Aihe

Koskelan teinimurha

Anonyymi

Jossa 16-vuotias kuoli, on pahin esimerkki siitä mihin kiusaaminen voi johtaa! Eikä ole olemassa mitään kiusaamista, vaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Uhria oli ensin nöyryytetty kuukausia, jonka jälkeen häneen kohdistettiin fyysistä väkivaltaa useiden kymmenien minuuttejen ajan, uhri jätettiin ilman apua, myöhemmin käytiin tarkastamassa elääkö hän ja edes silloin ei ilmottauduttu poliisille. Tälläsiä kiusaajat yleensä on, nämäkin tekijät tulevat todennäköisesti aikuisena saamaan antisosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosin = psykopaatti tai sosiopaatti. On niin paha empatian vaje!

5

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä tapaus on pahin esimerkki siitä mihin huono kasvatus johtaa! Itse olen sekä entinen koulukiusaaja ja koulukiusaamisen uhri ja mulle on tullut harvinaisen selväksi että 90% nykyvanhemmista ei piittaa yhtään. Minun äitini sanoi mulle kun kiusasin et älä tee niin mut siihen se jäikin. Olisi pitänyt ottaa järeemmät keinot käyttöön! Ja tähän mainittakoon etten ollut sieltä pahimmasta päästä oleva koulukiusaaja enkä ollenkaan mahdoton joten mut ois todennäköisesti saanut erittäin hyvin ojennukseen jo pienellä viikkorahan pienennyksellä. Luokkani laihimpana ja heikoimpana poikana vain asetuin sinne kiusaajien puolelle etten itse joutuisi silmätikuksi. Vaikka ei sekään loppujen lopuksi toiminut vaan jouduin lopulta itsekin kiusaamisen uhriksi jossain 7luokalla. Opettajat ovat usein paljon aktiivisempia reagoimaan koulukiusaamiseen kuin vanhemmat, mutta ei se vastuu niille ainakaan pelkästään kuulu! Kuka opettaja voi valvoa 24/7 jonkun oppilaan touhuja? Ei kukaan! Ehkä vanhemmat eivät halua et niiden lapset pitää niitä nipottavina fossiileina ja siksi eivät puutu kiusaamiseen. Oon nykyään yläasteella ja täälä en ole kiusaamista havainnut että täälä se on vähän muuttunut harvinaisemmaksi kuin ala-asteella.

Jos joku ei tajunnut niin yritän tässä vain sen kertoa että ei nuoria ole yksin syyttäminen vaan myös heidän huoltajiaan! Vanhemmat saattavat pelätä sitä että heidän lapsensa alkavat vihaamaan heitä jos he asettavat tiukkoja rajoja ja ehkä ne alkaakin vihaamaan mutta ajan kanssa he tajuavat että heidän parastaan vanhemmat vain ajattelevat ja kaikki on taas hyvin. Varmasti näiden koskelan teinimurhan tekijöistä on ollut havaittavissa pitkään merkkejä siitä ettei kaikki inkkarit oo kanootissa mutta kun asialle ei olla tehty mitään niin tulos on mikä on.

• Anonyymi

Li liukkaana kommunisti valehteliana huutaa kurkku suorana että tämä kouluväkivalta on yhteinen asia vaikka hän on tuppaantunun ministeriksi (tyhjäpäänä) niitä ratkomaa.
      Virastaan huolimatta ei hänellä ole minkäänlaista ratkaisu ehdotusta ongelmaa.
      Hänet äänesti valtaan suurijoukko työetävieroksuvia pummeja joiden painajainen on joutuminen töihin.
      Ei näillä eväillä ratkota maailman ongelmia koskaan.

• Anonyymi

Kuulin juuri tuossa, että vahvasti PerSu henkisistä porukoista nämä kiusaajat. Uhri oli mitä ilmeisemmin sanonut jotain pahaa Mestaritohtorista. Tämä oli saanut nämä kiusarit verenhimoisesti hyökkäämään. Ja nyt kun seurailee yhteiskunnan muitakin tapahtumia, niin tämä skenaario pitäisi paikkansa. Oikein hyvin.

• Anonyymi

Vihaan teinejä sen takia että heidän käytös on yleensä kuin jätelavalta revitty! Tehdään keskeneräisillä aivoilla kaikenlaista typerää. Tyyliin pitää kuulua joukkoon ja joukossa tyhmyys tiivistyy, haetaan jotain mainetta ja kunniaa kohdistamalla väkivaltaa toiseen niin kuin psykologi analysoi. Tänään saatiin taas uutta tietoa tästä tapauksesta, kiusattu jo ala-asteelta lähtien ja yks näistä tekijöistä vainonnut jotain toista uhria... Ihan sairas. Kuulemma ajateltu myös että koskelan surman uhri oli helppo kohde koska ei ikinä vastustanut, tulitteko aatelleeks että ehkä hän toivoi että ihmiset ois ite älynneet miten hirveitä tekevät ja lopettaneet sen!

• Anonyymi

Ihan samaa aikuiset tekee ja jostain ne teinit tällaisen käytöksen on oppineet. Vähintään aikuiset ei puutu siihen tai korjaa asiaa, koska kiusaaminen on normaalia toimintaa aikuisten maailmassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      106
      5004