Kaupunkikuva

Anonyymi

Mikä ja kenen omistama on tyhjä ruma aukio kirkon parkkipaikan vieressä ?
Keskimaanko ? Onko alue pyhitetty roskan keruuseen ? Jos omistajana Keskimaa niin eikö muka olisi varaa siistiä aluetta ? Sentään kyse aika näkyvällä paikalla olevasta alueesta . Kesäisin turistit jotka vierailevat kirkossa , eivät voi olla huomaamatta näkymää . Tarttis tehdä jotain ! Nyt vaan joltakin Saarijärven silmää tekevältä henkilöltä viestiä eteenpäin , jospa asia sitä kautta tulisi kuntoon.

13

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai mitkä turistit heh heh 😂 🤣

• Anonyymi

Kas , vähättelijä ilmestyi taas , oisko muunlaisia mielipiteitä korvien välimaastossa ?

• Anonyymi

Saarijärvi ei ole kaupunki, joten on tyhmää puhua kaupunkikuvasta Saarijärven yhteydessä.

• Anonyymi

Jos omistat tietokirjan , lukaseppas sieltä Suomen kaupungeista ( niin tai netistä ) Voi olla myös tyhmää kun ei tunne Suomen kaupunkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos omistat tietokirjan , lukaseppas sieltä Suomen kaupungeista ( niin tai netistä ) Voi olla myös tyhmää kun ei tunne Suomen kaupunkeja.

Saarijärvi ei ole kaupunki vaan pystyyn näivettyvä perähikiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarijärvi ei ole kaupunki vaan pystyyn näivettyvä perähikiä.

Siehän vasta inttäjä olet ! Miksi kiistelet tosiasiasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siehän vasta inttäjä olet ! Miksi kiistelet tosiasiasta ?

Asiat sanotaan niin ku ne on eli surkea perähikiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos asut muualla niin mitä meidän kaupunkia moitit ! Mutta jos vielä oot täällä , niin muuta sinne missä perä ei hikiä ! Eikä surkeus ole ainaisena vieraanasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän se onkin :D

• Anonyymi

Nii vissii.

• Anonyymi

Siinä oli ennen autio rakennus missä oli hyvä ryypätä

• Anonyymi

Eikö Keskimaa vois siirtää sen kylmäaseman tien toiselle puolelle ja tohon päähän vois tehdä vaikka kahvila/ruokapaikan?

• Anonyymi

Onko se Säästölä rakennuskin tyhjillään joka on siinä S-Marketin vieressä ja missä aiemmin oli kuvataidekoulu ja musiikkiopisto?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe