Onko kukaan ladannut Crosslandin akkua, Ja mihin kytkit maakaapelin johdon,akkuunhan sitä ei saa kytkeä jos on Startstop autossa,ja tuosta ohjekirjan merkkaamasta aikasta se ei voi saada maata,koska on muovia,ja jos paikka on siellä vaihdelaatikon päällä niin pitää olla pieni joka sinne mahtuu sen laittamaan,ja perkeleen PSa kun laittanut ilmansuodattimenkin piiloon ettei voi vaihtaa jos moottoria ei kokonaan nosta pois.voi saatanan PSA, jakohihnakin oston aikaan piti kestää 150000km tai 10v mut nyt vaihto 5v ja 105000km, ens vuonna varmaan kuukausittain, ja hintaa vaihdolle 1300€,venttiilikansi uusiksi 500€ tiivisteitä kassillinen, Insignia edellinen auto ja hihna vaihdettiin vähän yli satasella,perkeleen PSA,paska laitos,
Opel Crossland
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107