Minkä on anti-suosikkisi ?
Kauheimmat joululaulut
18
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tahnasa synkkä ja mollivoittoinen kappale.
- Anonyymi
Juicen SIKA.
- Anonyymi
Komppaan. Sika on inhokki.
Beng
- Anonyymi
Enkeli taivaan.
Piisihän ei sinällään mitenkään kehno slaager ole, sitä voi hyvin vihellellä ja siinä liki korvamato. Mutta kun net sanat on karmeeta uskisläppää ja sisällöltään kehnoa scifiä.
Tollaset tiptapit jne iloisemmat piisit ei nyt ehkä häävejä ole, mutta ainakin net on iloisia ja rehellisesti sanoitusten puolesta täyttä satua, eik koitetakkaan todeksi väittää.
Kristinuskolla ei ole yhtään mitään tekemistä talvipäivän seisauksen kanssa, jonka takia joulua vietetään, uskikset vaan keikanneet perinteiset pileet omiin käyttötarkoituksiinsa. CocaColakin on sentään totta.
Ei mulla ole mitään paistia ja lientä vastaan, uskistuuba tympii.
=DW= - Anonyymi
Kaikki surkean surulliset viisut, mutta enpä iloisemmista dingeli-dongeli-
lauluistakaan niin välitä. En ole joululaulujen "ystävä", kun en välitä joulustakaan.
Monet muut asiat innostavat kyllä. - Anonyymi
Joulu on muka "Jeesuksen" syntymän juhla,
mutta on todistettu, ettei "Jeesus" syntynyt jouluna,
vaan noin kuukausi joulun jälkeen.- Anonyymi
Tämä on yleinen tieto. Jeesus syntynyt ajallisesti tammikuussa. Ehkä silloin on ollut Joulu, ehkä ei.
En kuuntele joulumusiikkia. Radio on Off koko joulukuun.
- Anonyymi
Ehdottomasti ja suurella äänivyöryllä Loirin laulama "Sydämeeni joulun teen".
- Anonyymi
Loirin ääni pilaa kappaleen kuin kappaleen. En tykkää.
- Anonyymi
Jouluyö juhlayö ja Heinillä härkien. Olen kurkkua myöten kyllästynyt niihin paatoksiin ja toinen toistaan murheellisempiin versioihin.
Kauheat joululaulut ovat niitä 1970-luvun kommariaikakaudella tehdyt laahustavat synkkämieliset joululaulut, joita en tosin halua edes kutsua joululaulu-nimellä.
- Anonyymi
Sylvian joululaulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sylvian joululaulu
Kuule. Sylvian joululaulu on varmaan tehty paljon aikaisemmin kuin 1970-luvulla. Kun Jälkkäri-istuja tarkoitti nimenomaan 1970-luvun tylsiä joululauluja.
- Anonyymi
Varpunen jouluaamuna ja muut vastaavat.
- Anonyymi
kaikki suurta paatosta sisältävät, ja niitähän on valtaosa, ja siihen vielä yks Loiri esittäjäksi, niin kamaluus on taattu!
- Anonyymi
Ei erityisesti yhtä ainoaa, vaan kuuntelen laidasta laitaan joululauluja jo ennen joulua.
Laulettuna ja pelkkänä instrumentti musiikkina. Kaikki perinteiset joululaulut tyyliin Sylvian... ja Kilisee, kilisee... on kauheita.
Seuraava joululaulu luultavasti monen palstalaisen mielestä sopii aloituksen alle. Minun mielestä se on mahtava. Paljosta olisi jäänyt paitsi, jos Vain elämää ohjelma olisi jäänyt katsomatta ja siksi jäänyt tutustumatta kyseisen artistin tuotantoon.
https://www.youtube.com/watch?v=4vf9kUnG-LI- Anonyymi
Enpä nyt keksi kun mielessä on seksi ja seksistisiä joululauluja ei taida olla arjessa? Isojen poikien lauluina ehkä varmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749