Pitäisi ensi kesänä teettää piharemonttia ja poistattaa mm vanhat pensasaidat ja istuttaa uudet. Lisäksi on paljon muuta tekemistä pihalla. Löysin Googlesta tämmösen firman kun Puskamestarit mutten muista kuulleeni aiemmin. Ilmeisesti on uusi toimija ja viime kesänä tehneet töitä jkl alueella. Onko kokemuksia tästä yrityksestä? Tästä on siis kyse: www.puskamestarit.fi
Puskamestarit kokemuksia?
10
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne tulee yhtä äkkiä puskista silmille
- Anonyymi
Helpman Oy/ Kauko Lehtonen ehdottomasti paras.
- Anonyymi
Minulla ainakin hyvä kokemus Puskamestareista. Viime kesänä kaksi nuorta miestä leikkasivat meidän pihan pensasaidat ja sanoivat sillon että pyörittävät yritystä kahdestaan. Hinta mikä oli sovittu piti loppuun saakka suosittelen!
- Anonyymi
Syksy Oy on paras. Se varistaa lehdet puskista maahan ja sen jälkeen kuka tahansa voi leikellä risunsa kun pensas ei muutenkaan näytä miltään.
- Anonyymi
Ajeletko puskasi kerran vuodessa😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajeletko puskasi kerran vuodessa😛
Sitähän ei sulle kerrota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ei sulle kerrota
Mut se näkyy.
- Anonyymi
Meillä toiminut taloyhtiössä hyvin ei moittimista. Nurmialueiden hoito ja pensasaidan leikkauksen tekevät vuosittain.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Paskamestari ei saanu mitään aikaan. Ryyppäsi pääasiassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849