Aihe

Kertokaa teidän suurimmat epävarmuudet

Anonyymi

Suurimmat epävarmuudet 15v näkökulmasta
-Silmät : kaikki luulee et ne on ruskeet vaikka ne on oikeesti tummanvihreet ja pupillin ympärys ruskee
-Vyötärö : Ei vyötäröä, neliön / päärynän muotoinen keskivartalo
-Leuka : ei terävää leukalinjaa
-Kynnet : lyhyet, ei kasva
-Ripset : paksut, mutta aika lyhyet
- Maha : selkeästi näkyvä pallealihas = B:n muotoinen vatsa
-Hiukset : tylsän ruskeet, ei kasva pituutta
-Korvat : Jotenkin oudon näköset
-Muu : Aika isot rinnat, mutta ei kovinkaan iso takapuoli

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä katso peiliin liian kriittisesti. Siitä tulee vain paha mieli.
      Silmät: miten niin kaikki luulee? Ne on sen väriset kun ne on.
      Vyötärö: Kenelläkään 15-vuotiaalla tuskin lopullista ruumiinrakennetta.
      Leuka: Mikä ihmeen terävä linja?
      Kynnet: Älä pureksi niitä.
      Ripset: Kuka niitä kattelee?
      Maha: Lihakset on ok.
      Hiukset: Älä leikkauta. Voin taata että vuoden, parin päästä on vähän kasvanut.
      Korvat: Korvien muoto on lähes yhtä yksilöllistä kuin sormenjälki.
      Muu: Kapea lantio on monen mieleen, minunkin.

• Anonyymi

Siis mun silmät näyttää tietyissä valoissa ruskeilta ja musta tuntuu että ruskeet silmät varsinkaan mulla ei oo silleen kauniit. Tää liittyy tosi vahvasti seurusteluun, mutta tiedätte ensimmäisen katsekontaktin tulevan kumppanin kanssa. Mun kanssa se ei olis kovinkaan hohtoisa, koska mun silmät ei oo mitenkään lamauttavan kauniin väriset (Kuten siniset tai vihreet)

Tarkotin terävää leukalinjaa. Siis silleen et se leukaluu näkyis silleen jännästi.

En oo pureskellut kynsiä varmaan kahteen vuoteen. Nyt tosin oon huomannut että ne on alkanut kasvaa.

Kyllä ripset mun mielestä on aika iso osa ihmisen ulkonäköä. Pitkät tummat ripset kehystää silmät kauniisti, mutta hirveen lyhyet ja ohuet ripset ei silleen varsinaisesti säväytä.

Kiitos kuitenkin :)

• Tässä minun top 4:
      -3D
      -Ei 2D
      -Lihaa ja verta
      -Ei anime

• Anonyymi

Kaksari ja pömppövatsa/paino.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kapakat auki 18.4. ei hyvää päivää !

Kepu taas kiristänyt kapakat auki. Viime keväänä kapakat oli kiinni 1. kesäkuuta asti ja nyt ne avataan puolitoista kuukautta aiemmin vaikka maassa 50
      Maailman menoa
      398
      12843
    2. Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      9469
    3. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      8578
    4. Hallituksen salainen muistio: Paluu normaaliin lykkääntyy

heinäkuun loppuun – syynä rokotusten viivästyminen https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ce988c84-9b0c-4e6d-86cc-40bd35d51bb5 Miten käy kuntavaalien?
      Maailman menoa
      186
      5531
    5. Ex-missi Sabina Särkkä heivattiin tylysti ulos Selviytyjistä: "Se oli kyllä pahin juoruilupaikka!"

Olipa tyly tiputus. Ex-missi, somevaikuttaja Sabinalla on pari sanaa sanottavana Selviytyjät-kisasta, eikä ihme. Voimia! https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2959