On se mukava käydä Joulun viettohon:
Operating system market share December 2020
Windows 95.73% 0.08%
OSX 3.37% -0.08%
Linux 0.90% -0.01%
-------------------------------------------------------------------Leikkaa talteen
Printatkaa ja kehystäkää seinälle!
(Linuksia käyttävät printatkaa kirjastossa. Eihän teillä printteritkään toimi!)
Houhouhou!
Joululahja kaikille!
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi tietysti ollut ihan mukavaa että laitat tähän linkin mukaan että mistä tuokin "tutkimus" on peräisin, kun tämän mukaan Android johtaa:
https://gs.statcounter.com/os-market-share
Android 38.83%
Windows 32.37%
iOS 16.57%
OS X 7.31%
Unknown 2.95%
Chrome OS 0.85%
Hyvää joulua vaan! Älypuhelimiahan tulee joululahjaksi varmasti myös windows-hihhuleille enemmän kuin windowsia...- Anonyymi
Mitenkäs Linux/Androidin haittaojelmat makaavat tänä Jouluna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon vähemmän kuin Windows Android käyttäjien laitteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon vähemmän kuin Windows Android käyttäjien laitteissa.
Niin, taitaa imeä 99,9% kaikista haittaohjelmista, mitä mobiililaitteisiin on ikinä tehty!
Sellainen se linuks-andero on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vaikka Androidille on haittiksia niin perus-linuxeille taas ei niitä ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
29 kertaa vähemmän kuin vintoys-haittaohjelmat.
- Anonyymi
Jouluupukki tuo vain risuja linuks-hihhuleille tänä vuonna.
- Anonyymi
Missäköhän nimimerkki Jouluupukki luuraa?
Taitaa aikansa kulua Windows-koneen toimimattomuuksia korjatessa, ei ehdi.
Hyvä näin! - Anonyymi
Mitään linux-hihhuleita ei ole olemassakaan, on vain linuxkäyttäjiä! Piste! Ja me linuxistit saamme kyllä varsin mieluisia lahjoja, tänäkin vuonna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään linux-hihhuleita ei ole olemassakaan, on vain linuxkäyttäjiä! Piste! Ja me linuxistit saamme kyllä varsin mieluisia lahjoja, tänäkin vuonna!
Kyllä te hihhuleita olette, sillä en ole koskaan nähnyt yhtään tervejärkistä linuks-käyttäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te hihhuleita olette, sillä en ole koskaan nähnyt yhtään tervejärkistä linuks-käyttäjää.
Johtuu siitä, ettei niitä ole! Vain Windowsia käyttävät käyvät myös täysillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu siitä, ettei niitä ole! Vain Windowsia käyttävät käyvät myös täysillä.
Miten lässyttävät tyhjäpäät voisivat käydä täysillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lässyttävät tyhjäpäät voisivat käydä täysillä?
Et sinä voikaan.
- Anonyymi
Ai hurja USA:ssa Windows koneista 100% on Windows koneita.
- Anonyymi
Jos minulla on koneessa windows ja Linux, niin onko se sitten 50% windows kone?
Tai jos minulla onkin 2 eri Linuxia ja windows, niin onko se sitten 33% windows kone?
Mutta kun minä olen alistanut windwosin Linuxin orjaksi, ja ajan windowsia Linuxin alla virtuaalikoneesa, niin onko minun kone nyt sitten 100% Linux-kone....? - Anonyymi
Mistä sinä noin päättelit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulla on koneessa windows ja Linux, niin onko se sitten 50% windows kone?
Tai jos minulla onkin 2 eri Linuxia ja windows, niin onko se sitten 33% windows kone?
Mutta kun minä olen alistanut windwosin Linuxin orjaksi, ja ajan windowsia Linuxin alla virtuaalikoneesa, niin onko minun kone nyt sitten 100% Linux-kone....?Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa.Ok, kiitos tarkennuksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa.No miksette sitten käytä niitä linuks-laitteita? Kyllä se laskisi nekin mukaan, mutta kun niitä ei käytetä!
---- Linuks marginaaliryhmä --- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksette sitten käytä niitä linuks-laitteita? Kyllä se laskisi nekin mukaan, mutta kun niitä ei käytetä!
---- Linuks marginaaliryhmä ---Koko ajan. Täälläkin vain palstailen Linuxin firefoxilla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan. Täälläkin vain palstailen Linuxin firefoxilla....
Tuskinpa vain. Sehän reistaileekin niin, jotta viestien jättö onnistuu vain joka toisella kerralla.
Windowsilla onnistuu aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vain. Sehän reistaileekin niin, jotta viestien jättö onnistuu vain joka toisella kerralla.
Windowsilla onnistuu aina.Tuohon olen törmännyt itsekin linuks-vuosina. Mikähän siinäkin tökki?
- Anonyymi
"(Linuksia käyttävät printatkaa kirjastossa. Eihän teillä printteritkään toimi!)"
Windowsnistille tiedoksi: Kyllä mulla ainakin on kaikki tulostimet toimineet linuxeissa! Sitäpaitsi kirjastoissakin on nykyisin linuxit käytössä. Sitäpaitsi mikä ihmeen joululahja? Ja mistä sä noi tilastot kaivelet, jotain klikkaustilastoja, kyllä linuxien osuus on suurempi kuin tuo 0,90%. Puhutaan kymmenistä prosenteista mutta sen totuuden sanomien ei teille windowsnisteille ole mieleen.- Anonyymi
Sinulla toimii tulostin/skanneri vain, jos koneessasi on Windows. Tubutin ei osaa käyttää niitä vehkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla toimii tulostin/skanneri vain, jos koneessasi on Windows. Tubutin ei osaa käyttää niitä vehkeitä.
Sillä onkin. pakko olla. muuten ei toimi mokkula, eikä tulostin. Ei myöskään MTV:n katsomo!
- Anonyymi
Taidatkos sen paremmin sanoa.
- Anonyymi
Linuksin todellinen käyttäjämäärä lienee siinä 0,4% hujakoilla.
- Anonyymi
Nykyisin tuo aloituksessa annettu linkki ei enää tilastoi mitään noita edellä mainittuja lukemia, mutta pari kymmentä vuotta ne olivat suurin piirtein samanlaisia eli linuksin osuus sen kun väheni ja Windows oli koko ajan omilla lukemillaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin tuo aloituksessa annettu linkki ei enää tilastoi mitään noita edellä mainittuja lukemia, mutta pari kymmentä vuotta ne olivat suurin piirtein samanlaisia eli linuksin osuus sen kun väheni ja Windows oli koko ajan omilla lukemillaan!
Juuri noin. Kun ei mitään muutosta tapahtunut enää vuosikymmeniin, paitsi linuksin vähenemistä, ei mokomaa tilastoa enää tarvitse.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845