Onko kaikilla kehitysvamman saaneilla tämä tapa yleinen. Jos tulee uusi ihminen, niin heti oletetaan, että olen kaveri/ ystävä? Ja kehitysvammaiset miehet ensimmäisessä kirjeessä heti kirjoittaa sanan rakas ja seurustellaan eivät osaa kirjoittaa esimerkiksi pitkiä kirjeitä ensin, että tietää kohtaako ajatusmaailma niiden kanssa. Minun tyylini on kirjoittaa ensin ja sitten, jos huomaan, että on sama ajatus maailma, sitten vasta ehkä olen kaveri/ystävä ja ennen näkemistä usein vaihdan numeroa kirjeessä tai somessa, jos toinen on kirjoittanut pitkiä kirjoituksia.. Tämä muiden kehitysvammaisten tyyli on syy miksi en ole koskaan saanut muista kehitysvammaisista kaveria. Tästä syystä minulle itselleni tulee olo, että en kuulu itse muiden kehitysvammaisten kanssa samaan porukkaan. Ja kehitysvamma lääkärit ovat ehdottomasti sitä mieltä että olen Lievästi älyllisesti kehitysvammainen.
Hemako2020
Lievästi älyllisesti kehitysvammainen
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuinka yleistä, mutta itse tiedän kaksi älyllisesti kehitysvammasita tyyppiä
Tää mies ensinnäkin rakastu minuun . En oikeastaan edes tuntenut häntä, mutta hän oli jossain työkokeilussa samassa paikkaa, missä minä olin kesätöissä. Ei juurikaan puhuttu toisillemme, mutta törmäsin häneen välillä kaupungilla ja tuli vaihdettua muutama sana. Ihan vaan jotain jonninjoutavaa.
Hämpä sitten rakastuikin minuun ja onki numeroni jostakin. Laittoi kaikkea rakkausviestiä ja kertoi ,että oli puhunut minusta jo vanhemmilleen ja että tulisinko joskus käymään hänen vanhempiensa luona.
Ilmoitin hänelle ystävällisesti, että minulla ei ole samanlaisia tunteita häntä kohtaan. Hän otti asian ihan hyvin ja lopetti viestien lähettämisen myös. Ihan harmiton tapaus.
Toinen oli yks nuori nainen, jonka tapasin baarissa. Hän tuli juttelemaan ja pian hän halusi ottaa minusta kuvan, koska kuulemma ottaa kaikista ystävistään kuvan. Kieltäydyin. Välillä kun törmäsin häneen kaupungilla, niin hän tuli aina halaamaan ja kysyi mitä hänen ystävälleen kuuluu. Piti mua bestiksenä.- Anonyymi
Itseäni ahdistaa tuollainen muiden kehitysvammaisten tyyli, joka ei ole minun tyylini etsiä kaveria/ystävää tai seurustelu kumppania. Kumpi tekee jankkaamisen Lievä älyllinen kehitysvamma vai minun toinen diagnoosi ADHD/ADD.?
- Anonyymi
Jos minulle on tehnyt toinen kehitysvamainen noin olen pahoinpidellyt, kun eivät usko minua. Tekeekö tämän minun tavan ADHD/ADD? Reakoida näin asioihin, jotka ärsyttää minua ??
Hemako 2020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100