisi mikään tunne pysyä yllä itsestään, jos ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        No täällä taas jatkuvaa näkemistä ei voi estää, kuitenkin etänä tällä hetkellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet hiipuvat vähitellen itsestään, jos niitä ei ruoki mikään. Eli jos ei nähdä eikä muuallakaan tavalla kommunikoida, niin tunteet eivät saa mitään "materiaalia" pysyäkseen yllä. Itselläkin oli aika erikoinen episodi tässä taannoin, mutta olen vähän päässyt siitä yli kun ei ole ollut mitään kontaktia.

        Eivät hiivu tämän ihastuksen kanssa ne eivät koskaan lähde pois. Kokemusta on vuosikymmenten varrelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät hiivu tämän ihastuksen kanssa ne eivät koskaan lähde pois. Kokemusta on vuosikymmenten varrelta.

        Tuttu tunne. Oon opetellut hyväksyyn tunteet ja elämään niiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä taas jatkuvaa näkemistä ei voi estää, kuitenkin etänä tällä hetkellä..

        Silloin tunteet tietysti pysyvät yllä, kun kuitenkin olette kontaktissa vaikka onkin etänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät hiivu tämän ihastuksen kanssa ne eivät koskaan lähde pois. Kokemusta on vuosikymmenten varrelta.

        Itse koen että ihastumisen tunne syntyy nimenomaan kontaktissa toisen kanssa ja se pitää tunnetta myös yllä. En osaa kuvitella tilannetta, jossa tunne säilyisi pelkästään oman mielikuvituksen varassa vuosikausia koska tunteeseen tarvitaan toiseltakin jotain. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja sinulla on jostain syystä niin käynyt. Sen täytyy olla tosi raskasta, koska ei pääse eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä taas jatkuvaa näkemistä ei voi estää, kuitenkin etänä tällä hetkellä..

        Mä en edes halua olla näkemättä. Kyllä mä näiden tunteideni kanssa toimeentulen. Tiedostan täysin ettei niille ole katetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en edes halua olla näkemättä. Kyllä mä näiden tunteideni kanssa toimeentulen. Tiedostan täysin ettei niille ole katetta.

        Minä taas toivoisin ettei tarvitsisi nähdä ja olla tekemisissä jotta pääsisin eroon tuskastuttavista tunteistani. Olen epätoivoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas toivoisin ettei tarvitsisi nähdä ja olla tekemisissä jotta pääsisin eroon tuskastuttavista tunteistani. Olen epätoivoinen.

        Joudutko näkemään häntä väistämättä? Hankala tilanne jos on yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudutko näkemään häntä väistämättä? Hankala tilanne jos on yksipuolista.

        Kyllä joudun ikävä kyllä jos en vaihda työpaikkaa. Eikä se ole tällä hetkellä realistinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joudun ikävä kyllä jos en vaihda työpaikkaa. Eikä se ole tällä hetkellä realistinen vaihtoehto.

        Asiasta puhuminen hänen kanssaan ei sitten ole mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta puhuminen hänen kanssaan ei sitten ole mahdollista?

        Puhuttu asiasta on eikä puheet ei tähän auta kun on yksipuolista nämä tunteet. Ei hän minun tunteilleni mitään mahda enkä niillä häntä halua enempää häiritä ja minä tuskastun näiden tunteideni kanssa kun eivät ota laantuakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttu asiasta on eikä puheet ei tähän auta kun on yksipuolista nämä tunteet. Ei hän minun tunteilleni mitään mahda enkä niillä häntä halua enempää häiritä ja minä tuskastun näiden tunteideni kanssa kun eivät ota laantuakseen.

        Eikö tieto yksipuolisuudesta laannuta yhtään tunteitasi? Yritä ajatella että mitä vaivaan itseäni ihmisellä, joka ei edes ajattele minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tieto yksipuolisuudesta laannuta yhtään tunteitasi? Yritä ajatella että mitä vaivaan itseäni ihmisellä, joka ei edes ajattele minua.

        Välillä on helpompaa välillä todella tuskaista. Kyllä olen jo monet konstit yrittänyt. Joku päivä vielä naureskelen tälle tuskalleni mutta vielä ei naurata. Yritän keksiä paljon täytettä päiviini etten ehdi ajatella mutta iltaisin se iskee ahdistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä on helpompaa välillä todella tuskaista. Kyllä olen jo monet konstit yrittänyt. Joku päivä vielä naureskelen tälle tuskalleni mutta vielä ei naurata. Yritän keksiä paljon täytettä päiviini etten ehdi ajatella mutta iltaisin se iskee ahdistus.

        Ei naurata tietenkään, kauheaahan se on. Tunteesi häntä kohtaan ovat varmaan jo niin voimakkaat, että niistä on vaikea päästä irti. Sydänsurut vaivaavat illalla ja yöllä pahiten, kun yksin valvoo ja ajattelee. Ei kai siihen auta lopulta kuin aika. Voitko vältellä hänen seuraansa työpaikalla, jos se vähän helpottaisi tilannetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naurata tietenkään, kauheaahan se on. Tunteesi häntä kohtaan ovat varmaan jo niin voimakkaat, että niistä on vaikea päästä irti. Sydänsurut vaivaavat illalla ja yöllä pahiten, kun yksin valvoo ja ajattelee. Ei kai siihen auta lopulta kuin aika. Voitko vältellä hänen seuraansa työpaikalla, jos se vähän helpottaisi tilannetta?

        Kyllä välttelen häntä minkä pystyn. Ajankuluminen varmasti kyllä auttaa vaikka ei se nyt siltä tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttu asiasta on eikä puheet ei tähän auta kun on yksipuolista nämä tunteet. Ei hän minun tunteilleni mitään mahda enkä niillä häntä halua enempää häiritä ja minä tuskastun näiden tunteideni kanssa kun eivät ota laantuakseen.

        Sama tilanne minulla jossain määrin. Rakastan häntä, haluan vain hänet edelleen.. Hän halusi minut tavalla mikä ei tunnu itselle parhaalta.. Jos uskoisin, että myös niin meillä olisi edessä pidempi tulevaisuus ja ehkä vielä oikea suhde, voisin suostua, mutta epäilys siitä vaivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne minulla jossain määrin. Rakastan häntä, haluan vain hänet edelleen.. Hän halusi minut tavalla mikä ei tunnu itselle parhaalta.. Jos uskoisin, että myös niin meillä olisi edessä pidempi tulevaisuus ja ehkä vielä oikea suhde, voisin suostua, mutta epäilys siitä vaivaa..

        Älä suostu mihinkään puolivillaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne minulla jossain määrin. Rakastan häntä, haluan vain hänet edelleen.. Hän halusi minut tavalla mikä ei tunnu itselle parhaalta.. Jos uskoisin, että myös niin meillä olisi edessä pidempi tulevaisuus ja ehkä vielä oikea suhde, voisin suostua, mutta epäilys siitä vaivaa..

        Pystyttekö keskustella siitä mitä kukin haluaa ettei jää epäilyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyttekö keskustella siitä mitä kukin haluaa ettei jää epäilyksiä?

        No sehän tässä ongelma onkin.. En ymmärrä hänen viestejään välttämättä oikein ja pelkään että itsekin olen tehnyt virheitä ymmärtämättömyyttäni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän tässä ongelma onkin.. En ymmärrä hänen viestejään välttämättä oikein ja pelkään että itsekin olen tehnyt virheitä ymmärtämättömyyttäni..

        Eikös tuo selviäisi helpoiten puhumalla asioista suoraan? Minkälaisia viestejä olet häneltä saanut ja antanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo selviäisi helpoiten puhumalla asioista suoraan? Minkälaisia viestejä olet häneltä saanut ja antanut?

        Samaa mieltä, milläs se muuten selviää jos molemmat tahoillaan arvailee. Onko yleistäkin ettei tunteista puhuta ja jätetään auki? Tulee sellainen vaikutelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, milläs se muuten selviää jos molemmat tahoillaan arvailee. Onko yleistäkin ettei tunteista puhuta ja jätetään auki? Tulee sellainen vaikutelma.

        Ei ole yleistä, jostain syystä korostuu nykyään näillä palstoilla. Kyllä useimmat saa solmittua suhteita ihan normaalisti.


    • Anonyymi

      Raportoi tänne joulun jälkeen menikö kortti perille ja mitä siitä seurasi. Pahus kun itsellä ei ole ketään eikä mitään vireillä.

      • Anonyymi

        Minustakin on kiva seurata muiden romanttisia tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin on kiva seurata muiden romanttisia tarinoita.

        Samaa mieltä tästä.


      • Anonyymi

        Uskaltaisimpa lähettää joulukortin Hänelle.. kadehdin aloittajan uskallusta. Toivotaan onnea matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisimpa lähettää joulukortin Hänelle.. kadehdin aloittajan uskallusta. Toivotaan onnea matkaan.

        Sama fiilis. Entä jos hän kokee sen ahdisteluna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama fiilis. Entä jos hän kokee sen ahdisteluna?

        Riippuu mitä korttiin kirjoittaa ja millainen kuva siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama fiilis. Entä jos hän kokee sen ahdisteluna?

        Miten joulukortin voisi kokea ahdisteluna? Vaikea kuvitella ellet jotain seksikorttia lähetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joulukortin voisi kokea ahdisteluna? Vaikea kuvitella ellet jotain seksikorttia lähetä.

        Niinpä🙂Tavalliset joulun toivotukset, kun kirjoittaa niin ihan asiallista. Eri juttu, jos laittaa täyteen rakkauden vuodatusta. Vaikka eipä siinäkään mitään. Voisin sellaisenkin kortin ottaa vastaan.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä🙂Tavalliset joulun toivotukset, kun kirjoittaa niin ihan asiallista. Eri juttu, jos laittaa täyteen rakkauden vuodatusta. Vaikka eipä siinäkään mitään. Voisin sellaisenkin kortin ottaa vastaan.😉

        Tavalliset joulun toivotukset, rakkauden vuodatukset ja seksikortti ovat kaikki keskenään täysin eri asioita ja viestivät niin ikään eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavalliset joulun toivotukset, rakkauden vuodatukset ja seksikortti ovat kaikki keskenään täysin eri asioita ja viestivät niin ikään eri asioita.

        Kaikkeen pitää nykyään olla ohje...
        - Tavallinen joulutoivotus = olemme ystäviä, tuttavia, sukulaisia, naapureita. Ei sisällä romanttisia aspekteja.
        - Rakkausvuodatusta sisältävä joulutoivotus = olen rakastunut sinuun ja haluan kertoa sen.
        - Seksivihjailua sisältävä joulutoivotus = haluan seksiä kanssasi ja haluan kertoa sen näin mauttomalla tavalla. Voi olla myös loukkaukseksi tarkoitettu.

        Eikö ole selvää minkä näistä voi kokea ahdisteluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen pitää nykyään olla ohje...
        - Tavallinen joulutoivotus = olemme ystäviä, tuttavia, sukulaisia, naapureita. Ei sisällä romanttisia aspekteja.
        - Rakkausvuodatusta sisältävä joulutoivotus = olen rakastunut sinuun ja haluan kertoa sen.
        - Seksivihjailua sisältävä joulutoivotus = haluan seksiä kanssasi ja haluan kertoa sen näin mauttomalla tavalla. Voi olla myös loukkaukseksi tarkoitettu.

        Eikö ole selvää minkä näistä voi kokea ahdisteluna.

        On selvää😂vaan ei ilmeisesti kaikille.


    • Anonyymi

      Täällä yksi joulukortin lähettäjä. Tavallisen kortin laitoin ja joulun toivotukset siihen, vähän muutakin kuluneesta vuodesta muttei mitään tunteistani. Luulen että hän ne jo kohta arvaa..

      • Anonyymi

        Mikä teidän tilanne on? Toivotko että hän arvaisi ja tekisi aloitteen?


      • Anonyymi

        Pelkästä hyvän joulun toivotuksesta ei voi päätellä mitään romanttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästä hyvän joulun toivotuksesta ei voi päätellä mitään romanttista.

        Tuo on totta.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teidän tilanne on? Toivotko että hän arvaisi ja tekisi aloitteen?

        Enemmän kuin tuttavia olemme, ehkä ystäviäkin. Hänen aloitettaan toivon kovasti ja olen jo kauan toivonut, vuosia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästä hyvän joulun toivotuksesta ei voi päätellä mitään romanttista.

        Meillä on pitkään ollut jännite, siihen nähden hän voi päätellä. Toivon sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on pitkään ollut jännite, siihen nähden hän voi päätellä. Toivon sitä.

        En mä tavallisesta kortista osaa mitään päätellä. Tarvitaan oikeita sanoja oikeassa kohtaamisessa kuten on ollut ikävä, olet ihana, ihana tavata..sellaista jakamista, hymyjä, naurua, silmiin tuijottelua, molemmin puolista koskettelua jne..Sekä tietysti vastavuoroista yhteyden pitoa ja tiivistä näkemistä jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on pitkään ollut jännite, siihen nähden hän voi päätellä. Toivon sitä.

        Kai piirsit siihen ❤️ ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai piirsit siihen ❤️ ainakin.

        Se sydänkö sitten jotain tarkoittaa? Mä laitan toisinaan sydämiä ystävien ja sukulaisten kortteihin. Ei siinä mulle oo seksuaalista merkitystä. Tosin riippuu tietty vähä asiayhteydestä ja niistä sanoista mitä käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sydänkö sitten jotain tarkoittaa? Mä laitan toisinaan sydämiä ystävien ja sukulaisten kortteihin. Ei siinä mulle oo seksuaalista merkitystä. Tosin riippuu tietty vähä asiayhteydestä ja niistä sanoista mitä käyttää.

        Ihan on sydänten tuhlaamista. Itse en laittaisi, kun ihan lähimmille ja ihastukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on sydänten tuhlaamista. Itse en laittaisi, kun ihan lähimmille ja ihastukselle.

        Sama juttu sydänten kanssa.. Rakastavani olen ikinä kokenut vain yhtä.. Ikinä en ole niitä sanoja ääneen kenellekään lasteni lisäksi lausunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu sydänten kanssa.. Rakastavani olen ikinä kokenut vain yhtä.. Ikinä en ole niitä sanoja ääneen kenellekään lasteni lisäksi lausunut..

        Toivon että saan rakkauteni vielä tälle yhdelle ääneen lausua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että saan rakkauteni vielä tälle yhdelle ääneen lausua.

        Eräässä puhelussa saatoin jotain hänelle sanoa.. En muista enää sillä hän niin kylmästi minua kohtelee.. Hän on ainoa jota kohtaan näin tunnen, eikä tapanani ole ollut käyttää niitä sanoja kun en niin koe. Niin en ole koskaan tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on sydänten tuhlaamista. Itse en laittaisi, kun ihan lähimmille ja ihastukselle.

        Ai no kyllä niihin ihmisiin on ollut syvä keskusteluyhteys. Ovat olleet hyvin merkityksellisiä minulle. Yhteys vaan ei ole ollut romanttinen. En ole jotenkin osannut mieltää sydäntä vain romanttiseksi eleeksi vaan yleensä kahden ihmisen syvän henkisen yhteyden merkiksi. Olkoon sitten sydänten tuhlausta, mutta minulle se ei sitä ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä puhelussa saatoin jotain hänelle sanoa.. En muista enää sillä hän niin kylmästi minua kohtelee.. Hän on ainoa jota kohtaan näin tunnen, eikä tapanani ole ollut käyttää niitä sanoja kun en niin koe. Niin en ole koskaan tehnyt.

        En minäkään lausu rakkauden sanoja, jos en niin koe. Joskus toinen ei olevastaanottavassa tilassa toisen tunteille. Ajatukset on vahvasti jossain muualla eikä kuule sanoja oikein. Ei saa pysähdyttyä tilanteeseen. Silloin voi tulla virhetulkintoja. Ei rekisteröi oikein toisen tunnetilaa ja sanoja. Silloin voi tulla kylmä vaikutelma. Siksi asiaan olisi hyvä voida palata, jos vaikka tunteet oliskin molemminpuolisia eikä toinen vaan huomannut tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on sydänten tuhlaamista. Itse en laittaisi, kun ihan lähimmille ja ihastukselle.

        Sydänten käyttäminen viestinnässä on mielenkiintoinen kysymys. Mielestäni sydämen merkitys määrittyy asiayhteydestä sekä kyseisen henkilön viestintätyylistä. Esimerkkinä asiayhteydestä "kävin katsomassa naapurin kissanpentuja❤️" tai "ajattelen sinua❤️".

        Jos joku muu kuin läheinen sukulainen tai ystävä kirjoittaisi joulukorttiin "hyvää joulua ❤️", tulkitsisin sen kyllä tarkoittavan romanttista rakkautta, ellei kyseessä olisi henkilö joka laittaa sydämiä joka paikkaan tyyliin "upea auringonlasku ❤️❤️❤️", jolloin sydämen ei voisi olettaa tarkoittavan mitään syvempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänten käyttäminen viestinnässä on mielenkiintoinen kysymys. Mielestäni sydämen merkitys määrittyy asiayhteydestä sekä kyseisen henkilön viestintätyylistä. Esimerkkinä asiayhteydestä "kävin katsomassa naapurin kissanpentuja❤️" tai "ajattelen sinua❤️".

        Jos joku muu kuin läheinen sukulainen tai ystävä kirjoittaisi joulukorttiin "hyvää joulua ❤️", tulkitsisin sen kyllä tarkoittavan romanttista rakkautta, ellei kyseessä olisi henkilö joka laittaa sydämiä joka paikkaan tyyliin "upea auringonlasku ❤️❤️❤️", jolloin sydämen ei voisi olettaa tarkoittavan mitään syvempää.

        Jaa.. menee pois joulukorteista mutta tulkitkaa tämä ystävän viesti "oli ihana nähdä eilen😊❤️, pidetään jatkossa tiiviimmin yhteyttä". Onko vihjaus että olemme enemmän kuin ystäviä?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.. menee pois joulukorteista mutta tulkitkaa tämä ystävän viesti "oli ihana nähdä eilen😊❤️, pidetään jatkossa tiiviimmin yhteyttä". Onko vihjaus että olemme enemmän kuin ystäviä?..

        Minusta ei ole vaan tarkoittaa tuossa yhteydessä ystävyyttä. Jos ollaan jo ystäviä ja haluaa ilmaista, että tunne on muuttunut rakkaudeksi, pitää mielestäni olla paljon selkeämpi tyyliin "olen rakastunut sinuun ❤️❤️❤️".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ole vaan tarkoittaa tuossa yhteydessä ystävyyttä. Jos ollaan jo ystäviä ja haluaa ilmaista, että tunne on muuttunut rakkaudeksi, pitää mielestäni olla paljon selkeämpi tyyliin "olen rakastunut sinuun ❤️❤️❤️".

        Komppaan tätä, jos pohjalla on ystävyys, on oltava tosi selkeä jos haluaa kertoa rakkaudestaan. Muuten menee ystävyyden piikkiin varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tätä, jos pohjalla on ystävyys, on oltava tosi selkeä jos haluaa kertoa rakkaudestaan. Muuten menee ystävyyden piikkiin varmasti.

        Täysin samaa mieltä. Sama viesti romanttisella sävyllä olisi;
        💕oli ihana nähdä eilen. 💗Taidan olla rakastumassa sinuun.💖💝💘

        Jos haluat asiasta selvyyttä ja tunnet ystävääsi kohtaan enemmän kuin ystävyyttä, vastaa niihin tavallisiin sydän viesteihin samalla mitalla ja katso lähteekö kumpikaan tuohon romanttisempaan suuntaan viemään viestejä. Silloin myös jo luonnostaan haluaa nähdä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.. menee pois joulukorteista mutta tulkitkaa tämä ystävän viesti "oli ihana nähdä eilen😊❤️, pidetään jatkossa tiiviimmin yhteyttä". Onko vihjaus että olemme enemmän kuin ystäviä?..

        Viesti kertoo siitä, että ystävä viihtyy seurassasi ja olet hänelle tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Sama viesti romanttisella sävyllä olisi;
        💕oli ihana nähdä eilen. 💗Taidan olla rakastumassa sinuun.💖💝💘

        Jos haluat asiasta selvyyttä ja tunnet ystävääsi kohtaan enemmän kuin ystävyyttä, vastaa niihin tavallisiin sydän viesteihin samalla mitalla ja katso lähteekö kumpikaan tuohon romanttisempaan suuntaan viemään viestejä. Silloin myös jo luonnostaan haluaa nähdä enemmän.

        Tunnen enemmän mutta en tiedä hänen tunteistaan, viesteissä on usein sydän ja joku muu tai aurinko, joskus kukka. Olen vastannut samalla mitalla, mutta tavattaessa hän ei tee mitään ystävyyden yli eikä tunnu huomaavan tunteitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti kertoo siitä, että ystävä viihtyy seurassasi ja olet hänelle tärkeä.

        Sitä arvelinkin, ei kai siinä muuta olekaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen enemmän mutta en tiedä hänen tunteistaan, viesteissä on usein sydän ja joku muu tai aurinko, joskus kukka. Olen vastannut samalla mitalla, mutta tavattaessa hän ei tee mitään ystävyyden yli eikä tunnu huomaavan tunteitani.

        Teetkö sinä mitään ystävyyden yli? Minulla on myös tunteita ystävää kohtaan, mutta olen ollut tarkka siitä, että kaikki viestit ja tapaamiset pysyvät ystävyyden rajoissa. Jotta enemmän voisi tapahtua, pitäisi nähdä tiiviimmin. Päästä lähentymään lisää. Joskus tuntuu, että välissämme on sähköä. En ole kuitenkaan varma ja ystävyys on tärkeä minulle. Haluan pitää hänet elämässäni vaikka sitten ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö sinä mitään ystävyyden yli? Minulla on myös tunteita ystävää kohtaan, mutta olen ollut tarkka siitä, että kaikki viestit ja tapaamiset pysyvät ystävyyden rajoissa. Jotta enemmän voisi tapahtua, pitäisi nähdä tiiviimmin. Päästä lähentymään lisää. Joskus tuntuu, että välissämme on sähköä. En ole kuitenkaan varma ja ystävyys on tärkeä minulle. Haluan pitää hänet elämässäni vaikka sitten ystävänä.

        En ole tehnyt.. en uskalla koska olen lähes varma ettei hän tunne samoin. Hän on seurassani niinkuin ystävän kanssa ollaan, ei flirttaa eikä katsele sillä lailla, puhuu niinkuin ystävälle puhutaan. Ainoa on sydämet ym viesteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt.. en uskalla koska olen lähes varma ettei hän tunne samoin. Hän on seurassani niinkuin ystävän kanssa ollaan, ei flirttaa eikä katsele sillä lailla, puhuu niinkuin ystävälle puhutaan. Ainoa on sydämet ym viesteissä.

        Noi sydämet ja kukat on tavallisia ystävien keskinäisissä viesteissä, älä tee niiden perusteella tulkintaa. Jos ei muuta merkkiä näy, väitän ettei mitään ole kuin sun päässä.


    • Anonyymi

      Kortti on mennyt perille ja joulusuunnitelmat saivat toivotun käänteen.

      Hyvää joulua!
      Ketjun aloittaja

      • Anonyymi

        Hienoa kuulla positiivisia uutisia, onnea teille ja hyvää joulua!


      • Anonyymi

        Hyvää joulua ja onnea matkaan!


      • Anonyymi

        Ihana kuulla! Hyvää joulua!!


      • Anonyymi

        Onnea ja iloista joulua, mahtavaa että aina joku löytää kumppanin💕


      • Anonyymi

        Ihana uutinen, onnea ja hyvää joulua :)


      • Anonyymi

        Wow, onnittelut! Sydämellistä joulua teille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe