Viikon kestävät kuukautiset

Anonyymi

Ja huomasin, kun menkat ovat kyllä taas vihdoin ohi, että vessassa käydessä paperiin tuli verta alapäästä.
Mulla on kuparikierukksa, en ole nyt harrastanut seksiä, joskus seksinkin jälkeen tulee verta, mutta onkohan jollain samantapasta ollut?
Olen käynyt papa kokeissa, viime vuonna löytyi jotakin muutosta ja antoivat tälle vuodelle uuden ajan, ja taas löytyi jotakin lievää muutosta ja ensivuonna käyn taas kokeissa..

Johtuukohan tuo verenvuoto vaikka kierukasta, taitaa kuparikierukka aiheuttaa verenvuotoa muutenkin enemmän.
Mulla ainakin on tosi runsaat kuukautiset ja kestääkin viikon aina.

5

213

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on jo tosi pitkä aika omasta kuparikierukan käytöstä. Olen synnyttämätön, ja kierukka oli vähän liian suuri. Vuodot olivat runsaammat ja kivuliaammat sen aikaan. Lisäksi muistelen, että vuotoa olisi ollut myös kierron puolivälissä. Ei siis kaikkein miellyttävin ehkäisy, oli mukavaa päästä siitä eroon.

Tulehdukselliset muutokset, jotka näkyvät papassa, voivat myös itsessään aiheuttaa vuotohäiriöitä, joten et voi olla varma, mistä vuoto johtuu. Seurannoissa on syytä käydä ja hoitaa asia kuntoon. Jollei ole otettu, niin mm. klamydiatesti kannattaa ottaa. Klamydia aiheuttaa myös vuotohäiriöitä.

• Anonyymi

Kuparikierukka nimenomaan aiheuttaa random-vuotoja :(
      Onko joku muu ehkäisykeino mahdollinen? Kannattaa jutella sulle sopivista vaihtoehdoista.

• Anonyymi00003

En ota kierukka

• Anonyymi00004

Älä valehtele!

• Anonyymi00005

Leikit vaan naisena!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe