Kela-selvitys lähtötiskillä (Helsinki - Vantaa )

Nyt minäkin tämän bonjasin. Paluulippu tivaukseen sisällytetään
asioita ja sitten niitä käytetään sinua vastaan mahdollisissa oikeudenkäynneissä.

Onhan se valtiolle turhaa maksaa tyhjästä kämpästä vuokraa jos sinä et
siellä asu, esim. asumistuen muodossa.

Suurella osalla Thaimaantyöistä, jotka saa Kela-tuki, niin niillä on vuokra-asunto.
Siihen kyselyyn varmaan sisällytetään työvoimatoimiston vaatimat asiat myös.

Niillähän oli siinä Boarding passissa, niitä coodeja ja oliko joku "ssss" sitten
siinä voi olla Kela "kkkk" ja työvoimatoimiston "tttt"

22

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa huomata että Tapsakin tekee loogisia päätelmiä asioista, mutta hieman meni kuitenkin tällä kertaa pieleen, ei se paluulippu pakko juonna juuriaan mitenkään suomen valtiosta, vaan thaimaan valtion maahantulonperusteissa on määräys että jos saavut maahan turistina sinulla pitää olla esittää asiakirja millä voi todistaa poistuvasi maasta laillisesti viisumin voimassa oloaikana, voihan se olla niinkin ettei viranomaiset asiaan enää paljon kiinnitä huomiota, mutta varmaa on se että jos lentoyhtiö joutuu palauttamaan matkailjan takaisin lähdemaahan omalla kustannuksellaan, tuota paluulippua varmasti kysytään oli lentoyhtiö sitten finnair tai mikä tahansa.

    • Anonyymi

      JA kutenkin mukavaa päivän jatkoa sinne missä oletkin, olen toivonut pitään sadestta hua hiniin, noin 15 minsaa sitten hieman puotti vettä thaivaalta, ei paljon mutta kuitenkin, ilma puhdistuu jo kummasti pienestäkin kuurosta, nyt on ollut aika paljon pölyä ilmassa...
      By NumBall HHN 60v.

      • Anonyymi

        Ka mitenkäs se ilman pilluu siel tsiang naissa ??


    • Minä en ole Finnairia uskaltanut käyttää... Olen matkoilla kuullut liian
      monta huonoa kokemusta. Ne on kasinaamaisia ja minä uskon sen mitä
      olen kuullut ihan henkilökohtaisesti.

      Ne natsaa niin hyvin, niihin minunkin näkemyksiin mitä minulle on kerrottu.
      Eli ne hakee sinusta sen pienen rikkeen ja sen jälkeen ne pommittaa
      sinut totaalisesti ja välimuotoja ei ole. Eli asiakaspalvelua niillä ei ole.

      Se paluulippu voi todella johtaa sinun kentälle jäämiseen ainakin finnairilla.
      Pomppulento kaikilla muilla yhtiöillä on paljon turvallisempi. Minä
      en ole edes uskaltanut varata Finnairin juttuja, koska riski on suuri.
      Henkilökohtaisesti ei ole tapahtunut mitään, mutta liikaa tapauksia olen
      kuullut ja yhden nähnyt. Varo myös alkoholia finnairilla jos menet.

      Suurin syy myös miksi Te mentte Thaimaahan ja Aasiaan on se, että
      suomessa ei ole hyviä ihmisiä. Eli Teillä ei ole kivaa olla suomen baareissa
      ja suomessa. Siksi moni myös kaipaa Aasiaan ja Thaimaahan ja Pattaya
      on helpoin kohde aloittaa matkailu.

      Sama on myös minulla, että en minäkään tykkää olla suomessa. Eikä ole
      mitään aikomustakaan tulla ja palata sinne. Eurooppaan voin tulla, mutta
      en suomeen. Ne jotka pääsee pois sieltä, niin ne on onnellisia.
      Älkää ainakaan äänestäkö perussuomalaisia, jotka veisi Teiltä pois nämä
      mahdollisuudet ja rahan. Nautitaan elämästä Thaimaassa ja Aasiassa.
      Jokainen tänne pääsee vuorollaan, koettakaa kestää siellä. Eurooppa on
      myös ihan Ok siellä etelässä... vaikka Kreikka OK.

      • Anonyymi

        Ei tuo paluulippu koske pelkästään finskiä se koskee kaikkia thaimaahan lentäviä yhtiöitä, mutta se siitä... Ei minulla on minkäänlaista antipatiaa suomea eikä thaimaata kohtaan, ainoastaan antipatia on näitä palstalla vaikuttavia reppanoita kohtaan, minulla ei ole ollut sen kivempaa suomessa kuin thaimaassa baareissa käyn niissä varsin harvoin... Tuosta perussuomalaisten äänestämisestä on kanssasi suht samaa mieltä, mutta eri syistä, kuin mitä sinä mainitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo paluulippu koske pelkästään finskiä se koskee kaikkia thaimaahan lentäviä yhtiöitä, mutta se siitä... Ei minulla on minkäänlaista antipatiaa suomea eikä thaimaata kohtaan, ainoastaan antipatia on näitä palstalla vaikuttavia reppanoita kohtaan, minulla ei ole ollut sen kivempaa suomessa kuin thaimaassa baareissa käyn niissä varsin harvoin... Tuosta perussuomalaisten äänestämisestä on kanssasi suht samaa mieltä, mutta eri syistä, kuin mitä sinä mainitset.

        Markkinoiko SIKA AMALIAN alias Lerppa ajatusta että mariini vakoilee kansalaisiaan finskin tiskillä?

        Markkinoisi markkinarakoaan. Niinkuin 80 -luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinoiko SIKA AMALIAN alias Lerppa ajatusta että mariini vakoilee kansalaisiaan finskin tiskillä?

        Markkinoisi markkinarakoaan. Niinkuin 80 -luvulla.

        Ketjusta poistettu 2 viestiä järjen käyttöä vastaisesti


      • Anonyymi

        "Älkää ainakaan äänestäkö perussuomalaisia,"
        Näin kirjoittaa matujen ystävä, joka haluaa lisää älätettäviä Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älkää ainakaan äänestäkö perussuomalaisia,"
        Näin kirjoittaa matujen ystävä, joka haluaa lisää älätettäviä Suomeen.

        Poliittinen kannanotto Pattayan rakkaalta .... olet mamujen ystävä jos et ole nazin ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älkää ainakaan äänestäkö perussuomalaisia,"
        Näin kirjoittaa matujen ystävä, joka haluaa lisää älätettäviä Suomeen.

        Minä petteri vastustan yhtälailla äärioikeistoa kuin perussuomalaisia, vastustan myös haitta maahanmuuttoa, en halua että suomi on muutaman vuoden kuluttua ruotsin tiellä, mutta yhden asianpuoluetta on syytä välttää... kaikki suomen ongelmat eivät ole kiinni matuista, kuten tämä yhdenasianpuolue jatkuvasti väittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä petteri vastustan yhtälailla äärioikeistoa kuin perussuomalaisia, vastustan myös haitta maahanmuuttoa, en halua että suomi on muutaman vuoden kuluttua ruotsin tiellä, mutta yhden asianpuoluetta on syytä välttää... kaikki suomen ongelmat eivät ole kiinni matuista, kuten tämä yhdenasianpuolue jatkuvasti väittää...

        Suomen ongelmat johtuvat vihervasemmistosta. Näin käy kun demareiden puisto-osasto pääsee valtaan ja suokustalaiset ovat takuumiehenä ja naisena. On se ministeriauton takapenkki vaan niin mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen ongelmat johtuvat vihervasemmistosta. Näin käy kun demareiden puisto-osasto pääsee valtaan ja suokustalaiset ovat takuumiehenä ja naisena. On se ministeriauton takapenkki vaan niin mukava.

        Suomen ongelmat johtuvat pääosin edellisten hallitusten tekemistä virheistä, eikä siinä ole demareilla mitään tekemistä, edellinen toimiva hallitus, ennen nykyistä oli Lipponen vuonna 2003, tämän jälkeen kokkare ja keskusta hallitus apupuolueineen veti suomen siihen suohon missä se nyt sitten on, pahimmat oli stubb ja sipilä, joka ajoi lähes suomen konkurssiin, ei koskaan enää, eräs tunnettu valtiomies myös suomen pitkäaikainen presidentti totesi että kokkaretta ei voi koskaan laskea hallitukseen, se vie suomen turmiontielle... näin on myös käynnyt...
        Yksi surkeimmista puolueista on tämä sininen, Soinista tuosta leppoisasta kansanmiehestä kuoruitui lähes fundamentalistinen uskovainen, kun sai hieman valtaa sitäkään ei koskaan enää... onneksi koko sinisen tie katkesi viime vaaleihin täysin syystä...
        Suomalaiset on säälittävää sakkia... persuineen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen ongelmat johtuvat pääosin edellisten hallitusten tekemistä virheistä, eikä siinä ole demareilla mitään tekemistä, edellinen toimiva hallitus, ennen nykyistä oli Lipponen vuonna 2003, tämän jälkeen kokkare ja keskusta hallitus apupuolueineen veti suomen siihen suohon missä se nyt sitten on, pahimmat oli stubb ja sipilä, joka ajoi lähes suomen konkurssiin, ei koskaan enää, eräs tunnettu valtiomies myös suomen pitkäaikainen presidentti totesi että kokkaretta ei voi koskaan laskea hallitukseen, se vie suomen turmiontielle... näin on myös käynnyt...
        Yksi surkeimmista puolueista on tämä sininen, Soinista tuosta leppoisasta kansanmiehestä kuoruitui lähes fundamentalistinen uskovainen, kun sai hieman valtaa sitäkään ei koskaan enää... onneksi koko sinisen tie katkesi viime vaaleihin täysin syystä...
        Suomalaiset on säälittävää sakkia... persuineen...

        Unohtui vielä suomen 72. hallitus Katainen joka oli kanssa täysin sukseen...
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Älkää ainakaan äänestäkö perussuomalaisia,"
        Näin kirjoittaa matujen ystävä, joka haluaa lisää älätettäviä Suomeen.

        Nyt seis !
        Sinulla ei ole mitään asiaa Thaimaahan eikä Aasiaan mikäli suomi eroaisi EU:sta.

        Pakolainen ja maahanmuuttaja ei ole suomen talouden este.
        Kysymyksessä olisi devalvaatio eli rahanarvon alentaminen ja Älä esitä
        tyhmää tällä palstalla.

        Me kaikki olemme täällä mamuja ja maahanmuuttajia Thaimaassa ja Aasiassa.
        Lisäksi menettäisimme oikeuden asua EU:n alueella ja saada EU:n sosiaalisen
        oikeudellisin turvan.... jos mielit vaikka Espanjaan tai Kreikkaan... Kreikka on
        luvannut 7 % veron eläkeläsille, kun muutat.


      • Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Nyt seis !
        Sinulla ei ole mitään asiaa Thaimaahan eikä Aasiaan mikäli suomi eroaisi EU:sta.

        Pakolainen ja maahanmuuttaja ei ole suomen talouden este.
        Kysymyksessä olisi devalvaatio eli rahanarvon alentaminen ja Älä esitä
        tyhmää tällä palstalla.

        Me kaikki olemme täällä mamuja ja maahanmuuttajia Thaimaassa ja Aasiassa.
        Lisäksi menettäisimme oikeuden asua EU:n alueella ja saada EU:n sosiaalisen
        oikeudellisin turvan.... jos mielit vaikka Espanjaan tai Kreikkaan... Kreikka on
        luvannut 7 % veron eläkeläsille, kun muutat.

        Tapsa on samanlainen sosialisti kelapummi kuin numerosenssu, sillä erotuksella että Tapsa on Kaakkois-Aasiassa ja numerosenssu ei ole. Yhdistävä tekijä kummallakin on myös se että kumpikin puhuu palturia paluulipun tarpeista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapsa on samanlainen sosialisti kelapummi kuin numerosenssu, sillä erotuksella että Tapsa on Kaakkois-Aasiassa ja numerosenssu ei ole. Yhdistävä tekijä kummallakin on myös se että kumpikin puhuu palturia paluulipun tarpeista.

        Minä jos oikeasti ajattelisin noin terveellä päällä, niin kyllä minä ottasin
        jo Lekan tai vähän kovemman työkalun ja menisin Hki-Vantaalle.

        Löisin palasiksi lähtötiskit ja kiitotiet ym.
        Toiset siellä Pattayalla tanssii ja laulaa vielä tyttöjen kanssa. Tekevät
        vielä tuhmia tyttöjen kanssa ja nauraa sinulle sinne suomeen, kun sinä
        menet kylmässä ja märkänä aamusin tekemään kela-rahaa Pattayalle.
        Katso mitä Turistit ohjelma tubella kertoo.

        Kyllä minulla pää jo halkeasi, kuinka kestät katsoa ilottelua ja lentelyä
        Pattayalle ?

        Boom, Boom Kela humppaa Pattayalla. BOOM BOOM BOOM !


    • Se on Kela humppa !
      Boom BOOM .... !

    • Anonyymi

      Kelaa humppaa tarttee vain jos saat työttömyys etuutta,toimeentulotukea sillä äasumistukea saava voi olla 3kk pois ettei tarvitse ilmoittaa jotta oleskelee ulkomailla jos kerran maksaa vuokran normaalisti.

      • Kolme kuukautta Boom Boom BOOM !!!!! KÄÄÄK !

        Käytä VPN yhteyttä ja täytät kortiston kriteerit BOOM BOOM BOOM !


    • Anonyymi

      Kerro Amalialle ja poliisille, moniko on laittomasti Thaimaassa ?
      Osoitteen voi laittaa tähän rohkeasti:

      • Anonyymi

        Pattayan palstamatkailun yhtäläisyyksiä muihin palstamatkailuihin:

        Kun muut on kommentointikatkolla, niin on rakaskin.

        Mutta kun Pattayan rakas aktivoituu keloineen, amalioineen, niuvoineen ja kiljuineen, niin kas kummaa, alkaa tulemaan kommenttia laivaidiotismeihin, kanariaan, matuihin ja mamuihin, lapin tilanteeseen ja suomen politiikkaan ym. ym. ja jne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe