Suurimmat epävarmuudet 15v näkökulmasta
-Silmät : kaikki luulee et ne on ruskeet vaikka ne on oikeesti tummanvihreet ja pupillin ympärys ruskee
-Vyötärö : Ei vyötäröä, neliön / päärynän muotoinen keskivartalo
-Leuka : ei terävää leukalinjaa
-Kynnet : lyhyet, ei kasva
-Ripset : paksut, mutta aika lyhyet
- Maha : selkeästi näkyvä pallealihas = B:n muotoinen vatsa
-Hiukset : tylsän ruskeet, ei kasva pituutta
-Korvat : Jotenkin oudon näköset
-Muu : Aika isot rinnat, mutta ei kovinkaan iso takapuoli
Kertokaa teidän suurimmat epävarmuudet
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Älä katso peiliin liian kriittisesti. Siitä tulee vain paha mieli.
Silmät: miten niin kaikki luulee? Ne on sen väriset kun ne on.
Vyötärö: Kenelläkään 15-vuotiaalla tuskin lopullista ruumiinrakennetta.
Leuka: Mikä ihmeen terävä linja?
Kynnet: Älä pureksi niitä.
Ripset: Kuka niitä kattelee?
Maha: Lihakset on ok.
Hiukset: Älä leikkauta. Voin taata että vuoden, parin päästä on vähän kasvanut.
Korvat: Korvien muoto on lähes yhtä yksilöllistä kuin sormenjälki.
Muu: Kapea lantio on monen mieleen, minunkin.- Anonyymi
Siis mun silmät näyttää tietyissä valoissa ruskeilta ja musta tuntuu että ruskeet silmät varsinkaan mulla ei oo silleen kauniit. Tää liittyy tosi vahvasti seurusteluun, mutta tiedätte ensimmäisen katsekontaktin tulevan kumppanin kanssa. Mun kanssa se ei olis kovinkaan hohtoisa, koska mun silmät ei oo mitenkään lamauttavan kauniin väriset (Kuten siniset tai vihreet)
Tarkotin terävää leukalinjaa. Siis silleen et se leukaluu näkyis silleen jännästi.
En oo pureskellut kynsiä varmaan kahteen vuoteen. Nyt tosin oon huomannut että ne on alkanut kasvaa.
Kyllä ripset mun mielestä on aika iso osa ihmisen ulkonäköä. Pitkät tummat ripset kehystää silmät kauniisti, mutta hirveen lyhyet ja ohuet ripset ei silleen varsinaisesti säväytä.
Kiitos kuitenkin :)
Tässä minun top 4:
-3D
-Ei 2D
-Lihaa ja verta
-Ei anime- Anonyymi
Kaksari ja pömppövatsa/paino.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483