Oon 12v kohta 13 kaikilla mun kavereilla on alkanu jo murrosikä ja mulla ei näy vielä mitään oon poika ja onks teillä mitään kokemuksia millon murrosikä alkaa tai jotakin tapahtuu vaikka alapäässä tai jossain
Murrosikä kavereilla
5
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Se ottaa aikansa, on ihan normaalia että sun ikäsenä ei ole vielä karvoja ja pieni kikkeli.
- Anonyymi
Tuskin nyt KAIKILLA sun kavereilla on murrosikä alkanut! Se alkaa pojilla keskimäärin 12-14 ikäisenä, joskus myöhemminki. Että ei kannata ainakaan vielä ottaa paineita :)
- Anonyymi
tuskin kaikilla on alkanut :D mulla alko siinä 13v iässä kasvamaan karvoja siin juures oon kyl atm 13v mut siis vähä aikaa sitte ja mällii tullu 2019 asti
- Anonyymi
oon 11 täytin 11 alle kuukaus sitte ni pallit roikkuu jo alempana ku vehje
- Anonyymi
Jeppjepp ihan mahdollista ja toi kivespussin taikka pallien kasvu on jo murrosiän merkki. Sitte tulee karvoja ja lerssi kasvaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742984Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282290
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061