Viikon kestävät kuukautiset

Anonyymi

Ja huomasin, kun menkat ovat kyllä taas vihdoin ohi, että vessassa käydessä paperiin tuli verta alapäästä.
Mulla on kuparikierukksa, en ole nyt harrastanut seksiä, joskus seksinkin jälkeen tulee verta, mutta onkohan jollain samantapasta ollut?
Olen käynyt papa kokeissa, viime vuonna löytyi jotakin muutosta ja antoivat tälle vuodelle uuden ajan, ja taas löytyi jotakin lievää muutosta ja ensivuonna käyn taas kokeissa..

Johtuukohan tuo verenvuoto vaikka kierukasta, taitaa kuparikierukka aiheuttaa verenvuotoa muutenkin enemmän.
Mulla ainakin on tosi runsaat kuukautiset ja kestääkin viikon aina.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on jo tosi pitkä aika omasta kuparikierukan käytöstä. Olen synnyttämätön, ja kierukka oli vähän liian suuri. Vuodot olivat runsaammat ja kivuliaammat sen aikaan. Lisäksi muistelen, että vuotoa olisi ollut myös kierron puolivälissä. Ei siis kaikkein miellyttävin ehkäisy, oli mukavaa päästä siitä eroon.

Tulehdukselliset muutokset, jotka näkyvät papassa, voivat myös itsessään aiheuttaa vuotohäiriöitä, joten et voi olla varma, mistä vuoto johtuu. Seurannoissa on syytä käydä ja hoitaa asia kuntoon. Jollei ole otettu, niin mm. klamydiatesti kannattaa ottaa. Klamydia aiheuttaa myös vuotohäiriöitä.

• Anonyymi

Kuparikierukka nimenomaan aiheuttaa random-vuotoja :(
      Onko joku muu ehkäisykeino mahdollinen? Kannattaa jutella sulle sopivista vaihtoehdoista.

• Anonyymi00003

En ota kierukka

• Anonyymi00004

Älä valehtele!

• Anonyymi00005

Leikit vaan naisena!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      280
      3468
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1923
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      30
      1561
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1093
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1034
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      68
      1008
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      90
      865
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    10. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      196
      720
    Aihe