Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Animorphs-faneille!

Animorphs-fani-92(t)

tietäkö kukan mitään animorphseista?????????

95

7555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *sparkler*

      Minä tiedän, olen lukenut kaikki animorphs- sarjan kirjat.. miten niin?

      • hotdevil-92

        oon se sama mut eri nimellä....aatelin vaa et kai muutkin suomalaiset niitä lukee... :)
        ootsä t vai p?
        montako kirjaa oot lukenu??
        tiiätkö millon ilmestyy 19 kirja???
        mä oon ainakin niitten fani...entä sä?? :)


      • *sparkler*
        hotdevil-92 kirjoitti:

        oon se sama mut eri nimellä....aatelin vaa et kai muutkin suomalaiset niitä lukee... :)
        ootsä t vai p?
        montako kirjaa oot lukenu??
        tiiätkö millon ilmestyy 19 kirja???
        mä oon ainakin niitten fani...entä sä?? :)

        Oon tyttö ja lukenu ne kaikki. En mä ihan suoranainen fani oo, mutta hyviä ne on. Mielestäni se on vähän tylsää, kun kirjoja ilmestyy kymmeniä, mutta lopputulos joka kirjassa on aina sama; yeerkejä ei saada tuhottua, eikä oikein muutenkaan edistytä. Sitten taas seuraavassa kirjassa taistelu: ei tulosta. En tiä millon ilmestyy, kattelen vaan kirjastosta jos ois seuraava ilmestynyt. Että vaikka tuo onkin mielipiteeni ne on tosi hyviä ja niitä lukee mielenkiinnolla!


      • atk
        *sparkler* kirjoitti:

        Oon tyttö ja lukenu ne kaikki. En mä ihan suoranainen fani oo, mutta hyviä ne on. Mielestäni se on vähän tylsää, kun kirjoja ilmestyy kymmeniä, mutta lopputulos joka kirjassa on aina sama; yeerkejä ei saada tuhottua, eikä oikein muutenkaan edistytä. Sitten taas seuraavassa kirjassa taistelu: ei tulosta. En tiä millon ilmestyy, kattelen vaan kirjastosta jos ois seuraava ilmestynyt. Että vaikka tuo onkin mielipiteeni ne on tosi hyviä ja niitä lukee mielenkiinnolla!

        Oletko Sparkler kuullut, että Megamorphs 1 on ilmestynyt? En tosin ole sitä vielä itse lukenut, mutta ajattelin vain kysyä.


      • hotdevil-92
        atk kirjoitti:

        Oletko Sparkler kuullut, että Megamorphs 1 on ilmestynyt? En tosin ole sitä vielä itse lukenut, mutta ajattelin vain kysyä.

        oikeesti! onko megamorphs 1 ilmestynyt?!????
        jos on tiiätkö millon se vois tulla kirjastoon??
        ootko nähy missään myynnissä animorphs pc- tai ps.pelejä???? pliide kerro mulle tietos ku mä oon niitten ISO fani... kiitos :)


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        Oon tyttö ja lukenu ne kaikki. En mä ihan suoranainen fani oo, mutta hyviä ne on. Mielestäni se on vähän tylsää, kun kirjoja ilmestyy kymmeniä, mutta lopputulos joka kirjassa on aina sama; yeerkejä ei saada tuhottua, eikä oikein muutenkaan edistytä. Sitten taas seuraavassa kirjassa taistelu: ei tulosta. En tiä millon ilmestyy, kattelen vaan kirjastosta jos ois seuraava ilmestynyt. Että vaikka tuo onkin mielipiteeni ne on tosi hyviä ja niitä lukee mielenkiinnolla!

        nii... on se toisaalta vähä ikävystyttävää mutta mä oon ladannu tietokoneelleni yhen jutun jossa kerrotaan niitten kirjojen tapahtuma,uudet tyypit,uudet morphit,uudet paikat...jne.
        ja kirjassa 19 cassie lopettaa animorphseissa ja
        jossain vaihees tulee uus animorphi jne. että kyl niis näköjään jotain rupee tapahtuun :)
        mikä kirja tähän asti on ollu paras?


      • *sparkler*
        atk kirjoitti:

        Oletko Sparkler kuullut, että Megamorphs 1 on ilmestynyt? En tosin ole sitä vielä itse lukenut, mutta ajattelin vain kysyä.

        En oo kuullu, kun ei ole kirjastoon vielä ilmestynyt, pitääpä vähän kurkkailla kirjastonkin suuntaan jospa se sieltä ilmestyisi.. :)


      • *sparkler*
        hotdevil-92 kirjoitti:

        nii... on se toisaalta vähä ikävystyttävää mutta mä oon ladannu tietokoneelleni yhen jutun jossa kerrotaan niitten kirjojen tapahtuma,uudet tyypit,uudet morphit,uudet paikat...jne.
        ja kirjassa 19 cassie lopettaa animorphseissa ja
        jossain vaihees tulee uus animorphi jne. että kyl niis näköjään jotain rupee tapahtuun :)
        mikä kirja tähän asti on ollu paras?

        Oho! Aijai, spoileri! Eikö se ole vähän tylsää kun tietää tapahtumat etukäteen? Noh, tapahtuuhan niissä sitten, menee harmi vaan huonompaan suuntaa jos cassie lopettaa.. :( En osaa sanoa parasta, kun en oikein muista missä kirjassa tapahtui mitäkin, muistan vaan jotkut tietyt hyvät tapahtumat jne.. :)


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        En oo kuullu, kun ei ole kirjastoon vielä ilmestynyt, pitääpä vähän kurkkailla kirjastonkin suuntaan jospa se sieltä ilmestyisi.. :)

        teeppäs se :)


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        Oho! Aijai, spoileri! Eikö se ole vähän tylsää kun tietää tapahtumat etukäteen? Noh, tapahtuuhan niissä sitten, menee harmi vaan huonompaan suuntaa jos cassie lopettaa.. :( En osaa sanoa parasta, kun en oikein muista missä kirjassa tapahtui mitäkin, muistan vaan jotkut tietyt hyvät tapahtumat jne.. :)

        ei se siis kokonaa lopeta mut niinku hetkex siinä kirjas...emmä niit tapahtumii tiiäkkä ku mä vaa luen niitten kirjojen takatextit(vaik ne onki enkkuu..mut mä suomennan ne)se ossa mistä mä sen latasin oli: www.scholastic.com/animorphs/index.htm ja sieltä sitten books ja sit the anibase donload...ei se sen vaikeempa ollu mut sen sivun löysin kyl vahingossa :D


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        Oho! Aijai, spoileri! Eikö se ole vähän tylsää kun tietää tapahtumat etukäteen? Noh, tapahtuuhan niissä sitten, menee harmi vaan huonompaan suuntaa jos cassie lopettaa.. :( En osaa sanoa parasta, kun en oikein muista missä kirjassa tapahtui mitäkin, muistan vaan jotkut tietyt hyvät tapahtumat jne.. :)

        tiesitkö et amerikas on tv-sarja animorphseista ja siä on myös niitten parista kirjasta elokuvii ja pc- ja pspelei? mä sain sen selville jostain nettisivuilt...kivat! vitsit ku sen ps-pelin voi tilata netistä mutta ei suomesta!!!pc-pelist en tiiä mistä niitä vois hankii... ;(


      • *sparkler*
        hotdevil-92 kirjoitti:

        tiesitkö et amerikas on tv-sarja animorphseista ja siä on myös niitten parista kirjasta elokuvii ja pc- ja pspelei? mä sain sen selville jostain nettisivuilt...kivat! vitsit ku sen ps-pelin voi tilata netistä mutta ei suomesta!!!pc-pelist en tiiä mistä niitä vois hankii... ;(

        No höh!! Vois suomessaki tulla semmonen sarja, kun niin monista muistakin kirjoista on tehty!! Eikös sieltä netistä voi tilata suomeen sitä peliä? Maksaahan se varmasti aika himputisti, mutta jos kova fanittaja oot niin kai se kannattaa... :)


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        No höh!! Vois suomessaki tulla semmonen sarja, kun niin monista muistakin kirjoista on tehty!! Eikös sieltä netistä voi tilata suomeen sitä peliä? Maksaahan se varmasti aika himputisti, mutta jos kova fanittaja oot niin kai se kannattaa... :)

        niinpä... kyl mä yritin sitä tilata ku se maxo vaa jotain 20e mut sii ei ollu niinku maa vaihtoehtona suomee ;(
        ois kyl kiva jos sitä sarjaa esittettäis suomessa...mut ei...suomi on ihan shit maa...
        vähän me muuten ollaan kirjotettu tosta samasta aiheesta.. :D minkä ikänen sä muuten oot?


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        No höh!! Vois suomessaki tulla semmonen sarja, kun niin monista muistakin kirjoista on tehty!! Eikös sieltä netistä voi tilata suomeen sitä peliä? Maksaahan se varmasti aika himputisti, mutta jos kova fanittaja oot niin kai se kannattaa... :)

        toi joku atk-tyyppihän sano et megamorphs on ilmestynyt... aiotko lukee sen? mistä kirjastosta yleensä haet kirjat?on muuten kiva ku jollekulle voi höpöttää animorphseista ku kukaan muu ei jaxa kuunnella ku mä puhun siit :D
        mä ainakin luen sen megamorpin..mut vähänkö kestää toi suomentaminen kun animorphs 18-osa ilmesty tammikuussa 2004...:(ja megamorphseissa menee sitäkin kauemmin...bläääääh!


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        nii... on se toisaalta vähä ikävystyttävää mutta mä oon ladannu tietokoneelleni yhen jutun jossa kerrotaan niitten kirjojen tapahtuma,uudet tyypit,uudet morphit,uudet paikat...jne.
        ja kirjassa 19 cassie lopettaa animorphseissa ja
        jossain vaihees tulee uus animorphi jne. että kyl niis näköjään jotain rupee tapahtuun :)
        mikä kirja tähän asti on ollu paras?

        Tuosta tuli mieleen tällainen spoileri:













































        Että joku animorfeista kuolee vikassa kirjassa. Itse asiassa tiedän, kuka se on, mutta en viitsi paljastaa sitä täällä. :)


      • *sparkler*
        hotdevil-92 kirjoitti:

        toi joku atk-tyyppihän sano et megamorphs on ilmestynyt... aiotko lukee sen? mistä kirjastosta yleensä haet kirjat?on muuten kiva ku jollekulle voi höpöttää animorphseista ku kukaan muu ei jaxa kuunnella ku mä puhun siit :D
        mä ainakin luen sen megamorpin..mut vähänkö kestää toi suomentaminen kun animorphs 18-osa ilmesty tammikuussa 2004...:(ja megamorphseissa menee sitäkin kauemmin...bläääääh!

        Jepujee, ollaanhan me tästä jo höpisty aika pitkään, mut ei se mitään xD Juu, oon 14.

        Aionhan mä sen lukee sitten kun se meijän kirjastoon se ilmestyy.. Sillä aikaa jotain muuta mukavaa luettavaa. Oisko sulla muuten ehdotuksia mitä vois lukea, kun oon noita fantasiasarjoja jo kolunnu aika pitkään enkä uskalla ruveta tosta vaan lukee jotain uutta sarjaa ellen oo saanu kehuja niistä eka..?

        Joo, tuttu tunne ku kukaan ei jaksa kuunnella, kun nää kamut on tälläsii "vittu nyt röökille ja viikonloppun ryyppää"- porukkaa.. ei ne varmaan oo ees perillä mikä kirja on, mutta mun raksuja pipipäitä ne silti on enkä luopuis niistä vaikka maksettais :D

        Älä oota tolleen niitä kirjoja vaan lue jotain siinä välissä niin aika kuluu nopeemmin!


      • hotdevil-92
        *sparkler* kirjoitti:

        Jepujee, ollaanhan me tästä jo höpisty aika pitkään, mut ei se mitään xD Juu, oon 14.

        Aionhan mä sen lukee sitten kun se meijän kirjastoon se ilmestyy.. Sillä aikaa jotain muuta mukavaa luettavaa. Oisko sulla muuten ehdotuksia mitä vois lukea, kun oon noita fantasiasarjoja jo kolunnu aika pitkään enkä uskalla ruveta tosta vaan lukee jotain uutta sarjaa ellen oo saanu kehuja niistä eka..?

        Joo, tuttu tunne ku kukaan ei jaksa kuunnella, kun nää kamut on tälläsii "vittu nyt röökille ja viikonloppun ryyppää"- porukkaa.. ei ne varmaan oo ees perillä mikä kirja on, mutta mun raksuja pipipäitä ne silti on enkä luopuis niistä vaikka maksettais :D

        Älä oota tolleen niitä kirjoja vaan lue jotain siinä välissä niin aika kuluu nopeemmin!

        niin..semmosii 14-vuotiaat yleensä on... ei lue kirjoi ku se on "nynnyy"...niin...kai mä voisin lukee jotain muuta mutku mä oon aika huono alottaan uutta kirja-sarjaa..
        voisit lukee jotain haary potterii,ja goosempumpsitki on hyvii...vois sitä alkaa lukee myös noita muita applegaten kirjoi mutku miä pelkään että unohan mitä animorphseissa on viimex tapahtunu :D siton semmonen hyvä kirja nimelt "lähtöjuhlat neiti blandish"... sen voisit lukee jos on intressii lukee jotain jännäri-dekkarii.. :)


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen tällainen spoileri:













































        Että joku animorfeista kuolee vikassa kirjassa. Itse asiassa tiedän, kuka se on, mutta en viitsi paljastaa sitä täällä. :)

        joo tiedän että yx niistä kuolee mut en tiiä kuka ja on kiva ettet kerro... :D määä oon nähy sun kirjotuxii toisella keskustelulla missä on myös aiheena animorphs.. :)
        miten sää tiät kuka delaa? ootsä lukenu niit kirjoi?


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        joo tiedän että yx niistä kuolee mut en tiiä kuka ja on kiva ettet kerro... :D määä oon nähy sun kirjotuxii toisella keskustelulla missä on myös aiheena animorphs.. :)
        miten sää tiät kuka delaa? ootsä lukenu niit kirjoi?

        Mä kävin joskus K.A. Applegaten sivuilla, jonka FAQissa oli kysymys "WHY *sensuroitu*?!?" Ei ollut kovinkaan kivaa saada tietää sitä kuolevaa tyyppiä... :(
        Olis kiva lukea ne kirjat englanniksi, ettei tarvitsisi odotella iäisyyttä suomennoksia.


      • atk
        hotdevil-92 kirjoitti:

        oikeesti! onko megamorphs 1 ilmestynyt?!????
        jos on tiiätkö millon se vois tulla kirjastoon??
        ootko nähy missään myynnissä animorphs pc- tai ps.pelejä???? pliide kerro mulle tietos ku mä oon niitten ISO fani... kiitos :)

        On se tullut. Minun kaupunkini kirjastoon se on jo tullut. En sitten tiedä muista kirjastoista. Kannattaa käydä katsomassa oman kirjastonne ainestonhausta.
        Varasin sen, mutta en ehtinyt sitä ajoissa hakea. Ei se nyt niinkään haittaa, koska on muutakin luettavaa.


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Mä kävin joskus K.A. Applegaten sivuilla, jonka FAQissa oli kysymys "WHY *sensuroitu*?!?" Ei ollut kovinkaan kivaa saada tietää sitä kuolevaa tyyppiä... :(
        Olis kiva lukea ne kirjat englanniksi, ettei tarvitsisi odotella iäisyyttä suomennoksia.

        niinpä...mut mä en ainakaan oo tarpeex hyvä enkussa kun siinä on tosi outoi sanoi esim.yeerk,androidi jne. onpa kiva kun netissä paljastellaan kirjojen loppuratkaisuja :(
        miä toivon että ax ei ainakaan delaa ku se on mun lemppari..tosin yleensä mun lempparit kuolee aina kirjoissa ja leffoissa...nyyh ;( must kyl tuntuu et se ois tobias mut ei siitä ikinä voi olla varma :)


      • hotdevil-92
        atk kirjoitti:

        On se tullut. Minun kaupunkini kirjastoon se on jo tullut. En sitten tiedä muista kirjastoista. Kannattaa käydä katsomassa oman kirjastonne ainestonhausta.
        Varasin sen, mutta en ehtinyt sitä ajoissa hakea. Ei se nyt niinkään haittaa, koska on muutakin luettavaa.

        sehän on harmi mut oispa se tullut tänne tessun kirjastoon... :)


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        niinpä...mut mä en ainakaan oo tarpeex hyvä enkussa kun siinä on tosi outoi sanoi esim.yeerk,androidi jne. onpa kiva kun netissä paljastellaan kirjojen loppuratkaisuja :(
        miä toivon että ax ei ainakaan delaa ku se on mun lemppari..tosin yleensä mun lempparit kuolee aina kirjoissa ja leffoissa...nyyh ;( must kyl tuntuu et se ois tobias mut ei siitä ikinä voi olla varma :)

        No, voihan tuon paljastuksen ymmärtää, koska Amerikassahan Animorphs-sarja on tullut kokonaan. Yeerk on enkuksikin yeerk. Luulen, että androidi on jotain android.
        Mäkin taidan olla jonkinmoinen yliluonnollisuus, ku munkin lempparit kuolee aina...


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        No, voihan tuon paljastuksen ymmärtää, koska Amerikassahan Animorphs-sarja on tullut kokonaan. Yeerk on enkuksikin yeerk. Luulen, että androidi on jotain android.
        Mäkin taidan olla jonkinmoinen yliluonnollisuus, ku munkin lempparit kuolee aina...

        nii-i.. on se väärin ku lemppari kuolee ;(
        ooxä muuten animorphs-fani tjs.?
        ikäs? musta on vaa kiva tietää keiden kaa juttelen :)


      • Quuen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        nii-i.. on se väärin ku lemppari kuolee ;(
        ooxä muuten animorphs-fani tjs.?
        ikäs? musta on vaa kiva tietää keiden kaa juttelen :)

        Nooh... Vähän riippuu, miten määritellään fani. :)
        Pidän Animorphseja todella mukavana luettavana, vaikkakin ne ovat varsin nopeasti luettu.
        Mutta minä en ole mikään aivan sekopäinen fani. Ei ainakaan sellainen, joka liiskaa nenänsä Suomalaisen kirjakaupan oveen, kun haluaa päästä ostamaan uuden Animorphsin, kun se tulee myyntiin.
        Täytyy myöntää, että melkein kaadan kirjahyllyt kumoon kirjastossa, kun "hyökkään" Animorphs-sarjan kimppuun. x) (Saa nähdä, että huomaako kukaan noissa esimerkeissä mitään erityistä eroa. ;))
        Pidän myös muista kirjoista, lähinnä fantasiasta, eli Animorphs ei täytä koko elämääni.
        Olen 14-vuotias, muutaman kuukauden kuluttua 15.


      • hotdevil-92
        Quuen kirjoitti:

        Nooh... Vähän riippuu, miten määritellään fani. :)
        Pidän Animorphseja todella mukavana luettavana, vaikkakin ne ovat varsin nopeasti luettu.
        Mutta minä en ole mikään aivan sekopäinen fani. Ei ainakaan sellainen, joka liiskaa nenänsä Suomalaisen kirjakaupan oveen, kun haluaa päästä ostamaan uuden Animorphsin, kun se tulee myyntiin.
        Täytyy myöntää, että melkein kaadan kirjahyllyt kumoon kirjastossa, kun "hyökkään" Animorphs-sarjan kimppuun. x) (Saa nähdä, että huomaako kukaan noissa esimerkeissä mitään erityistä eroa. ;))
        Pidän myös muista kirjoista, lähinnä fantasiasta, eli Animorphs ei täytä koko elämääni.
        Olen 14-vuotias, muutaman kuukauden kuluttua 15.

        ssehän on kiva..etukäteen...onnex olkoon! XD
        joo mul on vähä sama juttu enkä viiti ostaa niit kirjoi ku on se elämä kallista :)määkin tykkään fantasista,scifistä ja jostain dekkareista...
        mä kyl oon animorphsien-fani mut en silti tuhlaa rahojani... :)


      • Queen
        Quuen kirjoitti:

        Nooh... Vähän riippuu, miten määritellään fani. :)
        Pidän Animorphseja todella mukavana luettavana, vaikkakin ne ovat varsin nopeasti luettu.
        Mutta minä en ole mikään aivan sekopäinen fani. Ei ainakaan sellainen, joka liiskaa nenänsä Suomalaisen kirjakaupan oveen, kun haluaa päästä ostamaan uuden Animorphsin, kun se tulee myyntiin.
        Täytyy myöntää, että melkein kaadan kirjahyllyt kumoon kirjastossa, kun "hyökkään" Animorphs-sarjan kimppuun. x) (Saa nähdä, että huomaako kukaan noissa esimerkeissä mitään erityistä eroa. ;))
        Pidän myös muista kirjoista, lähinnä fantasiasta, eli Animorphs ei täytä koko elämääni.
        Olen 14-vuotias, muutaman kuukauden kuluttua 15.

        No voi ihme... Tää Suomi24 väittää, että olen lähettänyt jonkun viestin jo aikaisemmin... Ihme hyypiöitä... >:(
        No laitan tähän viestin, jonka yritin lähettää, jos vaikka nyt lykästäisi...

        Joo, olen kuin sveitsiläinen: hirveän tarkka rahoista. Mutta täytyy myöntää, että olen lipsahtanut tuossa mun "en osta mitään"-jutusta. Ostin katsos viikko sitten Megamorphsin, vain hetkellisestä mielijohteesta. x) Valitettavasti en ole ehtinyt vielä lukemaan sitä, mun kirjojen lukujonossa on sen edellä jo 24 kirjaa. xD


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        No voi ihme... Tää Suomi24 väittää, että olen lähettänyt jonkun viestin jo aikaisemmin... Ihme hyypiöitä... >:(
        No laitan tähän viestin, jonka yritin lähettää, jos vaikka nyt lykästäisi...

        Joo, olen kuin sveitsiläinen: hirveän tarkka rahoista. Mutta täytyy myöntää, että olen lipsahtanut tuossa mun "en osta mitään"-jutusta. Ostin katsos viikko sitten Megamorphsin, vain hetkellisestä mielijohteesta. x) Valitettavasti en ole ehtinyt vielä lukemaan sitä, mun kirjojen lukujonossa on sen edellä jo 24 kirjaa. xD

        muulle on tullu kans toi sama ilmotus joskus... se varmaan meinaa et otsikko ei saa olla sama.. vitsit ku tänne ei viä oo ilmestynyt sitä megamorphsii;( mä en viitti ostaa ani- tai megamorphsei ku ne on kalliita vaan mä lainaan kirjastosta :)pitäs kyl varmaa varata se....


      • blackelf
        Queen kirjoitti:

        No voi ihme... Tää Suomi24 väittää, että olen lähettänyt jonkun viestin jo aikaisemmin... Ihme hyypiöitä... >:(
        No laitan tähän viestin, jonka yritin lähettää, jos vaikka nyt lykästäisi...

        Joo, olen kuin sveitsiläinen: hirveän tarkka rahoista. Mutta täytyy myöntää, että olen lipsahtanut tuossa mun "en osta mitään"-jutusta. Ostin katsos viikko sitten Megamorphsin, vain hetkellisestä mielijohteesta. x) Valitettavasti en ole ehtinyt vielä lukemaan sitä, mun kirjojen lukujonossa on sen edellä jo 24 kirjaa. xD

        minäkin ostin megamorphsin, mutta täytyy myöntää, että olen kylä aika tuhlari kirjojen suhteen. Olen koonnut hyllyyni kaikki Remnantsit, EverWorldit 3-9 ja Animorphsit 12-18 mega. Tulee kyllä varmaan jossain vaiheessa pakko lopettaa keräily, kun niitä animorphseja tulevaisuudessa se 54 megat ja alternat vielä ilmestyy. Ehkä jonain päivänä joku ostaa ne hyvällä hinnalla minulta :). No ei en ole ainakaa vielä niistä aikeissa luopua.


      • hotdevil-92
        blackelf kirjoitti:

        minäkin ostin megamorphsin, mutta täytyy myöntää, että olen kylä aika tuhlari kirjojen suhteen. Olen koonnut hyllyyni kaikki Remnantsit, EverWorldit 3-9 ja Animorphsit 12-18 mega. Tulee kyllä varmaan jossain vaiheessa pakko lopettaa keräily, kun niitä animorphseja tulevaisuudessa se 54 megat ja alternat vielä ilmestyy. Ehkä jonain päivänä joku ostaa ne hyvällä hinnalla minulta :). No ei en ole ainakaa vielä niistä aikeissa luopua.

        voit ilmotella mulle ku haluut luopuu niist... x)
        kivat sulle..oispa mulki jotain niist..;(
        enemmän oon kyl hulluna kauhu-leffoihin ku animorphseishin mut mikäs siinä :D


      • hopeanuoli.3
        hotdevil-92 kirjoitti:

        nii... on se toisaalta vähä ikävystyttävää mutta mä oon ladannu tietokoneelleni yhen jutun jossa kerrotaan niitten kirjojen tapahtuma,uudet tyypit,uudet morphit,uudet paikat...jne.
        ja kirjassa 19 cassie lopettaa animorphseissa ja
        jossain vaihees tulee uus animorphi jne. että kyl niis näköjään jotain rupee tapahtuun :)
        mikä kirja tähän asti on ollu paras?

        Ai että cassie lopettaa vai?


      • hopeanuoli3
        blackelf kirjoitti:

        minäkin ostin megamorphsin, mutta täytyy myöntää, että olen kylä aika tuhlari kirjojen suhteen. Olen koonnut hyllyyni kaikki Remnantsit, EverWorldit 3-9 ja Animorphsit 12-18 mega. Tulee kyllä varmaan jossain vaiheessa pakko lopettaa keräily, kun niitä animorphseja tulevaisuudessa se 54 megat ja alternat vielä ilmestyy. Ehkä jonain päivänä joku ostaa ne hyvällä hinnalla minulta :). No ei en ole ainakaa vielä niistä aikeissa luopua.

        Mikä ihmeen alterna??


      • blackelf
        hopeanuoli3 kirjoitti:

        Mikä ihmeen alterna??

        Alternamorphs-kirjat ovat animorphs-kirjoja, joissa lukija valitsee tapahtumien kulun eri vaihtoehdoista uskoakseni. Näitä ei ole vielä ilmestynyt Suomessa, mutta niitä on ainakin kolme USA:ssa.


      • olen:
        atk kirjoitti:

        On se tullut. Minun kaupunkini kirjastoon se on jo tullut. En sitten tiedä muista kirjastoista. Kannattaa käydä katsomassa oman kirjastonne ainestonhausta.
        Varasin sen, mutta en ehtinyt sitä ajoissa hakea. Ei se nyt niinkään haittaa, koska on muutakin luettavaa.

        lukenut megmorps 1, hyvä oli.. siinä vaan joka luvussa on eri kertoja..


      • Aniraak
        atk kirjoitti:

        Oletko Sparkler kuullut, että Megamorphs 1 on ilmestynyt? En tosin ole sitä vielä itse lukenut, mutta ajattelin vain kysyä.

        hei, mikä on Megamorphs? Kirjan nimi vai kirjasarjan nimi?


      • minävaan2
        blackelf kirjoitti:

        minäkin ostin megamorphsin, mutta täytyy myöntää, että olen kylä aika tuhlari kirjojen suhteen. Olen koonnut hyllyyni kaikki Remnantsit, EverWorldit 3-9 ja Animorphsit 12-18 mega. Tulee kyllä varmaan jossain vaiheessa pakko lopettaa keräily, kun niitä animorphseja tulevaisuudessa se 54 megat ja alternat vielä ilmestyy. Ehkä jonain päivänä joku ostaa ne hyvällä hinnalla minulta :). No ei en ole ainakaa vielä niistä aikeissa luopua.

        Yli 54?! En voi uskoa, ku ne megathan tuli jo 18 kirjan jälkeen, ja ne jatku siitä?? Ei kai niitä nyt niin paljoo voi tulla? Ja niin, mä luin kauan aikaa sit sen 18 vai 19 kirjan, ja sen jälkeen mega ykkösen, ja nyt pitkän ajan jälkeen mega kakkosen, ja siinä tobias pysty morffaamaan, mut eihän se voinu ennen? Mitä oon oikein unohtanut?


      • animorphs fani
        Queen kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen tällainen spoileri:













































        Että joku animorfeista kuolee vikassa kirjassa. Itse asiassa tiedän, kuka se on, mutta en viitsi paljastaa sitä täällä. :)

        Haluaisin tietää KUKA kuolee animorphsin vikassa osassa.Pliis kerro mulle!


      • nju/qtwmk,
        hotdevil-92 kirjoitti:

        oikeesti! onko megamorphs 1 ilmestynyt?!????
        jos on tiiätkö millon se vois tulla kirjastoon??
        ootko nähy missään myynnissä animorphs pc- tai ps.pelejä???? pliide kerro mulle tietos ku mä oon niitten ISO fani... kiitos :)

        niit on kirjastoissa niit megamorpshei


      • Hantsus
        *sparkler* kirjoitti:

        Oho! Aijai, spoileri! Eikö se ole vähän tylsää kun tietää tapahtumat etukäteen? Noh, tapahtuuhan niissä sitten, menee harmi vaan huonompaan suuntaa jos cassie lopettaa.. :( En osaa sanoa parasta, kun en oikein muista missä kirjassa tapahtui mitäkin, muistan vaan jotkut tietyt hyvät tapahtumat jne.. :)

        Ei Cassie lopeta!!!


      • tmn90
        hotdevil-92 kirjoitti:

        tiesitkö et amerikas on tv-sarja animorphseista ja siä on myös niitten parista kirjasta elokuvii ja pc- ja pspelei? mä sain sen selville jostain nettisivuilt...kivat! vitsit ku sen ps-pelin voi tilata netistä mutta ei suomesta!!!pc-pelist en tiiä mistä niitä vois hankii... ;(

        ei oikeesti kannata ostaa sitä peliä kun minä itse olen ladannut se ilmaiseksi netistä en nyt kyllä muista mistä


      • tmn90
        *sparkler* kirjoitti:

        Jepujee, ollaanhan me tästä jo höpisty aika pitkään, mut ei se mitään xD Juu, oon 14.

        Aionhan mä sen lukee sitten kun se meijän kirjastoon se ilmestyy.. Sillä aikaa jotain muuta mukavaa luettavaa. Oisko sulla muuten ehdotuksia mitä vois lukea, kun oon noita fantasiasarjoja jo kolunnu aika pitkään enkä uskalla ruveta tosta vaan lukee jotain uutta sarjaa ellen oo saanu kehuja niistä eka..?

        Joo, tuttu tunne ku kukaan ei jaksa kuunnella, kun nää kamut on tälläsii "vittu nyt röökille ja viikonloppun ryyppää"- porukkaa.. ei ne varmaan oo ees perillä mikä kirja on, mutta mun raksuja pipipäitä ne silti on enkä luopuis niistä vaikka maksettais :D

        Älä oota tolleen niitä kirjoja vaan lue jotain siinä välissä niin aika kuluu nopeemmin!

        siis jos osaat englannin kieltä niin lataa ne kaikki kirjat osoitteesta http://animorphsforum.com/ebooks/ itse olen lukenut koko sarja sielta ja myös katsonut sen koko televisiosarjan


      • joku random tyyppi
        Queen kirjoitti:

        Mä kävin joskus K.A. Applegaten sivuilla, jonka FAQissa oli kysymys "WHY *sensuroitu*?!?" Ei ollut kovinkaan kivaa saada tietää sitä kuolevaa tyyppiä... :(
        Olis kiva lukea ne kirjat englanniksi, ettei tarvitsisi odotella iäisyyttä suomennoksia.

        lataa ne kirjat ooitteest http://animorphsforum.com/ebooks/


    • blackelf
      • hotdevil-92

        oon tehy sen jo aikoi sitten... mää olin marko :)
        kerran yritin vastata niin et oisin ax mut olin silti marko...oon luontainen marko XD paitsi et tiesin ennenkin et oon luonteeltani niinku marko :D


      • Queen

        Jes! Olin Ax, yksi ihanimmista hahmoista, ainakin minun mielestä. :D


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Jes! Olin Ax, yksi ihanimmista hahmoista, ainakin minun mielestä. :D

        tosi reiluu :( mää oisin halunnu olla ax koska se on paras mut toisaalta on kiva olla marko et tiiän et oon huumoristinen :D


      • :PP

        minusta tuli Rachel.. Eli olen serkkusi :P


      • tmn90

        Minä olisin tobias se onkin minun suosikkihahmo


    • hotdevil-92

      mää oon ny rekisteröityny käyttäjä ja ilmotan vaa et se oon vaa mä! XD huumorii kehiin...

    • Sam

      juuh toi kirjasarja on paras.....

      montako kirjaa siitä on nykyjään?

      oon lukenu johonkin 17 asti..

      siis paras kirjasarja tähän asti jos suomen sotakirjoja ei lueta mukaan :D

      • sam

        koskaan mikään hyvä ei kestä ikuisesti koht oon lukenu kaikki...harmi..


      • sam^

        mutta koht oon lukenu kaikki kirjat....hyvä ei kestä ikuisesti...


      • hotdevil-92

        näköjään palstalleni o tullut uusi tyyppi..tervetuloa! :) niit kirjoi on 18 ilmestyny suomex ja sit yx megamorphs..enjux vitsit 4megamorphsii ja 54 tavallista >:(...


      • hotdevil-92
        sam^ kirjoitti:

        mutta koht oon lukenu kaikki kirjat....hyvä ei kestä ikuisesti...

        et tod. oo viä lukenu niit kaikkii ku niit ilmestyy jtn. 54 megamorphsit! :) ei tarvii sun huolehtii lukemisen loppumisesta paitsi pitää vaan ottaa et niit ilmestyy suomex..x)


      • Viiwuscah
        hotdevil-92 kirjoitti:

        näköjään palstalleni o tullut uusi tyyppi..tervetuloa! :) niit kirjoi on 18 ilmestyny suomex ja sit yx megamorphs..enjux vitsit 4megamorphsii ja 54 tavallista >:(...

        Hei kaikki!
        Tiedoks et animorphsien ja megamorphsien lisäks on tullut enkuks myös 4kronikkaa! Jos haluatte kuulla enemmän menkää WWw.jippii.fi osoitteeseen ja valitkaa Forum ja sieltä Animorphs/megamorphs.
        Kannattaa lukea kaikki vaik tekstiä riittääkin, siellä nimittäin on tiedon jyviä ja vitsejä seassa
        :=(:3) (


      • hotdevil-92
        Viiwuscah kirjoitti:

        Hei kaikki!
        Tiedoks et animorphsien ja megamorphsien lisäks on tullut enkuks myös 4kronikkaa! Jos haluatte kuulla enemmän menkää WWw.jippii.fi osoitteeseen ja valitkaa Forum ja sieltä Animorphs/megamorphs.
        Kannattaa lukea kaikki vaik tekstiä riittääkin, siellä nimittäin on tiedon jyviä ja vitsejä seassa
        :=(:3) (

        terrvetuloo mun palstalle viiwuscah!!! kiva ilonen andaliitti sul!montas animorphsii sä oot lukenu? kuka on paras henkilö animorphseissa?entäs tyhmin? musta ax on paras ku se on niin söpö ja kiwa ja sillee "urhee"!


      • blackelf
        hotdevil-92 kirjoitti:

        terrvetuloo mun palstalle viiwuscah!!! kiva ilonen andaliitti sul!montas animorphsii sä oot lukenu? kuka on paras henkilö animorphseissa?entäs tyhmin? musta ax on paras ku se on niin söpö ja kiwa ja sillee "urhee"!

        on siis olemassa enkuks myös noi neljä kronikkaa eli andaliitin kronikka, Ellimistin kronikka, Hork-Bajirin kronikka ja Visser. Niissä on mun tietääkseni kunkin kronikan olion näkökumlasta kerrottu tarinaa ennen ja jälkeen animorfien liittymisen taisteluun.


      • Viiwuscah
        blackelf kirjoitti:

        on siis olemassa enkuks myös noi neljä kronikkaa eli andaliitin kronikka, Ellimistin kronikka, Hork-Bajirin kronikka ja Visser. Niissä on mun tietääkseni kunkin kronikan olion näkökumlasta kerrottu tarinaa ennen ja jälkeen animorfien liittymisen taisteluun.

        Tälläistä minäkin olen kuullut niistä kronikoista...
        Ja Ax on söpö ja muutenkin ihan paras. Pidän kyllä kaikista mutta Rachelin tyyli ei ole lähellä sydäntäni..
        Olen lukenut kaikki suomeksi tulleet Animorphsit ja omistankin aika paljon. Minä olen sellainen fani että kuulin megamorphs yhdestä joulukuussa ja 3kuuta kävin joka päivä kyselemässä onko se ilmestynyt. Sain sen lopulta synttärilahjaks. :=(;3)
        Ja edelleen sieltä jippiin forumista löytyy kuukausien höpinät aiheesta.
        Kirjoittaako kukaan teistä muuten fanfictioneja?


      • Queen
        Viiwuscah kirjoitti:

        Tälläistä minäkin olen kuullut niistä kronikoista...
        Ja Ax on söpö ja muutenkin ihan paras. Pidän kyllä kaikista mutta Rachelin tyyli ei ole lähellä sydäntäni..
        Olen lukenut kaikki suomeksi tulleet Animorphsit ja omistankin aika paljon. Minä olen sellainen fani että kuulin megamorphs yhdestä joulukuussa ja 3kuuta kävin joka päivä kyselemässä onko se ilmestynyt. Sain sen lopulta synttärilahjaks. :=(;3)
        Ja edelleen sieltä jippiin forumista löytyy kuukausien höpinät aiheesta.
        Kirjoittaako kukaan teistä muuten fanfictioneja?

        En ole kovinkaan innostunut fan fictionin kirjoittamisesta...
        Mutta minulle tuli ajatus, että pitäisikö tehdä suomalaisille animorfi-faneille oma foorumi? Siis vaikkapa proboardsille tms....


      • blackelf
        Viiwuscah kirjoitti:

        Tälläistä minäkin olen kuullut niistä kronikoista...
        Ja Ax on söpö ja muutenkin ihan paras. Pidän kyllä kaikista mutta Rachelin tyyli ei ole lähellä sydäntäni..
        Olen lukenut kaikki suomeksi tulleet Animorphsit ja omistankin aika paljon. Minä olen sellainen fani että kuulin megamorphs yhdestä joulukuussa ja 3kuuta kävin joka päivä kyselemässä onko se ilmestynyt. Sain sen lopulta synttärilahjaks. :=(;3)
        Ja edelleen sieltä jippiin forumista löytyy kuukausien höpinät aiheesta.
        Kirjoittaako kukaan teistä muuten fanfictioneja?

        En ole kirjoitellut, ei se oikein minulta suju :). Tuo Queeenin foorumi-ajatus on kyllä ihan kiva. Voihan sitä kokeilla, jos vaikka foorumille tulisikin porukkaa...


      • Viiwuscah
        blackelf kirjoitti:

        En ole kirjoitellut, ei se oikein minulta suju :). Tuo Queeenin foorumi-ajatus on kyllä ihan kiva. Voihan sitä kokeilla, jos vaikka foorumille tulisikin porukkaa...

        Se foorum idea on kyllä hyvä! Tiedän runsaasti porukkaa sinne! Kertokaa minullekkin jos idea kehittyy todellisuudeksi. :=(:3)


      • Queen
        Viiwuscah kirjoitti:

        Se foorum idea on kyllä hyvä! Tiedän runsaasti porukkaa sinne! Kertokaa minullekkin jos idea kehittyy todellisuudeksi. :=(:3)

        Yritän alkaa värkkäämään sitä foorumia... :)
        Olisi upeeta saada kaikki animorphs-fanit yhteen paikkaan... Vähän kuin Harry Potter-fanien Vuottis.


      • blackelf
        Queen kirjoitti:

        Yritän alkaa värkkäämään sitä foorumia... :)
        Olisi upeeta saada kaikki animorphs-fanit yhteen paikkaan... Vähän kuin Harry Potter-fanien Vuottis.

        kerro vain minullekin sitten, kun saat foorumin järkättyä :D


      • Queen

      • hotdevil-92
        blackelf kirjoitti:

        on siis olemassa enkuks myös noi neljä kronikkaa eli andaliitin kronikka, Ellimistin kronikka, Hork-Bajirin kronikka ja Visser. Niissä on mun tietääkseni kunkin kronikan olion näkökumlasta kerrottu tarinaa ennen ja jälkeen animorfien liittymisen taisteluun.

        tiiäkkö yhtään tuleeko niit suomeks ku toi kuulosti kiehtovalta kun ne animorphsit missä ax on minä-muodossa on best.. :D ???


      • tmn90

        siiinä on 54 kirjaa itse olen lukenut lähes kaikki http://animorphsforum.com/ebooks/ tuossa osoite mistä ne kaikki kirjat voi ladata tietokoneelle luettavaksi. vaikka ne ovat englannin kielisiä ymmärrän niitä aika hyvin vaikka olen vasta 12 vuotta vanha http://animorphsforum.com/tv/ tuosta voi ladata kaikki ne televisiosarjan jaksot ilmaiseksi itse olen katsonut koko sarja ihan mahtava


      • tmn90
        hotdevil-92 kirjoitti:

        et tod. oo viä lukenu niit kaikkii ku niit ilmestyy jtn. 54 megamorphsit! :) ei tarvii sun huolehtii lukemisen loppumisesta paitsi pitää vaan ottaa et niit ilmestyy suomex..x)

        ei kannata oikeesti odottaa niiden suomennosta mä luen ne netistä (tuosta osoitteesta) http://animorphsforum.com/ebooks/ ladattuina ja säästän aikaa kun siinä suomentamisessa ja julkaisemiessa menee aikaa yli puoli vuotta


      • tmn90
        hotdevil-92 kirjoitti:

        näköjään palstalleni o tullut uusi tyyppi..tervetuloa! :) niit kirjoi on 18 ilmestyny suomex ja sit yx megamorphs..enjux vitsit 4megamorphsii ja 54 tavallista >:(...

        siis 54 normaalia 4 megamorphsia 2 alternamorphsia 4 kronikkaa andaliitti, visser, hork-bajr ja eliministi kroniikat vielä lisäksi ne televisiosarjan jaksot joita on 40 niin siinä taitaa sitten olla kaikki


      • tmn90
        hotdevil-92 kirjoitti:

        terrvetuloo mun palstalle viiwuscah!!! kiva ilonen andaliitti sul!montas animorphsii sä oot lukenu? kuka on paras henkilö animorphseissa?entäs tyhmin? musta ax on paras ku se on niin söpö ja kiwa ja sillee "urhee"!

        ne kroniikat voi ladata englanniksi tuosta osoitteesta http://animorphsforum.com/ebooks/ itselläni on juuri kesken andaliitti kroniikka


    • blackelf

      Heips, jos ette muut vielä huomanneet, niin Queen teki Animorphs-foorumin. Kaikki vain sinne keskustelemaan, niin on hauskempaa :)! Tässä foorumin osoite: http://animorfit.proboards46.com/

      • Viiwuscah

        Tuota miten siellä Queenin sivuilla voi rekistöröityä ja keakustella? Enkun taitoni ei ole parhaasta päästä... :=(:3)


      • Queen
        Viiwuscah kirjoitti:

        Tuota miten siellä Queenin sivuilla voi rekistöröityä ja keakustella? Enkun taitoni ei ole parhaasta päästä... :=(:3)

        No ekana sinun pitää mennä Register-linkkiin (joka siis on ihan ylhäällä). Sitten laitat laatikkoihin nikkisi ja sähköpostiosoitteesi (ja valita, näkevätkö muut käyttäjät sen). Sen alapuolella on teksti, jossa käsketään noudattamaan lakia ja se pitäisi siis hyväksyä.
        Sinulle tulee sähköpostiin salasana foorumiin. Login-linkistä voit kirjautua sisään (Username on sama kuin nimi, jonka kirjoitit sähköpostin yläpuolelle Register-linkissä.)
        Voit vaihtaa salasanan Profile-linkistä kuvan alapuolelta. Current password-kohtaan pitää kirjoittaa alkuperäinen salasana ja Change-kohtaan uusi salasana.
        Viestien kirjoittaminen tapahtuu näin:
        Mene ekana keskustelualueeseen, johon haluat viestisi esim. Elokuvat. Jos haluat aloittaa uuden keskustelun, klikkaa New Thread. Siinä Subject-kohtaan kirjoitat otsikon ja Message-kohtaan tietysti viestin. Kun olet valmis, klikkaa Post.
        Jos haluat vastata johonkin viestiin, mene ekana keskusteluun, jossa viesti on. Paina sitten Reply. Viestiin vastatessa ei tarvitse kirjoittaa omaa otsikkoa.

        Voisin tehdä noille enkunkielisille linkeille suomenkielisen vastineen.


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        No ekana sinun pitää mennä Register-linkkiin (joka siis on ihan ylhäällä). Sitten laitat laatikkoihin nikkisi ja sähköpostiosoitteesi (ja valita, näkevätkö muut käyttäjät sen). Sen alapuolella on teksti, jossa käsketään noudattamaan lakia ja se pitäisi siis hyväksyä.
        Sinulle tulee sähköpostiin salasana foorumiin. Login-linkistä voit kirjautua sisään (Username on sama kuin nimi, jonka kirjoitit sähköpostin yläpuolelle Register-linkissä.)
        Voit vaihtaa salasanan Profile-linkistä kuvan alapuolelta. Current password-kohtaan pitää kirjoittaa alkuperäinen salasana ja Change-kohtaan uusi salasana.
        Viestien kirjoittaminen tapahtuu näin:
        Mene ekana keskustelualueeseen, johon haluat viestisi esim. Elokuvat. Jos haluat aloittaa uuden keskustelun, klikkaa New Thread. Siinä Subject-kohtaan kirjoitat otsikon ja Message-kohtaan tietysti viestin. Kun olet valmis, klikkaa Post.
        Jos haluat vastata johonkin viestiin, mene ekana keskusteluun, jossa viesti on. Paina sitten Reply. Viestiin vastatessa ei tarvitse kirjoittaa omaa otsikkoa.

        Voisin tehdä noille enkunkielisille linkeille suomenkielisen vastineen.

        palstallani jatkuu keskutelu vaikka en itse oleollut läsnä...luulin että tämä palsat "kuoli" aikoja sitten.. kiwa että jotkut vielä kirjoittelevat :) mitäs mitäs..en ole megamorphs ykköstä mistään löytänyt enkä paljoa kerenyt edes etsiä kun suurin 0sa ajasta menee nykyään jennin,lilan,oton ja jonin kaa..nyt hankin lisää aktiivisuutta tänne :D vai on palstani nyt toisella sivulla..;( kyllä silti toivoisin että tekstiä tulee :D zau taas xD


      • tmn90

        toi foorumi ei toimi kun yritän avata sitä siihen tulee tälläinen teksti
        We could not load the forum that you are attempting to access. Please try again later.
        missä vika


      • tmn90
        tmn90 kirjoitti:

        toi foorumi ei toimi kun yritän avata sitä siihen tulee tälläinen teksti
        We could not load the forum that you are attempting to access. Please try again later.
        missä vika

        Sanokaa nyt mikä vika siinä foorumissa on kun tuntuu et kukaan ei suostu vastaamaan haluisin käydä siel mut se ei siis vaan TOIMI


    • (aivan)

      ja olen lukenut kaikki suomalaiset animorphsit (suomessa 18, amerikassa 54) ja megamorphsin (1 suomeksi,4 amerikassa)

      • nov

        Niin, elikkäs onko kellään tietoa milloin Animorphsia ja/tai Megamorphsia tulee lisää? Olen ihan koukussa kyseiseen sarjaan ja osaan nuo ilmestyneet kirjat suunnilleen ulkoa.

        Tapahtuuko Megamorphs-kirjoissa kaikki periaatteessa Animorphsien jälkeen (huonosti muotoiltu, toiv. ymmärsitte)?

        Kiitos vastanneille etukäteen!


      • Lintis
        nov kirjoitti:

        Niin, elikkäs onko kellään tietoa milloin Animorphsia ja/tai Megamorphsia tulee lisää? Olen ihan koukussa kyseiseen sarjaan ja osaan nuo ilmestyneet kirjat suunnilleen ulkoa.

        Tapahtuuko Megamorphs-kirjoissa kaikki periaatteessa Animorphsien jälkeen (huonosti muotoiltu, toiv. ymmärsitte)?

        Kiitos vastanneille etukäteen!

        Nyt on ilmestynyt Animorphs nro 19!!!
        Että sitä onkin odotettu.

        Megamorphsien tapahtuma-ajoista en ole ihan pomminvarma, mutta ensimmäinen ainakin sijoittuu #7 kirjan jälkeen, mutta kuitenkin ennen #8 kirjaa.
        Toisesta en osaa sanoa.
        Kyllä niiden suomentaminen saisi sujua edes vähän nopeammin, luemme Animorphseja vielä vanhuksina keinutuoleissa, ellei suomentaminen vauhditu, tai ellemme vaihda lukukieltä englantiin:(


      • nov
        Lintis kirjoitti:

        Nyt on ilmestynyt Animorphs nro 19!!!
        Että sitä onkin odotettu.

        Megamorphsien tapahtuma-ajoista en ole ihan pomminvarma, mutta ensimmäinen ainakin sijoittuu #7 kirjan jälkeen, mutta kuitenkin ennen #8 kirjaa.
        Toisesta en osaa sanoa.
        Kyllä niiden suomentaminen saisi sujua edes vähän nopeammin, luemme Animorphseja vielä vanhuksina keinutuoleissa, ellei suomentaminen vauhditu, tai ellemme vaihda lukukieltä englantiin:(

        Loistavaa! Onko tietoa, saako tuota ostettua/lainattua mistä?


      • lete boy
        Lintis kirjoitti:

        Nyt on ilmestynyt Animorphs nro 19!!!
        Että sitä onkin odotettu.

        Megamorphsien tapahtuma-ajoista en ole ihan pomminvarma, mutta ensimmäinen ainakin sijoittuu #7 kirjan jälkeen, mutta kuitenkin ennen #8 kirjaa.
        Toisesta en osaa sanoa.
        Kyllä niiden suomentaminen saisi sujua edes vähän nopeammin, luemme Animorphseja vielä vanhuksina keinutuoleissa, ellei suomentaminen vauhditu, tai ellemme vaihda lukukieltä englantiin:(

        ihan totta saisivat suomentaa kaikki samalla kertaa ja elokuvat/sarjat vois tulla suomeen vaikka osaan hyvin eglantia


    • Aniraak

      Tiedän sen nimisen kirjasarjan ja olen lukenut n. 10 kirjaa. Olin juuri 4400:n nettisivuilla ja sain selville, että eräs sarjan näyttelijöistä on kuulemma näytelly Animorphs-nimisessä sarjassa Rachelia (eli sitä kaunista). Onkohan se sarja ollut Suomessa..? Tämän näyttelijän nimi on muuten Brooke Hevin ja hän näyttelee 4400:ssa Nikki Hudsonia...

      • Viiwuscah

        Vain 10? Kannattaa lukea loputkin... Nyt niitä on ilmestynyt 20 Animorphsia ja 2 Megamorphsia...

        Se TV-sarja on tehty toosi pienellä pudjetilla, mikä näkyy ja sitä ei ole Suomessa TV-kanavilla nähty. Jos osaa englantia niin sen voi netissä nähdä.


      • Anxx
        Viiwuscah kirjoitti:

        Vain 10? Kannattaa lukea loputkin... Nyt niitä on ilmestynyt 20 Animorphsia ja 2 Megamorphsia...

        Se TV-sarja on tehty toosi pienellä pudjetilla, mikä näkyy ja sitä ei ole Suomessa TV-kanavilla nähty. Jos osaa englantia niin sen voi netissä nähdä.

        Voi vitsi, katoin tossa viime viikolla tän sarjan YouTubesta ihan ex tempore. :D :D Kyllä oli kivaa. Nyt tekee mieli alottaa uudestaan näiden kirjojen lukeminen. Mihin lie asti sain luettua joskus aikoja sitten... Ehkä jonnekin osaan 15 asti..? Oon kyllä lukenu vikan osan ku se sattu joskus kirpparilla silmään.

        No, tosta sarjasta... Tekniikka ei tietty ollu tekoaikaan vielä niin kehittynyttä, joten andaliitit on ihan liian selkeästi nuken näkösiä sillon harvoin ku näkyvät (visserki oli suurimmaks osaks ajasta ihmismorffissa) ja varsinkin Rachelin näyttelijä kuulosti koko ajan siltä, että olis lukenu vuorosanansa suoraan paperista. Axin näytelijä oli aika onnistunut, vaikkei ulkonäöltään kyllä oikein vastannut mielikuvaa jonka sain kirjoista. :D Luonnekin oli astetta koomisempi siitä mitä muistin. Tunnari jäi ärsyttävästi soimaan päähän ja illalla oli pakko päästä sit kattoo lisää jaksoi. Harmi, että niitä on vain 26. :(

        Muuuutta, yleisesti ottaen hyvää nostalgista viihdettä. :D Nyt en voi ku toivoa, että joku keksii alkaa tehä leffoja hienolla nykytekniikalla.


    • jyeerk

      kyllä

    • animorphs-fani

      Niitä on enkuks 53 ja ne on mega-hauskoja!

      • Morfari

        53 53, ehei, 54 niitä on 2 alternamorphseja vai mitä ne oli(niin pitkä nimi ettei jaksa muistaa ) 4 Megamorphsia ja näistäin valitettavasti vain 20 normaalia kirjaa, ja 2 megamorphsia on suomennettu


      • perfektionisti
        Morfari kirjoitti:

        53 53, ehei, 54 niitä on 2 alternamorphseja vai mitä ne oli(niin pitkä nimi ettei jaksa muistaa ) 4 Megamorphsia ja näistäin valitettavasti vain 20 normaalia kirjaa, ja 2 megamorphsia on suomennettu

        Alotin jonki aikaa sit lukeen noita Animorphseja. Nyt oon tossa reaktiossa ja siinä punapyrstöhiirihaukka onki yhtäkkiä muuttunu ruostepyrstöhiirihaukaksi... Osaako joku kertoa tästä muutoksesta jotain??


      • Cocoal
        perfektionisti kirjoitti:

        Alotin jonki aikaa sit lukeen noita Animorphseja. Nyt oon tossa reaktiossa ja siinä punapyrstöhiirihaukka onki yhtäkkiä muuttunu ruostepyrstöhiirihaukaksi... Osaako joku kertoa tästä muutoksesta jotain??

        @perfektionisti
        Joo, suomentaja on luultavasti vaihtunut. Voi olla, että alkuperäinen käännös on ollut väärä tai sitten joku luontoliitto tai mikä ikinä noista lajien virallisista nimistä päättää on muuttanut suositusta suomennetusta nimestä jota tuolle lajille käytetään. :P Näin veikkaan.


      • tmn90
        Cocoal kirjoitti:

        @perfektionisti
        Joo, suomentaja on luultavasti vaihtunut. Voi olla, että alkuperäinen käännös on ollut väärä tai sitten joku luontoliitto tai mikä ikinä noista lajien virallisista nimistä päättää on muuttanut suositusta suomennetusta nimestä jota tuolle lajille käytetään. :P Näin veikkaan.

        siis sellaista eläintä kun punapyrtöhiirhaukka ei ole edes olemassa joten siis siinä on suomentaja sekoillut sillä ruostepyrstöhiirihaukka on oikeastikin olemassa


      • tmn90
        tmn90 kirjoitti:

        siis sellaista eläintä kun punapyrtöhiirhaukka ei ole edes olemassa joten siis siinä on suomentaja sekoillut sillä ruostepyrstöhiirihaukka on oikeastikin olemassa

        Tulkaa kaikki keskustelemaan tänne http://forums.cjb.net/anifinns.html


      • MsTria

    • Selleri

      Tiedättekö onko loputkin kirjat ilmestymässä suomeksi? Minun tietääkseni vasta 20 ensimmäistä on suomennettu...

    • Animaalimorffaaja

      Mä tykkään animorphseista,ja oon lukenu lähes kaikki :) Megamorphs ykköstä en oo,mut kakkosen ja n. 18 kirjaa niistä 20 kirjasta.En tosin tiiä onko niit enemmänki..

      ja Selleri, 20 ekaa on suomennettu,ja sit 2 megamorphsia.Tai ainakin 20 ekaa.Näin sen 20,ja siin oli jostai David pojasta,joka löytää sen ihme andaliitti teknologia laatikon. Sen sinisen , ja sit siit tulee yks niitte ryhmän jäsenestä,mut lopulta se ei tuukkaa mukaa..? Ei se ainakaa Megamorphsissa ( kakkosessa ) ollu..

    • minä

      Se david on jotenkin outo. Oon lukenu muuten kaikki animorphsit

      • lete boy

        miten oot voinut lukee kaikki jos yli kolkyt kirjaa on englantilaisia


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe