Aihe

Viikon kestävät kuukautiset

Anonyymi

Ja huomasin, kun menkat ovat kyllä taas vihdoin ohi, että vessassa käydessä paperiin tuli verta alapäästä.
Mulla on kuparikierukksa, en ole nyt harrastanut seksiä, joskus seksinkin jälkeen tulee verta, mutta onkohan jollain samantapasta ollut?
Olen käynyt papa kokeissa, viime vuonna löytyi jotakin muutosta ja antoivat tälle vuodelle uuden ajan, ja taas löytyi jotakin lievää muutosta ja ensivuonna käyn taas kokeissa..

Johtuukohan tuo verenvuoto vaikka kierukasta, taitaa kuparikierukka aiheuttaa verenvuotoa muutenkin enemmän.
Mulla ainakin on tosi runsaat kuukautiset ja kestääkin viikon aina.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on jo tosi pitkä aika omasta kuparikierukan käytöstä. Olen synnyttämätön, ja kierukka oli vähän liian suuri. Vuodot olivat runsaammat ja kivuliaammat sen aikaan. Lisäksi muistelen, että vuotoa olisi ollut myös kierron puolivälissä. Ei siis kaikkein miellyttävin ehkäisy, oli mukavaa päästä siitä eroon.

Tulehdukselliset muutokset, jotka näkyvät papassa, voivat myös itsessään aiheuttaa vuotohäiriöitä, joten et voi olla varma, mistä vuoto johtuu. Seurannoissa on syytä käydä ja hoitaa asia kuntoon. Jollei ole otettu, niin mm. klamydiatesti kannattaa ottaa. Klamydia aiheuttaa myös vuotohäiriöitä.

• Anonyymi

Kuparikierukka nimenomaan aiheuttaa random-vuotoja :(
      Onko joku muu ehkäisykeino mahdollinen? Kannattaa jutella sulle sopivista vaihtoehdoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      30
      5903
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      472
      5436
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      3169
    4. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      168
      2691
    5. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      60
      2498