Pycnogenol-kokemuksia

Anonyymi

Olen käyttänyt 4 päivää Pycnogenol 40 mg ohjeen mukaan 2 tablettia aamulla ja 2 illalla nenän tukkoisuuteen ja allergisuuteen. Tänään päivällä oloni oli tukkoinen ja ajattelin käyttää nokkakannua. Se jäikin sitten siihen, että minulle tuli kamala olo ja otsaaki n alkoi särkeä. Sitten keksin alkaa puhaltamaan pulloon, jolloin limaa alkoi irrota.
Mitä minun nyt tulisi tehdä? En ainakaan uskalla yöksi ottaa Pycnogenolia. Onko kenelläkään mitään neuvoja tähän tilanteeseen?

6

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tuli unettomuus pyknogenol tabletteja käyttäessä. En suosittele.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat yksilöitä. Jos jokin ei toimi, ei sitä kannata jatkaa. Monelle se Pycnogenol sopii mutta ei ilmeisesti kaikille.

• Anonyymi

Ja kun lääkitään itseään terveyskaupan tuotteilla niin oikein ihmettelee mikä saa ihmiset uskomaan ns lääkkeisiin joiden vaikutuksista ei ole tietoa . Miksi ei Mennä lääkäriin ja saada lääkkeitä vaivoihin. Jos luonnon tuotteet aiheuttavat myrkytyksen kehossa , niin mikään vakuutus ei korvaa vaurioita .
      Ei uskois ettänaikuiset ihmiset vielä nykyaikana laittaa elämänsä joidenkin ns luonteis tuotteiden piikkiin . Joten normaalisti mennään kyllä lääkäriin jos on vaivoja
      Ihmiset jotka näitä myyvät osaavat puhumisen taidon kun terveet ihmiset saavat ympäri puhuttua.
      Maksa arvot nousee monella näistä tuotteista

• Anonyymi

Neuvoni on ettet syömtuotteita josta et edes tiedä mitään. Mene lääkäriin se kun uskot kaiken maailman humuli lupupuloihin
      Kuka sinunkin pään on pyörittänyt uskomaan noihin aineisiin

• Anonyymi

Pycnogenolia on kyllä tutkittu tieteellisesti. On joitain satoja tutkimuksia. Eikä se Pycnogenol ole kovinkaan haitallista, joten kyllä sitä voi kokeilla. Jos se ei toimi, niin ei sitä kannata sitten enempää ostaa. Mutta jos se auttaa niin se on vaan hyvä juttu.

• Anonyymi

Ohjeissa nimenomaa painotetaan, että ei kannata ottaa illalla, koska piristää, ota aamulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2297
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      242
      2109
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1558
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1237
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      139
      1134
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1019
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      983
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe