Suurimmat epävarmuudet 15v näkökulmasta
-Silmät : kaikki luulee et ne on ruskeet vaikka ne on oikeesti tummanvihreet ja pupillin ympärys ruskee
-Vyötärö : Ei vyötäröä, neliön / päärynän muotoinen keskivartalo
-Leuka : ei terävää leukalinjaa
-Kynnet : lyhyet, ei kasva
-Ripset : paksut, mutta aika lyhyet
- Maha : selkeästi näkyvä pallealihas = B:n muotoinen vatsa
-Hiukset : tylsän ruskeet, ei kasva pituutta
-Korvat : Jotenkin oudon näköset
-Muu : Aika isot rinnat, mutta ei kovinkaan iso takapuoli
Kertokaa teidän suurimmat epävarmuudet
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Älä katso peiliin liian kriittisesti. Siitä tulee vain paha mieli.
Silmät: miten niin kaikki luulee? Ne on sen väriset kun ne on.
Vyötärö: Kenelläkään 15-vuotiaalla tuskin lopullista ruumiinrakennetta.
Leuka: Mikä ihmeen terävä linja?
Kynnet: Älä pureksi niitä.
Ripset: Kuka niitä kattelee?
Maha: Lihakset on ok.
Hiukset: Älä leikkauta. Voin taata että vuoden, parin päästä on vähän kasvanut.
Korvat: Korvien muoto on lähes yhtä yksilöllistä kuin sormenjälki.
Muu: Kapea lantio on monen mieleen, minunkin.- Anonyymi
Siis mun silmät näyttää tietyissä valoissa ruskeilta ja musta tuntuu että ruskeet silmät varsinkaan mulla ei oo silleen kauniit. Tää liittyy tosi vahvasti seurusteluun, mutta tiedätte ensimmäisen katsekontaktin tulevan kumppanin kanssa. Mun kanssa se ei olis kovinkaan hohtoisa, koska mun silmät ei oo mitenkään lamauttavan kauniin väriset (Kuten siniset tai vihreet)
Tarkotin terävää leukalinjaa. Siis silleen et se leukaluu näkyis silleen jännästi.
En oo pureskellut kynsiä varmaan kahteen vuoteen. Nyt tosin oon huomannut että ne on alkanut kasvaa.
Kyllä ripset mun mielestä on aika iso osa ihmisen ulkonäköä. Pitkät tummat ripset kehystää silmät kauniisti, mutta hirveen lyhyet ja ohuet ripset ei silleen varsinaisesti säväytä.
Kiitos kuitenkin :)
Tässä minun top 4:
-3D
-Ei 2D
-Lihaa ja verta
-Ei anime- Anonyymi
Kaksari ja pömppövatsa/paino.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623