Oon 13-vuotias poika ja pari viikkoa sitten mä saatoin tehdä virheen. Joku 40-vuotias mies tarjosi mulle 50€ jos se saa imeä mua ja mä sitä. Mä suostuin siihen ja nyt tuntuu ettei olisi kannattanut. Kannattiko tehdä niin ja kertokaa omia kokemuksia jos on tälläsiä.
Kokemuksia.
Anonyymi
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti et saa mitään traumoja tulevaisuudessa....🤔🤐🙄
- Anonyymi
Et ole 13 vuotias, vaan vanha pervo, joka haluat kertomuksia.
- Anonyymi
Ei kyllä kannattanut tehdä niin, mutta tehty on tehty. Tiedät nyt ettei kannata toistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311856
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161762Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291072- 621056
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991027Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene8992- 66901
- 59878
- 2811
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi41786