Onko kukaan ladannut Crosslandin akkua, Ja mihin kytkit maakaapelin johdon,akkuunhan sitä ei saa kytkeä jos on Startstop autossa,ja tuosta ohjekirjan merkkaamasta aikasta se ei voi saada maata,koska on muovia,ja jos paikka on siellä vaihdelaatikon päällä niin pitää olla pieni joka sinne mahtuu sen laittamaan,ja perkeleen PSa kun laittanut ilmansuodattimenkin piiloon ettei voi vaihtaa jos moottoria ei kokonaan nosta pois.voi saatanan PSA, jakohihnakin oston aikaan piti kestää 150000km tai 10v mut nyt vaihto 5v ja 105000km, ens vuonna varmaan kuukausittain, ja hintaa vaihdolle 1300€,venttiilikansi uusiksi 500€ tiivisteitä kassillinen, Insignia edellinen auto ja hihna vaihdettiin vähän yli satasella,perkeleen PSA,paska laitos,
Opel Crossland
Anonyymi
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611