Minkä kokoiset

Anonyymi

rinnat sinulla on?

65

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten rintojen koko liittyy ikävään?

      • Anonyymi

        Jos se yrittää löytää tissien perusteella kaivattunsa


      • Anonyymi

        Koska. Eri kehon jäsenillä on omanlaisensa muisti.Kieli muistaa toisella tappaa kuin esimerkiksi kädet yhteensä ja ilman käsiä. Kaikki liittyy kaikkeen.


    • Anonyymi

      Ö1000

    • Anonyymi

      ⚽️⚽️

      • Anonyymi

        ei ooo, huijaat sinä senkin 😁😂


    • Anonyymi

      Tissiliivejäkö olet lahjaksi hankkimassa?

    • Anonyymi

      mumballoh mumballoh emmä kestä mä parunnyjjo

    • Anonyymi

      Yleisesti rintsikat on kokoa B 75 eli sellaset perus.. ;)

    • Anonyymi

      no tits, mit sit

    • Anonyymi

      ❄️⛄⛸️☃️

    • Anonyymi

      Pienemmät kuin sinulla.

    • Anonyymi

      C80

    • Anonyymi

      Minkä kokoisia etsit? Isoja vai pieniä? 😂

      • Anonyymi

        Koko pakettia kaipaan, vaikka en AP


    • Anonyymi

      E80

    • Anonyymi

      Mulle riittää, kun sanoi niitä maailman ihanimmiksi.

      C/D 85.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. On ne vähän kasvanut (olut), mutta ei kovin näyttävät vielä. Mies olen.

      • Anonyymi

        :D


    • pienet tisut on.

      • Anonyymi

        Pienet tisut on mulle ok. Mieheltä sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienet tisut on mulle ok. Mieheltä sivusta.

        ainahan se ei kaikille ole , heh.

        mutta kaikkeen tottuu..


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        ainahan se ei kaikille ole , heh.

        mutta kaikkeen tottuu..

        Älä vain siitä kanna huolta. Tykkään.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        ainahan se ei kaikille ole , heh.

        mutta kaikkeen tottuu..

        Pääasia, että nännit on pitkät.


    • Anonyymi

      Normikokosella naisella yleisimmin 75b, keskikokoiset🍊🍊

      • Anonyymi

        Vai 80B? Tuon olen joskus nähnyt jossain keskikokoa.


    • Anonyymi

      Dadaa ei ole kuin yksi pari silmissäin mun ja ne o sun.

      • Anonyymi

        Minkäs kokoset ne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs kokoset ne on?

        Semmosekku oikeen jos taitelee niin haluan olla vauva aina.


    • Anonyymi

      70C. Lihomalla kasvoi vain kuppi:)

    • Anonyymi

      Riippuu vähän valmistajasta, mutta yleensä liivien koko on 75E.

    • Anonyymi

      Isommat saisi olla

      • Anonyymi

        Miks? Tulee selkäkipuja jos liian isot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Tulee selkäkipuja jos liian isot.

        Siinäpähän sitten tulis.


    • Anonyymi

      Taitaapi olla 24S

    • Anonyymi

      Toinen appelsiinin ja toinen greipin kokoinen. 😅

    • Anonyymi

      Mulla on sellaiset käsiin sopivat.

      • Anonyymi

        Mullakii just eikä melekee 🤣


    • Anonyymi

      85E

    • Anonyymi

      Teekupit. 😉

      • Anonyymi

        😅😘


    • Anonyymi

      Mitä väliä?

    • Anonyymi

      Hillittömän Hervottomat ja Haluttavat Hinkit.

    • Anonyymi

      Minkä kokoiset pallit sinulla on .

      • Anonyymi

        Ruttuiset pikkuruiset rusinapallukat.


      • Anonyymi

        Tuo on yhtä laadukas kysymys kuin alkuperäinen ap esittämänä. Pistäpä ap omat kokosi reiluuden vuoksi näkyviin. ☝️ t. Pieni pyöreä 80E


    • Anonyymi

      Ruudun takaa... pienet rinnat prinsessallani siedän. Tyylis on, moitteeton ja sievät on muotos vartalon, ruudun takaa tyttöni katsoo vain, katsoo vain, katsoo vain...

    • Anonyymi

      75C, Kxxx

    • Anonyymi

      Mulla on pienet, joista olen ylpeä. En haluaisi isoja lolloja, mutta ymmärrän kyllä jos joku haluaa itselleen sellaiset. :)

    • Anonyymi

      Isommat kuin sulla.

    • Anonyymi

      Kuppikoko E-F. Ei kysytty ympärysmittaa.

    • Anonyymi

      Pienet ja tähänkin asti kelvanneet. Niillä mennään mitä luoja antanut. Elämässä on suurempiakin ihmettelyn aiheita kuin tissit.

    • Anonyymi

      Tavalliset tai isohkot. Yksi lapsi imetetty vuoden verran. Roikkuvat toki hiukan, osittain omasta syystäni, sillä en käytä rintsikoita kotona.

      • Anonyymi

        Pienilläkin voi imettää. Minä olen imettänyt omillani kolme lasta kunkin lähes yksivuotiaaksi eikä mitään lisäravinnetta tarvittu vaan kaikki olivat pulskia vauvoja. :)


    • Anonyymi

      Höh, no oikean kokoiset tietysti. Hoolla

    • Anonyymi

      Todella täyteläiset tisut 😉

      • Anonyymi

        Kappas, vaimo kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, vaimo kommentoi.

        Tulepa tunnustelemaan, toteat täyteläisyyden 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulepa tunnustelemaan, toteat täyteläisyyden 😁

        Voisin tullakin, oletko missäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tullakin, oletko missäpäin?

        Niin, pidän kyllä siitä, että mies (josta välitän), koskettaa rintojani. Niiden koskettaminen tuntuu kovin eroottiselta, ja toivon kyllä, että kun ollaan lähekkäin, toinen huomioi tämän alueen... Se nyt vain on yksi niistä jutuista, joista pidän 😄


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ne on suurehkot ja painavat. Täynnä maitoa odottamassa lastamme, jonka nuori rakastajani laittoi aluilleen. 😌

      • Anonyymi

        Saisinko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?

        Sulle ei heru, voit lypsää vaikka Wiskarin tissistä. 😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe