Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kehitysvamma

Anonyymi

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma. Koskaan en ole 18 iästä tähän 38 vuoden ikään asti tarvinnut omia vanhempiani hoitamaan omaa käyttötiliäni enkä edes ammatillista edunvalvontaa. Ja olen todella tarkka omista rahoista ja säästö rahoista eli en käytä kuin tarvittaessa puolet säästöstä eli olen osannut pitää säästötilirahat niin, että sitä en tyhjennä kokonaan eli puolet vain käytän. Ja Laskujen suhteen olen todella tarkka ja tunnollinen. Ja äitini on sanonut turhaan auttaa kela papereiden täytössä koska osaan ilman apua täyttää paremmin kelan paperit. Samoin sanoi työhön valmentaja ja sanoi on huomannut kahdessa vuodessa, että ymmärrän yleiskielen tekstiä, että ei näe mitään syytä hygienia passia mukauttaa.
Toinen diagnoosini minulla on ADHD/ADD kirjo joten olisi kiva tietää jos on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD/ADD voiko toinen olla vahvempi oireinen . Ja onko yleistä kehitysvammaisilla, ihmisillä, että haluaa kirjoittaa kaikki asiat oikeilla nimillä eli diagnoosit halua kirjoittaa oikeilla nimillä rehellisesti ja suoraan. Itse en ymmärrä miksi heti kehitysvammaiset suuttuvat kun kirjoitan sanan kehitysvamma. jotenkin itse koen, että ne eivät ole ymmärtäneet kehitysvamma lukee kaikissa lääkäri papereissa ja se on vain yksi sana muiden joukossa. En ymmärrä miksi kehitysvamma diagnoosin saaneet vaatii , että kirjoitan meikäläiset . Koska omaa itseäni on kirjoittaa asiat oikeilla nimillä. Ja tämän minun kirjoitus tavan takia minut on poistettu Kehitysvammaisten facebook Me - itse ryhmistä koska eivät voineet kehitysvammaiset ihmiset ymmärtää, että minulla on omaa itseäni kirjoittaa asiat oikeilla sanoilla. Samoin minut poistettu kokonaan kehitysvammaisten Kohdataan somesta ja verneri. net sivut eivät suostu enää julkaisemaan minun kirjeenvaihto ilmoituksia. Noh nyt olen saanut Concertta lääkkeen annosta nostettua kun tukihenkilö sanoi olen ADHD/ADD kirjon ihminen sanoi huomaa kun tekee töitä ADHD ihmisten parissa. Kumpaan kuuluu muuten, että kirjoittaa samoista aiheista Näistä diagnooseista jotka kirjoitin???
T Hemako2020

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko yleistä kehitysvammassa myös se, että kehitysvammaiset olettavat, että ollaan heti kavereita / ystäviä siis heti kun menin tutkimus jaksolle näin oletti toinen kehitysvammainen nainen. Ja koska kehitysvamma alan työntekijät eivät yleensä tee asian eteen minä päätin sille kehitysvammaiselle tiputtaa kirjoittaman lapun, johon kirjoitin sen olemus antaa lapsellisen kuvan minulle ja toinen kehitysvammaiset miehet kirjoittavat heti eka kirjeessä sanan rakas ja että rakastaa minua ja olettavat, että seurustellaan heti. Minä en ole koskaan tuolla tavalla etsinyt seurustelu kumppania haluan esnin kirjoittaa pitkiä kirjeitä joihin kukaan muu kehitysvammainen ei kykene. Itse tein 10v iässä noin, mutta en enää 20v .T:Hemako 2020

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe