rinnat sinulla on?
Minkä kokoiset
65
577
Vastaukset
- Anonyymi
Miten rintojen koko liittyy ikävään?
- Anonyymi
Jos se yrittää löytää tissien perusteella kaivattunsa
- Anonyymi
Koska. Eri kehon jäsenillä on omanlaisensa muisti.Kieli muistaa toisella tappaa kuin esimerkiksi kädet yhteensä ja ilman käsiä. Kaikki liittyy kaikkeen.
- Anonyymi
Ö1000
- Anonyymi
⚽️⚽️
- Anonyymi
ei ooo, huijaat sinä senkin 😁😂
- Anonyymi
Tissiliivejäkö olet lahjaksi hankkimassa?
- Anonyymi
mumballoh mumballoh emmä kestä mä parunnyjjo
- Anonyymi
Yleisesti rintsikat on kokoa B 75 eli sellaset perus.. ;)
- Anonyymi
no tits, mit sit
- Anonyymi
❄️⛄⛸️☃️
- Anonyymi
Pienemmät kuin sinulla.
- Anonyymi
C80
- Anonyymi
Minkä kokoisia etsit? Isoja vai pieniä? 😂
- Anonyymi
Koko pakettia kaipaan, vaikka en AP
- Anonyymi
E80
- Anonyymi
Mulle riittää, kun sanoi niitä maailman ihanimmiksi.
C/D 85. - Anonyymi
En osaa sanoa. On ne vähän kasvanut (olut), mutta ei kovin näyttävät vielä. Mies olen.
- Anonyymi
:D
pienet tisut on.
- Anonyymi
Pienet tisut on mulle ok. Mieheltä sivusta.
Anonyymi kirjoitti:
Pienet tisut on mulle ok. Mieheltä sivusta.
ainahan se ei kaikille ole , heh.
mutta kaikkeen tottuu..- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ainahan se ei kaikille ole , heh.
mutta kaikkeen tottuu..Älä vain siitä kanna huolta. Tykkään.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ainahan se ei kaikille ole , heh.
mutta kaikkeen tottuu..Pääasia, että nännit on pitkät.
- Anonyymi
Normikokosella naisella yleisimmin 75b, keskikokoiset🍊🍊
- Anonyymi
Vai 80B? Tuon olen joskus nähnyt jossain keskikokoa.
- Anonyymi
Dadaa ei ole kuin yksi pari silmissäin mun ja ne o sun.
- Anonyymi
Minkäs kokoset ne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs kokoset ne on?
Semmosekku oikeen jos taitelee niin haluan olla vauva aina.
- Anonyymi
70C. Lihomalla kasvoi vain kuppi:)
- Anonyymi
Riippuu vähän valmistajasta, mutta yleensä liivien koko on 75E.
- Anonyymi
Isommat saisi olla
- Anonyymi
Miks? Tulee selkäkipuja jos liian isot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks? Tulee selkäkipuja jos liian isot.
Siinäpähän sitten tulis.
- Anonyymi
Taitaapi olla 24S
- Anonyymi
Toinen appelsiinin ja toinen greipin kokoinen. 😅
- Anonyymi
Mulla on sellaiset käsiin sopivat.
- Anonyymi
Mullakii just eikä melekee 🤣
- Anonyymi
85E
- Anonyymi
Teekupit. 😉
- Anonyymi
😅😘
- Anonyymi
Mitä väliä?
- Anonyymi
Hillittömän Hervottomat ja Haluttavat Hinkit.
- Anonyymi
Minkä kokoiset pallit sinulla on .
- Anonyymi
Ruttuiset pikkuruiset rusinapallukat.
- Anonyymi
Tuo on yhtä laadukas kysymys kuin alkuperäinen ap esittämänä. Pistäpä ap omat kokosi reiluuden vuoksi näkyviin. ☝️ t. Pieni pyöreä 80E
- Anonyymi
Ruudun takaa... pienet rinnat prinsessallani siedän. Tyylis on, moitteeton ja sievät on muotos vartalon, ruudun takaa tyttöni katsoo vain, katsoo vain, katsoo vain...
- Anonyymi
75C, Kxxx
- Anonyymi
Mulla on pienet, joista olen ylpeä. En haluaisi isoja lolloja, mutta ymmärrän kyllä jos joku haluaa itselleen sellaiset. :)
- Anonyymi
Isommat kuin sulla.
- Anonyymi
Kuppikoko E-F. Ei kysytty ympärysmittaa.
- Anonyymi
Pienet ja tähänkin asti kelvanneet. Niillä mennään mitä luoja antanut. Elämässä on suurempiakin ihmettelyn aiheita kuin tissit.
- Anonyymi
Tavalliset tai isohkot. Yksi lapsi imetetty vuoden verran. Roikkuvat toki hiukan, osittain omasta syystäni, sillä en käytä rintsikoita kotona.
- Anonyymi
Pienilläkin voi imettää. Minä olen imettänyt omillani kolme lasta kunkin lähes yksivuotiaaksi eikä mitään lisäravinnetta tarvittu vaan kaikki olivat pulskia vauvoja. :)
- Anonyymi
Höh, no oikean kokoiset tietysti. Hoolla
- Anonyymi
Todella täyteläiset tisut 😉
- Anonyymi
Kappas, vaimo kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas, vaimo kommentoi.
Tulepa tunnustelemaan, toteat täyteläisyyden 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepa tunnustelemaan, toteat täyteläisyyden 😁
Voisin tullakin, oletko missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tullakin, oletko missäpäin?
Niin, pidän kyllä siitä, että mies (josta välitän), koskettaa rintojani. Niiden koskettaminen tuntuu kovin eroottiselta, ja toivon kyllä, että kun ollaan lähekkäin, toinen huomioi tämän alueen... Se nyt vain on yksi niistä jutuista, joista pidän 😄
- Anonyymi
Tällä hetkellä ne on suurehkot ja painavat. Täynnä maitoa odottamassa lastamme, jonka nuori rakastajani laittoi aluilleen. 😌
- Anonyymi
Saisinko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?
Sulle ei heru, voit lypsää vaikka Wiskarin tissistä. 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368