Oon 12v kohta 13 kaikilla mun kavereilla on alkanu jo murrosikä ja mulla ei näy vielä mitään oon poika ja onks teillä mitään kokemuksia millon murrosikä alkaa tai jotakin tapahtuu vaikka alapäässä tai jossain
Murrosikä kavereilla
5
985
Vastaukset
- Anonyymi
Se ottaa aikansa, on ihan normaalia että sun ikäsenä ei ole vielä karvoja ja pieni kikkeli.
- Anonyymi
Tuskin nyt KAIKILLA sun kavereilla on murrosikä alkanut! Se alkaa pojilla keskimäärin 12-14 ikäisenä, joskus myöhemminki. Että ei kannata ainakaan vielä ottaa paineita :)
- Anonyymi
tuskin kaikilla on alkanut :D mulla alko siinä 13v iässä kasvamaan karvoja siin juures oon kyl atm 13v mut siis vähä aikaa sitte ja mällii tullu 2019 asti
- Anonyymi
oon 11 täytin 11 alle kuukaus sitte ni pallit roikkuu jo alempana ku vehje
- Anonyymi
Jeppjepp ihan mahdollista ja toi kivespussin taikka pallien kasvu on jo murrosiän merkki. Sitte tulee karvoja ja lerssi kasvaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä752326Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa512241SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622045Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171821Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön871279Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.781164HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363031060Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T325996Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah100953- 76946