Murrosikä kavereilla

Anonyymi

Oon 12v kohta 13 kaikilla mun kavereilla on alkanu jo murrosikä ja mulla ei näy vielä mitään oon poika ja onks teillä mitään kokemuksia millon murrosikä alkaa tai jotakin tapahtuu vaikka alapäässä tai jossain

5

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ottaa aikansa, on ihan normaalia että sun ikäsenä ei ole vielä karvoja ja pieni kikkeli.

• Anonyymi

Tuskin nyt KAIKILLA sun kavereilla on murrosikä alkanut! Se alkaa pojilla keskimäärin 12-14 ikäisenä, joskus myöhemminki. Että ei kannata ainakaan vielä ottaa paineita :)

• Anonyymi

tuskin kaikilla on alkanut :D mulla alko siinä 13v iässä kasvamaan karvoja siin juures oon kyl atm 13v mut siis vähä aikaa sitte ja mällii tullu 2019 asti

• Anonyymi

oon 11 täytin 11 alle kuukaus sitte ni pallit roikkuu jo alempana ku vehje

• Anonyymi

Jeppjepp ihan mahdollista ja toi kivespussin taikka pallien kasvu on jo murrosiän merkki. Sitte tulee karvoja ja lerssi kasvaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      164
      11531
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8142
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      6024
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4987
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      21
      4757
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4394
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4285
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      101
      3652
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80