Gmail raivostuttaa koska se ominpäin laittaa "Salli vähemmän turvalliset sovellukset"-option pois päältä enkä voi käyttää Thunderbirdillä sitä, lisäksi se on niin paranoidinen että jos kirjaudun ensin tablet-koneella Gmail-tililleni, niin sen jälkeen en voi enää kirjautua tietokoneella vaan se vaatii kaikenmaailman turvajuttuja jotta tilille pääsisi tietsikalla! Itseasiassa en pääse edes Gmail-tilin hallintaan tietsikalla.... Raivostuttavaa!!!
Onko mitään ilmaista, turvallista ja mielellään kotimaista sähköpostipalvelua tilalle? Gmailin heivaan heti syvimpään helvettiin jahka korvaaja on löytynyt tilalle. Meiliboxi.fi ei kelpaa, se on joku huijausposti kuitenkin.
Mikä sähköpostipalvelu Gmailin tilalle?
93
2038
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö internet palveluntarjoajallasi ole sähköpostia? Minulla kyllä toimii Thunderbirdillä Gmail moitteettomasti.
- Anonyymi
On kyllä mutta sekundaariseen käyttöön joku ilmainen posti olisi kiva olla silti. Kyllähän se Gmail toimii Thunderbirdillä kunhan käy aina välillä ruksimassa päälle sen "Salli vähemmän turvalliset sovellukset".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä mutta sekundaariseen käyttöön joku ilmainen posti olisi kiva olla silti. Kyllähän se Gmail toimii Thunderbirdillä kunhan käy aina välillä ruksimassa päälle sen "Salli vähemmän turvalliset sovellukset".
Siis tarkoitin että on internetoperaattorillani sähköposteja tarjolla ja itselläni on kyllä niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun ainakaan ole tarvinnut mitään tuollaista käydä jatkuvasti tekemässä. Toki ole kerran sen aiktivoinut, jotta Gnome -työpöydän Google -tilin integrointi työpöytään toimii. Muttei minun ole tarvinnut sitä sen jälkeen rämpätä. Thunderbird mulla hakee postit GMailin imap -palvelimelta ja lähettää postit GMailin smtp -palvelimelle ja ihan ongelmiitta on toiminut itselläni Debianissa jo ikuisuuden ajan.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun ainakaan ole tarvinnut mitään tuollaista käydä jatkuvasti tekemässä. Toki ole kerran sen aiktivoinut, jotta Gnome -työpöydän Google -tilin integrointi työpöytään toimii. Muttei minun ole tarvinnut sitä sen jälkeen rämpätä. Thunderbird mulla hakee postit GMailin imap -palvelimelta ja lähettää postit GMailin smtp -palvelimelle ja ihan ongelmiitta on toiminut itselläni Debianissa jo ikuisuuden ajan.
T. miksuhMun tapauksessa Gmail naputtaa säännöllisin väliajoin tuon option päältä pois, lisäksi se ei aina edes usko että minä olen juuri minä ja että salasana ja käyttäjätunnus VARMASTI oikein, vaan pitää erilaisia turvatarkistuksia läpäistä että omalle tilille pääsee posteja lukemaan. Olen lopen kyllästynyt siihen ja siksi haluankin Gmailista eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tapauksessa Gmail naputtaa säännöllisin väliajoin tuon option päältä pois, lisäksi se ei aina edes usko että minä olen juuri minä ja että salasana ja käyttäjätunnus VARMASTI oikein, vaan pitää erilaisia turvatarkistuksia läpäistä että omalle tilille pääsee posteja lukemaan. Olen lopen kyllästynyt siihen ja siksi haluankin Gmailista eroon.
Olet itse sählännyt. Ei ole Gmailin vika:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse sählännyt. Ei ole Gmailin vika:D
En ole sählännyt mitään, vaan Gmail itse noita optioita muuttelee aika ajoin!!! Turhaa syyttää käyttäjää jos palvelussa on selvä vika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sählännyt mitään, vaan Gmail itse noita optioita muuttelee aika ajoin!!! Turhaa syyttää käyttäjää jos palvelussa on selvä vika!
Eikä muuta:D
- Anonyymi
Joo sopii P-jäbälle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin että on internetoperaattorillani sähköposteja tarjolla ja itselläni on kyllä niitä.
Lähes kaikki internetoperaattori ovat poistaneet sähköposti ja kotisivupalvelut nettiyhteyden liitymistä. Ja sähköposti nykyään maksuullinen lisäpalvelu. Ainakin Elisalla näin on. Telia muistaakseni ei tarjoa sähköpostia ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki internetoperaattori ovat poistaneet sähköposti ja kotisivupalvelut nettiyhteyden liitymistä. Ja sähköposti nykyään maksuullinen lisäpalvelu. Ainakin Elisalla näin on. Telia muistaakseni ei tarjoa sähköpostia ollenkaan.
Mulla on Elisan tarjoama maksullinen posti mutta haluaisin sekundaarista käyttöä varten ilmaispostin, IMAP-tuella. Muistaakseni Teliakin tarjoaa vielä sähköpostia mutta Dnalla uudet asiakkaat ei sellasta enää saa, vanhat asiakkaat saa pitää olemassaolevat postilaatikkonsa mutta uusia lootia tai osoitteita ei voi luoda, siis Dnalla.
Terveisin aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Elisan tarjoama maksullinen posti mutta haluaisin sekundaarista käyttöä varten ilmaispostin, IMAP-tuella. Muistaakseni Teliakin tarjoaa vielä sähköpostia mutta Dnalla uudet asiakkaat ei sellasta enää saa, vanhat asiakkaat saa pitää olemassaolevat postilaatikkonsa mutta uusia lootia tai osoitteita ei voi luoda, siis Dnalla.
Terveisin aloittajaTyhmät maksaa:D
- Anonyymi
Hauskaa että joku haluaa reuhuta turvattomssa paikoissa
"laittaa "Salli vähemmän turvalliset sovellukset"-option pois päältä."- Anonyymi
Siis Thunderbird ei mielestäni ole vähemmän turvallinen sovellus mutta Googlen/Gmailin mielestä ilmeisesti on!!!
Anonyymi kirjoitti:
Siis Thunderbird ei mielestäni ole vähemmän turvallinen sovellus mutta Googlen/Gmailin mielestä ilmeisesti on!!!
Terveisin aloittajaVika onkin taas windowsissa itsessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika onkin taas windowsissa itsessään.
Sori, en käytä windowsia. En ainakaan netissä, vaan Xubuntu linux on pääkäyttikseni.
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en käytä windowsia. En ainakaan netissä, vaan Xubuntu linux on pääkäyttikseni.
Terveisin aloittajaLisätään nyt sekin ettei koko ongelma ole lainkaan käyttiksestä kiinni tai siitä johtuvaa, vaan se ongelma on kyllä Googlen/Gmailin päässä. Vaikka tuo yksi koittaa kovasti sälyttää sitä mun itseni sähläykseksi.
Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Erikoinen mielentila. Google raivostuttaa ja sen tilalle pitää saada ilmainen, turvallinen ja mielellään kotimainen sähköpostipalvelu.
- Anonyymi
Minulla on ProtonMail, 288 €/vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ProtonMail, 288 €/vuosi.
Miullakin on protonmail 0 € /vuosi
- Anonyymi
Miten niin erikoinen mielentila? Perustele jotenkin väitettäsi ennenkuin alat mua haukkumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Miullakin on protonmail 0 € /vuosi
Tutamail 1.20€ kuukaudessa tai tietysti voi maksaa koko vuoden kerrallaan jos haluaa.
Samaan hintaan saa 5 aliasta mihin voi suunnata roskapostin tai mitä sitten haluaakaan. Aliakset voi määrittää myös omalle domainille esim [email protected].NextIdea kirjoitti:
Tutamail 1.20€ kuukaudessa tai tietysti voi maksaa koko vuoden kerrallaan jos haluaa.
Samaan hintaan saa 5 aliasta mihin voi suunnata roskapostin tai mitä sitten haluaakaan. Aliakset voi määrittää myös omalle domainille esim [email protected].On siitä tosin ilmaisversiokin.
https://tutanota.com/fi/
- Anonyymi
Gmail. Parempaa ei ole.
- Anonyymi
Ei kelpaa vastaukseksi! Gmailistahan tässä juuri pyritään eroon! Eli Gmail on paranoidinen ja siksi p*ska!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa vastaukseksi! Gmailistahan tässä juuri pyritään eroon! Eli Gmail on paranoidinen ja siksi p*ska!
Se on juurikin hyvä. Viat ovat keksittyjä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin hyvä. Viat ovat keksittyjä:)
Ei ole keksittyjä, juuri tänään mm. taistelin Gmailin kanssa siitä että pääsisin koneella katsomaan meilejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keksittyjä, juuri tänään mm. taistelin Gmailin kanssa siitä että pääsisin koneella katsomaan meilejä.
On keksittyjä. Ei ole ollut koskaan moisia ongelmia vaikka Gmail käytössä 10-vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On keksittyjä. Ei ole ollut koskaan moisia ongelmia vaikka Gmail käytössä 10-vuoden ajan.
EI OLE KEKSITTYJÄ vaan täyttä totta! Vaikka sinulla toimisi, niin se ei meinaa että kaikilla muillakin toimii! Jos olisit itse ollut paikanpäällä kun tappelin Gmailin kanssa niin uskoisit varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä ainoastaan venäläisiä palvelimia, mielipiteistäsi päätellen ne ovat luotu juuri sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä ainoastaan venäläisiä palvelimia, mielipiteistäsi päätellen ne ovat luotu juuri sinulle.
H-V. en todellakaan käytä venäläisiä palvelimia ja sinä et mun mielipiteistäni tiedä mitään! Oletko joku Googlen edustaja vai, häh, kun ottaa noin koville että ihan v*ttuileen piti tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI OLE KEKSITTYJÄ vaan täyttä totta! Vaikka sinulla toimisi, niin se ei meinaa että kaikilla muillakin toimii! Jos olisit itse ollut paikanpäällä kun tappelin Gmailin kanssa niin uskoisit varmasti!
On keksittyjä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On keksittyjä:D
NO VOI JUMALISTE KUN ET TUNNU TAJUAVAN! Ei ne ole keksittyjä vaan todellisia ongelmia, oletko sä Vapunen Googlella töissä kun sitä niin puolustelet??
- Anonyymi
Jos joudut tuohon Gmailin "turvatarkastussivulle" etkä pääse eteenpäin, niin jommassakummassa yläkulmassa on huonosti näkyvät kolme viivaa, josta voit valita gmailin ja pääset postiin.
Minulla taisi olla niin ettei "suojatie" näkynyt kaikilla selaimilla. - Anonyymi
Kyllä itse ainakin olen käyttänyt Debianissa Gmailia Thunderbirdillä jo ikuisuuden ajan ilman minkäänlaisia ongelmia. Siirryin Evolutionista jo kauan sitten Thunderbirdiin, koska Thundrbird toimii hyvin Linuxin Orca -ruudunlukuohjelman kanssa. Evolution on toki hyvä sähköpostiohjelma sekin muutoin, mutta se ei ovalitettavasti le käytettävä Orcan kanssa.
Niin ja on mulla GMail -tili lisättynä Gnome -työpöydän verkkoasetuksiinkin ja käytän Google Driveä Gnome-työpöydän Nautilus -filemanagerin kautta. Aivan ongelmitta on toiminut kaikilla mun Debiania ajavilla koneillani.
T. Mika- Anonyymi
Minulla taas on ongelmana juuri nuo turvatarkistukset kun Gmail ei luota siihen että juuri MINÄ käytän sitä, pitäisi antaa kaikenlaisia turvajuttuja jotta pääsisi käyttämään OMAA TILIÄÄN! Siksi olen perin kyllästynyt koko Gmailiin ja haluan siitä eroon.
Museoon joutaisi moiset ohjelmat:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kuule ite museoitavaksi. Thunderbird on loistava sähköposticlientti ja Debian loistava käyttis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kuule ite museoitavaksi. Thunderbird on loistava sähköposticlientti ja Debian loistava käyttis!
Vanhanaikainen ja kankea käyttää vuonna 2020 nettipostien aikakaudella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä meinaat nettipostilla? Jos nyt tarkotat sitä, että esimerkiksi GMailia voi käyttää webbiselaimella, niin joo voihan sitä. Mutta kun nuo webbiselaimella käytettävät webmailit on aina ollut kömpelöitä ja erittäin rajoittuneita oikeisiin sähköpostiohjelmiin kuten Thunderbirdiin verrattuna. Asia on edelleen tänäkin päivänä aivan samoin ja se koskee myös GMailia. Webbiselaimella käytettävät sähköpostisivustot on todella kömpelöitä ja ominaisuuksiltaan rajoittuneita verrattuna esimerkiksi juuri Thunderbirdiin. Thunderbird ei ole millään tavalla vanhanaikainen. Sitäpaitsi onhan noita webbiselaimella käytettäviä sähköpostisivustoja ollut jo ikuisuuden ajan, mutta ne ei ole tänäkään päivänä yhtä käteviä ja monipuolisia kuin oikeat sähköpostiohjelmat. Itse en ole koskaan pitänyt GMailin tai minkään muunkaan sähköpostipalvelun webbikäyttöliittymistä. Ne ei todellakaan pärjää kunnolliselle oikealle sähköpostiohjelmalle, joka hakkaa nuo webbiselaimella käytettävät sähköpostikäytttöliittymät mennen tullen.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä meinaat nettipostilla? Jos nyt tarkotat sitä, että esimerkiksi GMailia voi käyttää webbiselaimella, niin joo voihan sitä. Mutta kun nuo webbiselaimella käytettävät webmailit on aina ollut kömpelöitä ja erittäin rajoittuneita oikeisiin sähköpostiohjelmiin kuten Thunderbirdiin verrattuna. Asia on edelleen tänäkin päivänä aivan samoin ja se koskee myös GMailia. Webbiselaimella käytettävät sähköpostisivustot on todella kömpelöitä ja ominaisuuksiltaan rajoittuneita verrattuna esimerkiksi juuri Thunderbirdiin. Thunderbird ei ole millään tavalla vanhanaikainen. Sitäpaitsi onhan noita webbiselaimella käytettäviä sähköpostisivustoja ollut jo ikuisuuden ajan, mutta ne ei ole tänäkään päivänä yhtä käteviä ja monipuolisia kuin oikeat sähköpostiohjelmat. Itse en ole koskaan pitänyt GMailin tai minkään muunkaan sähköpostipalvelun webbikäyttöliittymistä. Ne ei todellakaan pärjää kunnolliselle oikealle sähköpostiohjelmalle, joka hakkaa nuo webbiselaimella käytettävät sähköpostikäytttöliittymät mennen tullen.
T. miksuhLisään vielä sen omaan kommenttiini, että webbiselaimella käytettävät sähköpostikäyttöliittymät on kaikki erittäin hankalia käyttää näppäimistöltä, etenkin kun verrataan oikeisiin sähköpostiohjelmiin kuten Thunderbirdiin. Suoraansanoen nuo webbiselaimella käytettävät webmailit on ihan hirveitä käyttää. Etenkin kun näin sokeutuneena tietokoneen käyttö tapahtuu pelkästään näppikseltä käsin kokonaan ilman hiirtä. Sokeana kun hiiren käyttö ei onnistu. Nuo webbipohjaiset sähköpostikäyttöliittymät on kaikki todella hankalia ja kömpelöitä käyttää näppäimistöltä käsin. Ja muutenkin sen lisäksi, että ne on ominaiuuksiltaan puutteellisia oikeisiin sähköpostiohjelmiin verrattuna niin käytettävissä olevat ominaisuudet on hankalasti käytettävissä näppikseltä. Minä luen ja kirjoitan jatkuvasti joka päivä paljon sähköposteja, olen monilla sähköpostilistoilla kuten linux -aiheisilla, näkövammaisten keskustelulistoilla, ohjelmointiaiheisilla listoilla jne. Mulle tulee siis paljon sähköpostia. Ei tulisi mieleenkään lukea ja kirjoittaa niitä jollain kömpelöllä webbimaililla, ei ikimaailmassa. Siinä menisi hermot ihan täysin. Thunderbirdilla suurenkin ei lähteistä tulevan sähköpostimäärän organisointi, käsittely, lukeminen ja vastaaminen jne on kätevää. Sitäpaitsi kunnollinen sähköpostiohjelma mahdollistaa useamman sähköpostitilin käytön, ei sisi pelkästään esimerkiksi GMailin.
Kyllä totuus on se, että yksikään webbiselaimella käytettävä sähköpostipalvelu ei ikimaailmassa pärjää eikä tule pärjäämään kunnolliselle oikealle sähköpostiohjelmalle kuten Thunderbirdille.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän perusteella muka? Äläkä nyt vaan ala selittää mitään webbiselaimella käytettävistä sähköpostikäyttöliittymistä, ne on erittäin kömpelöitä ja ominaiuuksiltaan puutteellisia oikeisiin sähköpostiohjelmiin kuten Thunderbirdiin verrattuna.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. miksuhSitä että posti toimii erinomaisesti selaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millähän perusteella muka? Äläkä nyt vaan ala selittää mitään webbiselaimella käytettävistä sähköpostikäyttöliittymistä, ne on erittäin kömpelöitä ja ominaiuuksiltaan puutteellisia oikeisiin sähköpostiohjelmiin kuten Thunderbirdiin verrattuna.
T. miksuhKoska aivan turha nykypäivänä ja hirveän kankea käyttää:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitenkään vanhanaikainen ja kankea, paljon helpompi kuin webmailit! Joten lakkaa Vapunen jankkaamasta silkkaa p*skaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. miksuhVapunen on sellanen p*skanjauhaja ja jankkaaja jonka jutuista ei kannata välittää! Webmailit on menneisyyttä, nykyään käytetään IMAPia ja Thunderbirdiä. Ne on helppokäyttöisempiä kuin webmailit ja lisäksi jos on useita sp-tilejä niin helpompi niitä on käyttää Thunderbirdillä kuin webmaililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitenkään vanhanaikainen ja kankea, paljon helpompi kuin webmailit! Joten lakkaa Vapunen jankkaamasta silkkaa p*skaa!
Vapusen mielipiteet ovat vapusen kivipäähän hakattu. Ei niitä mikään perustelu muuta.
- Anonyymi
Laitoin tänne joskus pitkän listan itselle tulleista gookkelin säännöistä, mitä tietoja se vakoilee. Ylläpito poisti sen. Että semmosta.
- Anonyymi
Niin no sekin vielä ja kun ne myy niitä tietoja eteenpäin. En ymmärrä sitä Gmailin kovaa fanitusta täällä palstalla.
- Anonyymi
Hyvä että poisti spämmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että poisti spämmin.
Tuskin oli spämmi. Et vaan itse hyväksy totuuksia ja väität niitä spämmiksi, tuskin edes tiedät mitä spämmäys on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin oli spämmi. Et vaan itse hyväksy totuuksia ja väität niitä spämmiksi, tuskin edes tiedät mitä spämmäys on!
Hyväksyn jos olisi totuuksia:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn jos olisi totuuksia:D
Siis sehän ON totuus että Google vakoilee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no sekin vielä ja kun ne myy niitä tietoja eteenpäin. En ymmärrä sitä Gmailin kovaa fanitusta täällä palstalla.
Ei sitä fanita muut kuin entinen ja poispotkittu Suoli24:n "sheriffi" vaappuva Vapunen.
"No mikä vika "Vapusessa" on? Se että hän on yleensä ensimmäinen joka vastaa. Eikä tässäkään yksin mitään, mutta kun vastaukset ovat paikoin todella luokattomia, vailla minkäänlaisia perusteluja, kuin että "näin minä olen tehnyt". Eikä tässäkään vielä ole ongelmaa, kaikkihan me teemme virheitä ja mielipiteemme perustuvat vahvasti omiin kokemuksiimme. Mutta jos "Vapusen" melko usein harhaanjohtavia tai vähintään monella tapaa puutteellisia sekä kovin perspektiivittömiä vastauksia erehtyy korjaamaan vastauksella, jatkaa "Vapunen" usein inttämistä tuomatta edelleenkään perusteluja, että miksi on tätä mieltä. Normaalilla keskustelufoorumissa tällaiset inttäjäiset yleensä vaiennetaan tuomalla inttäjälle faktatiedot esiin selkeästi jolloin turha lässytys loppuu yleensä siihen.
Tuollaisessa tilanteessa alkaa vastausten sävy olla helposti vaikkapa vinoileva, onhan muita jo alkanut aikaa sitten harmittamaan päätä seinään hakkaavan puolesta asian älyttömyys. Vaan mitä tekee ryhmä "Vapunen", saattaa jopa poistaa moderaattorin oikeuksilla oikaisevat ja asiasisältöiset viestit pois! Hienoa, pään pensaaseen työntäminen auttaa varmasti kaikkia osapuolia, etenkin ongelmiinsa apua kysyvää. Vai auttaako? Kunnon foorumeilla sallitaan omasta mielipiteestä poikkeavia näkemyksiä, ne usein täydentävät toisiaan. Ja jos moderaattori joutuukin ojentamaan, niin alkuperäinen viesti jää yleensä näkyviin jotta muut sentään saavat itse päättää oliko ojentamiseen syytä vai ei.
Jos edellä ei selvinnyt, pidän mielipiteiden ja tiedon vaihdosta. Olen itse sellainen luonne että voin myöntää olevani väärässä kun asia hyvin perustellaan ja nautinkin siitä että saan uutta tietoa vanhojen pölyttyneiden tilalle. Minä en ymmärrä miten jonkun toisen mielipide/tieto olisi muita arvokkaampi, varsinkin jos perusteluja esitetään. Sen sijaan inttäminen ilman perusteluja on ns. syvältä.
Lisäys 30.11.14: Käyttäjä "Vapunen" näyttää saaneen kenkää moderaattorin paikalta. Jopas nyt! Ylläpitokin huomasi viimein "Vapusen" trollaamisen ja vailla mitään järkeä olleet viestien poistot?"
- Anonyymi
Tietääkö kukaan onko Outlookin ilmaisversiossa mahdollista käyttää IMAP-protokollaa?
- Anonyymi
Mitä ihmettä sillä tekee vuonna 2020:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sillä tekee vuonna 2020:D
No öh? Olisko ehkä esimerkiksi sellaia asioita kuin lukee ja kirjoittaa sähköposteja? Äläkä nyt vain ala selittämään mitään webbiselaimella käytettävistä sähköpostikäyttöliittymistä. Ne on erittäin kömpelöitä ja ominaisuuksiltaan puutteellisia käyttää Thunderbirdin tapaiiin oikeisiin sähköpostiohjelmiin verrattuna kuten jo olen tässä ketjussa sanonut aiemmin.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No öh? Olisko ehkä esimerkiksi sellaia asioita kuin lukee ja kirjoittaa sähköposteja? Äläkä nyt vain ala selittämään mitään webbiselaimella käytettävistä sähköpostikäyttöliittymistä. Ne on erittäin kömpelöitä ja ominaisuuksiltaan puutteellisia käyttää Thunderbirdin tapaiiin oikeisiin sähköpostiohjelmiin verrattuna kuten jo olen tässä ketjussa sanonut aiemmin.
T. miksuhSelaimellahan ne toimii herrajestas sentään:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaimellahan ne toimii herrajestas sentään:D
Selaimella sähköpostin käyttö on vanhanaikaista ja todella kankeaa joten lakkaa Vapunen jankkaamasta p*skaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaimellahan ne toimii herrajestas sentään:D
Kuka jaksa avata selain, mennä gmailin sivulle, kirjautua sisään, aina kun haluaa tarkistaa sähköpostit? Entäs jos sähköpostilaatikoita on useampi?
Oikea sähköpostiohjelma automaattisesti tarkistaa mailit ja ilmoittaa kun uusi viesti saapunut. Ja yhdellä softalla pystyy hallitsemaan vaikka 5 postilaatikkoa, henkilökohtainen työ, kolulu, uutiskirjeet, jne... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jaksa avata selain, mennä gmailin sivulle, kirjautua sisään, aina kun haluaa tarkistaa sähköpostit? Entäs jos sähköpostilaatikoita on useampi?
Oikea sähköpostiohjelma automaattisesti tarkistaa mailit ja ilmoittaa kun uusi viesti saapunut. Ja yhdellä softalla pystyy hallitsemaan vaikka 5 postilaatikkoa, henkilökohtainen työ, kolulu, uutiskirjeet, jne...Näin juuri ja olet täysin oikeassa mutta vapuselle asiaa on turhaa selittää, se on fanaatikko!
- Anonyymi
ProtonMail voisi olla yksi vaihtoehto, tosin kyllä sun pitäisi se GMail saada toimimaan myöskin ilman säätöä, ainakin mulla toimii.
T. miksuh- Anonyymi
Toimiihan se on toiminut jo yli 10 vuotta:D
- Anonyymi
Protonmailissa on onnettoman pieni säilytystila ja muistaakseni rajoitettu viestien kertamääräkin jossain aikayksikössä.
Sopii vai lyhyille vakoilijatiedotuksille: Kohteessa B2 11pm.
sekin kai maksimi 3kertaa viikossa?
- Anonyymi
Jos vain vastaanotat ja kenties vastaat, asenna gmailwatcher. Sieltä voi lukea, vastata, katsoa liitteet, poistella, merkitä luetuksi tai spammiksi käymättä lainkaan itse gmailissa.
- Anonyymi
Jos s-posti ottaa pannuun niin onhan edelleen vaihtoehtona Posti. Ei kysele mitään ylimääräistä, ja toimii erittäin varmasti paitsi ei tiistaisin eikä viikonloppuna.
- Anonyymi
Ei minua sähköposti yleisesti ota pannuun vaan vain Gmail. Että tiedoksi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua sähköposti yleisesti ota pannuun vaan vain Gmail. Että tiedoksi vain.
Eikä sekään ota:D
- Anonyymi
Eikös nuo GMailin sivuilla tehtävät turvasetukset koske vain lähinnä Gnomen verkkoasetusten kautta määriteltyjä Google -tilejä jne? Määrittele GMail -tili suoraan Thunderbirdin asetuksissa ja aseta Thunderbird käyttämään GMailin imap ja smtp -palvelimia suoraan sen sijaan, että käyttäisit Thunderbirdissä Gnomen verkkoasetuksissa määriteltyä GMail-tiliä. Suoraan Thunderbirdissä määritelty GMail-tili toimii ongelmitta.
- Anonyymi
Turha moisia ohjelmia käyttää vuonnma 2020:D Hölmöläisen hommaa:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha moisia ohjelmia käyttää vuonnma 2020:D Hölmöläisen hommaa:D
Ei Thunderbirdin käyttö ole mitään hölmöläisen hommaa! SE on hölmöläisen hommaa että jos on esim. 5 sp-tiliä niin jokaiseen joutuu erikseen kirjautumaan webmaililla! PISTE ja end of discussion!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Thunderbirdin käyttö ole mitään hölmöläisen hommaa! SE on hölmöläisen hommaa että jos on esim. 5 sp-tiliä niin jokaiseen joutuu erikseen kirjautumaan webmaililla! PISTE ja end of discussion!
Onhan se vuonna 2020:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vuonna 2020:D
Ei ole! Webmail on menneisyyttä vuonna 2020!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Webmail on menneisyyttä vuonna 2020!
Nykyisyyttä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs vaan menneisyyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Webmail on jäänne ajoilta jolloin ilmaisposteissa ei ollut mahdollista käyttää IMAP ja POP3 ominaisuuksia! Nykyisin yhä useammassa ilmaisposteissakin on vähintään IMAP. Sitäpaitsi on erittäin hankalaa käyttää selainpostia varsinkin jos postitilejä on useampi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Webmail on jäänne ajoilta jolloin ilmaisposteissa ei ollut mahdollista käyttää IMAP ja POP3 ominaisuuksia! Nykyisin yhä useammassa ilmaisposteissakin on vähintään IMAP. Sitäpaitsi on erittäin hankalaa käyttää selainpostia varsinkin jos postitilejä on useampi!
Ei vaan nykyisyys:D
- Anonyymi
Protonmail suosituin sähköpostipalvelu. Tsekkaa. Itselläkin se käytössä.
- Anonyymi
Mailbox.org on paras vain 12€ vuodessa ja toimii tosi hyvin. Office palvelut
- Anonyymi
Kallis vuonna 2020
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis vuonna 2020
Kuka maksaa sähköpostistaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka maksaa sähköpostistaan???
Maksaa Microsoftin Officekin, tosin voi käyttää onlinessa ilmaista jos toimii. Tätä toimivuutta tarkoitan Gmail osoitti kuinka helposti tuo käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaa Microsoftin Officekin, tosin voi käyttää onlinessa ilmaista jos toimii. Tätä toimivuutta tarkoitan Gmail osoitti kuinka helposti tuo käy.
Ilmainen se on.
- Anonyymi
Ei kai kun sulla kaikki aina niin hirveen hankalaa. kun teet asiata aina vaikeimalla mahdollisella tavalla.
- Anonyymi
Teen vaikeimmalla mahdollisella tavalla? HAH, voisitko edes perustella? Ei mulle ole kaikki aina hirveen hankalaa, mutta Gmail on pirullinen siinä mielessä että se muuttelee asetuksia ominpäin ja lisäksi on "havaitsevinaan epäilyttävää toimintaa", ei siis luota edes minuun itseeni!
- Anonyymi
Minulla tuli aikaisemmin usein tuota "turvatarkastusta", kun käytän useilla koneilla samaa gmailia. Nyt ei ole kait kuukauteen tullut......
- Anonyymi
No niin, siis muillekin tulee noita tarpeettomia turvatarkastuksia jos käyttää samaa Gmail-tiliä usealla laitteella! Mutta sitä ei palstan vakirölli Vapunen usko millään. Kuten ei sitäkään että Thunderbird on tätä päivää sähköpostin käytössä.
- Anonyymi
Tämäkin keskusteluketju meni ihan piloille ja harakoille, kiitos Vapusen joka onnistuu pilaamaan kaiken eikä anna ikinä mitään neuvoja vaan haukkuu toiset käyttäjät ja haukkuu muut järjestelmät! Fanaatikko mikä fanaatikko.
- Anonyymi
Olen myös täysin k...pintynyt gmailin uteliaisuuteen ja kyselyihin että oletko kirjautunut joltain laitteelta sinne ja tänne. Anna puhelinumerosi ja rintaliiviesi koko varmuuden vuoksi niin palautamme tilisi käyttökuntoon.
- Anonyymi
Turvallisuus edellä ajattelevat ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallisuus edellä ajattelevat ja hyvä niin.
Noin ajattelevat älykääpiöt. Mitä guuglea sinun turvallisuutesi kiinnostais?
Ei kerrassa hevon veetä. Kyllä niillä on omat etunsa kaiken muun edellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ajattelevat älykääpiöt. Mitä guuglea sinun turvallisuutesi kiinnostais?
Ei kerrassa hevon veetä. Kyllä niillä on omat etunsa kaiken muun edellä.Kiinnostaa heitä. Jos turvallisuus on retuperällä niin yhtiön maine kärsii:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa heitä. Jos turvallisuus on retuperällä niin yhtiön maine kärsii:D
Kolmen miljardin käyttäjissä riittää idiootteja ihan tarpeeksi Googlella. Muutaman järkevän ihmisen boikotti ei siinä joukossa ole edes kissan pierun vertainen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619