Teen kaverille synttärilahjaks paitaa, mihin tulee jonkin näkönen teksti, mutta tekstiä en oo keksinyt, ehotuksia..
huumoriteksti paitaan
...
2417535
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 24
Vanhimmat
RÖVARE
Noh, ainahan t-shirtiin teksti kehitellään ja myös humoristinen, jos sitä tarvitaan. Joskus kauan kauan sitten vastaani käveli hyvin parrakas pitkätukkainen kaveri, jonka paidan etumuksessa luki: "JEESUS TULEE". Ajattelinpas, että siinäpä sananjulistaja viimeisenpäälle. Katsoin vielä kaverin perään ja hänen selässään luki: "JEESUS MENEE". Lisää ehdotuksia tässä...eteen: "TÄSSÄ SITÄ TULLAAAN",taakse: "TÄSSÄ SITÄ MENNÄÄN". Isovatsaiselle sopisi varmaan "ÄLÄ NAURA, TÄMÄ ON MAKSETTU". Entäs seuraava:"TÄTÄ PAIDAN TEKSTIÄ ON OLLUT SUUNNITTELEMASSA IHMISIÄ NETISSÄ YMPÄRI MAAN, PITÄIS KELVATA!" No entäs tämä: "OLISITKO KEKSINYT TÄHÄN PAREMMAN TEKSTIN?" Entäs jotain tällaista:"MITÄS TOLJOTAT?" tai: "ÄLÄ LUE TÄTÄ". Tässä kiireesti joitakin tekstejä. Jos haluat niitä lisää, huomenna duunissa on aikaa lähettää lisää. Niin ja jos kaverisi on kovin yksinäinen, mailiosoite T-paidan etumuksessa ja takamuksessa pitää huolen siitä, että postia tulee ja ikävä ei pääse yllättämään. Vielä yksi ehdotus paitaan: "EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI..." Tämä viimeinen oli hyvä! Ainakin minusta. Mielipiteitä ja lisää ehdotuksia. Hyvä aihe.
JOS IMET NIIN NIELET
sehän tietty kans vaikuttaa asiaan et tuleeko paita miehelle vai naiselle..?
laita etupuolelle että pakkopaita ja takapuolelle että lääkitys pielessä!
kaypa kattomassa mallia tshirthell.com sivuilta, jos uskallat samanlaista painattaa ni hyvin menee...
Ei mikään hullumman näköinen kimma.
Leffoista lauseita: "cry me a river, dickface"
"Joku viisas lause ja sen alle uusi missä lukee "suck my dick - ron jeremy"
Musta tommonen ois kiva :)
http://personales.alumno.upv.es/~miruifue/bomb.jpg
SAA RUOKKIA!!
melko pienellä tekstillä : "jos näet lukea tämän, olet liian lähellä"
laita siihen:lekendaarista! tai: ampu tulee!
tai:oon vähän ihku!tai: mitäs mulkaat!? tai:
kirjota siihen eka terrorist ja ala puolelle aseen kuva! tai josse on nainne nii kaunokainen ja kuva kukkasesta
etupuolelle teksti jätkä on... ja takapuolelle landelta...
tai sit eteen etupuoli ja taakse takapuoli
tai hyvää rallii
tai eteen mä vaan oon...
ja taakse niin jurrissa
paidan selkään teksti
-don`t look back-
made in heven
Jos nainen
Eteen: Life is a bitch
taakse: so am I
Mies
pienellä eteen: Kun yrität lukea tätä tekstiä, minä katselen rintojasi.
tai lontooksi: When you are trying to read this, I'm looking at your breasts.
IRTI mun HUUMEISTA
Sieltä mistä paita on matalin
www.paahine.net :D
Laita teksti: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
Kaappihomo
Lapsiinsekaantuja
Kilpailu:
http://shamaani.blogit.kauppalehti.fi/blog/18264
Tee siihen paitaan (vaik ikivanha topikki onkin) seuraavanlainen tuhma hymiö
3=m,=o
Kirjoita taakse; saatan olla hidas, mutta olen silti edelläsi :)
Provopaidat on aina hienoja:
Kaikki uuniin!