Nyt se sitten iski, ja kaikista pahimpaan aikaan...
Mikäkö?
No lorvikatarri-tauti! ;(
Joulusiivous pitäisi tehdä ja leipoa myös, mutta sohva se vaan kutsuu niin houkuttelevasti :[
Onko teillä hoitokeinoa? Millä olette parantaneet oman lorvitautinne, jos semmonen on jostain syystä iskenyt?
Yhden vinkin jo sain, elikkäs ottaa kunnon tuikku konjamiinia, niin johan pölyt saa välittömästi kyytiä! :)
Miten tästä paranee?? :(
35
<50
Vastaukset
Ei kandee siivota :) Artsi-sedän neuvo nro 175: Sä vaan himmennät valoi nii ajaa saman asian :)
- Anonyymi
Kompataan stadin jannun neuvoa, pöly maastoutuu pimeässä joten nou hätä!
Artsi, sä oot kyllä nero!
Mullahan on jo pienempi valaistus, niin nythän mun tarttee vaa uskotella, että oon jo siivonnut kaiken.
Ei todellakaa näy pölypallerot tässä valaistuksessa.
Miten mä en tota ite hokannut :))
Muutes, jos tuo oli sun 175:s neuvo, niin ne muutki on varmasti yhtä nerokkaita. Mitäs jos ihan teet kirjan niistä, ku takuulla menee kaikki kaupaks ja Artsista tulee rikas ja kuuluisa ;))tinttu-liina kirjoitti:
Artsi, sä oot kyllä nero!
Mullahan on jo pienempi valaistus, niin nythän mun tarttee vaa uskotella, että oon jo siivonnut kaiken.
Ei todellakaa näy pölypallerot tässä valaistuksessa.
Miten mä en tota ite hokannut :))
Muutes, jos tuo oli sun 175:s neuvo, niin ne muutki on varmasti yhtä nerokkaita. Mitäs jos ihan teet kirjan niistä, ku takuulla menee kaikki kaupaks ja Artsista tulee rikas ja kuuluisa ;))Eiku mä rupeen vloggaamaan :) Joulun pikasiivous on sit sellainen et sä dallaat hiukan sohvan edessä ku etsit kaukosäädintä. Ilmanvirta ohjaa sit pölypallerot sinne minne ne kuuluukin elikkä piiloon huonekaluin alle. Tää oli sit Artsi-sedän neuvo nro 174 :)
artagnan kirjoitti:
Eiku mä rupeen vloggaamaan :) Joulun pikasiivous on sit sellainen et sä dallaat hiukan sohvan edessä ku etsit kaukosäädintä. Ilmanvirta ohjaa sit pölypallerot sinne minne ne kuuluukin elikkä piiloon huonekaluin alle. Tää oli sit Artsi-sedän neuvo nro 174 :)
:)) Voi kiesus noita sun neuvojas!!
Kuules, mitäs sitten ku huonekalujen alustat tulee täyteen? ;)
Sulla tuollasena niksi-artsina löytyy varmaan siihenkin hyvä kikka ;)
Sä alat siis vloggaamaan...
Noloa kysyä, mut mitä se on??tinttu-liina kirjoitti:
:)) Voi kiesus noita sun neuvojas!!
Kuules, mitäs sitten ku huonekalujen alustat tulee täyteen? ;)
Sulla tuollasena niksi-artsina löytyy varmaan siihenkin hyvä kikka ;)
Sä alat siis vloggaamaan...
Noloa kysyä, mut mitä se on??Nauti joulusta. Kyllä sitä ehtii joulun jälkeen siivoaamaan
ilmannimiiä kirjoitti:
Nauti joulusta. Kyllä sitä ehtii joulun jälkeen siivoaamaan
No kyllä jouluun nyt jonkun verran pitää panostaa laiskuudesta huolimatta. Siivous, jouluvalot ja koristeet tekevät joulusta joulun.
- Anonyymi
Naisväki on imurin varressa ja kollit neuvoo..
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Täh??
Katosit palstalta imurinvarteen ja sällit sen kun jatkoivat löpinää..
Anonyymi kirjoitti:
Katosit palstalta imurinvarteen ja sällit sen kun jatkoivat löpinää..
No kuule eilen en kadonnu mihinkää imurinvarteen.
Mä istuin sohvalla ja tuijotin tyhjällä katseella telkkua. Ihan kuka tahansa olis nähny mun silmistä, ettei ketään ollu kotona :{
- Anonyymi
Ei kannata stressata liikaa siivouksen kanssa. Minä moppaan nihkeällä mopilla kerran viikossa lattiat ja pölyt pyyhin aina välillä.
Ei tarvi mitään suursiivousta tehdä, kun siivoaa kerran viikossa.
Tosin viikko menee niin nopeasti, että joka kerta joutuu toteamaan, että juurihan minä siivosin ja taas pitäis siivota.
Siivous ei ole lempitouhuja, mut sekin täytyy suorittaa, muuten on roskia lattilla.
Sellainen siivous robotti olis varmaan kätevä, mut ei se pääse joka paikkaan, jos on koloja ja sokkeloita, johon se ei mahdu menemään.Kyllä minäkin siivoilen joka viikko huushollia, ku tykkään siististä kodista. Kaikki sekasotku on mulle kauhistus.
Kaippa sitä vaan on tottunut jo lapsuudesta, että jouluks aina siivotaan ihan lattiasta kattoon.
Toi robotti-imuri kai tökkii joihinki mattoihin.
Mä en kyllä oikeen luota tuommosii vehkeisiin. Mä varmaan kyyläisin joka kerta nurkat, että onko se imuroinu kunnolla.
- Anonyymi
Ei sitä yhden joulun takia kannata stressata minkään siivoomisen tähren.
Seuraa vaan Jessen esimerkkiä ja löhöö heinillä härkien kaukalon ja antaa toisten kantaa nokan alle kultaa ja mirhamia.
Siis niinku vertauskuvallisesti.
Nykyään tietysti löhötään sohvalla ja kukin saa mitä tilaa.- Anonyymi
Siivoushulluudesta ei parane koskaan. Miksi ihmeessä pitää ainoa vapaa-aika, kuten viikonloput ja juhlakaudet pilata tuolla saa..nallisella vouhkaamisella: Pese pese, hankaa putsaa, puunaa, silitä, leivo leivo, käy kaupassa kääri lahjapaketit, osta kuusi, imuroi neulaset illoin aamuin, nypi neulasia vielä juhannuksenakin sohvan pehmusteista, matoista, rakosista. Eivät pirulaiset irtoa imurilla, heitä kuusen tappamat sisäkukat kompostiin, yski kuukausia kuusen erittämää pienhiukkassaastetta, ime itseesi krooninen astma...
Ja lähde jatkamaan kevyttä ansiotyötäsi päiviä, ja jopa pari viikkoa kestäneen raukean, rauhallisen ja rentouttavan lepokauden jälkeen. Silti ratkiriemukasta ja mielenvalkoista joulua, sano, hah hah haaa!!!... Anonyymi kirjoitti:
Siivoushulluudesta ei parane koskaan. Miksi ihmeessä pitää ainoa vapaa-aika, kuten viikonloput ja juhlakaudet pilata tuolla saa..nallisella vouhkaamisella: Pese pese, hankaa putsaa, puunaa, silitä, leivo leivo, käy kaupassa kääri lahjapaketit, osta kuusi, imuroi neulaset illoin aamuin, nypi neulasia vielä juhannuksenakin sohvan pehmusteista, matoista, rakosista. Eivät pirulaiset irtoa imurilla, heitä kuusen tappamat sisäkukat kompostiin, yski kuukausia kuusen erittämää pienhiukkassaastetta, ime itseesi krooninen astma...
Ja lähde jatkamaan kevyttä ansiotyötäsi päiviä, ja jopa pari viikkoa kestäneen raukean, rauhallisen ja rentouttavan lepokauden jälkeen. Silti ratkiriemukasta ja mielenvalkoista joulua, sano, hah hah haaa!!!...Ressun teksti oli ny kyl täyttä timanttii :D
Anonyymi kirjoitti:
Ja lähde jatkamaan kevyttä ansiotyötäsi päiviä, ja jopa pari viikkoa kestäneen raukean, rauhallisen ja rentouttavan lepokauden jälkeen. Silti ratkiriemukasta ja mielenvalkoista joulua, sano, hah hah haaa!!!...Täytyy kyllä nyt myöntää, että Ressu kirjoittaa ihan asiaa.
Ihan hulluahan se on itteensä väsyttää :{- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lähde jatkamaan kevyttä ansiotyötäsi päiviä, ja jopa pari viikkoa kestäneen raukean, rauhallisen ja rentouttavan lepokauden jälkeen. Silti ratkiriemukasta ja mielenvalkoista joulua, sano, hah hah haaa!!!...Tässä on ainesta vaikka kokkolan viralliseksi joulurauhan julistukseksi!
Lisäksi tämän voisi painattaa vaikka joulukortteihin kultakirjaimin jollain juhlavalla fontilla
kaksoispisteestä eteenpäin.
Laitahan ressu korvan taakse! tinttu-liina kirjoitti:
Tänään oon menny vähän siitä, mistä aita on matalin...
Hyvä. Ota rennosti. Ota kotona rennosti. Kyllä sä ehdit siivoamaan muulloinkin.
Mun neuvo on kaikille ottakaa joka viikko yks päivä jolloin otatte rennosti ja ette tee koti töitään tai työssä ole ja annatte teidän kehonne levähtää ja palautua ja ladata virtaa.
Kun viikossa on yks päivä joka on täysin rauhoitettu niin jaksaa muulloin tehdä asioita helpommin ku tietää että vapaata ja löhöily päivä odottaa.
On tärkeää myös rentoutua ja tehdä kotona juuri sitä haluaa juuri silloin tehdäilmannimiiä kirjoitti:
Hyvä. Ota rennosti. Ota kotona rennosti. Kyllä sä ehdit siivoamaan muulloinkin.
Mun neuvo on kaikille ottakaa joka viikko yks päivä jolloin otatte rennosti ja ette tee koti töitään tai työssä ole ja annatte teidän kehonne levähtää ja palautua ja ladata virtaa.
Kun viikossa on yks päivä joka on täysin rauhoitettu niin jaksaa muulloin tehdä asioita helpommin ku tietää että vapaata ja löhöily päivä odottaa.
On tärkeää myös rentoutua ja tehdä kotona juuri sitä haluaa juuri silloin tehdäTäytyy löhöillä sitten, ku tulee muutama vapaapäivä :)
tinttu-liina kirjoitti:
Täytyy löhöillä sitten, ku tulee muutama vapaapäivä :)
Hyvä idea.. Nauti joulusta
- Anonyymi
No ite puunaan huushollia lattiasta kattoon ku velipojat on tulossa morsmaikkujensa kaa. Menee loma talteen taas kerran:(
Sunflower- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No voi kakki :(
Mikseivät auta, ku kerta tulevat kylään...No toi menee äitin pillin mukaan ku joka paikka pitää olla tip top ennenku väki saapuu. Sitte ku nurisen jotaki itekseni, se on että 'okei, siivoan sitte kaiken ite'. Tietää että toi tepsii muhun.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
No toi menee äitin pillin mukaan ku joka paikka pitää olla tip top ennenku väki saapuu. Sitte ku nurisen jotaki itekseni, se on että 'okei, siivoan sitte kaiken ite'. Tietää että toi tepsii muhun.
SunflowerTuleekos nuo kaukaakin?
- Anonyymi
Silmät ja korvat on jo peitelty (Median jatkuvalla valheella)esteetön hengityskin tehty paheksuttavaksi.seuraavaksi THL..ja Stm asiantuntijat suosittelee persläven tulppaamista .
On jotenkin kornia tuo monien tahojen väittämä salaliittoteoria jonka mukaan THL ja STM välittäisivät valheellista tietoa maskien hyödyistä. Siis kuvitteletko oikeasti että maamme poliittinen johto ja alan asiantuntijat sanovat juuri sen mitä maskien valmistajat haluavat?
Ruotsissa on toimittu haluamallasi tavoin eli maskeja ei ole käytetty. Suhteutettuna asukaslukuun tartuntoja ja kuolemia koronaan on heillä kymmenen kertaa enemmän kuin meillä Suomessa.
Viimeisimmän tiedon mukaan maskin käyttäminen ei suojaa niinkään itse maskin käyttäjää vaan paremminkin muita tartunnoilta henkilöiltä jotka käyttävät maskia ja sairastavat koronaa tietämättään. Eli maskin käyttäjät eivät niinkään suojaa itseään vaan suojaavat ja ottavat huomioon muut ihmiset.
Jotenkin sairasta tämä maskivastaisten levittämä disinformaatio, jos joku uskoo juttujanne niin joku/jotkut kokee kuoleman viisastelunne takia.Toljanter kirjoitti:
On jotenkin kornia tuo monien tahojen väittämä salaliittoteoria jonka mukaan THL ja STM välittäisivät valheellista tietoa maskien hyödyistä. Siis kuvitteletko oikeasti että maamme poliittinen johto ja alan asiantuntijat sanovat juuri sen mitä maskien valmistajat haluavat?
Ruotsissa on toimittu haluamallasi tavoin eli maskeja ei ole käytetty. Suhteutettuna asukaslukuun tartuntoja ja kuolemia koronaan on heillä kymmenen kertaa enemmän kuin meillä Suomessa.
Viimeisimmän tiedon mukaan maskin käyttäminen ei suojaa niinkään itse maskin käyttäjää vaan paremminkin muita tartunnoilta henkilöiltä jotka käyttävät maskia ja sairastavat koronaa tietämättään. Eli maskin käyttäjät eivät niinkään suojaa itseään vaan suojaavat ja ottavat huomioon muut ihmiset.
Jotenkin sairasta tämä maskivastaisten levittämä disinformaatio, jos joku uskoo juttujanne niin joku/jotkut kokee kuoleman viisastelunne takia.Sen verran minäkin tähän sanon, että mua hämmästyttää vaikkapa tämä maskivastaisuus.
Tuo maski suojaa muiltakin viruksilta. Käsienpesu ja käsidesi apulaisina, niin on vähentänyt flunssia ja Norovirustakin.- Anonyymi
Toljanter kirjoitti:
Jotenkin sairasta tämä maskivastaisten levittämä disinformaatio, jos joku uskoo juttujanne niin joku/jotkut kokee kuoleman viisastelunne takia.Lieneekö oheisessa informaatiossa syy maskihaluttomuuteen? Mm. Mika Ihamuotila twiittasi työtoveristaan seuraavasti: 'Tuttavani oli 7 hengen kokouksessa isohkossa huoneessa. Hän piti maskia koko kokouksen ajan. Pian kokouksen jälkeen kaikilla muilla kuudella oli koronatartunta. Korona tarttuu tuhkarokon tavoin ilmasta. Minäkin olen ollut välinpitämätön. En enää. Pidä maskia. Muutama kuukausi'. Maskinkäyttäjä suojaa myös itseään, älkäämme unohtako tätä.
Tv. Tukkirekka
Älä tressaa. Nauti siitä että haluat löhöillä. Mikä pakko on tehdä joulusiivous? Nauti saunasta ja katso leffaa ja ota rennosti.
No en mä yöuniani menetä :)
Joskus tuo siivouksen aloittaminen vaan tökkii, mut kyllä siihen vaikuttaa paljon se, että joutuu jättää kaiken viikonloppuvapaisiin.
Mites muilla hommat sujuu?
On paljon ihmisiä, jotka panostavat tosi paljon jouluun:)Ette sitten ikinä arvaa, kuka on ollu tänään TODELLA ahkera?? 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764