Tai siis minun, kun tämä on minun sydänsuruni enkä pääse eteenpäin. Jos yhteinen tahto löytyisi, olisi silti vielä monta mutkaa ja estettä. Järkevänä jättäisin tämän tähän, mutta sydän sanoo painokkaasti jotain muuta. Olen hulluna häneen. Tunteeni ovat syvät kuin meri, ja sen virta tempaa mukaansa. Hän ja hänen näkemisensä saa minut heiltymään ja haluamaan. Voi ei!
Naiselle
Meidän tapaus on mahdoton
38
64
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessähän niistä esteistä selvitään jos suhde on vakaalla pohjalla.. oletkohan nainen, kirjoitus tyylii viitaisi siihen..?
- Anonyymi
Koska ja missä tapailemme?
- Anonyymi
Samat tunnelmat ja esteitä on. Järki sanoo ei ja tunteet sanoo kyllä ja tahdon kaikki esteet ylittää.
- Anonyymi
Seuraa sydäntäsi... Järki seuraa perässä.
- Anonyymi
Wow
- Anonyymi
Ei kait ne mutkat ja esteet olisi niin pahoja, jos niitä yhdessä oikoisi ja ylittäisi? Minunkin sydämeni on seonnut, ei se kuuntele järkeä. Se vaan rakastaa. Se ei oikein ymmärrä puhetta mokoma.
- Anonyymi
Puit hauskasti tuon tunteen. Sopisi hänelle tuo tyyli sanoa. Voi että, kun minä rakastan häntä!
Hän saa myös pääni aivan sekaisin. Haluaisin hänen hellyysvyöhykkeelleen todella, ja pian. 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puit hauskasti tuon tunteen. Sopisi hänelle tuo tyyli sanoa. Voi että, kun minä rakastan häntä!
Hän saa myös pääni aivan sekaisin. Haluaisin hänen hellyysvyöhykkeelleen todella, ja pian. 🥴Hymyilytti tuo hellyysvyöhyke. Onkohan minulla sellainen? Ehkä. On kyllä myös hirmumyrskyvyöhyke. Ehkä osut hänen vyöhykkeelleen pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilytti tuo hellyysvyöhyke. Onkohan minulla sellainen? Ehkä. On kyllä myös hirmumyrskyvyöhyke. Ehkä osut hänen vyöhykkeelleen pian.
Hirmumyrskyvyöhyke. Hmm.. En olekaan tuota pohtinut, ehkä siksi, koska en ole sellaista huomannut. Olet (siis jos olet hän) hyvin lempeä, olet ollut aina. Joskus vain kurtistellut kulmiasi ja sanonut tiukasti, mutta et mulle.
Olen siksi toiseksi tottunut myrskyihin, joten otan avosylin vastaan. Kulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirmumyrskyvyöhyke. Hmm.. En olekaan tuota pohtinut, ehkä siksi, koska en ole sellaista huomannut. Olet (siis jos olet hän) hyvin lempeä, olet ollut aina. Joskus vain kurtistellut kulmiasi ja sanonut tiukasti, mutta et mulle.
Olen siksi toiseksi tottunut myrskyihin, joten otan avosylin vastaan. Kulta.Hah. Saatat olla hän, koska ihmiset pitävät minua kiltimpänä, mitä olen. Valoisana. Ei kukaan ole sellainen aina, en minä ainakaan. Välillä suututtaa niin että kipinät sinkoilevat. En kuitenkaan useimmiten ole pitkävihainen ja pyydän heti anteeksi.
Kulmien kurtistelu kuulostaa myös tutulta. Hauska ajatus, että olisin kurtistellut sulle ja sanonut tiukasti. En pysty kutsumaan sinua kullaksi, kun en oo varma, kuka oot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Saatat olla hän, koska ihmiset pitävät minua kiltimpänä, mitä olen. Valoisana. Ei kukaan ole sellainen aina, en minä ainakaan. Välillä suututtaa niin että kipinät sinkoilevat. En kuitenkaan useimmiten ole pitkävihainen ja pyydän heti anteeksi.
Kulmien kurtistelu kuulostaa myös tutulta. Hauska ajatus, että olisin kurtistellut sulle ja sanonut tiukasti. En pysty kutsumaan sinua kullaksi, kun en oo varma, kuka oot.Tiedän, ettei aina voi olla kiltti, se kuuluu elämään ja ei voikaan aina hymähdellä ja nyökkäillä. Silti en ole nähnyt häntä suuttuneena, mikä on hieman outoa. Hän on kyllä diplomaatti mielestäni, mutta voi olla, että on piilottanut toisen puolensa minulta. Hiljainen hän ei ole. Muutkin kuin minä tykkäävät hänestä, minä vain haluaisin päästä keskemmälle hänen huomiotaan. Päästä koskettamaan hänen punaposkiaan ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Saatat olla hän, koska ihmiset pitävät minua kiltimpänä, mitä olen. Valoisana. Ei kukaan ole sellainen aina, en minä ainakaan. Välillä suututtaa niin että kipinät sinkoilevat. En kuitenkaan useimmiten ole pitkävihainen ja pyydän heti anteeksi.
Kulmien kurtistelu kuulostaa myös tutulta. Hauska ajatus, että olisin kurtistellut sulle ja sanonut tiukasti. En pysty kutsumaan sinua kullaksi, kun en oo varma, kuka oot.Häntä sanoisin. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, ettei aina voi olla kiltti, se kuuluu elämään ja ei voikaan aina hymähdellä ja nyökkäillä. Silti en ole nähnyt häntä suuttuneena, mikä on hieman outoa. Hän on kyllä diplomaatti mielestäni, mutta voi olla, että on piilottanut toisen puolensa minulta. Hiljainen hän ei ole. Muutkin kuin minä tykkäävät hänestä, minä vain haluaisin päästä keskemmälle hänen huomiotaan. Päästä koskettamaan hänen punaposkiaan ym.
Puhun kuin aloitan eikä meinaa tulla loppua mutta saatan myös istua hiljaa sanomatta mitään. Riippuu paikasta ja henkilöstä. Eipä minun suuttumistani oikeen näe, outona olen monesti mutta taitaa olla synnynnäinen vika.
-sivusta
Mietin vain että viihtyykö hän huomion keskipisteenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä sanoisin. 😘
Minä sanon häntä kullaksi. Hiljaa. Ja sanon ihanaksi. Rakastan häntä. T. aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun kuin aloitan eikä meinaa tulla loppua mutta saatan myös istua hiljaa sanomatta mitään. Riippuu paikasta ja henkilöstä. Eipä minun suuttumistani oikeen näe, outona olen monesti mutta taitaa olla synnynnäinen vika.
-sivusta
Mietin vain että viihtyykö hän huomion keskipisteenä?En viihdy suuremman joukon huomion keskipisteenä, mutta hänen kyllä. Se on parasta. Hän on parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, ettei aina voi olla kiltti, se kuuluu elämään ja ei voikaan aina hymähdellä ja nyökkäillä. Silti en ole nähnyt häntä suuttuneena, mikä on hieman outoa. Hän on kyllä diplomaatti mielestäni, mutta voi olla, että on piilottanut toisen puolensa minulta. Hiljainen hän ei ole. Muutkin kuin minä tykkäävät hänestä, minä vain haluaisin päästä keskemmälle hänen huomiotaan. Päästä koskettamaan hänen punaposkiaan ym.
Hän ei ole tainnut vain osua paikalle, kun olen suuttunut. En tarkoituksella piiloita negatiivisiakaan tunteita, mutta yritän pääsääntöisesti valita taisteluni ja olla suuttumatta, koska sjattelen, että suuttuessani menetän tilanteen hallinnan.
Hänellä on jo huomioni, vaikkei hän sitä välttämättä ole tajunnut. Tai sitä, että minäkin haaveilen hänen koskettamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viihdy suuremman joukon huomion keskipisteenä, mutta hänen kyllä. Se on parasta. Hän on parasta.
Olisin voinnut sanoa samat sanat miehestä.
Millon viimeksi sait olla hänen huomion keskipisteenä..?
Minulla on kauan aikaa siitä kuin pystyin tai uskalsin keskittämään huomioni täysin häneen.
Vaikuttaako nainen joskus hätäiseltä tai kiireiseltä..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanon häntä kullaksi. Hiljaa. Ja sanon ihanaksi. Rakastan häntä. T. aloittaja.
❤ Voi ei. Nyt tuli muita väliin ja kadotan sut. Tai ehkä.hänet. Hänkin on ihana. Toki mun mielestä kaikki on. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen siksi toiseksi tottunut myrskyihin, joten otan avosylin vastaan. Kulta.Olihan sitä komennettava kun varsin villiksi kävi...olet oikeassa ei hirmumyrskyjä.
Sivuraiteilta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että hän on useimpien huomiossa? Ehkä hän on sosiaalinen ja se vaan vaikuttaa siltä. Mitä teet saadaksesi hänen huomionsa? Jos et mitään miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen siksi toiseksi tottunut myrskyihin, joten otan avosylin vastaan. Kulta.Sivusta sorkin tähän sen verran, että sullehan en voisi kulmia kurtistella enkä sanoa tiukasti, vaikka yrittäisin. Sulla on minuun sellainen sulattava vaikutus.
- Anonyymi
Mää vähän epäilen että kun sairauksia tuntuu olovan vähän jokaisessa niin mite asialle piteis tehdä ?
Olen itsekkin sairas.
Mutta kokeilen vielä yhtä työtä.
Jos luoja suo
Ehkä on jokin opetus ollut tässä elämässä ,minulle ainakin.
Minulla on vain muutama tuttu joihin tunnen jotain hengenheimolaisuutta. - Anonyymi
Voi ei sinua mies. Minäkin nainen olen ihan seonnut tästä tunteesta. Olisi pitänyt ottaa meistä selvyyttä ja lähteä mukaasi. Miksi teen itselleni näin, miksi hankaloitan enkä seuraa sydäntäni.
- Anonyymi
Voi ei mies.
Pidän myös eräästä työkaverimiehestä.Häntä on mukava nähdä silloin tällöin. Meillä on myös tarvittaessa kännykkäyhteys. Usein tunnen ikävää ja kaihoa, mutta en voi tehdä mitään muuta. Hän on varattu kuten minäkin. Ihana päiväuni.Hki tunnen samoin erästä miestä kohtaa, en vaan mahda sille mitään.
että ihastuin täysin itseni vastakohtaan.- Anonyymi
Ei kosketa
- Anonyymi
Unohda yksinäisyys on kohtalosi.
- Anonyymi
Miksi koet sydänsuruja? Menetitkö hänet vaikkei ollutkaan koskaan sinun.. tunteet ja hulluus kulkee käsi kädessä.
- Anonyymi
En edes tiedä tilannetta, mutta häntä minulla ei vielä ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä tilannetta, mutta häntä minulla ei vielä ole ollut.
Et tiedä tilannetta?
- Anonyymi
Tiedän tilanteen ja olen valmis ottamaan kanssasi riskin, koska tunteeni eivät laimene. Päinvastoin. Se vaatii molemmilta paljon ja ennen kaikkea sinulta. Näytä minulle halusi ja tahtosi, jotta voin ottaa kädestä kiinni ja viedä.
- Anonyymi
Jäin miettimään sitä, että jos olisit hän, onkohan sinulla minusta epärealistinen kuva, johon olet ihastunut? Minusta olisi ihanaa, jos olisit hän ja olisit minuun ihastunut, koska minä olen häneen. Tuon eilisen keskustelun jälkeen jäin miettimään sitä, että eihän hänellä vaan ole minusta sellainen kuva, että olen aina lempeä, kiltti, iloinen ja ystävällinen? En minä nimitäin ole. Välillä kiukuttelen (turhastakin) ja olen huonolla tuulella. Olen itseasiassa aika tempperamenttinen, niin hyvässä kuin pahassakin. Tiedostan nämä huonot puoleni ja voin työstää niitä, mutta en tule ikinä niistä pääsemään eroon kokonaan.
- Anonyymi
Tuo ei estä sitä, että rakastan häntä. Pitäisin silti ja voisin elää hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei estä sitä, että rakastan häntä. Pitäisin silti ja voisin elää hänen kanssaan.
Voi ei, miten suloista. ❤
- Anonyymi
Mitä tapahtuu jos seuraat järkeä ja mitä jos seuraat sydäntäsi?
- Anonyymi
Kerro mulle miksi se on mahdoton? Miksi meitä ei voi olla?
- Anonyymi
Mahdottomasta tulee mahdollinen, kun kaksi ihmistä tahtoo tehdä saman asian eteen töitä ja on valmis tavoittelemaan unelmaansa.
Jotta mahdollinen voisi olla totta, tarvitaan avoimuutta, keskinäistä kommunikaatiota, luotttamusta, hyvää tahtoa ja empatiaa. En yhtään epäile ettei mahdottomalta tuntuvaa tilannetta saisi koottua pala palalta yhteiseksi kokonaisuudeksi, jos tahtoa riittää. Joskus hyvää joutuu ja kannataa odottaa! Asiat ehtii järjestää kun sille saa aikaa. Hyvä suhde on tavoite, jota kannattaa tavoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041