Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huumoriteksti paitaan

...

Teen kaverille synttärilahjaks paitaa, mihin tulee jonkin näkönen teksti, mutta tekstiä en oo keksinyt, ehotuksia..

24

17409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo

      RÖVARE

    • jiipee

      Noh, ainahan t-shirtiin teksti kehitellään ja myös humoristinen, jos sitä tarvitaan. Joskus kauan kauan sitten vastaani käveli hyvin parrakas pitkätukkainen kaveri, jonka paidan etumuksessa luki: "JEESUS TULEE". Ajattelinpas, että siinäpä sananjulistaja viimeisenpäälle. Katsoin vielä kaverin perään ja hänen selässään luki: "JEESUS MENEE". Lisää ehdotuksia tässä...eteen: "TÄSSÄ SITÄ TULLAAAN",taakse: "TÄSSÄ SITÄ MENNÄÄN". Isovatsaiselle sopisi varmaan "ÄLÄ NAURA, TÄMÄ ON MAKSETTU". Entäs seuraava:"TÄTÄ PAIDAN TEKSTIÄ ON OLLUT SUUNNITTELEMASSA IHMISIÄ NETISSÄ YMPÄRI MAAN, PITÄIS KELVATA!" No entäs tämä: "OLISITKO KEKSINYT TÄHÄN PAREMMAN TEKSTIN?" Entäs jotain tällaista:"MITÄS TOLJOTAT?" tai: "ÄLÄ LUE TÄTÄ". Tässä kiireesti joitakin tekstejä. Jos haluat niitä lisää, huomenna duunissa on aikaa lähettää lisää. Niin ja jos kaverisi on kovin yksinäinen, mailiosoite T-paidan etumuksessa ja takamuksessa pitää huolen siitä, että postia tulee ja ikävä ei pääse yllättämään. Vielä yksi ehdotus paitaan: "EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI..." Tämä viimeinen oli hyvä! Ainakin minusta. Mielipiteitä ja lisää ehdotuksia. Hyvä aihe.

      • Piia

        JOS IMET NIIN NIELET


    • ??0

      sehän tietty kans vaikuttaa asiaan et tuleeko paita miehelle vai naiselle..?

    • näin!

      laita etupuolelle että pakkopaita ja takapuolelle että lääkitys pielessä!

    • hahah

      kaypa kattomassa mallia tshirthell.com sivuilta, jos uskallat samanlaista painattaa ni hyvin menee...

      • juntti

        Ei mikään hullumman näköinen kimma.


      • minevaan
        juntti kirjoitti:

        Ei mikään hullumman näköinen kimma.

        Leffoista lauseita: "cry me a river, dickface"
        "Joku viisas lause ja sen alle uusi missä lukee "suck my dick - ron jeremy"


    • * * *
    • Pietu

      SAA RUOKKIA!!

      • sitten

        melko pienellä tekstillä : "jos näet lukea tämän, olet liian lähellä"


      • epi
        sitten kirjoitti:

        melko pienellä tekstillä : "jos näet lukea tämän, olet liian lähellä"

        laita siihen:lekendaarista! tai: ampu tulee!
        tai:oon vähän ihku!tai: mitäs mulkaat!? tai:
        kirjota siihen eka terrorist ja ala puolelle aseen kuva! tai josse on nainne nii kaunokainen ja kuva kukkasesta


    • mä vaa

      etupuolelle teksti jätkä on... ja takapuolelle landelta...
      tai sit eteen etupuoli ja taakse takapuoli
      tai hyvää rallii
      tai eteen mä vaan oon...
      ja taakse niin jurrissa

    • la-darra

      paidan selkään teksti
      -don`t look back-

      • niskaan

        made in heven


    • Erkko

      Jos nainen
      Eteen: Life is a bitch
      taakse: so am I

      Mies
      pienellä eteen: Kun yrität lukea tätä tekstiä, minä katselen rintojasi.
      tai lontooksi: When you are trying to read this, I'm looking at your breasts.

    • mineh

      IRTI mun HUUMEISTA

      • Jönez

        Sieltä mistä paita on matalin
        www.paahine.net :D


      • Joopa joo
        Jönez kirjoitti:

        Sieltä mistä paita on matalin
        www.paahine.net :D

        Laita teksti: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"


      • dfjgdjdjd
        Joopa joo kirjoitti:

        Laita teksti: "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"

        Kaappihomo

        Lapsiinsekaantuja


      • ssssshhhhhhhh

    • Rungkvisti

      Tee siihen paitaan (vaik ikivanha topikki onkin) seuraavanlainen tuhma hymiö

      3=m,=o

    • 4ngel

      Kirjoita taakse; saatan olla hidas, mutta olen silti edelläsi :)

    • 20+6

      Provopaidat on aina hienoja:

      Kaikki uuniin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe