Joululahja kaikille!

Anonyymi

On se mukava käydä Joulun viettohon:
Operating system market share December 2020
Windows 95.73% 0.08%
OSX 3.37% -0.08%
Linux 0.90% -0.01%
-------------------------------------------------------------------Leikkaa talteen

Printatkaa ja kehystäkää seinälle!
(Linuksia käyttävät printatkaa kirjastossa. Eihän teillä printteritkään toimi!)
Houhouhou!

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi tietysti ollut ihan mukavaa että laitat tähän linkin mukaan että mistä tuokin "tutkimus" on peräisin, kun tämän mukaan Android johtaa:

      https://gs.statcounter.com/os-market-share

      Android 38.83%
      Windows 32.37%
      iOS 16.57%
      OS X 7.31%
      Unknown 2.95%
      Chrome OS 0.85%

      Hyvää joulua vaan! Älypuhelimiahan tulee joululahjaksi varmasti myös windows-hihhuleille enemmän kuin windowsia...

      • Anonyymi

        Mitenkäs Linux/Androidin haittaojelmat makaavat tänä Jouluna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs Linux/Androidin haittaojelmat makaavat tänä Jouluna?

        Paljon vähemmän kuin Windows Android käyttäjien laitteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon vähemmän kuin Windows Android käyttäjien laitteissa.

        Niin, taitaa imeä 99,9% kaikista haittaohjelmista, mitä mobiililaitteisiin on ikinä tehty!
        Sellainen se linuks-andero on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs Linux/Androidin haittaojelmat makaavat tänä Jouluna?

        Siis vaikka Androidille on haittiksia niin perus-linuxeille taas ei niitä ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs Linux/Androidin haittaojelmat makaavat tänä Jouluna?

        29 kertaa vähemmän kuin vintoys-haittaohjelmat.


    • Anonyymi

      Jouluupukki tuo vain risuja linuks-hihhuleille tänä vuonna.

      • Anonyymi

        Missäköhän nimimerkki Jouluupukki luuraa?
        Taitaa aikansa kulua Windows-koneen toimimattomuuksia korjatessa, ei ehdi.
        Hyvä näin!


      • Anonyymi

        Mitään linux-hihhuleita ei ole olemassakaan, on vain linuxkäyttäjiä! Piste! Ja me linuxistit saamme kyllä varsin mieluisia lahjoja, tänäkin vuonna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään linux-hihhuleita ei ole olemassakaan, on vain linuxkäyttäjiä! Piste! Ja me linuxistit saamme kyllä varsin mieluisia lahjoja, tänäkin vuonna!

        Kyllä te hihhuleita olette, sillä en ole koskaan nähnyt yhtään tervejärkistä linuks-käyttäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te hihhuleita olette, sillä en ole koskaan nähnyt yhtään tervejärkistä linuks-käyttäjää.

        Johtuu siitä, ettei niitä ole! Vain Windowsia käyttävät käyvät myös täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä, ettei niitä ole! Vain Windowsia käyttävät käyvät myös täysillä.

        Miten lässyttävät tyhjäpäät voisivat käydä täysillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lässyttävät tyhjäpäät voisivat käydä täysillä?

        Et sinä voikaan.


    • Anonyymi

      Ai hurja USA:ssa Windows koneista 100% on Windows koneita.

      • Anonyymi

        Jos minulla on koneessa windows ja Linux, niin onko se sitten 50% windows kone?

        Tai jos minulla onkin 2 eri Linuxia ja windows, niin onko se sitten 33% windows kone?

        Mutta kun minä olen alistanut windwosin Linuxin orjaksi, ja ajan windowsia Linuxin alla virtuaalikoneesa, niin onko minun kone nyt sitten 100% Linux-kone....?


      • Anonyymi

        Mistä sinä noin päättelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulla on koneessa windows ja Linux, niin onko se sitten 50% windows kone?

        Tai jos minulla onkin 2 eri Linuxia ja windows, niin onko se sitten 33% windows kone?

        Mutta kun minä olen alistanut windwosin Linuxin orjaksi, ja ajan windowsia Linuxin alla virtuaalikoneesa, niin onko minun kone nyt sitten 100% Linux-kone....?

        Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
        Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
        Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa.

        Ok, kiitos tarkennuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netmarketshare tietysti laskesklee käyttiksiä netin käytöstä.
        Ei sitä kiinnosta montako laitetta eri käyttiksillä on nurkassa pinossa.

        No miksette sitten käytä niitä linuks-laitteita? Kyllä se laskisi nekin mukaan, mutta kun niitä ei käytetä!

        ---- Linuks marginaaliryhmä ---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksette sitten käytä niitä linuks-laitteita? Kyllä se laskisi nekin mukaan, mutta kun niitä ei käytetä!

        ---- Linuks marginaaliryhmä ---

        Koko ajan. Täälläkin vain palstailen Linuxin firefoxilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan. Täälläkin vain palstailen Linuxin firefoxilla....

        Tuskinpa vain. Sehän reistaileekin niin, jotta viestien jättö onnistuu vain joka toisella kerralla.
        Windowsilla onnistuu aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain. Sehän reistaileekin niin, jotta viestien jättö onnistuu vain joka toisella kerralla.
        Windowsilla onnistuu aina.

        Tuohon olen törmännyt itsekin linuks-vuosina. Mikähän siinäkin tökki?


    • Anonyymi

      "(Linuksia käyttävät printatkaa kirjastossa. Eihän teillä printteritkään toimi!)"

      Windowsnistille tiedoksi: Kyllä mulla ainakin on kaikki tulostimet toimineet linuxeissa! Sitäpaitsi kirjastoissakin on nykyisin linuxit käytössä. Sitäpaitsi mikä ihmeen joululahja? Ja mistä sä noi tilastot kaivelet, jotain klikkaustilastoja, kyllä linuxien osuus on suurempi kuin tuo 0,90%. Puhutaan kymmenistä prosenteista mutta sen totuuden sanomien ei teille windowsnisteille ole mieleen.

      • Anonyymi

        Sinulla toimii tulostin/skanneri vain, jos koneessasi on Windows. Tubutin ei osaa käyttää niitä vehkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla toimii tulostin/skanneri vain, jos koneessasi on Windows. Tubutin ei osaa käyttää niitä vehkeitä.

        Sillä onkin. pakko olla. muuten ei toimi mokkula, eikä tulostin. Ei myöskään MTV:n katsomo!


    • Anonyymi

      Taidatkos sen paremmin sanoa.

    • Anonyymi

      Linuksin todellinen käyttäjämäärä lienee siinä 0,4% hujakoilla.

      • Anonyymi

        Nykyisin tuo aloituksessa annettu linkki ei enää tilastoi mitään noita edellä mainittuja lukemia, mutta pari kymmentä vuotta ne olivat suurin piirtein samanlaisia eli linuksin osuus sen kun väheni ja Windows oli koko ajan omilla lukemillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin tuo aloituksessa annettu linkki ei enää tilastoi mitään noita edellä mainittuja lukemia, mutta pari kymmentä vuotta ne olivat suurin piirtein samanlaisia eli linuksin osuus sen kun väheni ja Windows oli koko ajan omilla lukemillaan!

        Juuri noin. Kun ei mitään muutosta tapahtunut enää vuosikymmeniin, paitsi linuksin vähenemistä, ei mokomaa tilastoa enää tarvitse.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe