Vai vasta Kivijärven jälkeen toinen?
Kateus, pahansuopaisuus, selkäänpuukotus...
niistä on tämä kunta ja sen ihmiset tehty.
Onko Kinnula mulkuin kunta Suomessa?
34
1623
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
No onhan siinäkin
- Anonyymi
Toikkarointia on vain Kinnulassa
- Anonyymi
Kepu, lessut..
Näistä eroon vaaleissa!
Tärkeää:
Katsokaahan tarkasti ettei ääni mene kepulle!
Kanervio sai laittomuuksista potkut 100Keur
Paljonko Nikkilä vie? 200Keur, kinnulassa rahaa piisaa turhuuksiin, oikeudenkäynnit miljoona/v. Ja kaikki kunta hävinnyt!- Anonyymi
Paljon sinä veit?
- Anonyymi
Ei ole tarvis moiseen.Entä paljonkos itse veit.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, täytyy vain kompata.
- Anonyymi
Puheenjohtajat ottaa eniten
- Anonyymi
Pekka Kanervio, Nikkilä...
- Anonyymi
Eikö kunnassa havahduta kunnan maineen puolesta.
- Anonyymi
Peuha sen on pilannut
- Anonyymi
Kateus...
Esim. Lautakuntapäättäjä Matleena Paananen päätti että koulukuljetusta ei myönnetä oikeuden päätöksestä huolimatta!!
Matleena On SDP:n listoilla?
Eihän se matleena oikeasti voinut kumota oikeuden päätöstä, mutta viivytti toimeenpanoa sekoilullaan! - Anonyymi
Ostaisitko käytetyn auton näiltä henkilöiltä?
- Anonyymi
Joka paikassa on omat juorupiirinsä. Kannattaa asettua niiden yläpuolelle.
- Anonyymi
Ei kai Kinnulassa kukaan juoruile?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Saavatpahan pitää oman terveysasemansa kun tekivät sopimuksen ohi hyvinvointiyhteiskunnan.
- Anonyymi
Ei kauaa..
- Anonyymi
Taitaa Kinnula olla kyseessä aloittajan kysymykseen..
- Anonyymi
Kulkuset, kulkuset..
- Anonyymi
Muualta tulleena olen saanut oikein hyvän vastaanoton ja aina olen apua ihmisiltä saanut kun olen sitä tarvinnut.
Kokeilkaa ihmiset asua kaupungissa ja vertailkaa vasta sen jälkeen... - Anonyymi
Kepulaiset mädättävät Kinnulan.
- Anonyymi
Näin on!
- Anonyymi
Nuo o niitä mittää ymmärtämättömän kirijotuksia. Tottuusha o että keskusta o Kinnulan rakentan niinku kaikki muutki moaseut pitäjät.
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä, ei mitään sen enempää.
- Anonyymi
Demareillaha ei oo muuta tekemistä ku kulukea punane jäsenkirija takataskussa ja hokkea yhtä ja sammoa asiata.Yritähä nyt jo ymmärteä että Keskusta o oikeistolais puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareillaha ei oo muuta tekemistä ku kulukea punane jäsenkirija takataskussa ja hokkea yhtä ja sammoa asiata.Yritähä nyt jo ymmärteä että Keskusta o oikeistolais puolue.
Kepulilaiset on kommunisteja, aina kaveeranneet venäläisten kanssa ja jatkuu vaan. Herää todellisuuteen pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulilaiset on kommunisteja, aina kaveeranneet venäläisten kanssa ja jatkuu vaan. Herää todellisuuteen pahvi!
Kepulla ei oo kommunistiaatteen punasta jäsenkiririjoa taskussa eikä se pitele toista kättä jatkuvasti työantajasa taskussa niinku demari.Ootko muuten tarkistanna sossuluuku aukioloaijat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulla ei oo kommunistiaatteen punasta jäsenkiririjoa taskussa eikä se pitele toista kättä jatkuvasti työantajasa taskussa niinku demari.Ootko muuten tarkistanna sossuluuku aukioloaijat?
Kepulainen pitääkin molemmat kädet yhteiskunnan eli veronmaksajien taskuissa ja elää tukien varassa.
- Anonyymi
Taas tuli kepulle takkiin vaaleissa🤣🤣
- Anonyymi
Ja listan kärjestä löytyy 🥁 Kinnula!!🏆
- Anonyymi
🏆👏👏👏
- Anonyymi
Kyllä tämä oli jo tiedossa
- Anonyymi
Ohoh!🏆
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990