Voi ei, miehen lapset taas meille

Anonyymi

jouluna. Luulisi hyt heidän äidin ymmärtävän, ettemme ole lapsenpiikoja, ja mies on raskaissa töissä ja haluaisi edes jouluna huilata ilman mteleiä ja sotkuja. Ei voi edes yhtä joulupäivää ettei ne tulisi tänne rikkomaan mun lasteni tavaroita ja olemaan kateellisia hienoille vaatteille. Olisi heillekin parempi että ei näkisi niitä.
Onneks ei sentään jouluaattona ja saadaan joulua pitää oman perheen kesken.
Kinkut ja joulukakut menisi kyllähetkessä, mutta siivota ei osata.
Eksänsäkin halusi tulla meille jouluna muttei se sovi, yrittää iskee miestä ei muuta. Minä olen ny tässä enkä luovuta, vaikka kuin taistelisi. Naurettavaa että edes kuvittelee.
Jouluna on perhe juhla ei sinne exiä ja kaksia n ja entisiä lapsia tarvi, joulu on rauhan juhla, ja sitä toivotaan, toivottavasti joskus ymmärtää. voi olle ettei. Hyvää joulua kikille entisille ja tuleville ja nykysille, nykyset on kyllä vaikeessa tilanteessa kun pitää ottaa kaiki huomionn, en suosittele, vaikeeta on olla äitinä toisten kersoille, omiakin lapsia kunon.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ei naisen lapset taas meille jouluna. Luulisi hyt heidän isän ymmärtävän, ettemme ole lapsenpiikoja, ja naiseni on raskaissa töissä ja haluaisi edes jouluna huilata ilman meteliä ja sotkuja. Ei voi edes yhtä joulupäivää ettei ne tulisi tänne rikkomaan mun lasteni tavaroita ja olemaan kateellisia hienoille vaatteilleja tavaroille . Olisi heillekin parempi että ei näkisi niitä. Minunkin lapset äidiltään.
      Onneks ei sentään jouluaattona ja saadaan joulua pitää kahden kesken.
      Kinkut ja joulukakut menisi kyllä hetkessä , mutta siivota ei osata.
      Naiseni exäkin halusi tulla meille jouluna muttei se sovi, yrittää iskee naistani takas ei muuta. Mun exä tajuu olla poissa Minä olen ny tässä enkä luovuta, vaikka kuin taistelisi. Naurettavaa että edes kuvittelee moista .
      Joulu on perhe juhla ei sinne exiä ja lapsia ja entisiä lapsia tarvi, joulu on rauhan juhla, ja sitä toivotaan, toivottavasti joskus ymmärtää. voi olle ettei. Hyvää joulua kaikille entisille ja tuleville ja nykysille, nykyset on kyllä vaikeessa tilanteessa kun pitää ottaa kaiki huomioon , en suosittele, vaikeeta on olla isänä ja isäntänä toisten kersoille, Jopa omillekin, toivottavasti ei tule kummankaan lapsia jouluksi.

      • Anonyymi

        No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et äiti on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et äiti on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

        Tuo lapset mulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et äiti on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

        No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et ISÄ on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiks oo kurjaa??? onneks on muitakin keitä rassaa toisten kakarat jouluna ja kaikkin juhlapyhinä.
        Luulis et ISÄ on se joka hoitaa ja kasvattaa, mut vieraiden pitää sekin tehdä. Voi elämä tätä nykyaikaa.

        Kyllä tietty isä hoitaa- tuo mulle vaan lapseni?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe