Astraaliprojektio tarkoittaa että menee ulos kehosta (tai ainakin se tultuu siltä). Aika monilla on ollut noita kokemuksia, mutta onko kukaan täällä yrittänyt todistaa että olette oikeasti kehon ulkopuolella?
Itse kokeilin todistaa että olen kehon ulkopuolella aika monesti muutama vuosi sitten, mutta en onnistunut todistamaan sitä. Olen lukenut ihmisistä jotka on kuulemma voinut todistaa sen.
Todistaminen tapahtuu sillä tavalla että laitetaan satunnainen kortti korttipakasta esim. jonku korkean hyllyn päälle, ilman että näkee mikä kortti se oli. Sitten mennään ulos kehosta, katsotaan kortti, ja sitten palataan kehoon, ja katsotaan oliko se sama kortti.
Oletteko kokeillut todistaa sielua "astraaliprojektiolla"?
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617690- 1334424
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313685- 213038
- 232602
- 272563
- 472140
- 252140
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3882096- 322038