Voi ei, miehen lapset taas meille

Anonyymi

jouluna. Luulisi hyt heidän äidin ymmärtävän, ettemme ole lapsenpiikoja, ja mies on raskaissa töissä ja haluaisi edes jouluna huilata ilman mteleiä ja sotkuja. Ei voi edes yhtä joulupäivää ettei ne tulisi tänne rikkomaan mun lasteni tavaroita ja olemaan kateellisia hienoille vaatteille. Olisi heillekin parempi että ei näkisi niitä.
Onneks ei sentään jouluaattona ja saadaan joulua pitää oman perheen kesken.
Kinkut ja joulukakut menisi kyllähetkessä, mutta siivota ei osata.
Eksänsäkin halusi tulla meille jouluna muttei se sovi, yrittää iskee miestä ei muuta. Minä olen ny tässä enkä luovuta, vaikka kuin taistelisi. Naurettavaa että edes kuvittelee.
Jouluna on perhe juhla ei sinne exiä ja kaksia n ja entisiä lapsia tarvi, joulu on rauhan juhla, ja sitä toivotaan, toivottavasti joskus ymmärtää. voi olle ettei. Hyvää joulua kikille entisille ja tuleville ja nykysille, nykyset on kyllä vaikeessa tilanteessa kun pitää ottaa kaiki huomionn, en suosittele, vaikeeta on olla äitinä toisten kersoille, omiakin lapsia kunon.

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei naisen lapset taas meille jouluna. Luulisi hyt heidän isän ymmärtävän, ettemme ole lapsenpiikoja, ja naiseni on raskaissa töissä ja haluaisi edes jouluna huilata ilman meteliä ja sotkuja. Ei voi edes yhtä joulupäivää ettei ne tulisi tänne rikkomaan mun lasteni tavaroita ja olemaan kateellisia hienoille vaatteilleja tavaroille . Olisi heillekin parempi että ei näkisi niitä. Minunkin lapset äidiltään.
      Onneks ei sentään jouluaattona ja saadaan joulua pitää kahden kesken.
      Kinkut ja joulukakut menisi kyllä hetkessä , mutta siivota ei osata.
      Naiseni exäkin halusi tulla meille jouluna muttei se sovi, yrittää iskee naistani takas ei muuta. Mun exä tajuu olla poissa Minä olen ny tässä enkä luovuta, vaikka kuin taistelisi. Naurettavaa että edes kuvittelee moista .
      Joulu on perhe juhla ei sinne exiä ja lapsia ja entisiä lapsia tarvi, joulu on rauhan juhla, ja sitä toivotaan, toivottavasti joskus ymmärtää. voi olle ettei. Hyvää joulua kaikille entisille ja tuleville ja nykysille, nykyset on kyllä vaikeessa tilanteessa kun pitää ottaa kaiki huomioon , en suosittele, vaikeeta on olla isänä ja isäntänä toisten kersoille, Jopa omillekin, toivottavasti ei tule kummankaan lapsia jouluksi.

• Anonyymi

No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et äiti on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et äiti on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

Tuo lapset mulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis et ISÄ on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis et ISÄ on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

Kyllä tietty isä hoitaa- tuo mulle vaan lapseni?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe