Näin on se nähtävä

Anonyymi

Varkaus ilmoitustaulu, ei kuulu minun markkinointisivuihin. Olen Vasemmiston kunnallisvaaliehdokaa. Instagram, lehdet jne
Muutosta Varkauden politiikkaan ja avoimuutta.
Vanhusten asiat kuntoon. Talouskuri, Työttömille muutakin kuin 9€/päivö paja

33

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet vasemmiston ehdokas ja nainen niin jättäydy pois, ei äänestetä sinua.
      Tää on totta eikä tarua.

    • Anonyymi

      Nämä vasemmiston lupaukset paremmasta on yhtä kuraa, kuka haluaa neuvostoliiton Suomeen?

    • Anonyymi

      Kerro täällä konkreettisesti, miten laitat nuo kertomasi asiat kuntoon . Ei mitään ympäripyöreitä blaablaata; niitä juttuja on kuultu ihan riittävästi.

      • Anonyymi

        Jos punaiset olisivat voittaneet vapaussodan, oltaisiin osa venäjää. Sama on yritys vasemmistolla edelleen, en ymmärrä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos punaiset olisivat voittaneet vapaussodan, oltaisiin osa venäjää. Sama on yritys vasemmistolla edelleen, en ymmärrä miksi.

        Ollaanhan nytkin Venäjällä. Yksi puolue päsmäröi. Nimittäin Demarit. Kuitenkin heillä sisäinen valtataistelu. Osa loikannut muuhun puolueeseen ehdokkaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanhan nytkin Venäjällä. Yksi puolue päsmäröi. Nimittäin Demarit. Kuitenkin heillä sisäinen valtataistelu. Osa loikannut muuhun puolueeseen ehdokkaaksi

        No Varkaudessa kyllä on punaiset vallassa, toivottavasti ei kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos punaiset olisivat voittaneet vapaussodan, oltaisiin osa venäjää. Sama on yritys vasemmistolla edelleen, en ymmärrä miksi.

        Tässäkylässä tuomitaan muinaiset huruslahden tapahtumat, mutta ei varmaan ole näillä tiedossa minkä paskan puolesta punaiset tistelivat.


      • Anonyymi

        Teen aloitteita.


    • Anonyymi

      Talouskuri ei kuulu vasemmistoaatteeseen.

      • Anonyymi

        Ei ehkä sinun, mutta minun kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä sinun, mutta minun kuuluu.

        Jokkaiselle on oma elämäntapa ja arvot. Ne ei muutu vittuilemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokkaiselle on oma elämäntapa ja arvot. Ne ei muutu vittuilemalla.

        Niitä kun näkis tässä kaupungissa arvoja. Ainakin ilmoitustaululla arvot pielessä. Vittuilu sta puhumattakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kun näkis tässä kaupungissa arvoja. Ainakin ilmoitustaululla arvot pielessä. Vittuilu sta puhumattakaan

        Elä lue niitö. En minäkääm lue enkä puutu enkä välitä kuin itsestäni ja omaisistani. Helpommalla pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä sinun, mutta minun kuuluu.

        Sitten on väärä puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kun näkis tässä kaupungissa arvoja. Ainakin ilmoitustaululla arvot pielessä. Vittuilu sta puhumattakaan

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kun näkis tässä kaupungissa arvoja. Ainakin ilmoitustaululla arvot pielessä. Vittuilu sta puhumattakaan

        Kaikki eivät elä netissä. Monet elää omaa elämää in real life.


    • Olipa puoluekanta vasemmalla tai sitten oikealla. Niin 4 vuoden aikana kaikki ovat onnistuneet ja epäonnistuneet! On myös hyvä muistaa, että kannettavaksi tulee edellisten voittaja puolueen risti siinä kuin onnistumiset. Halusivatpa tai eivät.

      Mutta silti äänestää kannattaa aina!

      • Anonyymi

        Kannattaa ja mitä muuta puoluetta vaan kuin näitä punaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ja mitä muuta puoluetta vaan kuin näitä punaisia.

        Hähhähhhää. Siinähän haukutte. Minun Koronalisä Kuntalaisaloite meni läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähhähhhää. Siinähän haukutte. Minun Koronalisä Kuntalaisaloite meni läpi.

        Hyvä. Saanko minäkin sitä lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähhähhhää. Siinähän haukutte. Minun Koronalisä Kuntalaisaloite meni läpi.

        Varastettu oli se sinun aloite, kuten muutkin tekemäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastettu oli se sinun aloite, kuten muutkin tekemäs.

        Kulkeeko posti tiistaisin nyt jouluna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastettu oli se sinun aloite, kuten muutkin tekemäs.

        Mitä väliä, Etpähän sinä sitä tehnyt. 🤣Turhaan täällä jankutat 🤣ottaako kupoliin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Saanko minäkin sitä lisää?

        Hoitajat ja sosiaalialan työntekijät saavat E-passiin 100) -150€voi lköyttää liikuntaan tai kulttuurin, elokuviin, hierontaan, konsettiin, teatteriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitajat ja sosiaalialan työntekijät saavat E-passiin 100) -150€voi lköyttää liikuntaan tai kulttuurin, elokuviin, hierontaan, konsettiin, teatteriin

        Ja kuka lupasi rahaa vaali puheissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka lupasi rahaa vaali puheissa :)

        Eikös sitä nyt tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, Etpähän sinä sitä tehnyt. 🤣Turhaan täällä jankutat 🤣ottaako kupoliin 🤣

        Hedsua ei muuta teekään kuin ottaa kupoliin,kun oma elämänsä niin tyhjäääääää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sitä nyt tullut

        Tuli 75€ kk per henkilö koronalisä. Käytetty jo.


    • Anonyymi

      Siinä ne on vasemmiston lupaukset ja toteutukset. Verot nousevat. Myös pieni- ja keskituloisilta. Mitäs sinä siihen sanot?

      - Verotetaan nykyistä enemmän pääomia sekä ympäristöhaittoja.
      - Oikeudenmukaistetaan tuloverotusta: tehdään pääomatuloverotuksesta progressiivista ja kevennetään varsinkin pieni- ja keskituloisten veroja.
      - Turvataan verojärjestelmän kyky tasata tuloeroja. Verotusta täydennetään tulonsiirtojen ja kattavien julkisten hyvinvointipalveluiden avulla.
      - Kasvatetaan ja tiivistetään veropohjaa.

      • Anonyymi

        Vai elän elämääni netissä 🤣katson elokuvaa peitelty totuus. Teflon, c8kemikaaali hylkii vettä, pistin pannut, coretex. Myrkkyä. Suomenkin herrat laskeneet Suomeen myrkyttämään, niinkuin koronan ja tappamaan, syövät jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai elän elämääni netissä 🤣katson elokuvaa peitelty totuus. Teflon, c8kemikaaali hylkii vettä, pistin pannut, coretex. Myrkkyä. Suomenkin herrat laskeneet Suomeen myrkyttämään, niinkuin koronan ja tappamaan, syövät jne

        Teflonia on myös meikeissä voiteisssaå. Eli stupidot myrkytätte itseänne kokoajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teflonia on myös meikeissä voiteisssaå. Eli stupidot myrkytätte itseänne kokoajan

        Ai. Välikö tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teflonia on myös meikeissä voiteisssaå. Eli stupidot myrkytätte itseänne kokoajan

        Ja viinassa mitä sinä kiskot illat ja yöt ja aamut ja päivät, ei oo myrkkyjä, camoonvp. Tosin jouvatkin luttilaan kun oot niin turha.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe