Aihe

Nainen oletko pömppömahainen

Anonyymi

Nyt on se hetki jolloin kannataa aloitella kuntoilu plus terveellinen ruoka valio...

44

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä emäntä aloitti nuo hommat jo alku vuodesta ja onnekseni tuloksia on syntynyt.
      suosittelen.

• Anonyymi

Koskas isäntä aikoo aloittaa? Aihetta taotaisi olla!

• Anonyymi

Luulen et kaljamaha ukkoja on paljon enemmän,he voisivat harkita myös,sekä terveellisempää juomaa.Ei kun käveleen.

• Anonyymi

Aloittaja on avauksessan riittävästi yksilöinin myötä antanut ymmärtää kyseessä olevan naisesta, miksi ihmeessä kantaa on otettu asian vierestä ? luetun ymmärtäminen ja sivistyksen puutehan toki selittää aika paljon, tosin jäähän tilaa tyhmyydellekin.

• Anonyymi

Sivistyksen ja järjen puutehan tuonkin aloittajan saanut sepustuksensa laatimaan.

• Anonyymi

Nainen, jos sinulla on pömppö niin ota yhteyttä, minulla on siinä kohdassa enämpi monttua, sovittaisiin varmaan hyvin yhteen, hitot siitä ruokavaliosta vaikka toisaalta, hyvää tavaraa se Valio tekee.

• Anonyymi

Lääkkeet ottamatta vai yliannostus.

• Anonyymi

👍 👍👍

• Anonyymi

Keho negatiivisiä seinä ruusuja tai oikeemmin kaktuksiako jämsän katkerat riivin raudat nykyään? toista oli ennen.

• Anonyymi

Onkos jämsäs muita ku isoja muijia, tai sit oikein helvetikseen isoja.

• Anonyymi

Teille pienimunaisille rääpäleille kaikki muijat on liian isoja.

• Anonyymi

Mutta minulla on nii paljon rahulii. et pystyn parkeeraamaan oman vihreän taksi mihin haluan. Ja valkolaiset ei voi mittään.Minä hallitsen parkkialueita.

• Anonyymi

Kun otat lääkkeesi, niin voit ehkä hallita vähän ajatuksiasikin.

• Anonyymi

Tästä aiheesta oli keskustelu poistettu, ilmeisesti kielletty aihe?

• Anonyymi

Jämsäläiset muijat on kokolailla ruotosen näkösiä, ja isoja.

• Anonyymi

Luonne on aika kimuratti näillä nyky ajan amatsoneilla, etten sanos, epä naisellinen ja osaltaan johtuu lihavuudesta minkä kokevat ei niin positiiviseksi. mutta eivät vaivaudu tekeen asialle mitään.

• Anonyymi

Juu on mukavampaa valittaa ja syyttä miehiä, kun itseään ei saada liikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu on mukavampaa valittaa ja syyttä miehiä, kun itseään ei saada liikkumaan.

Minulla on iso maha ja muutama paksu vara rengaskin, on myöskin iso persekin, olen ylpeä siitä miltä näytän, ihme vaan kun flaksi ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on iso maha ja muutama paksu vara rengaskin, on myöskin iso persekin, olen ylpeä siitä miltä näytän, ihme vaan kun flaksi ei käy.

On tosiaan ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosiaan ihmeellistä.

Vaikuttaako kireyteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako kireyteen?

Jos liikkuu ja pysyy hyvässä kunnossa, myös alakerta pysyy hyvässä kunnossa.

• Anonyymi

Milläs saa vakavasti ylipainoisen sidukan liikkumaan ?

• Anonyymi

Kyllähän sitä pitää naisessa olla misym ottaa kiinni ja mitä enemmän sen parempi tietysti.

• Anonyymi

Silti voi liikkua ja pitää kunnosta huolta...

• Anonyymi

Mistäs nämä Jämsän isot naiset löytää että pääsis puristelemaan muotoja?

• Anonyymi

Hiekkaprinssit on vienyt kaikki parhaat löllykät.

• Anonyymi

Yks ois tuos vie jäljel, on roikkuvat pakarat ja samoin ylä varustelu ja vuoi renkaakkin löytyy.. pois vaan..

• Anonyymi

Suomeen on tuotu paljonkin vaimokkeita, thaimaasta, venäjältä ym. ja siksi, kun suomi valasta ei mies kiinnosta. mut koira se on oltava,,korjaan hän..

• Anonyymi

Mulla ei ole ongelmia "siideri valaista" . Kävin hakemassa thaikusta vaimon. Pieni sievä. Ei nalkuta, ei äksyile. Aina kun tulen virasta. Hän oottaa ovella minua. Ja ottaa takkini. Ja hymyilee leveästi. Ja kumartelee. :) Ruoka on valmiina ja kämppä siistissä kunnossa. Illalla kun katsellaan telkkua. Nii yks sormen napsautus ja "pai pai" juoksee hakemaan kylmän bissen. Laittaa tossut jalkaani. Toki hieronnan jälkeen. Yön tunteina käpertyy kuin kissanpentu kainaloon. Ja sit pääsee ratsastamaan. Ja kun on niin mukavan kevyt,ei huku läskin alle. Lisäksi taloudellinen. Tykkää ainoastaan riisistä ym ym. Jotain Chan rak khun... se hokee mitä lie tarkoittaa???
        Mut hyvin toimii. Suosittelen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ongelmia "siideri valaista" . Kävin hakemassa thaikusta vaimon. Pieni sievä. Ei nalkuta, ei äksyile. Aina kun tulen virasta. Hän oottaa ovella minua. Ja ottaa takkini. Ja hymyilee leveästi. Ja kumartelee. :) Ruoka on valmiina ja kämppä siistissä kunnossa. Illalla kun katsellaan telkkua. Nii yks sormen napsautus ja "pai pai" juoksee hakemaan kylmän bissen. Laittaa tossut jalkaani. Toki hieronnan jälkeen. Yön tunteina käpertyy kuin kissanpentu kainaloon. Ja sit pääsee ratsastamaan. Ja kun on niin mukavan kevyt,ei huku läskin alle. Lisäksi taloudellinen. Tykkää ainoastaan riisistä ym ym. Jotain Chan rak khun... se hokee mitä lie tarkoittaa???
        Mut hyvin toimii. Suosittelen. :)

uni loppu siihen ja heräsit pieneen erektioon.

• Anonyymi

Voe helevehethi :D Ootta te jämsseelääset pimmeit immeisii :D

• Anonyymi

Kuin myös.

• Anonyymi

Täälläkin kylällä näkyy olevan niitä entisiä vatsakkaita jotka on tohtorin käsien avulla pienentynyt ja olo on nyt pelkkää venyvää nahkaa.

• Anonyymi

Tää on niin arka aihe, totuuttahan täs on koitettu kannustavasti käsitellä, mutta juuri se totuus, on liikaa monelle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on niin arka aihe, totuuttahan täs on koitettu kannustavasti käsitellä, mutta juuri se totuus, on liikaa monelle..

Mites jos nainen onkin laihemman puoleinen ja omaa kuiteskin sen pömppiksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites jos nainen onkin laihemman puoleinen ja omaa kuiteskin sen pömppiksen.

ihan sama vaikka on laina hame,maha ei saa jömpöttää.

• Anonyymi

Miksi naiset sitten turpoo ?

• Anonyymi

ei kauniilla naisilla jömpötä.elämän leikki koululaisilla jömpöttä todella runsaasti.

• Anonyymi

Kauniilla naisilla on vähän sellua ja otantapintaa. Ei ne pojannäköset oikein naisia ole

• Anonyymi

Hikinen epä hygieeninen lardi kiukutteli raflassa kasvot voimakkaasti meikattuna.
      oli sen verta päihtynyt ja äksyn oloinen, ettei oikein huvittanut alkaa juille, muusta nyt puhumattakaan. karsee ilmestys.

• Anonyymi

oliko elämän leikki koululainen pienessä etu kumarassa.

• Anonyymi

Kyl se on paljon mukavampi katella ,vaik pienellä " pömppömahalla" varustettua kunnon kurvikasta naisimmeistä ja tuntuu käteenkin kivemmalta, kuin nuo kuivan kesän oravan näköiset ikuiset laihuttajat, niis ei ole mitään naisellista, eikä ole ollenkaan sanottu kumpi elää pitempään ja ikävämmän elämän, jatkuvassa ressissä puntariin tuijotellen kiloja vahtiessa , tunnen muuten pyöreämpiä tosi kovakuntoisia naisia, ei ole kilot haitannut vauhtia ! Ei elämästä selviä hengissä ,ei ainakaan toisten kengissä ! tosi on se.

• Anonyymi

Miten olis vanha kunnon rutto-emmi meniskö?

• Anonyymi

Herran jumala!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      7827
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      118
      7669
    3. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      514
      5996