Teen kaverille synttärilahjaks paitaa, mihin tulee jonkin näkönen teksti, mutta tekstiä en oo keksinyt, ehotuksia..
huumoriteksti paitaan
24
17468
Vastaukset
- Seppo
RÖVARE
- jiipee
Noh, ainahan t-shirtiin teksti kehitellään ja myös humoristinen, jos sitä tarvitaan. Joskus kauan kauan sitten vastaani käveli hyvin parrakas pitkätukkainen kaveri, jonka paidan etumuksessa luki: "JEESUS TULEE". Ajattelinpas, että siinäpä sananjulistaja viimeisenpäälle. Katsoin vielä kaverin perään ja hänen selässään luki: "JEESUS MENEE". Lisää ehdotuksia tässä...eteen: "TÄSSÄ SITÄ TULLAAAN",taakse: "TÄSSÄ SITÄ MENNÄÄN". Isovatsaiselle sopisi varmaan "ÄLÄ NAURA, TÄMÄ ON MAKSETTU". Entäs seuraava:"TÄTÄ PAIDAN TEKSTIÄ ON OLLUT SUUNNITTELEMASSA IHMISIÄ NETISSÄ YMPÄRI MAAN, PITÄIS KELVATA!" No entäs tämä: "OLISITKO KEKSINYT TÄHÄN PAREMMAN TEKSTIN?" Entäs jotain tällaista:"MITÄS TOLJOTAT?" tai: "ÄLÄ LUE TÄTÄ". Tässä kiireesti joitakin tekstejä. Jos haluat niitä lisää, huomenna duunissa on aikaa lähettää lisää. Niin ja jos kaverisi on kovin yksinäinen, mailiosoite T-paidan etumuksessa ja takamuksessa pitää huolen siitä, että postia tulee ja ikävä ei pääse yllättämään. Vielä yksi ehdotus paitaan: "EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI..." Tämä viimeinen oli hyvä! Ainakin minusta. Mielipiteitä ja lisää ehdotuksia. Hyvä aihe.
- Piia
JOS IMET NIIN NIELET
- ??0
sehän tietty kans vaikuttaa asiaan et tuleeko paita miehelle vai naiselle..?
- näin!
laita etupuolelle että pakkopaita ja takapuolelle että lääkitys pielessä!
- hahah
kaypa kattomassa mallia tshirthell.com sivuilta, jos uskallat samanlaista painattaa ni hyvin menee...
- juntti
Ei mikään hullumman näköinen kimma.
- minevaan
juntti kirjoitti:
Ei mikään hullumman näköinen kimma.
Leffoista lauseita: "cry me a river, dickface"
"Joku viisas lause ja sen alle uusi missä lukee "suck my dick - ron jeremy"
- * * *
Musta tommonen ois kiva :)
http://personales.alumno.upv.es/~miruifue/bomb.jpg - Pietu
SAA RUOKKIA!!
- sitten
melko pienellä tekstillä : "jos näet lukea tämän, olet liian lähellä"
- epi
sitten kirjoitti:
melko pienellä tekstillä : "jos näet lukea tämän, olet liian lähellä"
laita siihen:lekendaarista! tai: ampu tulee!
tai:oon vähän ihku!tai: mitäs mulkaat!? tai:
kirjota siihen eka terrorist ja ala puolelle aseen kuva! tai josse on nainne nii kaunokainen ja kuva kukkasesta
- mä vaa
etupuolelle teksti jätkä on... ja takapuolelle landelta...
tai sit eteen etupuoli ja taakse takapuoli
tai hyvää rallii
tai eteen mä vaan oon...
ja taakse niin jurrissa - la-darra
paidan selkään teksti
-don`t look back-- niskaan
made in heven
- Erkko
Jos nainen
Eteen: Life is a bitch
taakse: so am I
Mies
pienellä eteen: Kun yrität lukea tätä tekstiä, minä katselen rintojasi.
tai lontooksi: When you are trying to read this, I'm looking at your breasts. - mineh
IRTI mun HUUMEISTA
- Jönez
Sieltä mistä paita on matalin
www.paahine.net :D - Joopa joo
Jönez kirjoitti:
Sieltä mistä paita on matalin
www.paahine.net :DLaita teksti: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
- dfjgdjdjd
Joopa joo kirjoitti:
Laita teksti: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
Kaappihomo
Lapsiinsekaantuja - ssssshhhhhhhh
dfjgdjdjd kirjoitti:
Kaappihomo
Lapsiinsekaantuja
- Rungkvisti
Tee siihen paitaan (vaik ikivanha topikki onkin) seuraavanlainen tuhma hymiö
3=m,=o - 4ngel
Kirjoita taakse; saatan olla hidas, mutta olen silti edelläsi :)
- 20+6
Provopaidat on aina hienoja:
Kaikki uuniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014