JM Latvala uusi tallipäällikkö.

Anonyymi

Toyota ilmoittaa uusi tallipäällikkö on JM Latvala.
Tämä on kyllä Ralli-jytky.

40

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      päälliköllä täytyy olla kova paineensietokyky.kaikista ei vaan tähän hommaan oo.toyotalta loisto valinta.

    • Anonyymi

      Tämä olisi ollut hyvä aprillipila.Voiko olla totta ???

      • Anonyymi

        Totta on.Toyota vahvistaa tämän ja JM myös.


    • Anonyymi

      Ettei vaan kävisi että kuskit rupeaa hyppimään konepelillä? ja itse JM treenaa salaa.

    • Anonyymi

      Jarilla on tietokoneohjattu pora. Se ratkaisi valinnan.

      • Anonyymi

        Hieno juttu. Aivan oikea valinta. Tietää varmasti asiasta paljon.
        Parempaa ei olisi löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu. Aivan oikea valinta. Tietää varmasti asiasta paljon.
        Parempaa ei olisi löytynyt.

        Mäkisestä tuli ongelma Tojotalle. Oli liikaa kallellaan, vanhaa liittoa kohden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkisestä tuli ongelma Tojotalle. Oli liikaa kallellaan, vanhaa liittoa kohden.

        Mäkinen tosin sai jo aikaisemmin ylennyksen ja lopetti homman johon Latvala tulee.

        Hyvä Suomi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkisestä tuli ongelma Tojotalle. Oli liikaa kallellaan, vanhaa liittoa kohden.

        Kerro tarkemmin mikä ongelma ja mikä vanhaliitto ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin mikä ongelma ja mikä vanhaliitto ?

        VanhaLiitto on moottorivalmistaja, joka ei kykene tuottamaan muita kuin fossiilista polttoainetta käyttävää kaasuseosta.

        Häkäpönttöaika päättyy, kun ralli siirtyy uuteen aikaan, tai oikeastaan 2000-luvulle. Sen alkuun. F1 seuratkoon perässä.


    • Anonyymi

      Jes mahtavaa..on kova juttu!

      • Anonyymi

        Hienoa Latvala. Niin sitä pitää!!!!


    • Anonyymi

      Nyt Latvala on Ogierin pomo. Heidän tämän päivän keskustelu meni näin. Ogier men pomon ( Latvalan ) huoneeseen ja sanoi : Olen Mäkisen kanssa jo sopinut että pidän perjantaina Pekkasen koska joudun äitin kanssa viedä haudalle kynttilöitä. Latvala siihen että nyt ei kyllä millään onnistu pitää vapaapäiviä kun tuota merkkimestaruuttakaan ei tullut. Ogier: niin mutta ku Mäkinen lupasi jo. Latvala: pidä iltaisin..oletkos muuten liitossa: Ogier: en . Latvala sanoo siihen että : Katsoin että olemme maksaneet sinulle liikaa..otetaanpa yksi nolla perästä pois..

      • Anonyymi

        Oletko itse apukoulusta kun tuollaisia kirjoitat. Ogierin mielipiteellä ei ole väliä kun ei ole kuin enää ensivuoden tallissa. Itkien lähtee kotiin kun rovis ajaa kahdeksikkos ympärillä.


      • Anonyymi

        Ogierin mielipiteellä ei ole mitään väliä. Ei ole tallissa enää kuin vuoden. Japsit katsoo tulevaisuuteen. Taidat itse olla tyhmä. Jopa tyhmempi kuin s.marin ja se on paljon kun luulin ettei niin tyhmää olekkaan ennen kuin luin sinun kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ogierin mielipiteellä ei ole mitään väliä. Ei ole tallissa enää kuin vuoden. Japsit katsoo tulevaisuuteen. Taidat itse olla tyhmä. Jopa tyhmempi kuin s.marin ja se on paljon kun luulin ettei niin tyhmää olekkaan ennen kuin luin sinun kirjoituksesi.

        Miten s.marin tähän liittyy kun pirun hyvin on hommat hän hoitanut.
        Hyvä sanna marin ja latvala. Näin Suomen viedään eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten s.marin tähän liittyy kun pirun hyvin on hommat hän hoitanut.
        Hyvä sanna marin ja latvala. Näin Suomen viedään eteenpäin.

        Ota lääkkeesi jos marin on muka sinun mielestä hoitanut hommat hyvin..


      • Anonyymi

        Kerroppa esimerkki minkä /miten hoitanut hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa esimerkki minkä /miten hoitanut hyvin?

        Kyllä kansa tietää ja äänestää.
        Sanna joskus presidentti. Usko minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kansa tietää ja äänestää.
        Sanna joskus presidentti. Usko minua.

        Eli et perustellut kun et tiennyt mitä se on tehnyt hyvin. Ei kansa ole äänestänyt sannaa pääministeriksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kansa tietää ja äänestää.
        Sanna joskus presidentti. Usko minua.

        No sittenhän tämä tyhmä kansa saa juuri sellaisen presidentin kuin se ansaitseekin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et perustellut kun et tiennyt mitä se on tehnyt hyvin. Ei kansa ole äänestänyt sannaa pääministeriksi..

        Presidentiksi äänestää.
        Mutta asiaan. Pirun hyvä että saatiin jari matti hyvään pestiin.
        Paras mies siihen hommaan. Hienoa Suomi ja Suomalaiset.
        Kyllä on hienoa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Presidentiksi äänestää.
        Mutta asiaan. Pirun hyvä että saatiin jari matti hyvään pestiin.
        Paras mies siihen hommaan. Hienoa Suomi ja Suomalaiset.
        Kyllä on hienoa olla.

        Jos minä saisin päättää niin siirtäisi Sannan heti presidentiksi koska siinä virassa hän tekisi vähemmän vahinkoa Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kansa tietää ja äänestää.
        Sanna joskus presidentti. Usko minua.

        Latvala on jo presidentti


    • Anonyymi

      Mitä sanoo Maisa nyt ???

      • Anonyymi

        Eikö toi maisa läppää ole jo tosi kulahtanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö toi maisa läppää ole jo tosi kulahtanut..

        Mitäs nyt sanoo latvalan tylyttäjät....? Ton parempaa pestiä ei voi rallimaailmassa saada!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nyt sanoo latvalan tylyttäjät....? Ton parempaa pestiä ei voi rallimaailmassa saada!

        Hienoa. Jotain uutta ralliin joka meinaa kuolla tallien puutteeseen.
        Tulis nyt pari uutta tallia niin viitsisi taas seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nyt sanoo latvalan tylyttäjät....? Ton parempaa pestiä ei voi rallimaailmassa saada!

        tulee vielä maailman metsari!!


    • Anonyymi

      JM Latvala?Kuka se on?

      • Anonyymi

        JM Latvala!


    • Anonyymi

      Latvala sai jotain mestaruuttakin parempaa. Rahaa tulee nyt ovista ja ikkunoista.

    • Anonyymi

      Toyotan iso jehu pitää Latvalasta. Hänhän itse kertoi että keskustelut Latvalan kanssa jollain hotellilla vahvisti Toyodan suunnitelmat lähteä taas mukaan rallitoimintaan. Latvala oli siis alkanut kertoilemaan että hänen ensimmäinen ralliautonsa oli toyota jne. Kun Mäkinen ei enää jatkanut Latvalan sopimusta (en minäkään olisi), niin sen jälkeen Tommille löytyikin konsernista muuta työtä, jolla Toyoda halusi kiittää hyvästä työstä ja Jari-Matille tallipäällikön paikka, jolla mielestäni Toyoda halusi osoittaa arvostustaan Latvalaa kohtaan. Ja onhan JM ulosanniltaan ja englannin kielen taidoiltaan aivan eri tasolla Mäkiseen verrattuna ja se on varmasti Toyodalle ja japanilaisille myös iso juttu. Luulen että kun kerran olet saanut japanilaisten luottamuksen ja arvostuksen, he eivät ikinä unohda sitä. Tämä on minun mielipiteeni asiaan.
      Ugh

      • Anonyymi

        Unohda sitä? Mitä...? Enpä itse kirjoittajana osaa sanoa mitä tuolla tarkoitin...
        Mutta siis vaikkapa... näyttävät kiitollisuutensa jne...


      • Anonyymi

        Ja vaikka virallinen vakanssi on muuta kuin Tallipäälikkö, niin saipanhan hommia.
        Positiivinen keulakuva/ pr, mies ja kuljettajien yhdysmies. Jotakin tämmöstä. Tuskin eläke virka
        Mut muovi-maisaa voi nyt ahistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka virallinen vakanssi on muuta kuin Tallipäälikkö, niin saipanhan hommia.
        Positiivinen keulakuva/ pr, mies ja kuljettajien yhdysmies. Jotakin tämmöstä. Tuskin eläke virka
        Mut muovi-maisaa voi nyt ahistaa.

        Tallipäällikkö ilman vastuuta....unelma homma! Ja varmaan oikea mies siihen hommaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallipäällikkö ilman vastuuta....unelma homma! Ja varmaan oikea mies siihen hommaan...

        Kateelliset inisee. Rahaa tulee ja se on tärkeintä.


    • Anonyymi

      Turpiin tuli kotikisoista tästä se lähtee alamäki

      • Anonyymi

        Huonot kuljettajat pilasi rallin. EP Lappi olisi voittanut. Nyt voitti Volkkarilla.


    • Anonyymi

      JM ajaa Hisroric EM-sarjan rallin.
      Auto on Toyota Celica GT-4.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe