Olen käyttänyt 4 päivää Pycnogenol 40 mg ohjeen mukaan 2 tablettia aamulla ja 2 illalla nenän tukkoisuuteen ja allergisuuteen. Tänään päivällä oloni oli tukkoinen ja ajattelin käyttää nokkakannua. Se jäikin sitten siihen, että minulle tuli kamala olo ja otsaaki n alkoi särkeä. Sitten keksin alkaa puhaltamaan pulloon, jolloin limaa alkoi irrota.
Mitä minun nyt tulisi tehdä? En ainakaan uskalla yöksi ottaa Pycnogenolia. Onko kenelläkään mitään neuvoja tähän tilanteeseen?
Pycnogenol-kokemuksia
7
2532
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tuli unettomuus pyknogenol tabletteja käyttäessä. En suosittele.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat yksilöitä. Jos jokin ei toimi, ei sitä kannata jatkaa. Monelle se Pycnogenol sopii mutta ei ilmeisesti kaikille.
- Anonyymi
Ja kun lääkitään itseään terveyskaupan tuotteilla niin oikein ihmettelee mikä saa ihmiset uskomaan ns lääkkeisiin joiden vaikutuksista ei ole tietoa . Miksi ei Mennä lääkäriin ja saada lääkkeitä vaivoihin. Jos luonnon tuotteet aiheuttavat myrkytyksen kehossa , niin mikään vakuutus ei korvaa vaurioita .
Ei uskois ettänaikuiset ihmiset vielä nykyaikana laittaa elämänsä joidenkin ns luonteis tuotteiden piikkiin . Joten normaalisti mennään kyllä lääkäriin jos on vaivoja
Ihmiset jotka näitä myyvät osaavat puhumisen taidon kun terveet ihmiset saavat ympäri puhuttua.
Maksa arvot nousee monella näistä tuotteista - Anonyymi
Neuvoni on ettet syömtuotteita josta et edes tiedä mitään. Mene lääkäriin se kun uskot kaiken maailman humuli lupupuloihin
Kuka sinunkin pään on pyörittänyt uskomaan noihin aineisiin- Anonyymi
Pycnogenolia on kyllä tutkittu tieteellisesti. On joitain satoja tutkimuksia. Eikä se Pycnogenol ole kovinkaan haitallista, joten kyllä sitä voi kokeilla. Jos se ei toimi, niin ei sitä kannata sitten enempää ostaa. Mutta jos se auttaa niin se on vaan hyvä juttu.
- Anonyymi
Ohjeissa nimenomaa painotetaan, että ei kannata ottaa illalla, koska piristää, ota aamulla.
- Anonyymi
Ei ne lääkäritkään määrää ku myrkkyjä.. Pycnogenol on laajasti tutkittu tuote. Itselleni ihan paras antioksidanttia ja nivelturvotuksiin oiva apu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694