Onko teidän mielestä sillä väliä et kumpi vanhempi tulee saunaan mukaan vai saunotteko yksi?

Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse oon murrosikäinen poika enkä halua et äiti tuppautuu mukaan saunaan kun hän huomauttelee kaikista muutoksista sitten mun kehossa mitä murrosikä tuo tullessaan. Itse saunon mieluiten yksin sillä silloin saa touhuta sielä saunassa ihan mitä haluaa, mutta jos isä sattuu olemaan kotona niin ei se paha oo jos hän tulee, kun hän ei mitään ala mistään kommentoimaan. Äitini menee sit isosiskoni kanssa saunaan ja sinne eivät sitten yhtä aikaa mua ja isää päästä. Äidillä ja isällä on sit vielä tän jälkeen oma saunahetki jonne multa ja isosiskolta on ehdottomasti pääsykielletty. Onko tää jotenkin outo toimintatapa et koko perhe ei sauno yhdessä? Sukulaiset ainakin ihmettelee. He sanoo et sauna on se paikka jossa riidat sovitaan ja omat kuulumiset kerrotaan. Puitakin kuluu enemmän.
Miten on? Nolottaako tyttöjä saunoo esim isänsä kanssa kuten mun isosiskoa tai nolottaako muita poikia saunoa äitinsä kanssa niin ku mua?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

enpä tiedä varmaanki iha normaalia koska varmaan sulla alkais seisoo ku näkisit siskos :D

• Anonyymi

No kyllä oot ihan oikees et alkais varmaa seisoo kun siskoni alasti näkisin. Joskus naapureiden saunassa kaikki oltiin yhtä aikaa ja silloin mulla alkoi seisomaan kun näin siskoni ja vielä sitten naapurin saman ikäinen tyttö tuli sinne. Piti lähtee suihkuttaa kylmää vettä sukukalleuksien päälle että laski. Outoa kun silloin ei ollut murrosikäkään viel kunnolla alkanut. Tää saunakerta oli ainut kerta kun koko perhe on kerralla saunassa ja vielä osa naapuriperheestäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä oot ihan oikees et alkais varmaa seisoo kun siskoni alasti näkisin. Joskus naapureiden saunassa kaikki oltiin yhtä aikaa ja silloin mulla alkoi seisomaan kun näin siskoni ja vielä sitten naapurin saman ikäinen tyttö tuli sinne. Piti lähtee suihkuttaa kylmää vettä sukukalleuksien päälle että laski. Outoa kun silloin ei ollut murrosikäkään viel kunnolla alkanut. Tää saunakerta oli ainut kerta kun koko perhe on kerralla saunassa ja vielä osa naapuriperheestäkin.

eihän tossa mitään outoa ole sikiölläkin seisoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      92
      5542
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3671
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      63
      3022
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2233
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1996
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      304
      1957
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      11
      1378
    Aihe