Oon 12v kohta 13 kaikilla mun kavereilla on alkanu jo murrosikä ja mulla ei näy vielä mitään oon poika ja onks teillä mitään kokemuksia millon murrosikä alkaa tai jotakin tapahtuu vaikka alapäässä tai jossain
Murrosikä kavereilla
5
863
Vastaukset
- Anonyymi
Se ottaa aikansa, on ihan normaalia että sun ikäsenä ei ole vielä karvoja ja pieni kikkeli.
- Anonyymi
Tuskin nyt KAIKILLA sun kavereilla on murrosikä alkanut! Se alkaa pojilla keskimäärin 12-14 ikäisenä, joskus myöhemminki. Että ei kannata ainakaan vielä ottaa paineita :)
- Anonyymi
tuskin kaikilla on alkanut :D mulla alko siinä 13v iässä kasvamaan karvoja siin juures oon kyl atm 13v mut siis vähä aikaa sitte ja mällii tullu 2019 asti
- Anonyymi
oon 11 täytin 11 alle kuukaus sitte ni pallit roikkuu jo alempana ku vehje
- Anonyymi
Jeppjepp ihan mahdollista ja toi kivespussin taikka pallien kasvu on jo murrosiän merkki. Sitte tulee karvoja ja lerssi kasvaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830