Olen koittanut asentaa Discover -sovelluksella sekä komentorivillä. Asennus menee läpi, mutta sovellusta ei löydy koneelta. Komento ei toimi, eikä "apt list" näe pakettia, eikä myöskään find työkalu löydä koneesta kun asennustiedoston.
KDE Neon, Surfshark VPN paketti ei asennu koneeseen.
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Miten totesit ettei asennus ole onnistunut?
Komentokehotteesta käsin käynnistettävät ohjelmat tai palvelut, eivät tee kuvakkeita minnekään.
Yritäpä vielä kerran:
surfshark-vpn -h- Anonyymi
command not found..
En ymmärrä..
sudo dpkg -i surfshark-release_1.0.0-1.1_amd64.deb
Asennus menee nopeasti läpi..
Prepairing..
Unpacking..
Setting up..
Silti komentoa ei löydy..
Googlettelin ja huomasin, että vastaavia ongelmia on ollut muillakin Kde Neonin kanssa. Sotkisiko tuo Snap systeemin kun sitä käytetään rinnakkain dep-pakettien kanssa? Itsellä ei ole kokemusta sanp-paketoinnista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
command not found..
En ymmärrä..
sudo dpkg -i surfshark-release_1.0.0-1.1_amd64.deb
Asennus menee nopeasti läpi..
Prepairing..
Unpacking..
Setting up..
Silti komentoa ei löydy..
Googlettelin ja huomasin, että vastaavia ongelmia on ollut muillakin Kde Neonin kanssa. Sotkisiko tuo Snap systeemin kun sitä käytetään rinnakkain dep-pakettien kanssa? Itsellä ei ole kokemusta sanp-paketoinnista.Snap- ja Flatpak- pakettihallintaa olen kiertänyt kuin ruttoa. Minulla surfshark-vpn asentuu järjestelmän omalla pakettihalinta ohjelmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snap- ja Flatpak- pakettihallintaa olen kiertänyt kuin ruttoa. Minulla surfshark-vpn asentuu järjestelmän omalla pakettihalinta ohjelmalla.
sillä minäkin koitin.. täytyy olla kde neonin bugi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä minäkin koitin.. täytyy olla kde neonin bugi.
Entä synaptic pakettihallinta, eikös sekin kuulu järjestelmääsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312