Partani ei kasva, olenko neitimäinen?

Anonyymi

Olen jo 33 vuotias eikä parta kasva poskille. Olen normaalia harteikkaampi ollut aina koska se on sukuvika.
Olen myös normaalia jamppaa vahvempi ja lihasta löytyy. Kalu seisoo tarvittaessa ja tahattomasti kovana sekunnissa.
Mutta parta ei kasva kunnolla.

Sitten kun katsoo työpaikan kavereita niin he ovat oikein neitimäisiä miehiä kimeine äänineen ja heillä ei ole minkäänlaisia miehisiä piirteitä paitsi että heillä on kokoparta. He ovat oikeita lapatossuja kaikki. Munaa heillä ei ole yhtään.
Jopa meidän 16 vuotiaalle harjoittelijalle kasvaa parta kunnolla enkä ole milloinkaan tavannut niin naisellista miehen alkua.

Olen tullut tulokseen että en ole itsekään mies. Mielestäni parta on se joka tekee miehen.

9

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisikohan näkökulmasi hieman kärjistynyt?
      Normaalia jamppaa vahvempi? Miten se ilmenee?

      • Anonyymi

        Moi. Olen nostanut 100 kiloa penkistä 14 vuotiaana.
        Myös töissä huomaa kun kannan olalla 5 kappaletta pitkiä kuusituumaisia kun toiset kantaa kimpassa kahta.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni parrankasvun geenit periytyvät aina pojalta isälle. Miten isäsi parta kasvaa?

      Ihmisten geneettisissä ja hankituissa ominaisuuksissa on paljon vaihtelua. Kukaan ei kyseenalaista miehen miehisyyttä, olipa miehellä sitten paljon hiuksia päässä tai vähän. Miksi parta olisi eri asia? Partamuodista huolimatta moni ajaa partansa, eli parta ei ole kauhean näkyvä miehisyyden symboli. Eivätkä kaikki naisetkaan tykkää parrasta (itse en tykkää, olen kai aloittanut seurustelut aikana, jolloin parrattomuus on ollut muodissa).

      Lapsuudenperheessäni isäni on pieni, ja todella heikkopartainen, mutta erittäin viriili naisten parissa. Veljeni on paljon isompaa ja vahvempaa tekoa kuin isä, muttei hänellekään parta kasva. Eivät ole neitejä kumpikaan.

      Yleensäkin sukupuoliasiat ovat vähän kuin veteen piirretty viiva. On naisia, jotka ovat äärimmäisen vahvoja ja suuria, on pieniä ja heikkoja miehiä. Ihmisten kiinnostukset saattavat vaihdella, mies voi neuloa ja leipoa ja nainen rakentaa talon ja korjata traktoria. Kovin vanhanaikaista yrittää määrittää aito miehisyys karvaiseksi machoiluksi.

      • Anonyymi

        Sukupolven yli tahtuva geeniloikka on mahdollinen.
        Vasta intin jälkeen aloin harvakseltaan vetelemään naamastani haivenia eikä parran kasvu ole koskaan ollut ongelmallista.
        Poikani joutui aloittamaan säännöllisen ajelun 14 vuotisena. Äänenmurros oli reilusti takana päin ja heppu oli ikäisekseen kookas joka näkyi varsinkin ikäreiden heittokisoissa ja piirinennäystilastoissa.
        Kuvautimme luuston ja hepun kasvupäätteet olivat sulkeutuneet joten hänen toivomuksestaan opastin penkkipunnerruksen alkeisiin. 15v ikäisenä penkkasi 120kg jonka jälkeen aloitti olympianostojen treenit.

        Vuosikaudet on pitänyt muhevaa, hoidettua, sysimustaa täyspartaa.
        Ennen täyspartaa oli vaikeuksia ajamisen kanssa. Esimerkiksi uudehko Philipsin kone ei pystynyt.
        Koko riemun takana on appiukkoni joka oli 1/2 tataari. 12,5%:iin laimentuneenakin se näköjään riittää. Appeni tukkka ja parta olivat riivatun kovia. Linja-auton kuskin kauluspaidat tuhoutuivat niskan kovan sängen tuhovaikutukseen.

        Tyttäremme on teettänyt geeniselvityksen. Tuon tataari annoksen lisäksi hänestä löytyy 4% neardentaalista perimää. Syyttää minua vaikka vaimoni todennäisesti syyllinen sen tataariosuuden lisäksi.


    • Anonyymi

      Sukusi voi olla perimältään heikkotasoista. Ainakaan älykkyydessä ei kehumasta jos. kaikki ovat pelkkiä lankunkantajia? Eikö kellään ole äly riittänyt opiskeluun edes jotain alkeita vaikka?

    • Anonyymi

      Ei niitten kuuden tuuman naulojen kantamiseen todellakaan montaa miestä tarvita jos ovat normaalikuntoisia vaikka muuten vajaaälyisiä.

    • Anonyymi

      Ole hyvilläsi, ettei tarvitse partaa ajella. Partaterät on kalliita.

    • Anonyymi

      Minua alkoi oikeasti kiinnostaa, mitä siellä työmaalla kannetaan. Itse en ole mikään hirmuinen kantaja mutta sitkeä olen kantamaan . Ennen kun miesten voimia mitattiin, niin arvioitiin aina nopeaa voimaa. Olit riski mies, jos kannoit 10 m 100 kilon taakkaa. Mutta et ollut mitään erityistä, vaikka olisit kantanut 10 km 50 kilon taakkaa.

      Loppuyhteenvetona todettakoon, että olen pitkä ja hoikka mutta sitkeä. Ja parta kasvaa rytisten. Ulkomuotoni perusteella monet ovat luokitelleet minut heikoksi.

    • Anonyymi

      Ihan oikein ettei sulla kasva parta,kun suhtaudut noin muihin miehiin.Onko ne tehnyt sulle jotain pahaa kun pitää haukkua heitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe