Windows on Linuxin orja...

Anonyymi

Olen valjastanut windowsin linuxini orjaksi ajamalla windowsia virtuaalikoneessa linuxin alla.

Tämä windows on lisäksi piilotettu AES256 salausjärjestelmän alle, ja vielä kahdennettu RAID1 varmennuksella, mikä kumpikan ei windowsissa ole mahdollista.

Nyt voin huoletta ajaa erilaisia varmuuskopiota eri sovelluksista vapaasti ja kukaan ei saa yhtään mitään selville!

Olen lisäksi alistanut tämän windowsin käyttämään vain salattua VPN -yhteyttä, niin kukaan ei edelleenkään saa selville yhtään mitään.

Tulee kiva joulu kun on niin paljon varmuskopioita kokeiltavana!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mullakin Linux:ssa virtualBoxin alla ajossa Windows 7 Ultimate. Ei aja enää normaalissa koneessa joten sain toimimaan virtuaalikoneessa. Ei tosin ole avainta aktivoimaan. Meneekö lukkoon 30 pv:n kulutta vai esim. pyytää aktivointi avainta ?? Ainakin tuli kunnolla päivityksiä. Hitaasti kuten Tubutiimen tyyliin kuuluu. Melkein 1.5 Gt päivityksiä. Mutta onneksi on kunnon GNU/Linux :)

      • Anonyymi

        aktivointiavaima saa ostettua netistä 9,95e hintaan.


    • Anonyymi

      Linux on Windowsin orja...

      Olen valjastanut linuxini windowsin orjaksi ajamalla linuxia virtuaalikoneessa windowsin alla.

      Tämä linux on lisäksi piilotettu AES256 salausjärjestelmän alle, ja vielä kahdennettu RAID1 varmennuksella, mikä kumpikan ei linuxissa ole mahdollista.

      Nyt voin huoletta ajaa erilaisia varmuuskopiota eri sovelluksista vapaasti ja kukaan ei saa yhtään mitään selville!

      Olen lisäksi alistanut tämän linuxin käyttämään vain salattua VPN -yhteyttä, niin kukaan ei edelleenkään saa selville yhtään mitään.

      Tulee kiva joulu kun on niin paljon varmuskopioita kokeiltavana!

      • Anonyymi

        Aikaisimpa heräsit, ja vielä lauantaina. Aamulypsyllekö?


    • Anonyymi

      "Avointa koodia pidettiin tietoturvallisena – haavoittuvuuksien löytämiseen kuluukin käsittämättömän pitkä aika. 12.12.2020 13:03. Avoimen koodin ohjelmien on katsottu olevan tietoturvallisia juuri avoimuutensa vuoksi, sillä ongelmat voidaan havaita ja korjata nopeasti. Käytännössä tämä ei pidä paikkaansa, ilmenee GitHubin raportista. Avoimen koodin ohjelmistojen on usein sanottu olevan kaupallisia turvallisempia, koska niiden lähdekoodi on kenen tahansa tutkittavissa. Ongelmat huomataan nopeasti, sitten ne korjataan ja kaikki on taas hienosti. Kaunis käsitys ei ihan vastaa todellisuutta, ZDnet kirjoittaa.

      Koodiarkistopalvelu GitHub on tutkinut asiaa ja päätynyt karulta kuulostavaan tulokseen: haavoittuvuuden löytäminen avoimen koodin sovelluksesta kestää yli neljä vuotta, keskimäärin. "

      • Anonyymi

        Kaikki muut käyttöjärjestelmät käyttävät myös avoimen lähdekoodin kirjastoja, myös android, windows, playstation, xbox, jne....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe