Aihe

Onnittelut, Länkipohjalle

Anonyymi

Länkipohja on Keski-Suomen Vuode Kylä 2021. Onnittelut Länkkäriin täältä meiltä. Hienuu, upiita!

12

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkän palkinnon Jämsä vois saada.

• Anonyymi

Vuoden valittajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden valittajat.

Ei kun vuoden Hulettaja, olihan se melkoinen farssi!💧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun vuoden Hulettaja, olihan se melkoinen farssi!💧

Jämsän päättäjät on huolissaan vain koiran jätöksistä ja kiihkeä halu saad hesalais piskin jätöksiä jämsään tukee kuulemma yrittäjyyttä. itse en näe asiaa samoin vaikka yrittäjä olenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jämsän päättäjät on huolissaan vain koiran jätöksistä ja kiihkeä halu saad hesalais piskin jätöksiä jämsään tukee kuulemma yrittäjyyttä. itse en näe asiaa samoin vaikka yrittäjä olenkin.

Melkoinen yrittäjä tunnut olevankin! Olet nimittäin yrittänyt jo pitkään jauhaa potaskaa noista koirien jätöksistä. Siis jauhanut p....a.

• Anonyymi

Meidän perheellä on kesälle lomapaiväsuunnitelma: mennään Länkipohjaan uimarannalle.

• Anonyymi

Länkipohja vaikuttas hyvinkin viihtyisältä paikalta, ainakin kesä aikaan. Tuskin siellä voi asua tämmöstä sakkia ja päättäjiä kuin Jämsässä. Ja nämä päättäjät yrittää kaikin keinoin lakkauttaa tätä palkittua kylää. Eiköhän tuo yhden tehtaa lopetus aja siihen, että Jämsänkoski ja Länkipohja rupee päättään tämän Suurtyöttömyys kylän asioita,
      vaikka ne jotenkin on liitettykin. Pääshän Jämsän ainakin tuhlaan näitten varallisuuden. Seuraavaksi kun tulee raportti työttömyysluvuista, niin kertokaa
      vaan perus jämsän tiedot.

• Anonyymi

Mitä siellä Läskipohjassa tehdään, eli onko porukka kelatukilaisia ja lähinnä kalastelevat, vai onko jollakin jotain työtä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siellä Läskipohjassa tehdään, eli onko porukka kelatukilaisia ja lähinnä kalastelevat, vai onko jollakin jotain työtä?

Onhan länkipohjassa esimerkiksi jyki perävaunu tehdas.

Kyllähän länkipohja tälläkin palstalla aika usein näkyy kun Niko "Riekkis" Riekkovaaran sanomisia puidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla eläkkeellä suurin osa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sieltä ajellaan ihan autoilla töihin myös Jämsään, Orivedelle, Tampereelle sekä Jyväskylään. Joka paikasta löytyy tänä päivänä myös työttömiä.

• Anonyymi

Suomen parasta pontikkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      249
      17605
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13759
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      10059
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      56
      7229
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      310
      4412