Millainen hän on luonteeltaan? Osaatko käsitellä häntä? Tuletteko edes toimeen?
Tunnetko edes kaivattuasi?
161
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Olen muovailuvahaa käsissäsi nainen.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Muovailen kun nähdään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Muovailen kun nähdään!
Olen kärsivällinen !
- Anonyymi
Osaan käsitellä varmasti ;)
- Anonyymi
Tästä tulee tunne...halun aalto vyöryy pään yli..🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee tunne...halun aalto vyöryy pään yli..🤭
Se on tsunaminvoima tällä kertaa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tsunaminvoima tällä kertaa. ;)
Älä..❤
- Anonyymi
Kuin kukka kämmenellä ois hän...
ainakin tahtoisin ottaa selvää, käsittelystä.
- Anonyymi
Sehän on selvää :)
- Anonyymi
Kyl mää sen tunnen. Tunsin sen jo ku oli viel
Avoliitos. Tiän sen entiset ukot ja tiän miten se kärsi niiden takii. Tiän mitä ukot teki väärin
Ku oli niin toheloja. Tiän miten herkkä mimmi se on. Tiän että millä asioilla ei parane leikkii tai se mimmi ottaa jalat alleen. Tiän et se on herkkä ja pelokas. Itkee paljon ja helposti. Sil on rankka elämä. Paljon pettymyksii. Se on kokenu isoja menetyksii jotka jättäny siihen jälkii. Mut se on vahvana tehny niistä vahvuuksiaan.
Tiän myös et se likka on mieleltään vahva. Sen vahvuus näkyy täälki kun se alkaa vastarintaan provoajaa vastaan. Se puskee sen päättäväisesti sivuun ja jatkaa kunnes provooja väistyy sen kovan pään tieltä kyllästyneenä. Tiän myös et se likka on tulinen ja mää en sen niskaan haluu hyökätä koska mää tiän et siit saa kunnon vastuksen. Lepponen
mimmi joka välttelee tappeluu mut tökittynä ja sen päälle käytynä räjähtää niin et isompiki ukko pelästyy.
Mut ku oon ite rauhaa rakastava kaveri niin emmää sen päälle käy ja sillo sekään ei oo mikään räjähde. Meil sujuu hyvin. Se on huumorinainen, jos ukko ei hyökkää
Kurkkuunsa kii. Hyvin toimeen tullaan- Anonyymi
Loistavaa peukkuja sulle :)
- Anonyymi
Jollain kummalla tavalla todella ihana viesti. Ehkä teistä tulee vielä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois meitsin toiveissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois meitsin toiveissa
Toiveet voi joskus toteutua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveet voi joskus toteutua..
Ainaski mää oon parempi ku ykskää niistä sen eksistä. Rähiseviä sekopäitä jotka pelaili herkän mimmin sydämellä mustasukkaisuuttaan. Nuoret jannut ei vissiin tiänny et toinen mimmi tarkottaa suhteis yleensä et tulee bänät. Ton ukot toheloja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaski mää oon parempi ku ykskää niistä sen eksistä. Rähiseviä sekopäitä jotka pelaili herkän mimmin sydämellä mustasukkaisuuttaan. Nuoret jannut ei vissiin tiänny et toinen mimmi tarkottaa suhteis yleensä et tulee bänät. Ton ukot toheloja
Olet itse parempi? Onhan se hyvä että hän herättää sinussa suojeluvaiston.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse parempi? Onhan se hyvä että hän herättää sinussa suojeluvaiston.
No ei meitsil
Tulis koskaa mieleenkään pelata muil mimmeil ainoastaan yrittääkseni vahvistaa asemiani oman eukkoni elämäs! Kyl mää ny tiän et ero siitä
Tulee. Ei mikää asemani vahvistu vaa heikkenee ja muut ukot pääsee taas mimmin
Elämään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukut täältä , harva uskaltaa mimmistä taikka pirkosta kirjoittaa rohkeasti nostan hattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei meitsil
Tulis koskaa mieleenkään pelata muil mimmeil ainoastaan yrittääkseni vahvistaa asemiani oman eukkoni elämäs! Kyl mää ny tiän et ero siitä
Tulee. Ei mikää asemani vahvistu vaa heikkenee ja muut ukot pääsee taas mimmin
Elämään!Entä sinä, yhden naisen mies? Pääsetkö hänen elämään vai katsotko vierestä kun muut vie paikan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sinä, yhden naisen mies? Pääsetkö hänen elämään vai katsotko vierestä kun muut vie paikan?
Lämmittely on työn alla. Oon
Yhteydes siihen
Päivittäin, mut viel
Frienzonessa mennään Kauniisti kirjoitettu sinun Hänestä, ja vaikka en ole se kaivattusi ketä tässä kuvailet, pystyn tunnistamaan itsessäni samankaltaisia piirteitä. Kerro ihmeessä Hänelle tuo minkä kirjoitit, sillä se on hieno kohteliaisuus mitä toiselta ihmiseltä voi saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmittely on työn alla. Oon
Yhteydes siihen
Päivittäin, mut viel
Frienzonessa mennäänEikö se ole hyvä asia?
Kunhan tuntee samoin.. - Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu sinun Hänestä, ja vaikka en ole se kaivattusi ketä tässä kuvailet, pystyn tunnistamaan itsessäni samankaltaisia piirteitä. Kerro ihmeessä Hänelle tuo minkä kirjoitit, sillä se on hieno kohteliaisuus mitä toiselta ihmiseltä voi saada.
Kyllä se meitsin mimmi on upee sinkku likka joka on kokenu kovia. Mää oon ny just sen himas ku ollaan frendei. Iltaa istutaan usein yhes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole hyvä asia?
Kunhan tuntee samoin..Emmää tiä mitä se tuntee, mut nyt vissiin ihan tyytyväinen ku sai meitsilt vähän joulusuklaita. Tos se niit mussuttaa tyytyväisenä ja hössöttää ku mää haluisin käyttää sen wlanii luuriini. Sen yhteydel tää selailu ois nopeempaa kun mobiiliyhteydel
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se meitsin mimmi on upee sinkku likka joka on kokenu kovia. Mää oon ny just sen himas ku ollaan frendei. Iltaa istutaan usein yhes
Muista myös kertoa tämä hänelle. Sekä sun ajatusmaailma että asennoituminen on hatun noston arvoinen. 😄
Olen itsekin kokenut kovia elämässä, ja olen suurimman osan huonoista ja rankoista jutuista osannut kääntää vahvuudeksi. Tyyliin viimeisillä voimilla kuljen kymmenien kilsojen päässä hoidossa, ja joku vois kysyy et mitä sä oot vetäny kun silmät seisoo väsymyksestä päässä. Tuosta huolimatta painan sitkeästi menemään luovuttamatta.
Välillä on niitä hetkiä jolloin mieli on maassa, ja niin saakin olla. Ei aina tarvitse olla vahva, jos tuntuu välillä et kaikki menee päin mäntyä.
Arvostan sua ja sun häntä erittäin paljon.- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Muista myös kertoa tämä hänelle. Sekä sun ajatusmaailma että asennoituminen on hatun noston arvoinen. 😄
Olen itsekin kokenut kovia elämässä, ja olen suurimman osan huonoista ja rankoista jutuista osannut kääntää vahvuudeksi. Tyyliin viimeisillä voimilla kuljen kymmenien kilsojen päässä hoidossa, ja joku vois kysyy et mitä sä oot vetäny kun silmät seisoo väsymyksestä päässä. Tuosta huolimatta painan sitkeästi menemään luovuttamatta.
Välillä on niitä hetkiä jolloin mieli on maassa, ja niin saakin olla. Ei aina tarvitse olla vahva, jos tuntuu välillä et kaikki menee päin mäntyä.
Arvostan sua ja sun häntä erittäin paljon.Tos se ny tsekkaa tätä myös ku mää sil sanoin
Et oon tääl. Keskittyy tohon silmä ketjuun. Vissiin koht se vastaa siihe jotain. Tää ei saa sitä ny
Innostuun kommentoimaan. Vissiin tiätää jo ni
Ei sil oo sanottavaa näihi 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tos se ny tsekkaa tätä myös ku mää sil sanoin
Et oon tääl. Keskittyy tohon silmä ketjuun. Vissiin koht se vastaa siihe jotain. Tää ei saa sitä ny
Innostuun kommentoimaan. Vissiin tiätää jo ni
Ei sil oo sanottavaa näihi 😂On sulla vilijonkalla ihme mielikuvitusmaailma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmää tiä mitä se tuntee, mut nyt vissiin ihan tyytyväinen ku sai meitsilt vähän joulusuklaita. Tos se niit mussuttaa tyytyväisenä ja hössöttää ku mää haluisin käyttää sen wlanii luuriini. Sen yhteydel tää selailu ois nopeempaa kun mobiiliyhteydel
No saatte viettää aikaa yhdessä, hyvä niin. Vaikkei siitä romanssia syntyisikään.
- Anonyymi
Ei niin tuskaisen vaikeaa ja raskasta ihmistä edes lopulta huvita oppia tuntemaan.
- Anonyymi
Tää voisi olla häneltä. Näin olen kokenut että minusta ajattelee ja se selittäisi välttelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää voisi olla häneltä. Näin olen kokenut että minusta ajattelee ja se selittäisi välttelyn.
Minulta ei tämä kulta tiedäthän.
mies sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta ei tämä kulta tiedäthän.
mies sivustaNyt tiedän. Nainen vielä sivummalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedän. Nainen vielä sivummalta.
Hyvä. Voin hengähtää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Voin hengähtää,
Mä en tiedä, t: se aiempi nainen, kun en tiedä oletko se edellinen vai jälkimmäinen kommentoija vai kumpikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Voin hengähtää,
Ei ollut multa nuo. Nyt vasta luen ketjua!🙇
- Anonyymi
Olen niin semmoinen että en halua puhua mitään, että ei varmaan tulla toimeen, vaikka haluaisin kyllä puhua, mutta en kuitenkaan. Minusta olisi vain vaivaa naiselle. Vaikka ehkä olisi helppoakin sitten jos joskus pääsemme niin pitkälle, että voidaan puhua.
- Anonyymi
En tunne kovin hyvin.
- Anonyymi
Meidän asiat eivät kùulu kenellekään. Eikä varsinkaan palstalle!
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva!
MEIDÄN ASIAT EIVÄT KUULU TÄNNE! EIKÄ TUONNE!!!!!!
VÄLITÖN HÄIRIÖTOIMENPIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HETI!!!!!!!!!!!!!!!!
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=gLvM5Lkm54M - Anonyymi
Ei niin ja hyvä me ! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin ja hyvä me ! ;)
👍fiksuille👍
- Anonyymi
Olen liian kiltti ja hiljainen mieheksi ja siksi en ole mitään.
Eihän edes tiedä minun nimeä :(- Anonyymi
Saattaa tietääkin sun tietämättä. Oletko sitä miettinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen miettinyt miksi runkkaan joutaviksi, onko tämä elämäni tarkoitus?
https://www.youtube.com/watch?v=hLwY4LSGf8w - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voisi uskoa sitä todeksi koska olen aina ajatellut että olen se viimeinen siellä horisontissa. :)
- Anonyymi
Älähän nyt! Miulle kelpaisi just sellanen kiltti ja hiljainen mies. Minua on moni sanonut liian kiltiksi ja hiljaiseksi. Oltaisi sitten yhdessä kilttejä ja hiljaisia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt! Miulle kelpaisi just sellanen kiltti ja hiljainen mies. Minua on moni sanonut liian kiltiksi ja hiljaiseksi. Oltaisi sitten yhdessä kilttejä ja hiljaisia. :)
Kiitos lämmin halaus sinulle, varovaisesti muistathan ettei muut kuule.
- Anonyymi
Nainen, jos saan suudella sinun huulia, olet muovailuvahaa...
- Anonyymi
Pitääkö vielä kauan odottaa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö vielä kauan odottaa? ;)
Countdown on käynnissä... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon malttamaton.. 😚😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon malttamaton.. 😚😍
Olen vain niin väsynyt mutta ei se menoa estä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain niin väsynyt mutta ei se menoa estä ;)
Olethan saanut nukuttua?
- Anonyymi
En tunne.
- Anonyymi
Älykäs muodonmuuttajapelinrakentaja hän , taitaa viidakonlait ja toimeentulemisessa en näe haasteita.
- Anonyymi
Hän mies on itsevarma, vähän ujo, rento, itsepäinen ja huumorintajuinen. Luulen, että häntä ei tarvitsisi mitenkään erityisesti käsitellä, lähinnä pitää tarpeeksi hyvänä, niin hän olisi onnellinen. Me tullaan minun mielestä loistavasti toimeen.
- Anonyymi
Hyvä juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu!
Kuulostiko tutulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostiko tutulta?
Itsevarmuuteen varmaankin syynsä ?
Rentoudelleen tuskin kukaan mitään voi ?
Vähän ujo, lienee syynsä ?
Itsepäinen, juuh ;)
Huumorintajua ? ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsevarmuuteen varmaankin syynsä ?
Rentoudelleen tuskin kukaan mitään voi ?
Vähän ujo, lienee syynsä ?
Itsepäinen, juuh ;)
Huumorintajua ? ?No 1/5? Eihän kukaan voi luonteelleen mitään. Tai hyvin vähän voi. Eikä hän ehkä ole ujo kuin minun seurassani. Ja muuten vähän introvertti.
- Anonyymi
Hän on ihana. Hänen läsnäolonsa saa mut tuntemaan jotain suurempaa. Että tunnenko hänet, todellakin tunnen hänet sisuskaluissa asti :)
- Anonyymi
Ai että jo niin pitkällä asti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että jo niin pitkällä asti...
Villi veikkaus: Taisi olla mies, joka kirjoitti naisesta eikä ekä kyseessä ollut sisällä oleminen siinä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi veikkaus: Taisi olla mies, joka kirjoitti naisesta eikä ekä kyseessä ollut sisällä oleminen siinä mielessä.
Nainen olen ja kirjoitin miehestä. Eikä olla niin pitkällä vielä.
- Anonyymi
Justiinalle hali :x
- Anonyymi
Koska tulet antamaan oikean halin? Edellisistä jo vuosia ja silti ne ei ole unohtunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tulet antamaan oikean halin? Edellisistä jo vuosia ja silti ne ei ole unohtunut..
Kelirikko meneillään... :( Halisäkki täysi ois.
- Anonyymi
Ikävä uskontohan on oravanpyörä.
Ei nytkään muuta - Anonyymi
Mä oon mökö pääl ny ja suklaaki o loppu. En puhu sul hetke ny mittää.
- Anonyymi
Semmonen jäärä hän on. Mahdollisesti osaisin käsitellä monellakin tapaa, pitää vaan käydä päälle😏
- Anonyymi
Hänen syvän sinisissä silmissä on yhtä aikaa herkkyyttä ja sellainen ilkikurinen ilme. Punastuessa on jotenkin itsevarma jotenkin olen kokenut tämän ennenkin....
- Anonyymi
En tunne. Hyvä että edes nimen tiedän. Koskaan edes jutellut hänen kanssaan kunnolla! Ja sehän tässä onkin niin outoa, että miten tuntematonta edes voi kaivata? Mutta hänessä vaan on sitä jotain.
- Anonyymi
Tiedätkö onko jutellut muiden tuttujesi kanssa?
- Anonyymi
Minulla sama tilanne ja kaipaan miestä.
- Anonyymi
En ja ei. Hyvin itsetietoinen on. Ei paljon mun käsittelyyn taivu. Silti uskon että tultais juttuun kun tutustuttais kunnolla. Miehelle.
- Anonyymi
Ei mene kovin paljon pieleen tämänhetkisellä ihmistuntemuksellani, jos vastaan, etten tunne , luonteeltaan hän on äärettömän vaikea, tulisimme toimeen ja näppäränä naisena osaisin käsitellä hankalasta ja äärimmäisen haasteellisesta luonteesta huolimatta
- Anonyymi
Hyvä luonteinen, vain paras on kyllin hyvä hänelle.
Osaisin, vaatisi herkkää kättä, mutta palkitsisi ikuisella uskollisuudella ja loistavalla yhteiselolla.
Mielestäni tulemme hyvin toimeen, vaikka hieman ujostelemme toisiamme.
https://youtu.be/eXBRX2ckBnw- Anonyymi
Tuttu elokuva, ei ole pitkä aika kun katsoin taas..
- Anonyymi
Miksi tuo elokuva? Ei oo kovin herkkä käsi?
- Anonyymi
Hän mies ei taida tietää, että olen harrastanut kamppailulajeja. Toki tosipaikan tullen Van Dammesta olisi hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän mies ei taida tietää, että olen harrastanut kamppailulajeja. Toki tosipaikan tullen Van Dammesta olisi hyötyä.
Damme :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Damme :D
Sinähän tuon videon linkitit. :) Ja kaikilla meillä on heikot kohtamme, toisilla se on joku muu, toisilla Jean-Claude. Tosin ehkä parikymmentä vuotta sitten ja ilman tuota takatukkaa. Jos mun lompakko meinattaisiin varastaa, kaipa sit voisi käydä joku muukin. ❤ Jos en itse pärjäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuon videon linkitit. :) Ja kaikilla meillä on heikot kohtamme, toisilla se on joku muu, toisilla Jean-Claude. Tosin ehkä parikymmentä vuotta sitten ja ilman tuota takatukkaa. Jos mun lompakko meinattaisiin varastaa, kaipa sit voisi käydä joku muukin. ❤ Jos en itse pärjäisi.
Ja minähän se en muuten ollut tuo linkittäjä vaikka Damme kunkku onki ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minähän se en muuten ollut tuo linkittäjä vaikka Damme kunkku onki ;)
Ahaa, sä tulit vaan fan clubiin. Tervetuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit olla minulle sopiva :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit olla minulle sopiva :D
Ehkä.
- Anonyymi
Kyllä minä jo jonkin verran häntä tunnen, osaan myös käsitellä häntä silloin kun huomaan että hän mököttää. Hän mököttää jos en ehdi häntä tapaamaan, mikä on tavallaan aika suloista. Fiksukin on ja hänen kanssaan on helppo puhua melkeinpä mistä tahansa. Mielestäni tulemme kyllä erittäin hyvin toimeen, hänen kanssa aika kuluu kuin siivillä ja ikävä heti kun hän on lähtenyt näköpiiristäni. Olemme myös tärkeissä asioissa samanlaisia, ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä pakko vielä mainita että hän on todella hyvän näköinen :)
- Anonyymi
Ota hänet kiinni jos voit
-sivusta - Anonyymi
Olet verkkoihisi saanut siis melko vonkaleen? :)
sivusta
- Anonyymi
Tunnen sen miehen temput ja osaan käsitellä.😅 Ja vielä kun pääsisi oikeasti käsiksi..😘
- Anonyymi
Uudet temput on sellaisia ettei temppuja ole 👌
- Anonyymi
Enpä oikeastaan ja ikinä ei tulekaan sitä hetkeä että tutustuttaisiin. En usko että tultaisiin toimeen., siitä on viitteitä jo ollut.
- Anonyymi
Miten tuollainen henkilö voi olla kaivattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen henkilö voi olla kaivattu?
Nih. Kerroppa se. Miten voi olla kaivattu? 🤔 jos olisi ollut kaivattu niin kai olisi yhteyttä ottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nih. Kerroppa se. Miten voi olla kaivattu? 🤔 jos olisi ollut kaivattu niin kai olisi yhteyttä ottanut.
Minä kaipaan häntä mutta hän ei minua. Yhteyttä ei enää ole juurikin tuosta syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, siksi kysyin tuolta edelliseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, siksi kysyin tuolta edelliseltä.
Minä vastasin ylempänä kommenttiin ja siinä ei ole mitään epäselvää. Kun ei ole molemminpuolisia tunteita, niin silloin ei ole yhteyttäkään. Saatko jotakin hyvää mieltä jankuttamalla tuota asiaa?
Taidat viihtyä palstalla kiusaamassa muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastasin ylempänä kommenttiin ja siinä ei ole mitään epäselvää. Kun ei ole molemminpuolisia tunteita, niin silloin ei ole yhteyttäkään. Saatko jotakin hyvää mieltä jankuttamalla tuota asiaa?
Taidat viihtyä palstalla kiusaamassa muita.Olen kirjoittanut viestit 12:43 ja 01:21. Olen pahoillani, jos kaivatullasi ei ole kiinnostusta ja tunteita sinua kohtaan. Tässä langassa kirjoittaa useampi eikä voi tietää, kuka on minkäkin viestin takana. En todellakaan jankuta enkä kiusaa ketään. Tuo on loukkaava väite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjoittanut viestit 12:43 ja 01:21. Olen pahoillani, jos kaivatullasi ei ole kiinnostusta ja tunteita sinua kohtaan. Tässä langassa kirjoittaa useampi eikä voi tietää, kuka on minkäkin viestin takana. En todellakaan jankuta enkä kiusaa ketään. Tuo on loukkaava väite.
Minä vastasin esittämiisi kysymyksiin., kohdallani se nyt oli heti selvä asia. Minä nyt vain käyn täällä purkamassa pahaa mieltäni...jonnekin se täytyy ilmaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastasin esittämiisi kysymyksiin., kohdallani se nyt oli heti selvä asia. Minä nyt vain käyn täällä purkamassa pahaa mieltäni...jonnekin se täytyy ilmaista..
Ok. Voimia sinulle. Toivottavasti onni löytyy oikean ihmisen kanssa. Siunausta elämääsi ja hyvää joulun odotusta!
- Anonyymi
En osaa käsitellä enkä oikein tiedä millainen hän loppujen lopuksi on.
Ja tunteet on yksipuolisia... Siitä voi päätellä jotakin- Anonyymi
Miten tuollainen henkilö voi olla edes kaivattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen henkilö voi olla edes kaivattu?
no, jos tarpeeksi vituttaa, niin kaivellaan olut, oletko muuten täysin tietoinen ihmiskunnan ensimmäisen perunan löytäjästä, mr.colombosta?
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=o3eAusebg94
- Anonyymi
Vähän tunnen, äärimmäisen kohtelias, mukava, leppoinen ja lukee minua jostain syystä kuin avointa kirjaa. Olen aika hankalasti tulkittavissa mutta hän näkee suoraan sen suojamuurin läpi, yrittämättä. Ehkä sen takia hänestä liikaa kiinnostuin? Hän ymmärtää minua.
Hän ei päästä ketään lähelle ja jos päästää hän sulkee sinut hetken päästä täysin ulos.. enkä usko että häntä tarvisi käsitellä millään lailla, voisi olla vaan oma itsensä. Helposti tullaan toimeen kun jätetään kaikki turhat jutut pois. Ei tullut rakkaustarinaa tästä mutta mielessäni hän on varmaan vielä pitkään..
Miehelle- Anonyymi
kaikki miehet on kaatuneet, on syy miksi ei oo mitää sotia enää, on vain juttus sun, pusu.......
https://www.youtube.com/watch?v=gGayuK8-KTY - Anonyymi
Kertoisitko miehen nimen alkukirjaimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.. mutta hänen nimensä on pidempi kuin minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä ensiksi jotain? Miksi kyselet?
- Anonyymi
Miten tutustuitte ja miksi ei tullut rakkaustarinaa?
- Anonyymi
luulisin että melko hyvin koska on todella paljon itseni kaltainen ja eroavaisuudetkin on kiinnostavia ;)
- Anonyymi
En tunne yhtään. Ihastuin hänen kauniiseen ulkonäköönsä. Muu nyt oliskin valhetta, ellei edes tunne ihmistä sen kummemmin. Epäilyksiä hänen todellisesta luonteesta on kyllä alkanut (jo aikaa sitten) ilmetä, tiettyjen asioiden takia.
- Anonyymi
Minä taas ihastuin hänen komeaan ulkonäköönsä. Mekään ei tunneta. Voisitko olla hän? Miksi epäilet todellista luonnettani? Olen kaikkea muuta kuin minkä kuvan minusta varmaan sait silloin kerran.
- Anonyymi
Mene ihmeessä elämässä eteenpäin, niin ei tarvitse netissä spekuloida kenenkään luonteesta leimaavasti. Kas on ongelmas pieni ja helpolla ratkaistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä elämässä eteenpäin, niin ei tarvitse netissä spekuloida kenenkään luonteesta leimaavasti. Kas on ongelmas pieni ja helpolla ratkaistu
Hän varmaan ajattelee niin syystäkin. Minäkään nainen en tunne kaivattua miestä ja helposti olen alkanut luulemaan hänestä vaikka mitä.
- Anonyymi
Jonkun verran olemme jutelleet huomannut, että hän ajattelee samankaltaisesti.
- Anonyymi
tunnen huulensa vain myötätuulessa, tuuli sotkee mukaansa kissansa paskaa, pystyn vain viheltämään........
naisen huulet vastatuuleen tuovat mukanaan vain kissansa paskaa....
"womans lips deliver only to the wind scent of womans pussy"
https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0 - Anonyymi
tunnetteko edes, tuletteko edes toimeen. Vattuako se sulle kuuluu. On niin negatiivisesti aseteltu kysymyksen taas.
- Anonyymi
Asia puhetta :D
- Anonyymi
En tunne sen kummemmin mitä hänen työpaikallaan olen häntä (she) lyhyesti aina kohdannut.Olen tähän kaunottareen ihan totaalisesti ihastunut.Ajattelen häntä ihan jatkuvasti vaikka en ole häntä nähnyt neljään kuukauteen.Tiedän että hän ajattelee minua.Se tästä tekeekin niin monimutkaista.
- Anonyymi
Tiedät että hän ajattelee sinua.. Sinä taidat tehdä tästä monimutksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että hän ajattelee sinua.. Sinä taidat tehdä tästä monimutksista.
Olet kyllä ihan oikeassa.Minä olen syypää tähän tilanteeseen joka ei etene yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä ihan oikeassa.Minä olen syypää tähän tilanteeseen joka ei etene yhtään.
Monimutkaisen yksinkertaista
- Anonyymi
Luonteeltaan hän on lämminsydäminen, empaattinen ja luotettava ystävä, joka on myös hyvä kuuntelija.
Ei häntä käsitellä, hän on fiksu ja omaa hyvät tavat.
Tulemme, joskus kavahdamme seuraa, jonka arvomaailma on erilainen kuin omamme.- Anonyymi
Sopiva kuvaus erääseen ihmiseen.
sivusta - Anonyymi
Se että päätät että arvomaailmat ei ole samanlaiset ei tee siitä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että päätät että arvomaailmat ei ole samanlaiset ei tee siitä totta.
Olet väärässä, esim käytöstavat täytyy hallita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöstavat ei kerro ihmisen arvomaailmasta. Mitä käytöstapoja hän ei mielestäsi hallitse? Mistä se johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se aika huonoa jos on töykeä joka vastaantulijalle, myönnetään.
Toivon puolestasi että et ole sekoittanut sosiaalista kömpelyyttä huonoihin käytöstapoihin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöstavat ei kerro ihmisen arvomaailmasta. Mitä käytöstapoja hän ei mielestäsi hallitse? Mistä se johtuu?
Hyvät käytostavat kertoo toisten ihmistrn kunnioituksesta! Arvo sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se aika huonoa jos on töykeä joka vastaantulijalle, myönnetään.
Toivon puolestasi että et ole sekoittanut sosiaalista kömpelyyttä huonoihin käytöstapoihin..En ole sosiaalisesti kömpelö, enkä omaa huonoja käytöstapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sosiaalisesti kömpelö, enkä omaa huonoja käytöstapoja.
Onnea sinulle, olet parempi kuin moni muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin on, huonoihin käytöstapoihin tuppaa tulemaan huono reaktio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se noinkin. Joskus olen käyttäytynyt huonosti koska olen ajatellut enemmän asioita ja itseäni kuin ihmisiä. Monimutkaista tosiaan. Joka tapauksessa otin opiksi. Tämähän kertoo siitä että arvoja on ja suvaitsevaisuutta pitää kehittää.
- Anonyymi
On se ainaki perusteellinen, haluaa tarkastella asioita useista näkökulmista, niin sanoakseni.
- Anonyymi
Se on monisärmäisenä hieman vaikeaselkoinen mutta juuri siksi varmaan ymmärtää toisenkin monia puolia. Hänen seurassaan voi ehkä olla oma ristiriitainen itsensä, luulisin näin.
- Anonyymi
Voi olla, omin tämän jostain syystä..
- Anonyymi
Luulen, että kaikkea muuta mitä ensin olin hänessä näkevinäni, eli pahan pojan.. Mikä nyt sattui jostain syystä viehättämään itseäni nuorempana. Sen kummemmin en ole häneen tutustunut, mutta intuitio sanoo, että sisimmältään herkkä, huolehtivainen ja oman tiensä kulkija. Sulkeutuu kuoreensa jos kokee ettei saa tunteillensa vastakaikua, vaikka ei niitä helpolla myönnäkään. 🤔
- Anonyymi
En tiennyt omaavani tunteita. Kiva että niitä sitten onkin 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt omaavani tunteita. Kiva että niitä sitten onkin 👌
Joo, noin sinun horoskooppisi sanoo. Vaikka kovasti haluatkin että minusta ja sinusta henk. koht kirjoittelisinkin. ✌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, noin sinun horoskooppisi sanoo. Vaikka kovasti haluatkin että minusta ja sinusta henk. koht kirjoittelisinkin. ✌🏻
En halua enkä toivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua enkä toivo.
Mene muualle siitä selittelemään, vaikka peilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle siitä selittelemään, vaikka peilille.
Seitsemän vuoden epäonni jo kolmatta kautta, kohta raukeaa kirous ja saan uuden peilin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemän vuoden epäonni jo kolmatta kautta, kohta raukeaa kirous ja saan uuden peilin.
Ai sulla vielä kirous meneillään? Oma vika. Itsellä raukesi jo 2 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla vielä kirous meneillään? Oma vika. Itsellä raukesi jo 2 vuotta sitten.
Oma päätös ja sinetti.
- Anonyymi
Menen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta peiliä mennyt rikki elämässä ei ihme kun nykyään on ruma ja elämäkin on aika rikki 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta peiliä mennyt rikki elämässä ei ihme kun nykyään on ruma ja elämäkin on aika rikki 😂
Vain käytös tekee ihmisestä ruman, ja sitä näkee täällä palstalla todella paljon 😒
- Anonyymi
En tunne kaivattua
- Anonyymi
Ei kosketa
- Anonyymi
Aavistuksen verran. Minä nyt osaa käsitellä ihmistä kuin ihmistä ja tulen toimeen kenen kanssa tahansa jos haluan . Eri asia haluanko.
- Anonyymi
Snadi ego ismi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snadi ego ismi
Se on kuule ihan oitsestä kiinni kuinka suhtautuu muihin ja käyttäytyy. Kenen kanssa tahansa pärjää jos niin päättää. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla sydän ystävä mutta toimeen voi tulla. Sitten on tietysti ne ihmiset joiden kanssa ei oman jaksamisen vuoksi edes yritä ymmärtää.
- Anonyymi
Tuskinpa osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa osaat.
Jos nyt niin vaikeaksi ihmiseksi heittäytyy. Mitä se multa pois on olkoon sitten vaikea. Ei minun tarvitse sellaista onneksi katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt niin vaikeaksi ihmiseksi heittäytyy. Mitä se multa pois on olkoon sitten vaikea. Ei minun tarvitse sellaista onneksi katsella.
Kyyllä se on pakko katsella, aivan pakko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyyllä se on pakko katsella, aivan pakko..
Perusjampan, perustylsää elämää. Ei hänessä ole mitään kyylättävää. Enkä usko että hänen luonteensa on minulle mikään ongelmia aiheuttava. Emme tule enää näkemään. Jos olisi vaikea luonteeltaan niin se muiden ongelma.
- Anonyymi
Luonteeltaan vähän vaikea. Miettii asioita liikaa. Osasin joskus käsitellä ja tulimme hyvin toimeen. Sanoittakin. Ei olla nähty aikoihin. Valitsi vaimonsa, ihan järkevää kun lapsia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001