Tunnetko edes kaivattuasi?

Anonyymi

Millainen hän on luonteeltaan? Osaatko käsitellä häntä? Tuletteko edes toimeen?

161

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen muovailuvahaa käsissäsi nainen.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta! Muovailen kun nähdään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Muovailen kun nähdään!

Olen kärsivällinen !

• Anonyymi

Osaan käsitellä varmasti ;)

• Anonyymi

Tästä tulee tunne...halun aalto vyöryy pään yli..🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä tulee tunne...halun aalto vyöryy pään yli..🤭

Se on tsunaminvoima tällä kertaa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tsunaminvoima tällä kertaa. ;)

Älä..❤

• Anonyymi

Kuin kukka kämmenellä ois hän...

• ainakin tahtoisin ottaa selvää, käsittelystä.

• Anonyymi

Sehän on selvää :)

• Anonyymi

Kyl mää sen tunnen. Tunsin sen jo ku oli viel
      Avoliitos. Tiän sen entiset ukot ja tiän miten se kärsi niiden takii. Tiän mitä ukot teki väärin
      Ku oli niin toheloja. Tiän miten herkkä mimmi se on. Tiän että millä asioilla ei parane leikkii tai se mimmi ottaa jalat alleen. Tiän et se on herkkä ja pelokas. Itkee paljon ja helposti. Sil on rankka elämä. Paljon pettymyksii. Se on kokenu isoja menetyksii jotka jättäny siihen jälkii. Mut se on vahvana tehny niistä vahvuuksiaan.

Tiän myös et se likka on mieleltään vahva. Sen vahvuus näkyy täälki kun se alkaa vastarintaan provoajaa vastaan. Se puskee sen päättäväisesti sivuun ja jatkaa kunnes provooja väistyy sen kovan pään tieltä kyllästyneenä. Tiän myös et se likka on tulinen ja mää en sen niskaan haluu hyökätä koska mää tiän et siit saa kunnon vastuksen. Lepponen
      mimmi joka välttelee tappeluu mut tökittynä ja sen päälle käytynä räjähtää niin et isompiki ukko pelästyy.

Mut ku oon ite rauhaa rakastava kaveri niin emmää sen päälle käy ja sillo sekään ei oo mikään räjähde. Meil sujuu hyvin. Se on huumorinainen, jos ukko ei hyökkää
      Kurkkuunsa kii. Hyvin toimeen tullaan

• Anonyymi

Loistavaa peukkuja sulle :)

• Anonyymi

Jollain kummalla tavalla todella ihana viesti. Ehkä teistä tulee vielä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ois meitsin toiveissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ois meitsin toiveissa

Toiveet voi joskus toteutua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiveet voi joskus toteutua..

Ainaski mää oon parempi ku ykskää niistä sen eksistä. Rähiseviä sekopäitä jotka pelaili herkän mimmin sydämellä mustasukkaisuuttaan. Nuoret jannut ei vissiin tiänny et toinen mimmi tarkottaa suhteis yleensä et tulee bänät. Ton ukot toheloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainaski mää oon parempi ku ykskää niistä sen eksistä. Rähiseviä sekopäitä jotka pelaili herkän mimmin sydämellä mustasukkaisuuttaan. Nuoret jannut ei vissiin tiänny et toinen mimmi tarkottaa suhteis yleensä et tulee bänät. Ton ukot toheloja

Olet itse parempi? Onhan se hyvä että hän herättää sinussa suojeluvaiston.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse parempi? Onhan se hyvä että hän herättää sinussa suojeluvaiston.

No ei meitsil
        Tulis koskaa mieleenkään pelata muil mimmeil ainoastaan yrittääkseni vahvistaa asemiani oman eukkoni elämäs! Kyl mää ny tiän et ero siitä
        Tulee. Ei mikää asemani vahvistu vaa heikkenee ja muut ukot pääsee taas mimmin
        Elämään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukut täältä , harva uskaltaa mimmistä taikka pirkosta kirjoittaa rohkeasti nostan hattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei meitsil
        Tulis koskaa mieleenkään pelata muil mimmeil ainoastaan yrittääkseni vahvistaa asemiani oman eukkoni elämäs! Kyl mää ny tiän et ero siitä
        Tulee. Ei mikää asemani vahvistu vaa heikkenee ja muut ukot pääsee taas mimmin
        Elämään!

Entä sinä, yhden naisen mies? Pääsetkö hänen elämään vai katsotko vierestä kun muut vie paikan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sinä, yhden naisen mies? Pääsetkö hänen elämään vai katsotko vierestä kun muut vie paikan?

Lämmittely on työn alla. Oon
        Yhteydes siihen
        Päivittäin, mut viel
        Frienzonessa mennään

• Kauniisti kirjoitettu sinun Hänestä, ja vaikka en ole se kaivattusi ketä tässä kuvailet, pystyn tunnistamaan itsessäni samankaltaisia piirteitä. Kerro ihmeessä Hänelle tuo minkä kirjoitit, sillä se on hieno kohteliaisuus mitä toiselta ihmiseltä voi saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmittely on työn alla. Oon
        Yhteydes siihen
        Päivittäin, mut viel
        Frienzonessa mennään

Eikö se ole hyvä asia?
        Kunhan tuntee samoin..

• Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

Kauniisti kirjoitettu sinun Hänestä, ja vaikka en ole se kaivattusi ketä tässä kuvailet, pystyn tunnistamaan itsessäni samankaltaisia piirteitä. Kerro ihmeessä Hänelle tuo minkä kirjoitit, sillä se on hieno kohteliaisuus mitä toiselta ihmiseltä voi saada.

Kyllä se meitsin mimmi on upee sinkku likka joka on kokenu kovia. Mää oon ny just sen himas ku ollaan frendei. Iltaa istutaan usein yhes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole hyvä asia?
        Kunhan tuntee samoin..

Emmää tiä mitä se tuntee, mut nyt vissiin ihan tyytyväinen ku sai meitsilt vähän joulusuklaita. Tos se niit mussuttaa tyytyväisenä ja hössöttää ku mää haluisin käyttää sen wlanii luuriini. Sen yhteydel tää selailu ois nopeempaa kun mobiiliyhteydel

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se meitsin mimmi on upee sinkku likka joka on kokenu kovia. Mää oon ny just sen himas ku ollaan frendei. Iltaa istutaan usein yhes

Muista myös kertoa tämä hänelle. Sekä sun ajatusmaailma että asennoituminen on hatun noston arvoinen. 😄

Olen itsekin kokenut kovia elämässä, ja olen suurimman osan huonoista ja rankoista jutuista osannut kääntää vahvuudeksi. Tyyliin viimeisillä voimilla kuljen kymmenien kilsojen päässä hoidossa, ja joku vois kysyy et mitä sä oot vetäny kun silmät seisoo väsymyksestä päässä. Tuosta huolimatta painan sitkeästi menemään luovuttamatta.

Välillä on niitä hetkiä jolloin mieli on maassa, ja niin saakin olla. Ei aina tarvitse olla vahva, jos tuntuu välillä et kaikki menee päin mäntyä.

Arvostan sua ja sun häntä erittäin paljon.

• Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

Muista myös kertoa tämä hänelle. Sekä sun ajatusmaailma että asennoituminen on hatun noston arvoinen. 😄

Olen itsekin kokenut kovia elämässä, ja olen suurimman osan huonoista ja rankoista jutuista osannut kääntää vahvuudeksi. Tyyliin viimeisillä voimilla kuljen kymmenien kilsojen päässä hoidossa, ja joku vois kysyy et mitä sä oot vetäny kun silmät seisoo väsymyksestä päässä. Tuosta huolimatta painan sitkeästi menemään luovuttamatta.

Välillä on niitä hetkiä jolloin mieli on maassa, ja niin saakin olla. Ei aina tarvitse olla vahva, jos tuntuu välillä et kaikki menee päin mäntyä.

Arvostan sua ja sun häntä erittäin paljon.

Tos se ny tsekkaa tätä myös ku mää sil sanoin
        Et oon tääl. Keskittyy tohon silmä ketjuun. Vissiin koht se vastaa siihe jotain. Tää ei saa sitä ny
        Innostuun kommentoimaan. Vissiin tiätää jo ni
        Ei sil oo sanottavaa näihi 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tos se ny tsekkaa tätä myös ku mää sil sanoin
        Et oon tääl. Keskittyy tohon silmä ketjuun. Vissiin koht se vastaa siihe jotain. Tää ei saa sitä ny
        Innostuun kommentoimaan. Vissiin tiätää jo ni
        Ei sil oo sanottavaa näihi 😂

On sulla vilijonkalla ihme mielikuvitusmaailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää tiä mitä se tuntee, mut nyt vissiin ihan tyytyväinen ku sai meitsilt vähän joulusuklaita. Tos se niit mussuttaa tyytyväisenä ja hössöttää ku mää haluisin käyttää sen wlanii luuriini. Sen yhteydel tää selailu ois nopeempaa kun mobiiliyhteydel

No saatte viettää aikaa yhdessä, hyvä niin. Vaikkei siitä romanssia syntyisikään.

• Anonyymi

Ei niin tuskaisen vaikeaa ja raskasta ihmistä edes lopulta huvita oppia tuntemaan.

• Anonyymi

Tää voisi olla häneltä. Näin olen kokenut että minusta ajattelee ja se selittäisi välttelyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää voisi olla häneltä. Näin olen kokenut että minusta ajattelee ja se selittäisi välttelyn.

Minulta ei tämä kulta tiedäthän.

mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta ei tämä kulta tiedäthän.

mies sivusta

Nyt tiedän. Nainen vielä sivummalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedän. Nainen vielä sivummalta.

Hyvä. Voin hengähtää,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Voin hengähtää,

Mä en tiedä, t: se aiempi nainen, kun en tiedä oletko se edellinen vai jälkimmäinen kommentoija vai kumpikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Voin hengähtää,

Ei ollut multa nuo. Nyt vasta luen ketjua!🙇

• Anonyymi

Olen niin semmoinen että en halua puhua mitään, että ei varmaan tulla toimeen, vaikka haluaisin kyllä puhua, mutta en kuitenkaan. Minusta olisi vain vaivaa naiselle. Vaikka ehkä olisi helppoakin sitten jos joskus pääsemme niin pitkälle, että voidaan puhua.

• Anonyymi

En tunne kovin hyvin.

• Anonyymi

Meidän asiat eivät kùulu kenellekään. Eikä varsinkaan palstalle!

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.

Kiva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva!

MEIDÄN ASIAT EIVÄT KUULU TÄNNE! EIKÄ TUONNE!!!!!!
        VÄLITÖN HÄIRIÖTOIMENPIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HETI!!!!!!!!!!!!!!!!
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=gLvM5Lkm54M

• Anonyymi

Ei niin ja hyvä me ! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin ja hyvä me ! ;)

👍fiksuille👍

• Anonyymi

Olen liian kiltti ja hiljainen mieheksi ja siksi en ole mitään.
      Eihän edes tiedä minun nimeä :(

• Anonyymi

Saattaa tietääkin sun tietämättä. Oletko sitä miettinyt.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa tietääkin sun tietämättä. Oletko sitä miettinyt.

En voisi uskoa sitä todeksi koska olen aina ajatellut että olen se viimeinen siellä horisontissa. :)

• Anonyymi

Älähän nyt! Miulle kelpaisi just sellanen kiltti ja hiljainen mies. Minua on moni sanonut liian kiltiksi ja hiljaiseksi. Oltaisi sitten yhdessä kilttejä ja hiljaisia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt! Miulle kelpaisi just sellanen kiltti ja hiljainen mies. Minua on moni sanonut liian kiltiksi ja hiljaiseksi. Oltaisi sitten yhdessä kilttejä ja hiljaisia. :)

Kiitos lämmin halaus sinulle, varovaisesti muistathan ettei muut kuule.

• Anonyymi

Nainen, jos saan suudella sinun huulia, olet muovailuvahaa...

• Anonyymi

Pitääkö vielä kauan odottaa? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö vielä kauan odottaa? ;)

Countdown on käynnissä... ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon malttamaton.. 😚😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon malttamaton.. 😚😍

Olen vain niin väsynyt mutta ei se menoa estä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain niin väsynyt mutta ei se menoa estä ;)

Olethan saanut nukuttua?

• Anonyymi

En tunne.

• Anonyymi

Älykäs muodonmuuttajapelinrakentaja hän , taitaa viidakonlait ja toimeentulemisessa en näe haasteita.

• Anonyymi

Hän mies on itsevarma, vähän ujo, rento, itsepäinen ja huumorintajuinen. Luulen, että häntä ei tarvitsisi mitenkään erityisesti käsitellä, lähinnä pitää tarpeeksi hyvänä, niin hän olisi onnellinen. Me tullaan minun mielestä loistavasti toimeen.

• Anonyymi

Hyvä juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu!

Kuulostiko tutulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostiko tutulta?

Itsevarmuuteen varmaankin syynsä ?
        Rentoudelleen tuskin kukaan mitään voi ?
        Vähän ujo, lienee syynsä ?
        Itsepäinen, juuh ;)
        Huumorintajua ? ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsevarmuuteen varmaankin syynsä ?
        Rentoudelleen tuskin kukaan mitään voi ?
        Vähän ujo, lienee syynsä ?
        Itsepäinen, juuh ;)
        Huumorintajua ? ?

No 1/5? Eihän kukaan voi luonteelleen mitään. Tai hyvin vähän voi. Eikä hän ehkä ole ujo kuin minun seurassani. Ja muuten vähän introvertti.

• Anonyymi

Hän on ihana. Hänen läsnäolonsa saa mut tuntemaan jotain suurempaa. Että tunnenko hänet, todellakin tunnen hänet sisuskaluissa asti :)

• Anonyymi

Ai että jo niin pitkällä asti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että jo niin pitkällä asti...

Villi veikkaus: Taisi olla mies, joka kirjoitti naisesta eikä ekä kyseessä ollut sisällä oleminen siinä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Villi veikkaus: Taisi olla mies, joka kirjoitti naisesta eikä ekä kyseessä ollut sisällä oleminen siinä mielessä.

Nainen olen ja kirjoitin miehestä. Eikä olla niin pitkällä vielä.

• Anonyymi

Justiinalle hali :x

• Anonyymi

Koska tulet antamaan oikean halin? Edellisistä jo vuosia ja silti ne ei ole unohtunut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tulet antamaan oikean halin? Edellisistä jo vuosia ja silti ne ei ole unohtunut..

Kelirikko meneillään... :( Halisäkki täysi ois.

• Anonyymi

Ikävä uskontohan on oravanpyörä.
      Ei nytkään muuta

• Anonyymi

Mä oon mökö pääl ny ja suklaaki o loppu. En puhu sul hetke ny mittää.

• Anonyymi

Semmonen jäärä hän on. Mahdollisesti osaisin käsitellä monellakin tapaa, pitää vaan käydä päälle😏

• Anonyymi

Hänen syvän sinisissä silmissä on yhtä aikaa herkkyyttä ja sellainen ilkikurinen ilme. Punastuessa on jotenkin itsevarma jotenkin olen kokenut tämän ennenkin....

• Anonyymi

En tunne. Hyvä että edes nimen tiedän. Koskaan edes jutellut hänen kanssaan kunnolla! Ja sehän tässä onkin niin outoa, että miten tuntematonta edes voi kaivata? Mutta hänessä vaan on sitä jotain.

• Anonyymi

Tiedätkö onko jutellut muiden tuttujesi kanssa?

• Anonyymi

Minulla sama tilanne ja kaipaan miestä.

• Anonyymi

En ja ei. Hyvin itsetietoinen on. Ei paljon mun käsittelyyn taivu. Silti uskon että tultais juttuun kun tutustuttais kunnolla. Miehelle.

• Anonyymi

Ei mene kovin paljon pieleen tämänhetkisellä ihmistuntemuksellani, jos vastaan, etten tunne , luonteeltaan hän on äärettömän vaikea, tulisimme toimeen ja näppäränä naisena osaisin käsitellä hankalasta ja äärimmäisen haasteellisesta luonteesta huolimatta

• Anonyymi

Hyvä luonteinen, vain paras on kyllin hyvä hänelle.
      Osaisin, vaatisi herkkää kättä, mutta palkitsisi ikuisella uskollisuudella ja loistavalla yhteiselolla.
      Mielestäni tulemme hyvin toimeen, vaikka hieman ujostelemme toisiamme.
      https://youtu.be/eXBRX2ckBnw

• Anonyymi

Tuttu elokuva, ei ole pitkä aika kun katsoin taas..

• Anonyymi

Miksi tuo elokuva? Ei oo kovin herkkä käsi?

• Anonyymi

Hän mies ei taida tietää, että olen harrastanut kamppailulajeja. Toki tosipaikan tullen Van Dammesta olisi hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän mies ei taida tietää, että olen harrastanut kamppailulajeja. Toki tosipaikan tullen Van Dammesta olisi hyötyä.

Damme :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Damme :D

Sinähän tuon videon linkitit. :) Ja kaikilla meillä on heikot kohtamme, toisilla se on joku muu, toisilla Jean-Claude. Tosin ehkä parikymmentä vuotta sitten ja ilman tuota takatukkaa. Jos mun lompakko meinattaisiin varastaa, kaipa sit voisi käydä joku muukin. ❤ Jos en itse pärjäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tuon videon linkitit. :) Ja kaikilla meillä on heikot kohtamme, toisilla se on joku muu, toisilla Jean-Claude. Tosin ehkä parikymmentä vuotta sitten ja ilman tuota takatukkaa. Jos mun lompakko meinattaisiin varastaa, kaipa sit voisi käydä joku muukin. ❤ Jos en itse pärjäisi.

Ja minähän se en muuten ollut tuo linkittäjä vaikka Damme kunkku onki ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän se en muuten ollut tuo linkittäjä vaikka Damme kunkku onki ;)

Ahaa, sä tulit vaan fan clubiin. Tervetuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit olla minulle sopiva :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit olla minulle sopiva :D

Ehkä.

• Anonyymi

Kyllä minä jo jonkin verran häntä tunnen, osaan myös käsitellä häntä silloin kun huomaan että hän mököttää. Hän mököttää jos en ehdi häntä tapaamaan, mikä on tavallaan aika suloista. Fiksukin on ja hänen kanssaan on helppo puhua melkeinpä mistä tahansa. Mielestäni tulemme kyllä erittäin hyvin toimeen, hänen kanssa aika kuluu kuin siivillä ja ikävä heti kun hän on lähtenyt näköpiiristäni. Olemme myös tärkeissä asioissa samanlaisia, ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä pakko vielä mainita että hän on todella hyvän näköinen :)

• Anonyymi

Ota hänet kiinni jos voit
        -sivusta

• Anonyymi

Olet verkkoihisi saanut siis melko vonkaleen? :)

sivusta

• Anonyymi

Tunnen sen miehen temput ja osaan käsitellä.😅 Ja vielä kun pääsisi oikeasti käsiksi..😘

• Anonyymi

Uudet temput on sellaisia ettei temppuja ole 👌

• Anonyymi

Enpä oikeastaan ja ikinä ei tulekaan sitä hetkeä että tutustuttaisiin. En usko että tultaisiin toimeen., siitä on viitteitä jo ollut.

• Anonyymi

Miten tuollainen henkilö voi olla kaivattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuollainen henkilö voi olla kaivattu?

Nih. Kerroppa se. Miten voi olla kaivattu? 🤔 jos olisi ollut kaivattu niin kai olisi yhteyttä ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nih. Kerroppa se. Miten voi olla kaivattu? 🤔 jos olisi ollut kaivattu niin kai olisi yhteyttä ottanut.

Minä kaipaan häntä mutta hän ei minua. Yhteyttä ei enää ole juurikin tuosta syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, siksi kysyin tuolta edelliseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, siksi kysyin tuolta edelliseltä.

Minä vastasin ylempänä kommenttiin ja siinä ei ole mitään epäselvää. Kun ei ole molemminpuolisia tunteita, niin silloin ei ole yhteyttäkään. Saatko jotakin hyvää mieltä jankuttamalla tuota asiaa?
        Taidat viihtyä palstalla kiusaamassa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vastasin ylempänä kommenttiin ja siinä ei ole mitään epäselvää. Kun ei ole molemminpuolisia tunteita, niin silloin ei ole yhteyttäkään. Saatko jotakin hyvää mieltä jankuttamalla tuota asiaa?
        Taidat viihtyä palstalla kiusaamassa muita.

Olen kirjoittanut viestit 12:43 ja 01:21. Olen pahoillani, jos kaivatullasi ei ole kiinnostusta ja tunteita sinua kohtaan. Tässä langassa kirjoittaa useampi eikä voi tietää, kuka on minkäkin viestin takana. En todellakaan jankuta enkä kiusaa ketään. Tuo on loukkaava väite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kirjoittanut viestit 12:43 ja 01:21. Olen pahoillani, jos kaivatullasi ei ole kiinnostusta ja tunteita sinua kohtaan. Tässä langassa kirjoittaa useampi eikä voi tietää, kuka on minkäkin viestin takana. En todellakaan jankuta enkä kiusaa ketään. Tuo on loukkaava väite.

Minä vastasin esittämiisi kysymyksiin., kohdallani se nyt oli heti selvä asia. Minä nyt vain käyn täällä purkamassa pahaa mieltäni...jonnekin se täytyy ilmaista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vastasin esittämiisi kysymyksiin., kohdallani se nyt oli heti selvä asia. Minä nyt vain käyn täällä purkamassa pahaa mieltäni...jonnekin se täytyy ilmaista..

Ok. Voimia sinulle. Toivottavasti onni löytyy oikean ihmisen kanssa. Siunausta elämääsi ja hyvää joulun odotusta!

• Anonyymi

En osaa käsitellä enkä oikein tiedä millainen hän loppujen lopuksi on.
      Ja tunteet on yksipuolisia... Siitä voi päätellä jotakin

• Anonyymi

Miten tuollainen henkilö voi olla edes kaivattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuollainen henkilö voi olla edes kaivattu?

no, jos tarpeeksi vituttaa, niin kaivellaan olut, oletko muuten täysin tietoinen ihmiskunnan ensimmäisen perunan löytäjästä, mr.colombosta?
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=o3eAusebg94

• Anonyymi

Vähän tunnen, äärimmäisen kohtelias, mukava, leppoinen ja lukee minua jostain syystä kuin avointa kirjaa. Olen aika hankalasti tulkittavissa mutta hän näkee suoraan sen suojamuurin läpi, yrittämättä. Ehkä sen takia hänestä liikaa kiinnostuin? Hän ymmärtää minua.
      Hän ei päästä ketään lähelle ja jos päästää hän sulkee sinut hetken päästä täysin ulos.. enkä usko että häntä tarvisi käsitellä millään lailla, voisi olla vaan oma itsensä. Helposti tullaan toimeen kun jätetään kaikki turhat jutut pois. Ei tullut rakkaustarinaa tästä mutta mielessäni hän on varmaan vielä pitkään..
      Miehelle

• Anonyymi

• Anonyymi

Kertoisitko miehen nimen alkukirjaimet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.. mutta hänen nimensä on pidempi kuin minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä ensiksi jotain? Miksi kyselet?

• Anonyymi

Miten tutustuitte ja miksi ei tullut rakkaustarinaa?

• Anonyymi

luulisin että melko hyvin koska on todella paljon itseni kaltainen ja eroavaisuudetkin on kiinnostavia ;)

• Anonyymi

En tunne yhtään. Ihastuin hänen kauniiseen ulkonäköönsä. Muu nyt oliskin valhetta, ellei edes tunne ihmistä sen kummemmin. Epäilyksiä hänen todellisesta luonteesta on kyllä alkanut (jo aikaa sitten) ilmetä, tiettyjen asioiden takia.

• Anonyymi

Minä taas ihastuin hänen komeaan ulkonäköönsä. Mekään ei tunneta. Voisitko olla hän? Miksi epäilet todellista luonnettani? Olen kaikkea muuta kuin minkä kuvan minusta varmaan sait silloin kerran.

• Anonyymi

Mene ihmeessä elämässä eteenpäin, niin ei tarvitse netissä spekuloida kenenkään luonteesta leimaavasti. Kas on ongelmas pieni ja helpolla ratkaistu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene ihmeessä elämässä eteenpäin, niin ei tarvitse netissä spekuloida kenenkään luonteesta leimaavasti. Kas on ongelmas pieni ja helpolla ratkaistu

Hän varmaan ajattelee niin syystäkin. Minäkään nainen en tunne kaivattua miestä ja helposti olen alkanut luulemaan hänestä vaikka mitä.

• Anonyymi

Jonkun verran olemme jutelleet huomannut, että hän ajattelee samankaltaisesti.

• Anonyymi

tunnen huulensa vain myötätuulessa, tuuli sotkee mukaansa kissansa paskaa, pystyn vain viheltämään........
      naisen huulet vastatuuleen tuovat mukanaan vain kissansa paskaa....
      "womans lips deliver only to the wind scent of womans pussy"
      https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0

• Anonyymi

tunnetteko edes, tuletteko edes toimeen. Vattuako se sulle kuuluu. On niin negatiivisesti aseteltu kysymyksen taas.

• Anonyymi

Asia puhetta :D

• Anonyymi

En tunne sen kummemmin mitä hänen työpaikallaan olen häntä (she) lyhyesti aina kohdannut.Olen tähän kaunottareen ihan totaalisesti ihastunut.Ajattelen häntä ihan jatkuvasti vaikka en ole häntä nähnyt neljään kuukauteen.Tiedän että hän ajattelee minua.Se tästä tekeekin niin monimutkaista.

• Anonyymi

Tiedät että hän ajattelee sinua.. Sinä taidat tehdä tästä monimutksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät että hän ajattelee sinua.. Sinä taidat tehdä tästä monimutksista.

Olet kyllä ihan oikeassa.Minä olen syypää tähän tilanteeseen joka ei etene yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä ihan oikeassa.Minä olen syypää tähän tilanteeseen joka ei etene yhtään.

Monimutkaisen yksinkertaista

• Anonyymi

Luonteeltaan hän on lämminsydäminen, empaattinen ja luotettava ystävä, joka on myös hyvä kuuntelija.
      Ei häntä käsitellä, hän on fiksu ja omaa hyvät tavat.
      Tulemme, joskus kavahdamme seuraa, jonka arvomaailma on erilainen kuin omamme.

• Anonyymi

Sopiva kuvaus erääseen ihmiseen.

sivusta

• Anonyymi

Se että päätät että arvomaailmat ei ole samanlaiset ei tee siitä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että päätät että arvomaailmat ei ole samanlaiset ei tee siitä totta.

Olet väärässä, esim käytöstavat täytyy hallita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytöstavat ei kerro ihmisen arvomaailmasta. Mitä käytöstapoja hän ei mielestäsi hallitse? Mistä se johtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se aika huonoa jos on töykeä joka vastaantulijalle, myönnetään.

Toivon puolestasi että et ole sekoittanut sosiaalista kömpelyyttä huonoihin käytöstapoihin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytöstavat ei kerro ihmisen arvomaailmasta. Mitä käytöstapoja hän ei mielestäsi hallitse? Mistä se johtuu?

Hyvät käytostavat kertoo toisten ihmistrn kunnioituksesta! Arvo sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan se aika huonoa jos on töykeä joka vastaantulijalle, myönnetään.

Toivon puolestasi että et ole sekoittanut sosiaalista kömpelyyttä huonoihin käytöstapoihin..

En ole sosiaalisesti kömpelö, enkä omaa huonoja käytöstapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sosiaalisesti kömpelö, enkä omaa huonoja käytöstapoja.

Onnea sinulle, olet parempi kuin moni muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on, huonoihin käytöstapoihin tuppaa tulemaan huono reaktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se noinkin. Joskus olen käyttäytynyt huonosti koska olen ajatellut enemmän asioita ja itseäni kuin ihmisiä. Monimutkaista tosiaan. Joka tapauksessa otin opiksi. Tämähän kertoo siitä että arvoja on ja suvaitsevaisuutta pitää kehittää.

• Anonyymi

On se ainaki perusteellinen, haluaa tarkastella asioita useista näkökulmista, niin sanoakseni.

• Anonyymi

Se on monisärmäisenä hieman vaikeaselkoinen mutta juuri siksi varmaan ymmärtää toisenkin monia puolia. Hänen seurassaan voi ehkä olla oma ristiriitainen itsensä, luulisin näin.

• Anonyymi

Voi olla, omin tämän jostain syystä..

• Anonyymi

Luulen, että kaikkea muuta mitä ensin olin hänessä näkevinäni, eli pahan pojan.. Mikä nyt sattui jostain syystä viehättämään itseäni nuorempana. Sen kummemmin en ole häneen tutustunut, mutta intuitio sanoo, että sisimmältään herkkä, huolehtivainen ja oman tiensä kulkija. Sulkeutuu kuoreensa jos kokee ettei saa tunteillensa vastakaikua, vaikka ei niitä helpolla myönnäkään. 🤔

• Anonyymi

En tiennyt omaavani tunteita. Kiva että niitä sitten onkin 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt omaavani tunteita. Kiva että niitä sitten onkin 👌

Joo, noin sinun horoskooppisi sanoo. Vaikka kovasti haluatkin että minusta ja sinusta henk. koht kirjoittelisinkin. ✌🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, noin sinun horoskooppisi sanoo. Vaikka kovasti haluatkin että minusta ja sinusta henk. koht kirjoittelisinkin. ✌🏻

En halua enkä toivo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua enkä toivo.

Mene muualle siitä selittelemään, vaikka peilille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muualle siitä selittelemään, vaikka peilille.

Seitsemän vuoden epäonni jo kolmatta kautta, kohta raukeaa kirous ja saan uuden peilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seitsemän vuoden epäonni jo kolmatta kautta, kohta raukeaa kirous ja saan uuden peilin.

Ai sulla vielä kirous meneillään? Oma vika. Itsellä raukesi jo 2 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla vielä kirous meneillään? Oma vika. Itsellä raukesi jo 2 vuotta sitten.

Oma päätös ja sinetti.

• Anonyymi

Menen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta peiliä mennyt rikki elämässä ei ihme kun nykyään on ruma ja elämäkin on aika rikki 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta peiliä mennyt rikki elämässä ei ihme kun nykyään on ruma ja elämäkin on aika rikki 😂

Vain käytös tekee ihmisestä ruman, ja sitä näkee täällä palstalla todella paljon 😒

• Anonyymi

En tunne kaivattua

• Anonyymi

Ei kosketa

• Anonyymi

Aavistuksen verran. Minä nyt osaa käsitellä ihmistä kuin ihmistä ja tulen toimeen kenen kanssa tahansa jos haluan . Eri asia haluanko.

• Anonyymi

Snadi ego ismi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snadi ego ismi

Se on kuule ihan oitsestä kiinni kuinka suhtautuu muihin ja käyttäytyy. Kenen kanssa tahansa pärjää jos niin päättää. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla sydän ystävä mutta toimeen voi tulla. Sitten on tietysti ne ihmiset joiden kanssa ei oman jaksamisen vuoksi edes yritä ymmärtää.

• Anonyymi

Tuskinpa osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa osaat.

Jos nyt niin vaikeaksi ihmiseksi heittäytyy. Mitä se multa pois on olkoon sitten vaikea. Ei minun tarvitse sellaista onneksi katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt niin vaikeaksi ihmiseksi heittäytyy. Mitä se multa pois on olkoon sitten vaikea. Ei minun tarvitse sellaista onneksi katsella.

Kyyllä se on pakko katsella, aivan pakko..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyllä se on pakko katsella, aivan pakko..

Perusjampan, perustylsää elämää. Ei hänessä ole mitään kyylättävää. Enkä usko että hänen luonteensa on minulle mikään ongelmia aiheuttava. Emme tule enää näkemään. Jos olisi vaikea luonteeltaan niin se muiden ongelma.

• Anonyymi

Luonteeltaan vähän vaikea. Miettii asioita liikaa. Osasin joskus käsitellä ja tulimme hyvin toimeen. Sanoittakin. Ei olla nähty aikoihin. Valitsi vaimonsa, ihan järkevää kun lapsia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe