Suurimmat epävarmuudet 15v näkökulmasta
-Silmät : kaikki luulee et ne on ruskeet vaikka ne on oikeesti tummanvihreet ja pupillin ympärys ruskee
-Vyötärö : Ei vyötäröä, neliön / päärynän muotoinen keskivartalo
-Leuka : ei terävää leukalinjaa
-Kynnet : lyhyet, ei kasva
-Ripset : paksut, mutta aika lyhyet
- Maha : selkeästi näkyvä pallealihas = B:n muotoinen vatsa
-Hiukset : tylsän ruskeet, ei kasva pituutta
-Korvat : Jotenkin oudon näköset
-Muu : Aika isot rinnat, mutta ei kovinkaan iso takapuoli
Kertokaa teidän suurimmat epävarmuudet
4
197
Vastaukset
- Anonyymi
Älä katso peiliin liian kriittisesti. Siitä tulee vain paha mieli.
Silmät: miten niin kaikki luulee? Ne on sen väriset kun ne on.
Vyötärö: Kenelläkään 15-vuotiaalla tuskin lopullista ruumiinrakennetta.
Leuka: Mikä ihmeen terävä linja?
Kynnet: Älä pureksi niitä.
Ripset: Kuka niitä kattelee?
Maha: Lihakset on ok.
Hiukset: Älä leikkauta. Voin taata että vuoden, parin päästä on vähän kasvanut.
Korvat: Korvien muoto on lähes yhtä yksilöllistä kuin sormenjälki.
Muu: Kapea lantio on monen mieleen, minunkin.- Anonyymi
Siis mun silmät näyttää tietyissä valoissa ruskeilta ja musta tuntuu että ruskeet silmät varsinkaan mulla ei oo silleen kauniit. Tää liittyy tosi vahvasti seurusteluun, mutta tiedätte ensimmäisen katsekontaktin tulevan kumppanin kanssa. Mun kanssa se ei olis kovinkaan hohtoisa, koska mun silmät ei oo mitenkään lamauttavan kauniin väriset (Kuten siniset tai vihreet)
Tarkotin terävää leukalinjaa. Siis silleen et se leukaluu näkyis silleen jännästi.
En oo pureskellut kynsiä varmaan kahteen vuoteen. Nyt tosin oon huomannut että ne on alkanut kasvaa.
Kyllä ripset mun mielestä on aika iso osa ihmisen ulkonäköä. Pitkät tummat ripset kehystää silmät kauniisti, mutta hirveen lyhyet ja ohuet ripset ei silleen varsinaisesti säväytä.
Kiitos kuitenkin :)
Tässä minun top 4:
-3D
-Ei 2D
-Lihaa ja verta
-Ei anime- Anonyymi
Kaksari ja pömppövatsa/paino.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12610191Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237136Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335635Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282002IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717